http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3754847 buradan devam etseydik
www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den
Yaw he he biz r25 inde konseptini gördük, gayet güzeldi fenaydi , geldi yarım karenaj,r125 kadar bile yakışıkli degildi, konsept değil orjinali gelsin o zaman karar veririz, süsleyip pusleyip reklam yapiyolar sonra tırt
Konsept model bu.Piyasaya aynısı sürülmeyecek.Daha teknik detayları bile belli değil.
Bu model piyasaya sürülse bile 15.000 USD den aşağı olmaz fiyatı.
Render bu bildiğin.
CRF 250L 11000 Km, GW 250 12000 Km, XT 660Z 39000 Km, VFR 800X 6000 km
Bana da sayısaldan para çıkarsa varyaaaa memlekete huzur adalet ve barış getireceğim. Ama çıkarsa
Ya beyler, bu motorun aynısı uygun fiyata gelsin kendimi motorumu satar gider bunu alırım. O kadar da şahane bir konsept, ama adı üzerinde konsept yahu.
Honda bunu kesip biçip yol haline getirsin hele birde ozaman görelim neymiş ne değilmiş. Birde bu işin maddi yönü var çabuk gaza gelememek lazım.
Yamaha da babamın malı değil, R25i savunuyorum falan da sanılmasın,R25 çıkmadan da aynı şeyleri söyledim hep.
Bilakis yamahanın yaptığı üçkağıtları forumda ne çok eleştirenlerden biriyimdir.
Hatırlarsınız R25 lansmanında michelin pilot street lastiklerle tanıtıldı ki hala yamaha Türkiye sitesindeki resimlerinde michelin lastikli motor resimleri var. Dünyanın birçok yerinde satılan R3 lerde standart michelin lastikli satıldı ama Türkiyeye gelen tüm motorlarda o müthiş teknoloji harikası!! IRC lastiklerle geldi. Adamlar resmen 3 kuruş fazla kazanmak için her türlü rezilliği yapıyorlar.
Bu arada IRC lastikli R25 bile 15250 TL den satılıyor. Honda da tek silindir CBR250 sini 14700 den satıyor. Sizce bu konsepte yakın kalitede motor gelirse kaça gelir ve kaç TL vermeye razıyız bence asıl sorun burada başlıyor beyler
İnşallah Honda bu konsept motorun çok benzerini R25 fiyatına piyasaya sürer de piyasa şenlenir...
Fiyatı 15.000 tl'den fazla olmaz abartmayalımda, motorun bu şekilde gelmeyeceğinide biliyorsunuz. Tek kişilik sele falan var, akrapovic egzoz falan bu şekilde gelmesi imkansız. Adam 15.000 USD diyor , 43 bin tl yani. O paraya s1000rr alınır, hangi mantık çerçevesinde yazdı acaba arkadaş.
Yalnız bu konsept model. Seri olarak üretilir mi bilmiyorum. 250 RR ayrıca. 250 R değil.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Honda ve Yamaha'nın 250cc bir motosiklete yatırım yapacağını zannetmiyorum. İkisi de 250cc segmentinden geçen yıl vaz geçti. Bir sene ara verip tekrar aynı yere dönmeye kalkışmaları bana mantıklı gelmiyor.
Yamaha ve Kawasaki 300cc Honda ise 500cc modellere döndü.
Eğer Honda yeni bir model geliştirecekse yani bu gördüğümüz motosikleti yapacaksa bunun 300 cc olması gerek.
Yani mantık bunu söylüyor.
Bir de h2 gibi tek kişilik sele yapmışlar Sanki 250 cc binen adam piste dönmeye gidecek.. Bu işin sonu böyle olmaz..
Bu bildiğin GTA 4 teki motor yahu. Rockstar dava açmasın sonra.
Bakalım olurda gelirse nelerinden neyi çalacaklar şu haliyle gayet güzel
Bu köşeli hatlar, arabalardan sonra motorlarada sıçradı. Bizim motorlarımız artık mobilet kıvamını almaya baslıyor bunların yanında
beklediğim tasarımlar bunlar değil. güzel bişey yapmaları gerekiyo artık hiç olmadı mt-03 ü geliştirmeliler. görüntüsü kadar konforu oturuş pozisyonu vs de iyi olmalı. biyerden alıp biyerden verince sıfır km motorlar 1 hafta sonra satılığa çıkıyo
15 bin usd diyen arkadaşı benjamin franklin öpsün.Birde Usd yazmış bir şey biliyorum havası vermeye çalışıyorHey alllahım ne insanlar var doları 1 lira sanıyor galiba
hiç bir üretici giriş segmentinden vazgeçmedi. Otobana çıkma limiti 300cc'ye çıkarıldığı için 250cc olan motorları 300cc olarak üretmeye başladılar.
yoksa endonezya, hindistan vs. buralara hala 250CC olarak motor üretiliyor hatta ninja çift silindirli 250cc'yi bile hindistanda satmaya devam ediyor.
Giriş seviyesi olan bir segmenti kapatarak firmalar ayağına sıkmaz
,
Bir kaç noktayi belirtmem lazim yoksa yanlis anlasilacak.
Öncelikle bu motosikletler giris segmenti degil.En azindan avrupa için degil çünkü burada acemi/ögrenci için motosiklet denilince akla bu motosikletler gelmez.
Ayrica ayaga sikma gibi bir durum da söz konusu degil çünkü hepimizin bildigi gibi japon markalari uzun yillar boyunca 250cc spor motosiklet üretmediler. Yine cruiser sinifinda da artik düsük cc motosiklet üretmiyorlar. Üstelik bana kalirsa talep de var.
Otobana çikma limiti ile ilgili cc meselesi genel taammüllere uymuyor çünkü genellikle kw cinsinden güç sinirlamasi koyarlar motor hacmi onun yaninda belirtilebilir fakat su ana kadar uygulamaya geçilip geçilmedigini bilmiyorum.
Su an burada hala eski kurallar geçerli.
Üretime devam edilmesi konusunda da yaklasimin dogru yani mesela bu yil yamaha bir dünya R25 satti yani üretim devam ediyor ama ben zaten üretmiyor demedim, yatirim yapmaz dedim.
Bu su anlama geliyor. Motoru üretip alicisi olan ülkelerde satmaya devam eder ama o motosiklete ARGE için para harcamaz.
Mesela Honda 2003 yilinda son CBR 600F'i üretti.
Ayni yil CBR 600 RR modelini piyasaya çikardi ve 650 F satisini bir çok ülkede durdurdu.
Fakat Türkiye'de 600 F yanlis hatirlamiyorsam 2006 yilina kadar satmaya devam etti.
Ne yaptilar?
Ufak tefek makyaj, bir kaç parça degisikligi (o da belki) renk seçenegi gibi basit degisikliklerle ayni motosikleti satmaya devam ettiler.
Bu gün ülkemizde satisi devam eden cc spor modellerde muhtemelen bu sartlarda satilmaya devam edecek.
Kisacasi meramim budr yanlis anlasilmasin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)