BORU SANA girip çalışmak lazım bunu almak için https://www.youtube.com/watch?v=P9fEhQ432Pc
BORU SANA girip çalışmak lazım bunu almak için https://www.youtube.com/watch?v=P9fEhQ432Pc
Nerde o Bmwnin asimetrik kafası, façası bozuk havaları. Bildiğiniz Almanlar Hindistan cevizi sipariş etmişler bu gelmiş. Beklentimin çok altında. Birde Draken mevzusu vardı o bu mu yoksa?
Hindistan pazarı motosikelt adına çok sıradışı bir pazar. Nufus ve motosiklet satış adetleri çok çok fazla. Bu nedenle KTM de BMW de Kawasaki de Honda da vsvs Hindistana özel motosikeltler üretiyorlar. Üretecekler. Ekonomisi büyüyor ve artık giderek daha iyi ürünlere yöneliyorlar...
BMW nin bu motoru BMW kalibresinde olmayacağı kesin. Hindistanda BMW markasıyla satılacak ve japonlarla rekabet edecek bir motosiklet bu..
Türkiye ye gelmez.. Borusan bu motoru satmakla uğraşmaz.. Çok motor satayım derdinde bir kurum hiçbir zaman olmadı borusan... BMW müşterisi içinde bu 300 cc lik makina nın vereceği heyecan Kawasaki z300 den daha fazla olmaz bana göre..
Bir açıklıyorlarmış 15.000 tl.
Mt şok. Mt iptal.
Aynen simdu burdan bol bol micin agzina motorun. Yarin geldiginde kuyruga girmeyin sonra BMW alicam diye :p
motora kuyruk eklemeyi unutmuşlar, o ne la öyle tekerin yarısına gelmeden bitiyor, kalanını da uzatılmış plakalıkla kapatmışlar.
ulaşılabilir bir fiyattan gelirse 2023'de sahip olabilirim kendisine
Muhtemelen yakıt tüketimi hacmine göre rekor seviyede düşük olacaktır. 3 litre olursa hiç şaşırmam. BMW'yi bize yedirmezler de olur da TVS aynı motor bloğunda ABS'siz, elcik ısıtmasız TVS olarak bir model çıkarırsa onun fiyatı 15 bin'lerde olabilir işte. Borusan sırf kendi "elit" müşteri kitlesinden başkası bayilere gelmesin, ortam kalabalık olmasın çok satmasın uğraşmayalım diye fiyatı şişirdikçe şişirecektir. "Hatta üzerine biraz daha koy G650GS al, F800R al" denmesine sebep olacaktır. İnşallah yanılırım.
Bunun bir enduro modeli de olsa iyi olurdu. Hafif bir enduro (veya enduro-touring), güçlü bir motor ve çekici bir kasa görüntüsü ile oldukça ilgi görecektir diye düşünüyorum. Fiyat ta makul olursa tadından yenmez.
2012 Bmw F800gs; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
Öncelikle Herkese Merhaba,
Arkadaşlar bir konuya değineyim. Isıtmalı ısıtmalı elcik diye tutturmuş herkes de; ''OPSİYONEL'' diye bir başlığın altında yazıyor, yani ''EKSTRA AKSESUAR'' anlamına geliyor. Kimse de zahmet edip teknik verileri vs. not düşmemiş, bir iyilik yapıp ben buraya geçireyim.
Hiç bir sitede sanki lüzumsuzcaymışcasına da ''TORK'' hiç iplenmemiş.
Motor Gücü 25 kW (34 hp) at 9 500 rpm
Maximum Torque of 28 Nm at 7 500 rpm.
Tork ve beygir olarak tam bir naked motosiklet. Yok hindistan da üretilmiş yok cartta curtta üretilmiş diye takıntıları da saçma görüyorum, sonuçta kullandığınız milyarlık iPhone 6S Plus'lar Galaxy S6 Edge'ler de çin malı. Ne kadar parayı basarsa marka üretici firmaya, o kadar iyi mal üretir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:22 ----------
Eğer fiyatı 20 kağıt altı olursa bu ülke şartlarında kullanılabilecek en ideal naked motor bu olur. Üzerinde gelen Pirelli Rosso Corsa II yi de es geçmemek gerek.
Borusan yıllardır BMW araba ve motosiklet getirir..Satış sonrası hizmetler ve servis yapılanmasında son derece titiz bir distributor..Sektöre yakın olanlar bilirler..Borusan bu motur getireyim çok satayım demez arkadaşlar bu konuda umudunuzu kesin.. Ha getirirmi getirir. Ama 20 bin + fiyat koyar günlük bmw kullanmak isteyen 1000 cc + üzeri müşterisine bir BMW daha satar.. Yanı satış projeksiyonu tamamen bu olur...
En ucuz 650 CC makinası 36 bin lira civarı seyrediyor fiyatı buna yaklaştırmaları mantıksız olur, BMW MOTORRAD'ın açıklamasına göre satışları %50 arttırıp bayi sayılarını çoğaltmakmış bu motosiklet ile beraber. Yani izleyeceklerini söyledikleri yol ile sizin dedikleriniz çakışıyor.
Ben zaten Borusan projeksiyonundan bahsettim. BMW motorrad global ölçekte böyle bir hedef öngörmüş olabilir. Ancak Türkiyede distributor borusanda olduğu için Türkiye bambaşka bir motosiklet pazarı..Burada durumun farklı gelişeceğine hiç ihtimal vermiyorum.
Yıllık 200 bin adet pazarı olan ve bunun %10 u ancak 250 cc + olan bir pazar için borusan kendini yormaz..
İnşallah diyorum bende..Ancak baktığımda 250 cc + Türkiyedeki distributor yaklaşımlarına yada devletin motosiklete bakışına..PEk içacıcı durum görmüyorum.. NE zamanki 30 yaş üstü insanlara motosiklet otomobilden daha cazip gelir ve kaliteli orta sınıf motosikleti çoğunluk isterse o zaman bizde İspanya gibi İtalya gibi motosikleti güzel yerlere taşımış oluruz..
Herkes servis servis demiş de BMW motosikletlerin servis aralığı 10.000kmde birdir. Dolayısıyla öyle çok masraflı bir servis durumu da olmadığını düşünüyorum. Şu ana kadar servis için en çok 500TL ödedim.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)