arkadaşlar,bu üç modelden birini kullanan var mı aramızda ?bu motorlar hakkında bilgi verirlerse çok sevinirim,teknik bilgi vs vs değilde şusu iyidir busu kötüdür gibi.şimmdiden teşekkürler
arkadaşlar,bu üç modelden birini kullanan var mı aramızda ?bu motorlar hakkında bilgi verirlerse çok sevinirim,teknik bilgi vs vs değilde şusu iyidir busu kötüdür gibi.şimmdiden teşekkürler
Şehir içinde kullanmak için maliyet itibarıyla biraz mantıksız bir motor. Şekil on numara. Motorun gidişi ve performansı acayip. Selesi malum acayip rahatsız ve yatık pozisyonda. Arkadaşımda Evo Corse vardı. Çekiş kontrol, gidon amortisörü, quick shifter gibi çok güzel özellikler mevcuttu. İlginç bir şekilde bu seride ABS opsiyonel olarak bile yok. Artık bu seri üretilmiyor bildiğin gibi ancak 2010-2014 yılları arasında giriş seviyesi racing olarak gayet güzel bir yeri vardı motorun. Şuan sadece bu motor Streetfighter modelinde yaşıyor sanırım yakında da tarih olacak Ducati'nin yeni nesil sisteme geçmesi itibarıyla. Motoru beğendiyseniz kalite anlamında kusursuz bir motor ancak o maliyetlere farklı italyan ve avrupalı alternatiflerde mevcut...
Green Arrow verdiğin cevap için teşekkür ederim .yarın korlasa gidicem 848 evoyu güzelce incelicem eğer oturuş pozisyonu çok rahatsız edici değilse almayı düşünüyorum.
Rica ederim. Hayırlısı olsun motor hoşunuza gittiyse ve oturma sıkıntısı yaşamaz iseniz çok güzel bir motor. Sınıfındaki motorlar o yıllarda bu donanımların yanından bile geçmiyordu. Yurtdışındaki test videolarını da izleyin eğer diliniz var ise oldukça yardımcı olacaktır. Motosikletteki tek komik nokta tasarım itibarıyla ABS'yi koyacak yer bulamamaları ve bundan ötürü koyamamaları
Bende 848 Evo Corse SE Mevcut Yaz Aylarında trafikte Asla sürülmüyor onun haricinde her şeyi ile güzel makine
Eski Ducatiler havasoğutmalı dolayısıyla ısı biraz yüksek.
Yeni ducatilerde soğutma var fakat, motor "L" şeklinde dolayısıyla pistonlardan biri bacak arasına çok yakın yerde patlıyor. Yine ısı biraz problemli.
Trafikte herhangi bir 1000lik makina nasıl kullanılamıyorsa bunlarda kullanılamıyor.
Desmo ayarı 24.000km de bir, kayış değişimi ve subap ayarı da var. Monster 696 yağı, filtresi, buji, hidrolik vs herşeyiyle 1.500TL tutuyor. Diğer normal bakımları 450TL.
Ducatinin alımı satımı uzun sürüyor, eğer beklenirse ucuza bitane kapatma şansınız olabilir.
Sıcaklık normal 1000lik motor gibiyse sıkıntı yok bence. Çünkü korumalı pantolon giyildiğinde sıcaklık yakmıyor. Sadece normal şekilde terleme oluyor.
12bin'de bir yapılan bakım desmo değil o zaman?
Bende malum sitede ilanlardaki 1198SP'yi düşünüyorum.
2-3 yıl sürsem, 20-30 bin kilometre yapsam, sonra 3-5 zararına satsam bile yeter düşüncesindeyim. Ama bir türlü ducati almaya cesaret edemiyorum.
Ducati 1198SP _ RedLove
Ducati 848, 1098 veya 1198'lerin yağ bakım aralıkları ne kadar? Kaç litre yağ alır? Serviste bu standart yağ değişim işlemi ne kadar tutuyor?
arkadaşlar,kendi konumu hortlatmış gibi olacağım fakat özelden bir arkadaş alıp almadığımı sormuş bu yüzden burdan konuya yazıp cevap vermek istedim.848 almadım başlıca nedenleri ise; ben avrupa yakasında oturuyorum servis(korlas) anadolu yakasında bana uzak,selesinin çok rahatsız edici olması,alacağım motorun garatisinin bitmiş olması,her hangi bir elektronik arızada korlasın üflemesinden korkmam almamamın sebepleri bunlar arkadaşlar motoru gidip yakından gördüm şahane güzel tasarım teknolojik çok beğendim fakat test sürüşü yapamayacağı mı söylediklerinde o an almamaya karar verdim velhasıl böyle
İsabetli olmuş. Test sürüşü yapılmadan alınmaz o makina...
Bu noktada Superduke şaşırttı beni. Motor incecik ve bacaklara uzak, 4 silindirler gibi kaval kemiğine yakın değil. Kocaman konvex bir radyatör ve antifrizli yağ soğutucusu var. Motosiklet yazın ortasında bile rahat, ki 1300cc. Hiç böyle olmasını beklemiyordum açıkçası.
Toplamda 6k km kullandım kullanmaya devam ediyorum hiçte pişman değilim ha sokak sokak gezilicek alet değil
Bende 2 yıl önce ducati konusunda sorular soruyordum
2 yıldır ve 13 bin kilometredir ducati kullanıcısıyım. Farklı bir şey.
Hocam Ducati kullanan ve şu anda 848 evo sahibi olan biri olarak söylüyorum, yaklaşık olarak 10000 km.dir kullanıyorum. Torku hızlanması çok iyi bir motor ancak şehir içi için kullanım, konfor, sonrasında parça maliyetleri bakım masrafları dersen adamı zorlar özellikle Türkiye için söylüyorum. Tabi bir de egsoz kuyruk altından gelidiği için hayvan gibi bir ısıtma mevcut kaba etinizde. İkinci olarak bence ducati sadece İtalyanların tasarım için yapmış oldukları rahatlıktan eser olmayan çoğu plastik aksamdan oluşan ve gereksiz pahalı bir motor. Ducati'nin bir diğer motoru olan 1100 monster'ı arkadaşımdan alarak yaklaşık 2000 km kullandım. Bu kadar viraj alamayan bu kadar güvensiz hissettiren bir motor olamaz bildiğin kütük gibi bir makine. Uzun yol yapıyosun titreşimden el uyuşuyor. Şehir içi zaten kıvrak değil. Benim tavsiyem almayın abi Ducati filan. Ki zaten sizde almamışsınız. Tebrik ederim.
Alınmaz mı şimdi bu aletler?
Kelepir olmadığı sürece bence nayır. İtalyanın üretimden düşmüş yani 4-5 yaşını aşmış model motorunun parça tedariği zorlaşır, fiyatlar zaten kol böreği şuan ki kurları hesaba katınca. Japon gibi yıllarca haldır haldır parça üretmez sadece senenin belirli periyodunda talep gelen parçaları üretir. Türkiyedeki ekonomik yapıda mantıklı yaşamak cebi düşünmek lazım, serviste Korlas malum. İtalyan mantık değil aşk ve sevgi işidir. Ducati, MV Agusta gibi markaları ya 0 alıp 2-3 yaşını doldurmadan satmak lazım ya da ömür boyu tutmak lazım bunun dışında hep tat kaçıran mevzular oluyor. Hiç sorun yaşamayan var mıdır veya zarar etmeyen, mutlaka vardır ama genel itibarıyla hep bir sıkıntı var.
hem konuyu hortlatayım hem de belki yeni birileriyle sohbet şansı yakalarım yeni bir streetfighter 848 ile ducati macerama başladım.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)