636 Teknoloji olarak abs ve sürüş modu ile geliyor. R6'da bunlar yok. Hacim olarak R6'dan da yüksek hacimli. Fiyat olarak da R6'dan pahalı ve en boktan yani R6'nın sinyalı 100 küsür TL iken, 636'nın sinyali 350 TL gibi.
R6 konusunda her türlü yorumu getirebilirim. Kendisi viraj konusunda gerçekten oldukça başarılı. 600'ler içerisinde en sert kullanıma sahip, litrelik makina gibi giden, hata kaldırmayan, düşük devirlerde nispeten sakin, ama 9bin ile 16.500 devir arasında resmen kuduran bir alet.. Aklınızı başınızdan alabilir.
Ayrıca tasarımı da bence 636'dan daha şık, bi kere kuyruğu Zımba gibi .. Son olarak, her iki motosiklet de uzun yola gelmez, oturuş ve sürüş pozisyonları öyle hadi bi istanbuldan fethiyeye gidelim denilecek motorlar değil. Biz gittik sorun olmuyu diyen insanlar elbet var, ama bu motosikletler sürat için yapılmış motorlar, öyle bir enduro gibi alıyım da 500 -1000 km kullanıyım bi seferde, zor iş. Neyse bu benim şahsi fikrim. Bir dipnot: R6 Yakıt tüketimi, 5.5 litreye kadar yakıt rahatlıkla düşebiliyor, ama 11-12 litreleri de görebiliyor.636 'nın yakıt tüketimi 7-8 litrenin altına düşmediğine dair okuduğum yazılar olmuştu.