Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 123

ZX-636 vs YZF-R6

    REKLAM ALANI
  1. #41
    OwnRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM RC390
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar yazmayayım diyorum ama adam hem r6 hem zx-636 sürmüş adam yazsın diyor hala girip cahil cühela mesajlar atıyorsunuz.




    Dinin imanın beni ilgilendirmez ama, zıvanadan çıkmanı anlamıyorum.




    Foruma konu açarak alacağı motor hakkında bilgi toplamaya çalışan benim sanki. Sen böyle bilgi sahibi fikir sahibi oluyorsun öyle mi ? Burada adamlar Kawasaki kraldır al deyince bilgi fikir oluyor, biz yazınca bilip bitmeden mevzuya atlamak mı oluyor.

    Kazasız belasız sürüşler, konunda ikili tartışma gibi niyetim yok. Allah gönlüne göre verir inşAllah.
    Tavsiye yada öğüt verseydin emin ol saygı çerçevesinde çok normal bir şekilde karşılardım. Fakat direk cepheye geçip füze atar gibi cevap
    yazınca benimde normal karşılamam beklenmemeli herhalde. Neyse uzatmanın manası yok.

    İyi Forumlar dilerim, tekeriniz düz bassın...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Kawasaki sahibi olarak r6 derim. Servisi problemli. 636M olsaydı daha detaylı yazardım ama maalesef. Tavsiyem Turkiye'de yaşıyorsun o zaman yamaha.
    OwnRider bunu beğendi.

  3. #43
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    636 Yamaha R6 ile karsilastirilacak bir motosiklet degil.
    Sordugunuz sorularin cevabini bu sekilde verirsek okuyani yanlis yönlendiririz.
    Simdi yanlis anlasilmamasi için cümleyi biraz açayim.
    Hangisinin viraji iyi, hangisi atak gibi bir kiyaslama yapilacak olursa 636'yi bu parametrelerle degerlendirmek motosiklete haksizlik olur.
    Neden? çünkü Kawasaki yaris ölçeginde R6'ya rakip olarak 636 modelini degil, ZX-6R modelini üretiyor.
    Yani performans açisindan bir kiyaslama yapilacaksa bu iki model arasinda yapilmali.
    Ama 636 baska bir motosiklet.

    Yani ben piste girecegim, yarisacagim diyorsan, R6 ya da ZX-6R modelinden hangisi senin sürüs stiline uygunsa bir tanesini seçebilirsin.
    Ama yolda kullanacagim diyorsan o zaman 636 alacaksin çünkü bu motosikletin yapilis amaci bu.
    braveguy bunu beğendi.

  4. #44

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    GSXR 750 var ona bakılırsa o da piste girmesin mi, 636 da 600 cc yarışlarında yer almadığı için pist motoru değil mi?

    Böyle bakış açısı hiç mantıklı değil bence. Serres'te free practice yaptık gsxr 750 ile 636 yan yanaydık. Tam pist motoru her ikisi de.

    Ama R6 ile karşılaştırılmaz, çekiş kontrolü, abs, +36 cc'nin verdiği güç ile aralarında ciddi fark var. İkisini de alabilecek birisi için 636'yı tek geçerim.
    OwnRider bunu beğendi.

  5. #45

    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Avusturya , Wien
    Motosikleti
    Şuan yok
    Hocam ikisinide kullanmak nasip olmadı daha.
    Ama gönlüm hep r6 dan yana

  6. #46
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GSXR 750 var ona bakılırsa o da piste girmesin mi, 636 da 600 cc yarışlarında yer almadığı için pist motoru değil mi?

    Böyle bakış açısı hiç mantıklı değil bence. Serres'te free practice yaptık gsxr 750 ile 636 yan yanaydık. Tam pist motoru her ikisi de.

    Ama R6 ile karşılaştırılmaz, çekiş kontrolü, abs, +36 cc'nin verdiği güç ile aralarında ciddi fark var. İkisini de alabilecek birisi için 636'yı tek geçerim.
    Suzuki'nin buna yakin bir motosikleti var zaten.
    GSX640 F
    Veya Honda CBR 650F
    Fakat bu örnekler de dogru degil.

    Motosiklet üreticileri uzun zamndir bu davranislarindan vazgeçtikleri için kafaniz karisiyor.
    Biraz eskiye giderseniz olayi anlamaniz kolaylasir.

    Eskiden Yamaha ve Honda da iki tip spor üretiyordu.
    YZF R6 iki ve R6 Sport
    CBR 600 F ve 600F sport
    ZX-6R ve ZX-6R 636
    seklinde bu motosikletler pist ve yol için ayri ayri üretiliyorlardi.
    Honda ve Yamaha 2003 yillari civarinda bundan vazgeçip tek tip 600cc sport üretmeye basladilar.
    Kawasaki yanlis hatirlamiyorsam 2006 yilina kadar iki tip üretmeye devam etti.
    Daha sonra Kawasaki de digerlerine uydu ve 636 üretiminden vazgeçti.
    Ama geçen yil tekrar eski sisteme döndü.
    Hala anlamadiysaniz, daha sonra biraz daha açmaya çalisirim.
    braveguy bunu beğendi.

  7. #47

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alıntı COQ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yani ben piste girecegim, yarisacagim diyorsan, R6 ya da ZX-6R modelinden hangisi senin sürüs stiline uygunsa bir tanesini seçebilirsin.
    Ama yolda kullanacagim diyorsan o zaman 636 alacaksin çünkü bu motosikletin yapilis amaci bu.

    Benim takıldığım ve katılmadığım kısım yukarıda yazılandır.

    Pist ve yol için dediğiniz zx6r ve 636'nın şasi geometrileri aynıdır.

    Kawasaki 2 farklı sürüş biçimi sunmuyor. Her ikisi de safkan supersport ve 636'nın honda'nın 600f serisiyle alakası yok.

    Sizin hala araştırmayıp anlamamakta diretmenize şaşırıyorum.

  8. #48
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim takıldığım ve katılmadığım kısım yukarıda yazılandır.

    Pist ve yol için dediğiniz zx6r ve 636'nın şasi geometrileri aynıdır.

    Kawasaki 2 farklı sürüş biçimi sunmuyor. Her ikisi de safkan supersport ve 636'nın honda'nın 600f serisiyle alakası yok.

    Sizin hala araştırmayıp anlamamakta diretmenize şaşırıyorum.
    Yukarida yazdiklarimi ben söylemiyorum Kawasaki söylüyor.
    Bugüne kadar buraya arastirmadan yazi yazmis degilim.

    ZX-6R ve 636'nin sasi geometrileri ayni degil.
    Boylari ayni degil.
    Yükseklikleri ayni degil.
    Genislikleri ayni degil.
    kilolari ayni degil.
    Güçleri ayni degil.
    Vites geçis oranlari ayni degil.
    Frenleri ayni degil.
    Fiyatlari ayni degil.
    Kompresyonlar ayni degil.
    Yani zaten Kawasaki niye ayni özellikleri olan iki ayri motosiklet üretsin?
    Üstelik kurallara aykiri da degil, Kenan neden 636 ile degil de ZX-6R ile yarisiyor?
    636 diger modelinden daha fazla bir yaris yetenegine sahip olsa koca Kawasaki takimi keriz mi?
    636 hem torku,hem beygir gücü daha yüksek bir makina.
    Ama ZX-6R ile yarisiyorlar.
    Neden acaba!

    Ben baska bir seye dikkat çekmek istiyordum ama konu nerden nereye geldi.
    Ben dedim ki R6 bir pist makinasidir.
    Kawasaki 636 ise yolda da kullanabilecegin bir motosiklettir.
    Eger kiz arkadasini arkana alip yol yapacaksan 636 al.
    Yok ben piste girip R6 ile rekabet edecegim diyorsan ZX-6R al.
    Dedigim budur.
    Neden dedim?
    çünkü yok R6 viraj canavaridir, yok daha iyi yatar, yok daha hizli firlar gibi bir sürü mevzu yazilmis.
    Ben de makinaya haksizlik etmeyin, karsilastiracaksaniz ZX-6R ile karsilastirin dedim.
    Adamlar son 3 senedir, pistlerde Honda efsanesini yikti, rakiplerini döve döve yaris ve sampiyonluklar kazaniyorlar.
    Üstelik sadece 600cc kategorisinde degil, 1000cc kategorisinde de durum ayni.

    Bundan 636 piste giremez, yarisamaz demisim gibi bir anlam nasil çikti anlamadim.
    Adamlar torku ve beygir gücünü daha alt devirlere alip yolda da kullanabilecegin sportif bir motosiklet yapmislar.
    Kawasaki ZX-6R için ben bu motosikleti pist için ürettim diyor.
    ZX-6R 636 için ise pist ve yol için ürettim diyor.

    Ben bu mevzunun tarihçesini de yamaha ve hondadan örnekler vererek yazdim yukariya.
    Daha nasil anlatayim?
    hknsaritas bunu beğendi.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  9. #49

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    En basitinden kawasakinin sitesinden teknik özellikleri karşılaştırın bari. Milimetrik farklar var aralarında ama yükseklikleri ve 1. vites hariç vites oranları aynı, farklı demeden önce en azından ona bir baksaydınız .

    Milimetre için aynı değil diyorsanız daha fazla sözü uzatmayacağım, haklı çıkmak için bu kadar klavye başında yorulmaya gerek yok. İyi forumlar.

  10. #50
    OwnRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM RC390
    GÜNCEL .....

  11. #51
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    maddi sıkıntın yoksa zx636

  12. #52
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Parça fiyatlarını sorun etmezsen zx636

  13. #53
    Capitao_3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2010
    Şehir
    Bandırma-Trabzon
    Motosikleti
    YBR 125(Sell)- RTR 150(Sell)- CBF 150- TNT 250
    Kesinlikle zx636

  14. #54

    Üyelik
    10 Mart 2017
    2 yıl önce açılmış konu... Neyse ne aldı acaba arkadaş?


3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)