04.32 Deki Motosiklet Sürücüsü Nasıl olduda Fren Yaptı Kazadan Kurtuldu.Bmw Sürücüsnün Patinajı Sayesindemi Kurtuldu Acaba?Ondan Sonraki Motosiklet Kazasıda Fena:/
04.32 Deki Motosiklet Sürücüsü Nasıl olduda Fren Yaptı Kazadan Kurtuldu.Bmw Sürücüsnün Patinajı Sayesindemi Kurtuldu Acaba?Ondan Sonraki Motosiklet Kazasıda Fena:/
adam kontrollü çıkmış zaten ışıklardan diğer adamda patinaj ile gazla çıkınca durmuş başıma birşey gelmesin diye
yine kurtarırmış normal şartlarda
fiatı kullanan insan olmayan varlık ise kırmızı ışıkta durmayıp geçerim ben ya aklı ile devam edince olan olmuş
her zaman ışıklar yandığı halde tekrar tekrar kontrol eden birisi belli ki (olması gereken budur zaten) hızlı geldiğini görünce duruyo soğukkanlı da biriymiş zaten. beyaz araçda sarıda geçmek için hızlanıp kırmızıda geçiyo sanırım. ayrıca dikkatinizi çektiyse jaguarda hiçbişey yok
herkes durup linea hareket haline devam edince durmuş
ancak ben olsam durmazdım herhalde orada :D
iyi tahlil etmiş durumu
İyi Linea motorluya doğru manevra yapmamış.
O değilde 4.45 ne ya artçılı otosikleti kamyon altına aldı geçti fren bile yapmadı... korkunçç...
4:20'de Tarkan'ın şarkısıyla çarpışmanın aynı anda olması çok efsane değil mi ya
Sünnet köprüsü. lineanın kırmızı ısıkta duramayacagını anladı motor. Iyıkı anladı valla.
videoda belli olmuyor ama normalde yolda gelen arabanın yavaşlayıp yavaşlamadığını belli oluyor o yüzden motorcu bizler daha dikkatli olduğumuzdan yeşil bile olsa geçerken sağa sola bakıyoruz o adamda bakarak kurtuluyor, arabacı lavuklar ışığa bile bakmıyor türkiyede neden motor kullanılmıyor anlamak zor değil
Şu bir gerçekki kazaların yüzde 90'ı insanların aptallığından, aceleciliğinden, mallığından kaynaklanıyor. Aklı başında insanların yapacağı kazalar değil bunlar.
Trafiği okuyabilmek diyoruz buna.
Yani yeşilde dahi geçerken yavaşlamak yada kalkış yapılıyorsa diğer yönün tamamen durduğundan/duracağından emin olmak gerekiyor.
Adam net bir şekilde anlamış dallamanın duramayacağını ve anında durmuş.
04:32de videoyu ceken ve kurtulan kisi arkadasim. Super temkinli suren, cok tecrubeli degil ama Honda GS 1-2-3 tum egitimlerini almis bir arkadasimiz. Motora basladigi 2,5 sene oncesinden bu yana yalnizca 1 kazasi var, onda da kanunen hakli cikmis biri (bu onemli, cunku cogu motosiklet surucusu kazasini tutanaga gecirdiginde haksiz cikiyor, cunku gercekten yanlis ve haksiz). Videoyu cekerken kullandigi motosiklet MT-07, cbf-150den gecis yapti, hani baslik acacak olsaydi yagmalayacaginiz kategoriden.
Velhasilkelam, motorcu olacaksaniz onun gibi olun.
Arkadaşınız direk mt 07 ile başlamamış, öncesinde vitesli bir motosiklet kullanmış 33hp altı güçte. Sonrasında da 80hp ye kadar bi motosiklete geçmiş. Yani normal bir seyir izlemiş. Eğitim almayacak kişiye "daha iyi olur" tavsiyesi olarak kısa süre de olsa bi 20 30hp lik bişe kullan BELKİ denirdi.
Bunlardan başka denecek şey. Şuanki durum olan başlarken en güçlü motosikleti bile kullanma ehliyeti verilmesi akla, motosiklet otoritelerinin tavsiyesine aykırı,yasal boşluktur ve zaten yeni kanunlarla düzeltiliyor çok şükür.
Kurallar asgariye göre konulur. Süper yetenekli insanlar olabilir fakat birde kendini öyle sanan insanlar var. sonrası malum ne yazık ki.
Burada içgüdüsel olarak birşey yapılmış. Başka bir ruh halinde yapılmayada bilirdi. Sonuçta ışıkda yanmış yol onun hakkıydı.
Uzun lafın kısası "bu işler her zaman öyle olmuyor"
ver gazı... ver çoşkuyu
Merhaba sanırım siz motor sürmeeye yeni başladınız çevrenizde birkaç kaza gördüken sonra otomatik olarak öngörünüz artıyor ve artık sürücülerin sonraki hamlelerini düşünüyorsunzu linea fırlayınca durmuş aslında bmw çarpıcağını bilemezdi bunun dışında sürücü sağa kırıp motoru ezebilridi öngörünüz sizi hayatta tutar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)