Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Bmw G310R 2016

    REKLAM ALANI
  1. #101
    weirdo1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda pcx125
    Bmw arabalardaki gibi sinyal koymassa motora sıkıntı olur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Fuarda BMW standi nedense cok sonuktu digerlerine nazararan, G310R basinda da cok bir kalabalik goremedim. BMW Borusan olarak bu motoru duyurmak istiyorsa kendi sahip oldugu niche kitlenin disinda bir pazarlama stratejisi yurutmesi gerek.

    Yani motoru misal 20 liraya verirlerse o fiyatlardaki ktm duke 390in otesine ancak kendini iyi duyurarak gecebilir, yoksa ben pek bir ilgi gormedim. Bunu da "310luk naked ama BMW iste sokarlar" diye bakmaya bile tenezzul etmemelerine bagliyorum.

    Bu arada isletme maliyeti bolca anlatilan sehir efsanelerinin aksine diger motorlar kadar iyi. Misal benim MT-07nin 20 bin bakimi 1200 lira tutmusken K1300Rin 20 bin bakimi borusanda 800 lira tutmustu.
    tiawern ve Mr.Kowalski bunu beğendiler.

  3. #103
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fuarda BMW standi nedense cok sonuktu digerlerine nazararan, G310R basinda da cok bir kalabalik goremedim. BMW Borusan olarak bu motoru duyurmak istiyorsa kendi sahip oldugu niche kitlenin disinda bir pazarlama stratejisi yurutmesi gerek.

    Yani motoru misal 20 liraya verirlerse o fiyatlardaki ktm duke 390in otesine ancak kendini iyi duyurarak gecebilir, yoksa ben pek bir ilgi gormedim. Bunu da "310luk naked ama BMW iste sokarlar" diye bakmaya bile tenezzul etmemelerine bagliyorum.

    Bu arada isletme maliyeti bolca anlatilan sehir efsanelerinin aksine diger motorlar kadar iyi. Misal benim MT-07nin 20 bin bakimi 1200 lira tutmusken K1300Rin 20 bin bakimi borusanda 800 lira tutmustu.
    Aradaki fark zincir dişli seti(600tl) değişimi olabilirmi şaftlı K1300'e göre? Ayrıca BMW G310R duke 390 dan daha otouraklı ve kaliteli görünüyor. Duke nin şase 125 te kullanıldığından hem özel değil hemde oyuncak gibi görünüyor. KTM de konfor sıfır.

    Eğer Duke390 fiyatına satılabilirse 20-21 bine Hiç reklama ihtiyacı olmadan Duke390 dan fazla satıcağına eminim. Marka prestiji ve imajı, konforlu sürüş ve çok düşük yakıt bakım maliyetiyle mantık ve keyif seçeneği olabilir.

    Ülkemizde zaten mercedes BMW marka manyaklığı malum. Amblem önemli

  4. #104
    Sj's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aradaki fark zincir dişli seti(600tl) değişimi olabilirmi şaftlı K1300'e göre? Ayrıca BMW G310R duke 390 dan daha otouraklı ve kaliteli görünüyor. Duke nin şase 125 te kullanıldığından hem özel değil hemde oyuncak gibi görünüyor. KTM de konfor sıfır.

    Eğer Duke390 fiyatına satılabilirse 20-21 bine Hiç reklama ihtiyacı olmadan Duke390 dan fazla satıcağına eminim. Marka prestiji ve imajı, konforlu sürüş ve çok düşük yakıt bakım maliyetiyle mantık ve keyif seçeneği olabilir.

    Ülkemizde zaten mercedes BMW marka manyaklığı malum. Amblem önemli
    Motosiklette oyle olmuyor abi baya gozlemledim. Arkadasimin 25 bindeki F800 GS motorunun da bakimini borusan'a sorduk 1300 lira cikmisti, bizim DID chain ve ebc on arka disli kit uygun fiyatli erisimimiz oldugu icin 750 liraya cozmustuk.

    BMW Motorrad soz konusu olunca fena bir korku sariyor herkesi, onu yikmasi gerekiyor Borusan'in baska bir sey degil.

    Yoksa Yamaha MT-07nin de 20 bin bakiminin 1200 lira tutmasinin ana sebebi 700 lira chain kit (on-arka disli + DID zincir) idi.
    GP500-1st bunu beğendi.

  5. #105
    Drayke - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2012
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    ER6N
    Alıntı lac1vert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun bir aradan sonra tekrar merhaba.
    Çoğunuz fuara gittiğinde bu motoru görmüştür. Almanya'dan geldiği ve geri gönderecekleri için oturtmuyorlardı ancak yoğun bir ısrar sonrası üzerine oturabildim. Boyum 1.70 ve ayaklarım rahatça yere basabiliyor. ABS'li oluşu, Bridgestone veya Michelin lastikle gelecek olması, fiyatının anahtar teslim olması en iyi yanları. Fiyatı henüz belirlenmemiş ancak 6500 - 7000€ olacağını düşünüyorlar. Şahsen motorun görüntüsü de çok hoşuma gitti, özellikle mavi olanı. Diğer firmalardaki benzerleri ya anahtar teslim değil, ya da doğru düzgün bir lastikle gelmiyor. Bence en önemlisi ABS yok.

    Arkadaşlar şimdi size bir sorum olacak, (neredeyse) satsalar orada alacaktım motoru. Çünkü hali hazırda CBF 150 kullanıyorum başlangıç motosikleti olarak ve artık yükseltmek istiyorum. Sahibinden sitesinde 18.000 - 22.000 aralığında ikinci el motosiklet baktığımda aşağıdaki seçenekler gözüme çarpıyor. Mutlaka ABS'li olmasını istiyorum. Yüksek cc istemiyorum çünkü hem kendime o kadar güvenmiyorum, hem de altımda öyle bir güç varken yüksek hızlara çıkarmışım gibime geliyor. Dolayısıyla 250 - 300 cc arası olmalı. Ancak yinede tüm seçenekleri listeledim. Fikirlerinizi merak ediyorum.

    Ducati Monster 696
    Honca CB500F / CB600F / CBF500 / CBF600 / NC serisi
    KTM Duke 390
    Yamaha MT-07
    Kardes merhaba.
    Oncelikle su klise ile baslamak istemezdim ama cbf 150 ile ne kadar tecruben var kac bin km yol cevirdin bilemiyorum... yukarida saydigin motorlar ile cbf150 arasinda pire ile deve kadar fark vardir. Yani cok fark var.
    250 ve 300 cc bir model ihtiyaclarimi gorur tam benlik demissin lakin seceneklerine baktigimda bir tane 250/300 cc goremedim. Ben buraya takildim ve sana birkac secenek sunmak icin degerlendirecegim meseleyi.
    Yukarida saydiklarin arasinda cbf 500 e alisman pek zor olmaz gibi. Ama bilincli kullanicidan km si orjinal temiz cbf500 bulabilirmisin orasi muamma. Bulursan cok guzel olur. 250cc parasina 500 cc sahibi olursun... Devaminda Mt07 ise bildigin tum ezberleri bozduracak cinsten agresif bir alet ,hemen gaza gelen bir yapin varsa kendini surekli riske atabilirsin refleks ve kontrol olarak seni ilk etapta cok zorlar. Tabiki bunu asana kadar hayatta kalabilirsen harika ve keyifli bir makinadir. Cbf 600 ve monsteride bu kategoriye alirsak 250/300 cc bir makinayla en az bi 20 bin km cevirmen daha saglikli daha uzun omurlu bir motor hayatina katki saglar dusuncesindeyim.

    Gelelim gt310r a...
    Oyle bir makinaya 25 binlira verene soverler ve doverler burada.
    Ayni ozelliklerde mt 25 var 14.750 ye,z300 var 18.000 tl ye. Duke 200 var 250 var.Kaliteyi biraz daha dusurursen benelli tnt25 var,pulsar var.

    Hadi tum bunlari gectim 600luk motor icin tecruben yeteli diyelim.
    18/20 bin lira bandinda alinabilecek 12/13/14 model motorlar var. (Er6n,xj6n,mt07 gibi) motor alirken yuksek model dusuk km bilindik motor almaya gayret edersen sifirin yerini tutmasada fazladan para vermemiste olursun.
    Yani parani ve zamanini 250/300 cc ye bosuna harcamaya degmez.
    Vallahi ben bu 250/300 cc lere verilen 17,18,20 binliralara aciyorum.
    Isletme giderleri yakit degerleri cift silindir 600 luklerle nerdeyse ayni. Verdigin paranin karsiligi olan performansida alamiyorsun.
    Neyse basinizi agrittim kusura bakmayin.

  6. #106

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    KTM Duke 390 fiyatına verilirse kesinlikle çok satacaktır ama 25 binlerde gezerse tam tersine kimse almaz. Muhtemelen açık ara sınıfının en az yakan motoru olacaktır. Bakım ücretlerinin çok uçacağını düşünmüyorum, tek silindirli makina sonuçta...

  7. #107

    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    MT25 veya MT07 almayı palnlıyorum.
    Diger rakipleriyle karsilastirmalarinin oldugu taze bir haber.Ilginizi cekebilir.
    http://www.motorcycle.com/shoot-outs...rsus-the-world
    Archidraw bunu beğendi.

  8. #108
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Bmw'nin sitesinde açıklanmış.Son sürat meraklısı değilim ama hayal kırıklığına uğradım.Azami hız 143 nedir ya?

    Motor
    Tipi Tek silindirli 4 zamanlı sıvı soğutmalı motor, 4 supap, üstten çift eksantrik, ıslak karterli yağlama
    Çap x strok 80 mm x 62,1 mm
    Silindir Hacmi 313 ccm
    Motor gücü 9500 U/dk'da 34 BG (ECE Versiyonu)
    Azami tork 7500 U/dk'da 28 Nm
    Kompresyon oranı 10,6 : 1
    Yakıt hazırlanması/Motor kontrolü BMS-E2 Elektronik yakıt enjeksiyonu
    Emisyon kontrolü Kapalı çevrimli 3 yollu katalitik konvertör, EU-4 emisyon standardı
    Performans / yakıt tüketimi
    Azami hız 143 km/h
    100 km’de yakıt tüketimi 3,33 lt
    Yakıt tipi Kurşunsuz süper, asgari oktan 95 (RON)
    Elektrik sistemi
    Alternatör Alternatör 330 W
    Akü 12 V / 8 Ah, bakım gerektirmez
    Güç aktarımı
    Debriyaj Yağ banyolu, mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
    Şanzıman Motor bloğuna entegre edilmiş, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
    Aktarma Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir
    Şasi / frenler
    Yürüyen aksam Civatalı çelik çerçeve, sürücü üniteli yük taşıma ,çelik boru arka çerçeve
    Ön çatal / süspansiyon Başaşağı çatal Ø 41 mm
    Arka çatal / süspansiyon Katı döküm alüminyum salıncak, doğrudan menteşeli amortisör, ayarlanabilinir ön yüklemeli süspansiyon
    Süspansiyon mesafesi ön / arka 140 mm / 131 mm
    Tekerlekler arası mesafe 1,374 mm
    Kaster 102,3 mm
    Gidon açısı 64,9°
    Jantlar Dökme alüminyum jantlar
    Ön jant 3.0 x 17"
    Arka jant 4.0 x 17"
    Ön lastik 110/70 R 17
    Arka lastik 150/60 R 17
    Ön fren Tek disk fren, çap 300 mm, 4 pistonlu sabit kaliper, radyal cıvatalı
    Arka fren Tek disk fren, çap 240 mm, tek pistonlu yüzer kaliper
    ABS BMW Motorrad ABS
    Boyutlar / ağırlıklar
    Toplam uzunluk 2005 mm
    Genişlik (aynalar dahil) 820(849) mm
    Yükseklik (aynalar hariç) 1080 mm
    Sele yüksekliği, yüksüz durumda 785 mm
    Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.760 mm
    Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1) 158,5 kg
    İzin verilen toplam ağırlık 345 kg
    Yük kapasitesi (standart donanımla) 186,5 kg
    Kullanılabilen depo kapasitesi 11 l
    Yedek depo 1 L

  9. #109
    oxus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2014
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    BMW F 650 - Yuki Scrambler - Kymco Downtown
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmw'nin sitesinde açıklanmış.Son sürat meraklısı değilim ama hayal kırıklığına uğradım.Azami hız 143 nedir ya?

    Motor
    Tipi Tek silindirli 4 zamanlı sıvı soğutmalı motor, 4 supap, üstten çift eksantrik, ıslak karterli yağlama
    Çap x strok 80 mm x 62,1 mm
    Silindir Hacmi 313 ccm
    Motor gücü 9500 U/dk'da 34 BG (ECE Versiyonu)
    Azami tork 7500 U/dk'da 28 Nm
    Kompresyon oranı 10,6 : 1
    Yakıt hazırlanması/Motor kontrolü BMS-E2 Elektronik yakıt enjeksiyonu
    Emisyon kontrolü Kapalı çevrimli 3 yollu katalitik konvertör, EU-4 emisyon standardı
    Performans / yakıt tüketimi
    Azami hız 143 km/h
    100 km’de yakıt tüketimi 3,33 lt
    Yakıt tipi Kurşunsuz süper, asgari oktan 95 (RON)
    Elektrik sistemi
    Alternatör Alternatör 330 W
    Akü 12 V / 8 Ah, bakım gerektirmez
    Güç aktarımı
    Debriyaj Yağ banyolu, mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
    Şanzıman Motor bloğuna entegre edilmiş, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
    Aktarma Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir
    Şasi / frenler
    Yürüyen aksam Civatalı çelik çerçeve, sürücü üniteli yük taşıma ,çelik boru arka çerçeve
    Ön çatal / süspansiyon Başaşağı çatal Ø 41 mm
    Arka çatal / süspansiyon Katı döküm alüminyum salıncak, doğrudan menteşeli amortisör, ayarlanabilinir ön yüklemeli süspansiyon
    Süspansiyon mesafesi ön / arka 140 mm / 131 mm
    Tekerlekler arası mesafe 1,374 mm
    Kaster 102,3 mm
    Gidon açısı 64,9°
    Jantlar Dökme alüminyum jantlar
    Ön jant 3.0 x 17"
    Arka jant 4.0 x 17"
    Ön lastik 110/70 R 17
    Arka lastik 150/60 R 17
    Ön fren Tek disk fren, çap 300 mm, 4 pistonlu sabit kaliper, radyal cıvatalı
    Arka fren Tek disk fren, çap 240 mm, tek pistonlu yüzer kaliper
    ABS BMW Motorrad ABS
    Boyutlar / ağırlıklar
    Toplam uzunluk 2005 mm
    Genişlik (aynalar dahil) 820(849) mm
    Yükseklik (aynalar hariç) 1080 mm
    Sele yüksekliği, yüksüz durumda 785 mm
    Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.760 mm
    Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1) 158,5 kg
    İzin verilen toplam ağırlık 345 kg
    Yük kapasitesi (standart donanımla) 186,5 kg
    Kullanılabilen depo kapasitesi 11 l
    Yedek depo 1 L
    bildiğim kadarıyla hız verilerini doğru olarak gösteren ve açıklayan az sayıdaki markalardan biri Bmw. geçenlerde bir arkadaşım; 160 la giderken onu geçtiğimi iddia etti. kask kameramın kayıtlarına baktığımda; onun yanından geçerken hızımın 145 olduğunu gördüm. özellikle yeni nesil 250 cc lerle çok hızlı gittiğini düşünen arkadaşlara, GPS ile hızlarını teyit etmelerini öneririm.
    tecrübelerime göre 90 km ye kadar bütün bilinen markalar hızı doğru gösteriyor. 90 dan sonra ise bol kepçeden sallamalar başlıyor.

  10. #110
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Tüm Superduke ların hız göstergeleri tam yüzde on fazla gösteriyor. Hatta ebayde doğru göstersin diye farklı ABS halkaları satılıyor.

  11. #111

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    Resimlerde cılız duruyor ama arka lastik 150 likmiş

  12. #112
    WannaBeFree - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2017

  13. #113
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı WannaBeFree adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de bu motoru bekliyordum ama son hızı ile bayağı üzdü.300cc motosiklet son hızı 140 km diyor teknik verilerde ve fiyat uçmuş.Servis ağıda az.Büyük şehirler haricinde çok satılacağını düşünmüyorum.O da marka algısından satarsa satar

  14. #114

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    G 310 GS Bwm Türkiye sitesinde var ama fiyat yok.İkinci el F650 Gs bakıyorum bazen ama risk almak kafama yatmıyor bu motoru gelince düşünebilirim.

  15. #115
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    400'lük scrambler gibi bunu da bmw fanboyları alır.

  16. #116

    Üyelik
    16 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    haziran ayında satıştaydı göya...

  17. #117
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    25 liraya gelirse ben alırım bu makinayı 👍

  18. #118
    Keoma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Aralık 2014
    Motosikleti
    Mt-125, R25 Ve Tekrar R25,Dominar 400,Mt-125 Abs
    Alıntı chopperrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    25 liraya gelirse ben alırım bu makinayı 👍
    25 bine geldi

  19. #119
    chopperrider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Honda Goldwing GL1800...
    Alıntı Keoma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    25 bine geldi
    vallahi de geldi ama ben bekleyemedim bir de az da olsa daha fazla hp olsun diye gittim bir NC aldım

    Yoksa kesin alacaktım

  20. #120

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Valla siz nerede yaşıyorsunuz bilmiyorum ama, MT25'in 17bin TL'ye satıldığı yerde G310R'ın 25bin TL olması son derece normal.
    Bence gayet güzel fiyattan girmeyi başarmış ve iyi de satacaktır.


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)