Kesinlikle r25 derim. Cok memnunum her açıdan da yeterli bir makine ayrica bu cok yakiyo diyenleride ben anlamiyorum ben gayet agresif kullanıyorum fakat 4.5 i geçmedi henüz 10bin de motorum. Vites degistirme araligimda 9 bin devir 11 bin devir civarlarinda
5 lt yakması bence çok abartılacak bir rakam değil ve motorun çift silindir olduğunuda unutmamak gerek.
Cbr belki aynı şartlar altında 1 lt daha az yakabilir. Ama ben 2 lt yakıyor diyene inanıyorum açıkçası. Bende şuanda Cb 125 mevcut ve bu motor bile 2.5-3 lt yakıyor.
Lastik olarak R25 için ne önerirsiniz direk alırken bayide değiştirmelerini isteyeceğim üzerindeki irc hiç kullanmadan fiyattan düşürmeye çalışacağım.
Bayiden alırken koruma takozuve tank ped taktıracağım. Başka ilk başta yaptırmam gereken birşey varmı ?
Burda arkadaş cbr 125'ten bahsediyor.
Cbr 250 r25den aynı kullanımda 1 litre az yakıyor.
Arkadaşın 2-3 litre yakıyor dediği Cbr 125.
Şu yakıt konusu artık kapandıysa (madem cb 125 ile 3 lt yakıyorsun ve sorun değil) r25'in şimdiden hayırlı olsun
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
6-7 litre nedir ya. Altımdaki darası 1 tonluk makina 200km/h vurduğunda bile anca 7 litre yakıyor. Şaka gibi. (:
Demek ki yeterince seri kullanamamışsın Ya da nasıl seriliği yetmedi ki aldıktan bir kaç ay sonra satıp xj6n alma ihtiyacı uyandırdı? Benim klasik evden işe işten eve gidiş gelişlerimde 7 litre yakıyor, ben aman debriyaj kolunu çekeyim bi sonraki ışıklara yakıt haracamadan gideyim diyen biri değilim aradan ani kaçarım hiç bi aracın yanında, arkasında, önünde gitmeyis evmem, aynada araç dibime girerse uzarım, önümde taksi yada minibüs varsa uzarım, kısaca belanın geleceğini hissettiğim yerde durmam. Maaşallah motorda seri, millet egzoz tatkrırıyor sesi az diye bence sesi fazlasıyla yeterli, kimi teker yapamıyorum diyor torku az diye, aha video aşşada sesi de yerinde torku da yerinde, kullanmayı bilirsen R25 driftte yapıyor, tekere de geliyor, egzoz diğer araçların dikkatini de çekiyor.
Benim vites geçiş ışığı 8 bine ayarlı, videodaki ışıktan motorun hangi devirde bağırdığı ve benim hangi devirlerde vites attırdığım gözüküyor, 7 bin devrinde vites attıracak adam R25 almasın gitsin cbr 125, yzf 125 alsın yada daha iyisi scooter alsın fıtı fıtı gezsin, motoru alırken onca detayına lastiğine baktık artizlik olsun diye değil limiti nedir onu öğrenmek için baktık. Çok şükür motor da limitlerine gelmeden dahi görevini yapıyor.
Bu videonun sonunda bi ufak video daha çektim motoru kapatmadan son bir kez ortalama yakıtı göstermek için ama ekran çok parladığı için çıkmamış ama merak edene gösterge de 7.2lt./100km ibaresi vardı. Ben 1000 bakımında da 5000 bbakımında da yağ filtrelerini değiştirdim, 5000 bakımında sıfır hava filtresi taktırdım, motul 300v yağ koydurdum kısaca bakımları da tam. Bu alet şehir içinde 7 bin - 10 bin aralığındaki vites geçişiyle 6 litrenin üstüne çok rahat çıkıyor. E-5' te yada Tem' de seyahat edip ben şehir içi kullanıyorum diyerek gelmeyin kalbinizi kırarım, orası şehirler arası yol ver kendini emniyet şeridine 3.5 lt bile görürsün. 2. viteste yokuş çıkarken o an ortalama 20 litre yaktığını gösteren bi alet bu hadi ben yalancıyım kendi bilgisayarı da mı yalan söylüyor?
Son olarak ben şikayetçi değilim alet basarsan adının hakkını veriyor supersport havasına bürünüyor basmazsan da nc750 gibi ruhu çıkıyor, ben ruhsuz motor istesem gider cbr 250 alırdım, agresif istedim R25 aldım memnunum.
ktm rc 250 al :D cok hoş duruyor ama bu 3 ünden ben olsam cbr alırım oturuşu felan cok rahat az yakıyomuş ama maddi yonden sıkıntı ckemem diyosan her türlü r25 cok sert duruyor motor :D
Bugun bayiye gittim arkadaslar R25 icin.
Uzerindeki lastikler İRC bilindigi uzere. Yamahanin resmi sitesinde uzerindeki lastikler michelin pilot street bunu yamaha merkezle gorusup degistirtmeye calisacagim cok dusuk bir ihtimalde olsa.
Bu arada R25 takoz ve tank pad icin 14950 gibi bir fiyat aldim.
CBR 250RR beklemelisin honda piyasayı sallayacak gibi duruyor
Yapmayin ya bunu yapmayin arkadaslar. Surada guzel guzel sohbet tadinda bilgilerimizi paylasiyoruz. Birbirimizi kirmaya uzmeye ne gerek var ? İki kati tuketim yazmiyorsunuz burda sonucta arada 1-2 litre oynayabilir sakin ve sert kullanimda kimse yalan soylemiyordur. Motor rodaji atlattiktan sonrada yakit tuketimi dusecektir yeni alan arkadaslar yazarken bunuda goz onunde bulundurmak gerek.
Rica ediyorum lutfen birbirinizin kalbini kiracak seyler yazmayin su sosyal ortamda.
Arkadaslar R25 de karar kildim hayirlisiyla pazartesi islemleri baslatacagiz.
Lastik olarak mishelin pilot street beya pirelli rosso II dusunuyorum tavsiyeniz hangisinden yanadir ?
tam bi cbrcıyım ama şu yeni kasa cbr 250 dedikleri gelirse fiyat çok düşer o yüzden r25 daha iyi bir seçenek gibi duruyor.
R25'i bugün itibariyle resmi olarak alımş bulunmaktayım.
Plaka, sigorta işlemlerini kendim hallettim. Pirelli Rosso 2 siparişi verdim. Bulunduğum ilçe itibariyle ellerinde yoktu. Lastikler Antalyadan geliyor. Yarın sabah burada olacaklar. Lastikler takıldıktan sonra yarın teslim alacağım allahın izniyle. Çok heyecanlıyım arkadaşlar Allah herkese nasip etsin bu duyguyu
Şimdilik bayiden bir resim
[IMG][/IMG]
Bir hafta CBR250 kullanma fırsatı buldum, 2014 Model yaklaşık 6000 km'de. Bakımları zamanında serviste, rodajı itinayla yapılmış. (Sahibi yakın bir arkadaşım ve ilk motosikleti değil, hatırlatmakta fayda var.) Performansını açıkcası beğendim ancak motosiklet titriyor. Artçı konumdayken hiç sormayın ayaklarımı hissedemediğim anlar oldu. Bu kadar titreşim beklemiyordum, CBR250 250CC kendi sınıfında benim gözümde sınıfta kaldı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------
Az önce konuyu baştan sona okudum, yakıt tüketimi ile bahsettiğiniz değerler aynı motosiklette kişiden kişiye değişiyor bilmem farkında mısınız?
Sebebi kullanılan devir aralığı ve kaç RPM'de vites değiştirmeniz. Eğer bir R25 sahibi olsaydım ortalama yakıt tüketimim kesinlikle 5-5,5 litrenin altında olmazdı. Sizler gibi 3-4,5 lt ortalamayı da görebilirim ancak o zaman motosikleti sağlıklı ve güvenli bir şekilde kullanmış olmazdım. Umarım ne demek istediğimi anlamışsınızdır.
Su forumda `motora cok yaktirmak esittir motorun hakkini vermektir` zihniyetinden kurtulamadik gitti. Beyler siz motora cok yaktirinca iyi gitmis, iyi surmus biz az yakinca elektrikli mobilet sahibi , guvensiz ve hayatini riske atan fiti fiti surucu oluyoruz oluyoruz oyle mi ?
Ayni hizda seyir etmek icin 2.viteste 9bin devir gidecegime 4.viteste 5-6 bin bandinda suruyorum. 150 km uzerine cikmayacak olsam gidip 125cc alirdim zaten.
Herkesin yakit degeri kendini ilgilendirir, istediginiz devirde surun beni de ilgilendirmez ama dusuk devir kullanan adam gitsin scooter alsin r25 racing makine demek yanlis bir onerme.
r25 racing tadini daha iyi veriyor evet katiliyorum ama sadece bu konuya yazanlara degil, r25 forumuna da bakin yakit degerlerindeki farki gorursunuz.
@ Heka Evet Cbr titriyor , 250cc Japon sinifinda (Sym wolf kullanmadim) titremeyen tek motor ( 120 uzerine cikmadiktan sonra) bana gore Inazuma`dir. Yuksek devirlerde r25`in deposu, elcikleri de titriyor, Cbr`nin de. Ayaklarini hissetmemis kadar titresime maruz kalmak bana gore o motoru gereksiz yuksek devirde surmektir.
@fthbsbg Motorun hayirli olsun kazasiz belasiz surusler.
'motora cok yaktirmak esittir motorun hakkini vermektir' Bahsettiğim şey bu değildi.
Demişssin ya 'Ayni hizda seyir etmek icin 2.viteste 9bin devir gidecegime 4.viteste 5-6 bin bandinda suruyorum' işte bu yüzden ben istediğim noktada (ani frenleme, yola atlayan yaya vb acil durumlarda) durabilecekken sen gaz kolu hakimiyeti öğrenmediğin için ve işin kolay kısmına kaçıp motosikletin kontrolünü daha kolay sağlayabilmek için yüksek vites düşük devir kullandığın için duramayacaksın. Motor freninden faydalanamayacaksın. Çok fazla örneği var şu konuda olduğu gibi; Link
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)