Evet arkadaşlar yeni aldığım ktm 250 exc'yi test etmek için gazladık...Mevki antalya içi dere yatakları ve orman yolları.
Evet arkadaşlar yeni aldığım ktm 250 exc'yi test etmek için gazladık...Mevki antalya içi dere yatakları ve orman yolları.
Bu ne ya motoru atıveriyorlar çakılların, taşların üzerine, çıkamadığı yerde yatır felan..
Gözümüzden sakınırken biz bana ters bu iş..
:D kum ve çakıllarda motor çok zarar görmüyor..Ama dik kayalarda genelde motor üzerinde kalmaya çalışıyorum
çok acayip keyif aldım ızlerken cross motorlarına bi anda ilgim arttı
Trafiğe çıkmadıkça ruhsat, plaka, vergi, kayıt, kürek vs. olayı yok bunlarda değil mi ?
Çok para bence pulsar veya wolf almalıydın
Çok eğlendim elinize sağlık
adı üstüne dirty bike ne kadar düşer kalkarsa o kadar güzel görünüyo zaten
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
eğlenceli bi hafta sonu olmuş bizde sahil yolunda olympos gazladık geldik pazar günü. Seviyorum antalyayı :D
youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /
Ruhsat plaka yok.Sadece arazide kullanıyoruz...Motorlar 2t 3-4 saatlik kesintisiz sürüşte 30tl gibi yakıt yakıyorlar....yağ değiştirme olayı falan yok..litresi 55tl den ipone yağı benzine karıştırıyoruz.1lt=20gr yağ
Uzun gezi yapmıyorsanız..2t specialler kesinlikle 4tden daha avantajlıdır.Bu motor 250cc silindir ve pistonu iyi durumda..Motoru kompile söküp elden geçirdim...Krank keçelerini değiştirdim..Ekzapta sıkıntı vardı onu hallettim..Bi kaç oringi takmadan toplamışlar..Motor şanzuman yagınıda yakıyormuş.Ekzap açık kalıyormuş,birde krank milinin sağına ve soluna boşluğu ayarlamak için pul atmamışlar.Bunları hallettim.Motor şu an çok güzel oldu..Plakasız 6400 tl gibi bir rakama aldım..ettiğim masraf 100tl'yi geçmez..Römorkum yok,google mapsten bakarak arazi yollarından dağlara ulaşıyoruz...Gazlıyoruz...Nar ve portakal bahçelerinde mola veriyoruz...Daha önce 4t motorlara biniyorduk.Ekzantirik zinciri korkulu rüyamızdı..ve 1 defa koptu,sonuç olarak kol, piston, silindir,sibablar,piyanolar falan yani isyan etmiştik.2t'de ise sadece diyaframdan yolda kalırsınız..
2t=diyafram,piston,silindir,kol
4t=sibablar+ekzantirik+ekrantirik zinciri+üst kapak+piston+silindir+piyanolar+10kg fazla ağırlık.
Bu hafta alanya yarışına katilacagim..kameram kayitta olacakins bi yerimi kırmam
Hocam motor ikinci el plakasiz 2004 model..parayi verip aliyorsunuzbu modelde baska 2t trde yok..10 bin üzeridir hep..ama 2004 ve 2015 modelin çalışma sistemi 2t motorlarda aynı.en büyük fark bnmkinde mars yok.2008 üzeri marslı uretilmis.
ya bişey sormak istiyorum şimdi tekrar izleyince düşündümde o kadar düşüp kalkıyorsunuz motorlara birşey olmuyormu normal bi motor haşat olmuştu şimdiye :D
Enduro motorlar zaten düşüp kalkmak, çamura, dereye dalmak ve sonrasında devam edebilmek için tasarlanarak üretiliyor. Bu yüzden dengi olan yol motosikletlerinin 2 katı fiyata sahipler. Son derece dayanıklı ve bir o kadarda hafifler. Neredeyse her yönden gelecek darbelere karşı korumaları vardır. Örneğin siz standart bir touring motoru devirseniz muhtemelen gidonunuz yamulur ama bu makinelerde yamultmak için uçurumdan aşağı atmanız gerek.
Çok güzel video olmuş. Devamlı çek mutlaka.
Burada saçma sapan şeyler görmekten sıkıldık
Bu motorlar special diye geçiyor..Bütün parçaları alaşımlı sağlam ve çok hafif..sadece salyangoz dediğimiz eksoz pek dayanmıyor...fiyatı 900tl.
Motorun ağırlıgı 95kg falan. 55hp tam bir canavar...Belli bir devirden sonra exup denen mekanizma eksoz çıkışını kapatarak basıncı artırıyor..Buda motora ayrı bir güç katıyor...Süspansüyonlarıda çok önemli....Fiyatları çok pahalı değil ama şöyle bişey var..Bu motorlar sürekli bakım ister ve bu bakımı siz yapamaz tamirciye falan yaptırmaya kalkarsanız...olay biraz tuzlu oluyor....Bu motorlara biniyorsanız bakımını kendiniz yapmalısınız..Bu işe başlamak isteyenlere yardımcı olurum...Antalyadayım beraber sürebiliriz.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)