bu üç teker ne iş ya ve özellikle mwt 09 yamaha
Reklamlar
-
sorması ayıp ama üç tekerin ne anlamı var bir türlü aklım ermiyor
iki teker tamam
tek teker tamam da
üç teker ne ayak arkadaş
ha atv utv dersen o başka onlar dört teker hemde dört çeker
gerçekten tüm samimiyetim ile soruyorum bu üç tekerde amaç ne bilen var ise anlatır aydınlatırsa sevinirim
honda Neowing i anlıyorum canam çakması
ama bu mwt09 ne ayak arkadaş saçmalamak için ellerinden geleni arkalarına koymamış yamaha yazık yok madem elinizde yeni bir model bari saçmalamayın insanların kafasını yormayın
saygı ve sevgilerim ile
Reklamlar
-
Mümkün oluduğunca güven hissini arttırıp otomobil sürücüsünü motosiklete çekmek,göz boyamaktan başka bir şey değil.
-
ya bide harleylerin goldwinglerin arka 2 teker ön tek teker olanları var asıl ben onları hiç anlamıyorum Cabrio araba parası zaten git onu al
-
hem zengin işi duruyo hemde motosiklete biniyorum ama zenginim arabamda var garajımda tahmin edin artık demek gibi
-
Şimdi bu motoru çizen tasarımcıya üretim aşamasında kafa patlatan mühendise ayıp olmadı mı ?
-
Motosiklet Eğitmeni
Arkadaslarin selamlari var sizlere.
Diyorlar ki biz de insaniz.
-
Teknoloji, gelişim, deney, tecrübe, kullanıcı kitlesi kelimelerini bilmeyen millete üç teker motosiklet yapınca böyle oluyor.
Türkiye de şu sıra herşey yasaklanıyor umarım bu tür motosiklet haberleri de yasaklanır
-
Bende bu herşeye gereksiz diyen arkadaşları anlamiyorum scooterda uç teker var vitesli motosiklete neden olmasin üstelik bu motorun teknolojisini bi araştırın derim bence mükemmel bi konsept tasarım olarak da teknoloji olarak da. Şahsen ben cok begendim ama kozmik bi fiyatı olacağı kesin o yuzden bize gelmez orası ayri mesele
-
Ama bi resme bakın önde dört amortisör bence bir ecube mühendis arkadaş kız arkadaşını düşünüyormuş her hal bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------
COQ adlı üyeden alıntı
Quattro scooter veya canam veya Honda'nın Neoving tamam da bu n ya dört bacak var önde
-
Çoğu insan 30 lu yaşlarının sonlarında artık hayatını düzene sokmuş ve yapacak bir hobi arar hale gelebiliyor. Bu saatten sonra motosikleti tercih etmesi zor. Is hayatı, kısıtlı zaman vs derken, adamın büyük motor için yeterli km tecrübesine ulaşması yıllar sürüyor. Zaten geç başlamış olacak, kafadan hobi olarak motosiklete hiç girmeyen bir kitle, pazar var. Bence bu kitleye yönelik yapılıyor 3 tekerlekliler. Daha fazla yere temas alanı, olduğu yere düşmez vs dengesi daha kolay olması gibi durumlardan ötürü bir güven yaratıyor bu kitleye.
-
Yamaha kendine yakışanı yapmış bravo
-
Moderatör
Sıradışı işte,, farklılık..
-
capozzz adlı üyeden alıntı
Çoğu insan 30 lu yaşlarının sonlarında artık hayatını düzene sokmuş ve yapacak bir hobi arar hale gelebiliyor. Bu saatten sonra motosikleti tercih etmesi zor. Is hayatı, kısıtlı zaman vs derken, adamın büyük motor için yeterli km tecrübesine ulaşması yıllar sürüyor. Zaten geç başlamış olacak, kafadan hobi olarak motosiklete hiç girmeyen bir kitle, pazar var. Bence bu kitleye yönelik yapılıyor 3 tekerlekliler. Daha fazla yere temas alanı, olduğu yere düşmez vs dengesi daha kolay olması gibi durumlardan ötürü bir güven yaratıyor bu kitleye.
Yapma bitirme bizi ben 42 yaşında ehliyet aldım. İlk defa o Zaman motora bindim. 8500 km tutan Almanya Yürkiye turum var ilk makinem fazer 1 idi. Ama burada eğitim ehliyet sistemi çok değişik. O yüzden 600 makineler başlangıç makinesi oluyor 3 tekerlilere gelince burada tutulan bir alet onlar. İşe gitmek için kısa turlar için çok kullanılıyor. Burası çok yağmurlu olduğu için talep var ben bir iki kere kullandım çok eğlenceli insan kendisini daha değişik güvende hissediyor trafikten kaçıp motor zevkini yaşayabiliyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)