Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Kazamdan sonra alacağım motor hk. 2 MOTOR ARASINDA SEÇİM. DUKE-GT250R

    REKLAM ALANI
  1. #21
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Hyo akar uzun yıllarda 130 140 rahat gidersin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Bir Hyosung sahibi olarak Hyosung önermem ilk bakışta ne kadar "Kuzguna yavrusu şahin görünür." sözünü andıracak olsa da, tarafsız olarak yazdığıma emin olabilirsiniz. Şöyle başlayayım,

    Eski motorumu satmamla motor arayışına girdim. Bütçeme göre hemen seçenekleri belirledim. "GTR, Pulsar, Duke 200". Duke 200'ü Pulsarla çok benzer olmasına karşın aşırı fiyat farkının olmasından dolayı düşünmeden eledim. Pulsar ve Hyosung arasında kalmıştım. Hyosung 2007'den beri benim hayallerimin motoruydu, o zamanlar öğrenciydik, alamadık. Pulsarın parça fiyatı ve işletim ücreti Hyo'ya göre kat kat daha ucuzdu. Ayrıca sıfır almış olacaktım. Fakat tek silindir ve daha düşük cc olduğu için içime sinmiyordu. Ayrıca senelerdir kalbimde yatan motor Hyosungdu. Parça fiyatlarını ve piyasasının yavaştan ölmesini göze almıştım. Kesinlikle mantıklı olan Pulsardı, fakat V2 motor ve görüntüsü beni benden alıyordu. Geçen ay 2012 model beyaz GT250R 13.500km'de almak nasip oldu, şuan 14.500km'dedir kendisi. Süreçten bahsedeyim. İlk aldığımda Kuba XR125'den (Ybr kopyası) sonra aşırı eğik oturuşlu, hantal ve ağır geldi. "Ulan hata mı ettik ?" diye defalarca sordum kendime ilk 3-4 gün. Şehir içinde resmen ecel terleri döküyordum. Sonrasında ise birden alıştım. Şuanda yatık pozisyon hem rüzgardan koruyor beni, hem dalıp gitmemi engelliyor. Rahatlıkla Ankara'nın sıkışık sabah/iş çıkışı trafiğinde duraklamadan ilerleyebiliyorum. Yatıklığı rahatsız etmiyor beni hiç artık, genelde tek seferde 100km'yi aşmayacak yolculuklar yapıyorum. Rahatsız eden tek kısım selesi. Öne kaydığınızda malum bölgeyi sıkıntıya sokuyor. Aklımı dinleseydim Pulsar alırdım, fakat kalbimin seçimi Hyosung'du. Şuan iyi ki almışım diyorum.

    + ları

    *2 Silindirin homurtusu (Orj. egzoz ),gücü ve torku.
    *Görünüm ve cüsse.
    *Bir çok çıkma parça bulunabilmesi, ayrıca Hyosungsource.com gibi bir kaynaktan en ufak civataya kadar ulaşabilmeniz.

    - leri

    *Parça fiyatları çok kalın.
    *Bir çok parçanın sıfırına yurtiçinde ulaşım imkansız gibi birşey. Özellikle grenajların sıfırları çok zor bulunuyor. Elzem bir parça için motorunuzu 15-20 gün yatırmak zorunda kalabilirsiniz. Gerçi bu durum çoğu yüksek cc motor için aynı.
    *Hyosung'un piiri usta çok az.
    *İt-kopuk elinden çıkma potansiyeli çok yüksek bir motor, yorulmuşu adamın belini büker.
    *Yakıt tüketimi Pulsara göre fazla. Genelde 4-4.5 Lt görüyorum şehir içinde.

    KTM şehir içi kullanım ve işletim maaliyeti açısından daha mantıklı, ayrıca elden çıkarmak da çok daha kolay olacaktır. Parça fiyatları da yakındır bunların muhtemelen. Ya kalbini dinleyeceksin ya da mantığını

  3. #23
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Alıntı xelanik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabiki kız arkadaşım da binecek. Bunu göz önüne aldığımızda sizin tercihiniz ne olurdu, neden?
    Şöyle söyleyeyim,ikisi de artçı için çok rahatsız motorlar.Ama madem ki ikisi arasında tercih yapmamız isteniyor,olaya şöyle bakın.

    Racing bir motorun arkasındaki kadının oturuş pozisyonunu göz önüne getirin,öyle karar verin.

  4. #24

    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Sanırım kalbimi dinleyeceğim Önümde minimum 1.5 hafta var zaten daha. Bakalım nasip kısmet.

  5. #25
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    O zaman,kız arkadaşından çok motora önem veriyorsun demek ki

  6. #26
    54RR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Şubat 2013
    Şehir
    Sapanca
    Motosikleti
    --12 R1 Crossplane
    Alıntı xelanik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2. Motosiklet
    2014 HYOSUNG GT250R
    3.000-5.000 KM aralığında
    Sahibi 40 yaşında yine yaşını başını almış birisi. Motosikletinin iç-dış tertemiz olduğunu söylemekte.
    Bana 500 km olan uzaklıkta bir yerde oturmakta. Rahatlıkla gidip bakabileceğim bir yer değil.
    Fiyat olarak en son 9300 TL yapabileceğini söyledi.
    Bahsettiğin hyosung İzmit'te mi ?

  7. #27

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı essegesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman,kız arkadaşından çok motora önem veriyorsun demek ki
    Bu nasil bir bakis acisi? Duke 200 kullaniyorum. Kiz arkadasim hic rahat degil motorda. Ama haftada 2-3 gun biniyor oda uzun surmuyor. Simdi duke aldim diye motor mu daha onemli?

    Arkadasim soruna gelirsek. Duke 200 kullaniyorum boyum 186 kilom 93. Motor altimda kucuk kaliyor ama oyle aman aman bir sorun yok ortada. Tek kisi cok keyifli, artciyla yorucu bir motor. Parcasi pahali diyen olursa KTM kullanmamis demektir. Rodaj bakimina 120 tl odedim. Zaten 70 tl yag gerisi yag filtresi ve iscilik. Her zaman soyluyorum bu motor haylazlik motoru. 1000lik racing getir karsisina sıkısık trafikte dalga gecersin. Aralara gir, kaldirimdan hopla diye yapilmis bana gore.

    Hyosunga gelince. Ben alirken 200 km de yeni kasa 250 gd vardi fiyati 10 bin tl idi. Ancak guvenip alamadim. Servisle ilgili sorunlar, sikayetler soguttu beni. AMA motor bence 10 numara bir motor. Duke da olan ozelliklerin bircogu bu motorda da mevcut. Yani karsilastiracaksan duke ile yeni gd 250 karsilastir. Hosuna gideni al, ikiside kaliteli motorlar. Sorun olursa cevaplarim. Hayirli olsun

  8. #28

    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Alıntı essegesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman,kız arkadaşından çok motora önem veriyorsun demek ki
    Mesaj attım hocam size.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------

    Alıntı 54RR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bahsettiğin hyosung İzmit'te mi ?
    Sanırım mesaj gönderilmedi. Evet İzmit'te bir bilginiz mi var? Profil resminizdeki motor olabilir. Egzosu felan aynı gibi tam net olmasa da.

  9. #29
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Ciddiye almayın,latife yaptım.

    Ama gerçekten şöyle söyleyeyim.Artçı için düşük bütçeli en rahat motorlar,maxi scooterlardır.

  10. #30

    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    İyide hocam artçı için motor almıyoruz ki kendimiz için alıyoruz. Arada sırada da artçı binecek.

  11. #31

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Alıntı Green Arrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ortada fanatiklik gerektirecek bir durum yok. Hyosung'u bilerek alan kullanıcı hiçbir zaman başka motorla iyidir kötüdür kıyasına girmez. Ancak Hyosung KTM ile kıyaslanamaz tabiki demeniz bence işbilmez ve yanlış bir yorum. Motorlar cc'ye göre kıyaslanır ve yapılan bütçe incelemesi ve özelliğe göre her marka model motor bu kıyasa girebilir. Şuan alınabilirlik seviyesi yüksek motorların beşiği olan Japonya,Hindistan,Çin,Tayvan ve Kore gibi ülkeler kendi programlarında ve internet sitelerinde aynı cc'de yer alan hemen hemen bütün motorları birbiriyle karşılaştırıyor. Mesele markanın şöhreti ve bilinirliği değil kısacası önemli olan markaların ortaya ne koyduğu. Beğenmiyorsunuzdur saygı duyarım ancak olumsuz şeyler bana göre ortaya teknik ve somut deliller konarak konuşulmalı. Basitçe bakıldığında biri çift silindir neredeyse 190-200 yapabiliyor birisi de 137'de kesiciye girip titriyor. Ama işin gerçeği esasen öyle mi ? Bu kadar basit ve basmakalıp gitmemek lazım bana göre...

    Başlığı açan arkadaşım merhaba. Öncelikle hangi motoru alacaksan hayırlısıyla almanı ve kazasız belasız kullanmanı dilerim. Hyosung'un artık parça sıkıntısı mevcut değil. Eski distribütör Kuralkan bütün parçaları Uniteks'e devretmiş durumda. İçerde parça var ve bir bu kadar da serbest bölgede parça bekliyor hazırda ihtiyaç duyulması durumunda. Hyosung'un parçası ne ucuz ne de pahalı denebilecek düzeyde. Elbette ki bazı parçalar her markada olabildiği gibi anlamsız pahalı olabiliyor. Yurtiçinde bunu çıkma veya sıfır olarak satan zilyon tane yer var. Yetmediğinde 1 haftada kapına kadar gönderen kapı gibi 3 adet Güney Kore sitesi mevcut. Her motorda olduğu gibi sorun olabildiği gibi bu markada da oluyor. Ancak şu bir gerçek ki bu markanın sürücüsü Japon veya Avrupa motoru kullanıcılarına göre daha apaçi ve kendini sonuna kadar zorlayarak bu motoru aldığı için sorun çıktığında son yapması gereken şeyi ilk yapan insanlar oluyorlar ve motorları tarumar ediyorlar. Düzgün bakıp sorun yaşayan da vardır elbette. Bana göre fiyat performans oranı Hyosung'dan daha iyi bir motor yok. GT250R hakkında bilgim sınırlı o yüzden teknik detayları kendi sayfasında araman çok daha mantıklı olacaktır...
    Kesinlikle KTM Duke 200 ile GT250R'nin kıyaslanabileceğine inanmıyorum. Bakın; biri bildiğimiz ss ruhunda, diğeri naked, biri ürettiği ilginç güç ve yapabildiği hız ile bilinirken diğeri kalitesiyle, biri çift silindir V-Twin, diğeri tek silindir.
    Tür farklı, amaç farklı, kalite farklı, bu kadar farklı iki motor kıyaslanmaz. GT250R'nin kıyaslanacağı motorlar CBR250R, R25, Ninja 250R Ninja 250SL olabilir. Evet Duke200 136 da kesiciye girer ancak, zaten 200 km hıza ulaşsa bile o motorun üzerinde o hızda durmak cesaret ister. Ağırlık ortada, yiyeceğiniz rüzgar da cabası. Duke 200 şehir içinde hareketli, kıvrak, seri, benim deyimimle "kuduruk" bir motor olmakla beraber, GT250R seleflerine göre ziyadesi ile hızlı, gidon turu zayıf, ağır (kg bazında yoksa hantal değil) tam manası ile ss yapısına sahip (oturuş pozisyonu vs ergonomik anlamda) bir motordur. Dolayısı ile, böyle bir kıyaslama olmaz.

    Duke kıyaslanırsa İnazıma, Z 250 SL, Pulsar, SYM Wolf ile kıyaslanır.

    Bir de o 250 cc grubunda RX3İ EVO var ki, o hiçbişeyle kıyaslanmaz.

    Unutmadan, yazımı tarafsız okusaydınız, "bu adam GT250R tavsiye etmiş" kanaatine varırdınız. Ben motoru kötülemedim, kötü yönlerini söyledim. İki motorun da kötü yönlerini söyledim. Ayrıca malzeme ve işçilik kalitesi olarak KTM'nin üstünlüğü su götürmez bir gerçek.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------

    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir Hyosung sahibi olarak Hyosung önermem ilk bakışta ne kadar "Kuzguna yavrusu şahin görünür." sözünü andıracak olsa da, tarafsız olarak yazdığıma emin olabilirsiniz. Şöyle başlayayım,

    Eski motorumu satmamla motor arayışına girdim. Bütçeme göre hemen seçenekleri belirledim. "GTR, Pulsar, Duke 200". Duke 200'ü Pulsarla çok benzer olmasına karşın aşırı fiyat farkının olmasından dolayı düşünmeden eledim. Pulsar ve Hyosung arasında kalmıştım. Hyosung 2007'den beri benim hayallerimin motoruydu, o zamanlar öğrenciydik, alamadık. Pulsarın parça fiyatı ve işletim ücreti Hyo'ya göre kat kat daha ucuzdu. Ayrıca sıfır almış olacaktım. Fakat tek silindir ve daha düşük cc olduğu için içime sinmiyordu. Ayrıca senelerdir kalbimde yatan motor Hyosungdu. Parça fiyatlarını ve piyasasının yavaştan ölmesini göze almıştım. Kesinlikle mantıklı olan Pulsardı, fakat V2 motor ve görüntüsü beni benden alıyordu. Geçen ay 2012 model beyaz GT250R 13.500km'de almak nasip oldu, şuan 14.500km'dedir kendisi. Süreçten bahsedeyim. İlk aldığımda Kuba XR125'den (Ybr kopyası) sonra aşırı eğik oturuşlu, hantal ve ağır geldi. "Ulan hata mı ettik ?" diye defalarca sordum kendime ilk 3-4 gün. Şehir içinde resmen ecel terleri döküyordum. Sonrasında ise birden alıştım. Şuanda yatık pozisyon hem rüzgardan koruyor beni, hem dalıp gitmemi engelliyor. Rahatlıkla Ankara'nın sıkışık sabah/iş çıkışı trafiğinde duraklamadan ilerleyebiliyorum. Yatıklığı rahatsız etmiyor beni hiç artık, genelde tek seferde 100km'yi aşmayacak yolculuklar yapıyorum. Rahatsız eden tek kısım selesi. Öne kaydığınızda malum bölgeyi sıkıntıya sokuyor. Aklımı dinleseydim Pulsar alırdım, fakat kalbimin seçimi Hyosung'du. Şuan iyi ki almışım diyorum.

    + ları

    *2 Silindirin homurtusu (Orj. egzoz ),gücü ve torku.
    *Görünüm ve cüsse.
    *Bir çok çıkma parça bulunabilmesi, ayrıca Hyosungsource.com gibi bir kaynaktan en ufak civataya kadar ulaşabilmeniz.

    - leri

    *Parça fiyatları çok kalın.
    *Bir çok parçanın sıfırına yurtiçinde ulaşım imkansız gibi birşey. Özellikle grenajların sıfırları çok zor bulunuyor. Elzem bir parça için motorunuzu 15-20 gün yatırmak zorunda kalabilirsiniz. Gerçi bu durum çoğu yüksek cc motor için aynı.
    *Hyosung'un piiri usta çok az.
    *İt-kopuk elinden çıkma potansiyeli çok yüksek bir motor, yorulmuşu adamın belini büker.
    *Yakıt tüketimi Pulsara göre fazla. Genelde 4-4.5 Lt görüyorum şehir içinde.

    KTM şehir içi kullanım ve işletim maaliyeti açısından daha mantıklı, ayrıca elden çıkarmak da çok daha kolay olacaktır. Parça fiyatları da yakındır bunların muhtemelen. Ya kalbini dinleyeceksin ya da mantığını
    Müsait bir vaktinizde çay ısmarlamak ve tanışmak isterim. Hatta havanın güzel olduğu bir gün motorlarla da buluşabiliriz.
    Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
    Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...

  12. #32

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Duke al ama abs li olanından mümkünse. Abs can kurtarır ;)

  13. #33
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı xelanik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyide hocam artçı için motor almıyoruz ki kendimiz için alıyoruz. Arada sırada da artçı binecek.
    valla öncelikle buna cevap veriyim sonra bir kaç yazınada cevap vericem. zamanla kız arkadaşın eşin vs neredeyse %90 artçılı kullanmaya başlarsan o kadar güzel düşünmeye başlıyorsun ki artçıyı ve artçılı bineceğin motoru.

    neyse gelelim hyo ve ktm ye. öncelikle bak 125 km üzerine çıkamadım vs diyorsun ben yine sölüyorum sana 150 km hız ile rahat yolculuk yapmak istiyorsan en az 600 cc motor kullanman gerekir. bunun sebebide çok basit ne kadar yüksek cc = motor o kadar az zorlanır o kadar az seni yorar, kendisini yormaz.

    bugune kadar hiç bir motorun son hızı ile ilgilenmedim ilgilenmemde. önemli olan her zaman ara hızlanmalardır. yazdığın her iki motorda kendi sınıflarına göre gayet yeterli performansı olan motorlar. ama bu 200-250 cc sınıfındaki motorların en keyifli hızı 110- 120 km civarlarında olduğu zamanlardır. çünkü motoru yormaz ve az titretir vs. ne kadar tek veya 2 silindir olsada.

    gelelim yazın yaptığın yolculuklara. 500 km bir uzun yol yapmışsın. yapmayada devam et zaten. motor kullanmak asıl öyle zevklidir. ben bu yaz 4.000 km yol yaptım istanbuldan çıkıp.tenere 660 kullanıyorum. ortalama 120 - 140 km hız ile yolculuk yaptım artçılı ve full çantalıydım. tenere ile beraberken bile bazı yollarda ciddi rüzgar yedim sağdan soldan ki şimdi düşün duke veya hyo ile nasıl rüzgar alacağını. bu motorlarla gidilmez demiyorum ama rahat edemezsin. uzun süre duke 690 kullandım ve uzun yola gittim geldim resmen çile çektim. (uzun yola gidicem dediğin için bunu yazıyorum ama benim uzun yol anlayışım en az 10 - 15 günlük turdur bir şehirden bir şehire gitmek değil ) bu yazda inşallah avrupada 6 ülke için rota hazırlıyorum 2 ay sürücek.

    herneyse eğer uzun yolda artçılı yol yapıcaksan aman bu iki motordanda uzak dur. artçı isyan eder sende edersin böyle bir durumun var ise inazumayı gözüm kapalı tavsiye ederim yada pulsar alabilirsin ama pulsar hakkında pek bilgim yoktur kullanan arkadaşlar + - lerini sana söyler.

    boyun belki duke için uzun olabilir ama 1 km test yapma bi 20 dk bin o zaman anlarsın ufak mı yoksa sana uygun mu diye. yada boyundan dolayı vücuduna yük binen yerler var mı diye. (örneğin benim boyum 1.70 ve geçen triumph tiger 800 xcx test ettim ve gidon alçakta olduğu için kollarıma yük bindi ve rahatsız etti alıcak olsam ilk yapıcağım iş gidon yükseltmedir. )

    ben uzun süredir ktm kullandığım için tabikide ktm derim (duke 125- 200-390-690 )ve yanlış anlama bunun markacılıkla falan alakası yok malın ne olduğunu gayet iyi biliyorum.

    motor alıcakken en önce belirlemen gereken kriter "sen motoru ne amaçlı kullanıcaksın "
    evden işe gitmek mi ?
    viraj - hız mı yapmak ?
    show mu yapmak ?
    yola mı gitmek ?
    araziye mi çıkmak ?

    zaten buna cevap verirsen kendi içinde o zaman doğru motoru bulursun. aldıktan sonra aklın bir diğerinde kalmasın aklın bir sonraki motorunu düşünsün (birisi ss birisi naked diye sölemiyorum bunu )

    hangi motoru alırsan al kazasız belasız kullanman dileğiyle.

  14. #34
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    Alıntı essegesse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şöyle söyleyeyim,ikisi de artçı için çok rahatsız motorlar.Ama madem ki ikisi arasında tercih yapmamız isteniyor,olaya şöyle bakın.

    Racing bir motorun arkasındaki kadının oturuş pozisyonunu göz önüne getirin,öyle karar verin.
    biraz gittikten sonra dik oturmaya çalışır. bu yüzden artçı için en rahatı maxi scooter ve enduroların selesi bence (topcase ve ona bağlı yastığı olması şartıyla)
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  15. #35

    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Teşekkür ederim hocam verdiğiniz bilgiler için

  16. #36
    kivancern - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2015
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR, Yamaha XMAX 250 ABS
    Merhaba kardesim bende fikirlerimi soyliyim insallah yardimci olur..

    Ben senin yerinde olsam duke alirdim.. iki motorunda +larini - leruni bir yana koyup ole bir karar cikar zaten..

    Duke:
    2. El piyasasi iydiir.. servis agi hyo ya gore iyi.. daha sorunsuz bir motor.. sehir icinde gyodan cok daha kivrak... ama.. boyuna gore biraz kucuk durabilir.. performansi hyodan daha dusuk

    Hyo:performans.. gorunum.. ama.. servis agi kotu.. fazla sorun cikaran bir motor..

    Bunlari goz onunde bulundurup bi karar verebilirsin.. ek olarak da senin yerinde olsaydim birazcik daha eski cbr250 yi de eklerdim listeme.. her 2 motorun da - lerini nispeten giderior

    Insallah hersey istedigin gibi olur

  17. #37

    Üyelik
    08 Temmuz 2015
    Alıntı kivancern adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba kardesim bende fikirlerimi soyliyim insallah yardimci olur..

    Ben senin yerinde olsam duke alirdim.. iki motorunda +larini - leruni bir yana koyup ole bir karar cikar zaten..

    Duke:
    2. El piyasasi iydiir.. servis agi hyo ya gore iyi.. daha sorunsuz bir motor.. sehir icinde gyodan cok daha kivrak... ama.. boyuna gore biraz kucuk durabilir.. performansi hyodan daha dusuk

    Hyo:performans.. gorunum.. ama.. servis agi kotu.. fazla sorun cikaran bir motor..

    Bunlari goz onunde bulundurup bi karar verebilirsin.. ek olarak da senin yerinde olsaydim birazcik daha eski cbr250 yi de eklerdim listeme.. her 2 motorun da - lerini nispeten giderior

    Insallah hersey istedigin gibi olur
    İki motorunda üstüne oturfum kısada olsa sürme imkanım oldu. Açıkcası trafikte vs gittiğim yerlerde dikkat çekmeyede alıştım r125 varken. Aynı hissi hyosungu sürerkende yaşadım. Bu yüzden gönlüm hyo diyor. Cidden zor birşey motr seçmek.

  18. #38

    Üyelik
    20 Eylül 2015
    kalıplı uzun bir adamsan kesinlikle hyo al ufacık tefecik bir adamsan duke al

  19. #39
    68charger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2013
    Şehir
    Istanbul city
    Motosikleti
    2006 Yamaha FZ6 Fazer ABS, Kawasaki Ninja 300 ABS
    Ne alırsan al ABS'li al

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    27 Ekim 2015
    arasinda kaldigin iki motorsiklette sana uygun degil bana sorarsan. Duke kesinlikle kalitelidir kaliteyi hissedersin verdigin paraya hicbir zaman pisman olmazsin ama 120 fazla hiz yaptirmaz sana. 100-110-120 arasi gidersen isini gorur daha cok keyif motorsikleti. Bu durumda Hyosung alman lazim e bu seferde kalbim duke te kalacak diyorsun bende bu sekilde iki motorsiklet arasinda kalmistim tavsiyem git , gez , bin uzerine oturdugunda zaten bu benim motorsikletim olmali diyeceksin o durumda ise hizi sesi titresimi umursamayacaksin bile.


2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)