keske benimde soyle bi tecrubem olsada r25 alsam dehset bisey :₺
keske benimde soyle bi tecrubem olsada r25 alsam dehset bisey :₺
Hız Meraklısı değil isen Shadow 600 veya Dragstar 650 al, artan para ile custom yap, 10 sene kullan
Hobiniz sonunuz olmasin, adim adim, tadini cikara cikara... 1000km ile yuksek cc oncesi hakimiyet ve uzun yol viraj egitimi al sonra o fiyata bir enduro al, senin boya Tenere 660xt tam olur..hemde iri yari cusseli guzel motordur..ama once egitim..
1000RR al kardeş R1 al ama buna burda destek bulamazsın. O tecrübeyle o motorlarda sana destegimiz cenazede gelmek olur. 10 beygirlik motora 1000 km binince o motorlara hazır olmak mümkün mü sence? Ben 15 bin yaptım toplamda 500 cc üstü deyince hala bir tirsiyorum.
inazuma derim ama yüksek cc diyorsan nc750s tam senlik
Honda cb 500 f
Tam olarak sizin motorunuz
Hem cüsseli hemde patlayıcı bir gücü yok.
2015 kasa çok şık görünüyor.
Bence düşük tecrübeyle mt07 kurbanı olmayın..
Tecrüben bahsettiğin motorlar için bence çok düşük, ilk önce eğitim için kendine imkan yarat sonra alacağın motora karar vermesi daha kolay olur.
¡Por la sonrisa de mis padres que vale un millón!
Kaliteli ekipman alın, şöyle 4000-5000 TL ve koruma demirleri tam olan bir Suzuki Inazuma alın. 1000 km'lik tecrübeyle en akıllıca hareket bu olur. Problem çıkartmayacak, uslu ve konforlu bir motordur. Kamyon sollarken sıkıntı çekmezseniz. Ayrıca madem bu kadar bütçe var, bir kısmını eğitime ayırmanız hayırlı olur.
MT07'yi hızlı bir şekilde çıkarın kafanızdan lütfen.
Bence yüksek cc işini hiç aceleye getirmeyin.. En azından 2000 gibi bir bütçeyi ekipmana ayırın ve birkaç yerden de eğitim almak için kendinize bir bütçe açın.. Kalan parayla da cc'si fazla yüksek olmayan ve fazla agresif olmayan bir motor seçin (Kullanmak istediğiniz motor tipleri açısından benden çok çok daha tecrübeli arkadaşlar vardır burada, onların sözüne kulak verin)..
Umarım motora binerken ölmek yerine, ölene kadar motora binersiniz..
Güzel günler göreceğiz çocuklar, güneşli günler göreceğiz... Motorları maviliklere süreceğiz çocuklar, ışıklı maviliklere süreceğiz... Açtık mıydı hele bir son vitesi, adedi devir. Motorun sesi.
CC farkı olmaksızın 1000 km tecrübe, hiç bir şey bilmemek ile aynı şeydir. Büyüklük takıntısı iyi değildir, 250 CC den fazlası haram
Madem hız ve güç takıntınız yok sırf lastiği kalın diye mt-07 mi alacaksınız. Bence sağlığınız açısından fikrinizi bir daha gözden geçirin derim, çünkü herşey şekilciilik değil. İlla kalıplı bişey olsun altımda tok dursun derseniz inazuma veya R25 alın , ikisinde de daha güvenli seyahat yapabilirsiniz vede fıtı fıtı gidersiniz.
Ben 125'likle 500 km'den sonra mt 07 aldım. Bir sıkıntı yaşamadım ama tavsiye etmem altındaki güç gerçekten fazla değil 125'lik, 250'lik ile bile karşılaştıramazsın. Benim satmamın en büyük nedenlerinden biri de bu durumdu, bu motora binmemem gerektiği benim deneyimimi aştığı hep aklımın bir köşesindeydi ve kazasız belasız sattım.
Hyosung GT250R 2013 ve sonrası modellere bak. 250cc klasmanında en kalıplı Racing motor. Ikinci el temiz 9-10 arası bulursun. Seni fazlasıyla tatmin eder. Gidip R25 gibi 250cc bir motora 13-14 milyar verme.
Galiba yine trollendik. Geçmiş olsun.
Yok hocam, ilk olarak konu sayesinde mt-07 den vazgeçtim, fazerlara falan bakıyordum onları yer imlerinden çıkardım. Şuanda alıp hakkını vere vere kullanabileceğim iyice öğrenebileceğim maksimum 300cc cihazlara bakıyorum ayrıca para limitim düştü ekipman seçimi yaptım bot, sırtlık, ceket, kask bu durumda 5000 civarı buna ayıracağım, hondanın eğitimleride iyi gözüktü, güvenli sürüş 2 düşünüyorum. 700 cc motora binip viraj dönememek, iyi duramamak gibi saçmalıklara mahal vermemek adına o işi unuttum .
O zaman seni tebrik ediyorum bu Doğru kararın için
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)