Tipide biraz güzel olaymış!
Kawasaki bile güzel motor yapmayı öğrendi.
Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228
Birisi bana aciklayabilit mi acaba ktm390 var iken ben neden bunu alayim.
Agirliklari ayni sayilir.
Buyuk ihtimal yakit sarfiyatlari tercih degisikligine neden olmayacak kadar az farklilasmistir
Guc desen ktm daha guclu.
Tip desen bana gore ktm daha yakisikli
Malzeme kalitesi desen onunda cok farkli olacagini sanmiyorum.
Bmw nin ktm 390dan farklilasacagi tek nokta fiyatidir. Hepimizin tahminnedecegi uzere bmw nin ucuz olacak hâli yok. Ee ben neden alayim bu cirkin motoru.
bakalım bunun motor bloğunu hangi güzide firmaya yaptırdılar. acep husqvarna dan almış olabilirlermi?
500 bmw için abartı değil. Verdikleri hizmete değer . Daha doğrusu diğer firmalarla karşılaştırırsak.
Ben V-Strom için bile bakıma girince 500 olmasada yakın birşey ödüyordum yetkili servisinde.
Tvs apachenin bile yağ-filtre-buji ve hava filtresi temizliğine 150 tl aldılar yine yetkili serviste. Zaten kaç litre yağ alıyor bu alet ki. Veyahut ne balata değişti ne birşey. Hava filtresi değişmedi temizlendi mesela. 150cc ayrıca. Buna oranla bmw yüksek cc motora 500 tl ye yapıyorsa bakım bence iyi.
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
Kimse alınmasın.
Eminim çok kaliteli makinadır. Ama bajaj pulsar tipli bmw mi olur yav?
Eicma'da fiyat belli olur.Bizde ona %45 ötv + %18 kdv+döviz kurunu hesaplarız sonra bön bön bakarız,ölü doğan deriz,onu alacağımıza mt-07 alırız deriz sonra az daha koyup ybr alırız,sorunsuz deriz.
bu cc lerde adam gibi bir enduro getiren olmadı daha.. bunlar işi bilmiyo
Sıfır 650cc motorları 36 bin lirayken 310 luk olanını 30 bin liraya vereceklerine ihtimal bile vermiyorum ben
Zevkler ve renkler meselesi, mesela motorunda kullanılan teknoloji baya bir farklı teknoloji kullanılıyor. Ayrıca tork ve beygir olarakta baya bir üstünlüğü var Duke 390'ın. Ortak noktaları ikisi de Hint üretimi. Ayrıca hint üretimi diye bunla dalga geçip Duke 390'a binerim diyenler de çok komik
facebook.com/ErkanTNR instagram.com/PSDN915 twitter.com/PSDN915
Racing versiyonda küçük cc yaparlar mı acaba biraz daha dolu 500 cc çift silindir gibi ?
Bunlar bu aleti en assa mt07 fiyatina satar. Mt25 den 1-2bin pahali olsa listeye girebilir aslinda ama hiç ümitlenmiyorum bile
daralan ekonomiyle küçük hacim piyasası çoştu etti de doğru düzgün motor yok. düşük cc de olsa ducatinin her cinsi içinde bulunduran modeli gibi bişey lazım
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
Motor z300 kadar yakışılı olmasada kafa grenajıyla inazumayı andırmasına rağmen sırf adından dolayı bir çekiciliği var onun dışında abs ve ısıtmalı elcik büyük artı ama esas benim kafama takılan bu işin cc ile bir alakası olmadığını düşünürsek çıplak bir motora "r" demek ne kadar doğru bilmiyorum ama benim şahsi kanatim bu küçük bir detaymış gibi görünen ama oldukça büyük anlam ifade eden harfin orada oluşu oldukça düşündürücü, sanırım bildiğimiz anlamı dışında çok başka bir anlamı var ki çıplak bir motora "r" demişler... fiyata gelince şahsi fikrimdir katılırsınız katılmazsınız bilemem ama abs'li bir z300'ün 18.500 tl'ye satıldığını düşünürsek ben motara 15.000 tl'den bir kuruş fazla vermem onu da sırf markası için...
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:51 ----------
Araçlarda kolay kolay düşük satış kotası olmuyor tam tersi yüksek satış kotası oluyor, yani sen şu adete kadar araç satabilirsin ondan fazlasını satamazsın diyorlar ve ona göre sipariş alıyorlar çünkü bir yılda banttan çıkan araç sayısı belli fabrikanın üretim kapasitesine ve ülkelerin daha önce ki yıllardaki satış rakamına göre dağılım yapılıyor, en basidi milletin volkswagen'da sıra beklemesinin en büyük nedeni bu, talep fazlalığından dolayı adamlar kotalarını üçe katlamışlar, fabrika sipariş almayın ya da bekletin diyormuş (vw satıcısı bir arkadaşımızın anlattığıdır şahsi bilgim değildir) o yüzden kota mota hak getire borusan bildiğini okur "satılmadı kardeşim" der geçer, napacaklar 300'lük motor için koca Borusan'ın bayiliğini mi alacaklar, maalesef ülkemizde motor sevdalısı olmak çok zor iş, yurtdışında bakıyorum adamlar 15.000 $'a 2016 kasa zx10r'a biniyo, biz o paraya anca cbr600 alabiliyoruz ötv çok ama çok yüksek...
Benim tahminim 17 bin.Tabi gelirse...
Hint mali 4 valf. Hmm. E bu motor yururken stop eder mk.... BMW gibi markaya yakıştıramadım bu modeli. İs yapar mi yapar ama Türkiye de degil.
Arkadaşlar hala ısıtmalı elcik var bu motorda diyenler var Size hemen bir açıklama getireyim;
''OPSİYONEL'' Ne Demektir?
Opsiyonel, "isteğe bağlı, standart olmayan, seçimlik" anlamlarına gelmektedir.
Yani arkadaşlar standart değil, parayı basıp alıyorsunuz ki her motora uyumlu ısıtmalı elcikler mevcuttur.
Duke 390'da hint malı, Duke daha güçlü ve KTM ile BMW fiyatları tam olarak aynı olmasa da KTM, BMW'nin 4te 3ü fiyatına falan geliyor yani tahminimce bu 310cc ve daha güçsüz makinanın Duke 390'ı bin liradan fazla geçeceğini düşünmüyorum yani olacağı 18-19 bin lira, 20 olmaması gerekiyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)