Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Altın Elbiseli Adam vs. Barkın Bayoğlu

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yavaş gel saçın başın dağılmasın

    Niye olayı önünüze ne getirirse yiyin ses çıkarmayın'a bağladın bilmiyorum ama, "ben tvde açık açık konuşamıyordum youtube'a geçtim sansür yok" diyen adama tırıvırı da ederim tatava da yaparım. Açıksözlü ve canayakın olduğu için takip ediyorum kendisini.

    Ben ve biz aboneyiz diye adama sponsor olunuyor, kara kaşı kara gözü için Panigale vermedi Korlas.
    OOO PANİGALESİ İLE, 1 ay önce koprude yanımdannn geçip, bana tbrkler işaretini yaptıgı an (o ana geri dönebilir miyim?)


    Tricity gördüm izledim.. ben motor alıcam ne alim dediğimde hemen barkının videolarına bakarım,
    hepimize neler öğretti.. çok takılmıorum, adam sağlam adam yapıosa vardır bir bildiği..
    OwnRider bunu beğendi.
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    19 Haziran 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    honda pcx
    Beğenmeyen kapatır izlemez, hem izlerim, hem beğenmem , hemde eleştiri yaparım diyorsan yok öyle bir dünya. Daha iyisini yapabiliyorsan sen anlat bildiğin tecrübelerini seni izleyelim. Yada Saffetin Garajını da izleyebilirsiniz, oda anlatıyo motosikleti tabi dayanabilirseniz.

  3. #23
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Abi cidden bazı insanları anlamak çok güç adam motosiklet sürücüleri için birşeyler yapmaya çalışıyor , emek veriyor , insanlara tecrübe vermeye çalışıyor ama siz hala eleştiri yapabiliyosunuz. bu adamlar bu kadar işi hangi parayla yapıyo diye merak eden yok ama hiç. Barkın abinin bende oldugu gibi çoğu motosiklet sürücüsünde çok emeği vardır BENCE. o yüzden ben bu adama eleştiri bile yapmayı uygun görmüyorum.

  4. #24
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Çok kasıyoruz, çok biliyoruz, o yüzden anca konuşuyoruz. Azıcık rahat olup, taraftar olmayıp faydalı olanı alsak ya
    kurufasulye bunu beğendi.

  5. #25
    capozzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2014
    Şehir
    İzmir, Güzelyalı
    Motosikleti
    Dragstar 1100 sport
    İnsanları anlayamamak durumu bende de var. Eleştiri aslında çok değerli bir şeydir. Eleştirilmeyen insan her yaptığının doğru olduğunu düşünüp o yönde ilerler. Ama bir insanın her yaptığının doğru olması imkansızdır. Bu durumda iyi niyetle yapılan ve doğru noktalara yapılan eleştiri, AEA oluşumunu güçlendirir. Bizim insanımızda maalesef tanrı kompleksi var. Bir kişiyi ya çok seviyoruz ve dokunulmaz ilan ediyoruz, ya da hiç sevmeyip yerin dibine sokuyoruz. Bir arayı bulalım bence.

    AEA ilk başlardaki kesin, net ve dönüşü olmayacak kadar keskin yorumları yaparken hatalıydı. Test ettiği motosikletler sıfır değildi, sahibi tarafından nasıl kullanıldığı belli olmayan makineler hakkında "frenleri çok kötü", "amortisörleri takoz", "karenajı ayrılmış işçilik çok kötü" gibi keskin yorumlar yapmak sağlıklı değildi. Burada bazı durumların kullanıcı hatasından oluşmuş olabileceğine dair açık kapılar bırakmak zorundaydı ama yapmadı. Çinlilere karşı duruşunu iyice anlatmalıydı ama yapmadı. Mesela bundan 10-20 yıl sonra (tıpkı zamanındaki Japonlar gibi) Çinliler en iyi motorları üretmeye başlayacak. Ama daha olmadılar. Bunu bu şekilde anlatabilirdi. Honda sevgisinden dolayı çok torpil yaptı. İşte o zaman bu şekilde yapsaydı şimdi geri dönüş sıkıntıları olmayacaktı. Öngörüsüz davrandı, daima amatör olarak devam edeceğini sandı. Sponsorluklar gelince böyle ters olur diye düşünmedi. Hataları bunlar.

    Öte yandan elbette bu işe bu kadar gönül vermiş adam bu işten hayatını da idame ettirecek, yoksa zaten yapamaz. Ama yukarıda dediğim gibi açık kapılar bırakmak zorundaydı ama bunu yapmadı, hatası budur.
    Sokollu, computeus ve barodi bunu beğendiler.

  6. #26
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Ben diyorum Ankara sen diyorsun ...

    Kitapların, gazetelerin yerini sosyal medyanın alması sanırım insanlar 3 cümleden fazlasına dayanamıyor. Kendince "özet geç bit" diye düşünüp yazılandan laf söylemek istediği kısmı görüyor. Aynı görüşte olduğu adama bile aynı şeyi papağan gibi tekrarlamaktan çekinmiyor çünkü başka bir fikiri yok.

    Arkadaşlar her konuya cevap vermek zorunda değilsiniz

    Bre gidonunu yediklerim ilk konuda "bu adamı takip ediyorum, hakkı ödenmez, çok şey kattı" dediğim halde niye kavas gibi "izleme o zaman, hakkını ödeyemezsin, tabi ki sponsor alacak" gibi sığ cümleler kuruyorsunuz.

    İşaret ettiğim yeri değil parmağıma bakıyorsunuz. Şu huyunuzdan vazgeçin artık, bazı şeyleri konuştuk hala aynı şeyleri yazıp yazıp konuyu bu adam şöyle iyi, böyle kötüye getiriyorsunuz.

    Derdim reklamı, sponsoru değil. Başından beri isterim daha iyi yere gelmesini. Hep kendi subjektif görüşlerine güvendim, ben zaten objektif olmasını değil bu adamın motor görüşünü merak ediyorum. Kişisel görüşleri etkilensin istemiyorum tek endişem bu.


    Alıntı Sj's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama su an yapilan nankorluktur, baska bir sey degil.
    Onur hakikaten saçmalıyorsun. Ne nankörlüğü yahu ? Ya sev ya terk et, bu ülkenin ekmeğini yiyorsun diyen kahvehane amcaları gibi. Bir sakin. Neyin nankörlüğü ? Sanki Barkın'a ana bacı küfür ettim, veya bir açığını yakalayıp bak işte para alıyor dedim.

    Ne düşündüğünü pat diye söyleyen bir adamın artık ölçe biçe konuşmasını istemiyorum, olayı bir sonuca bağlanama gerek yoktu.

    Bekleyip göreceğiz işte.

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi gidip Wolf'u inceleyip, "aslında güzelmiş" derse işte o zaman bir sıkıntı olur. Ben diyebileceğini de düşünüyorum çünkü o ilk incelemede hem bu motorun hem de Daelim Roadwin 250'nin, ciddiye alınmayarak, alay edilerek, markacılık yapılarak hakkının yendiğini düşünüyorum. Bu seferki yorumları daha önyargısız olacaktır ama taraflı olacak mıdır orasını bilemem.

    Bu açıdan Joymax'ın incelenmesi de gayet bana gayet normal geliyor. Keşke Wolf'u da bir daha inceleseler.
    Bakalım yahu yanıbaşımızda ne cevherler varmış gibi mi konuşacak yoksa belirli bir ölçüde ama parasını haketmediği görüşünü tekrar dile getirecek mi.

    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evladım seven izlesin, sevdiği bölümü dinlesin, sevmeyen zaplasın. Hatta tam öyle de değil bu iş. Sevmeyen uğraşıp youtube kanalına girip izlemesin. Bitti gitti. Ne kastınız adamı.

    Evladını ,ecdadınızı bilmem de ben zevk alarak izlediğim adamı eleştiriyorum sadece. Senin girip buraya yorup yapmaya kasman daha gereksiz bence. Sevmeyen zaplasın diyorsun, sen de öyle yap.

    Alıntı EmirhanCoskun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    beğenmiyorsnız izlemeyin neden bu kadar canınızı sıkıyorsunuzki yazık size keşke başka kişiler içinde böyle tartışmacı olsak böyleydi böyle oldu desek neyse..
    zorla sizi youtube sokup izlettirmiyor bu videoları başka alternatifler yaratın kendiniz..hee ama bi dakka bi dakka barkın reis ten başka bu denli bu işe gönül koymuş kimse yok..ozaman kusura bakmayın hiç birşey izliyemiyiceksiniz.....



    Alıntı Enes Bakır adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi cidden bazı insanları anlamak çok güç adam motosiklet sürücüleri için birşeyler yapmaya çalışıyor , emek veriyor , insanlara tecrübe vermeye çalışıyor ama siz hala eleştiri yapabiliyosunuz. bu adamlar bu kadar işi hangi parayla yapıyo diye merak eden yok ama hiç. Barkın abinin bende oldugu gibi çoğu motosiklet sürücüsünde çok emeği vardır BENCE. o yüzden ben bu adama eleştiri bile yapmayı uygun görmüyorum.
    Bakınız en üstteki mesaj. Adamın yaptığı bu kadar işi gözardı eden kimse yok.

    Alıntı capozzz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnsanları anlayamamak durumu bende de var. Eleştiri aslında çok değerli bir şeydir. Eleştirilmeyen insan her yaptığının doğru olduğunu düşünüp o yönde ilerler. Ama bir insanın her yaptığının doğru olması imkansızdır. Bu durumda iyi niyetle yapılan ve doğru noktalara yapılan eleştiri, AEA oluşumunu güçlendirir. Bizim insanımızda maalesef tanrı kompleksi var. Bir kişiyi ya çok seviyoruz ve dokunulmaz ilan ediyoruz, ya da hiç sevmeyip yerin dibine sokuyoruz. Bir arayı bulalım bence.

    AEA ilk başlardaki kesin, net ve dönüşü olmayacak kadar keskin yorumları yaparken hatalıydı. Test ettiği motosikletler sıfır değildi, sahibi tarafından nasıl kullanıldığı belli olmayan makineler hakkında "frenleri çok kötü", "amortisörleri takoz", "karenajı ayrılmış işçilik çok kötü" gibi keskin yorumlar yapmak sağlıklı değildi. Burada bazı durumların kullanıcı hatasından oluşmuş olabileceğine dair açık kapılar bırakmak zorundaydı ama yapmadı. Çinlilere karşı duruşunu iyice anlatmalıydı ama yapmadı. Mesela bundan 10-20 yıl sonra (tıpkı zamanındaki Japonlar gibi) Çinliler en iyi motorları üretmeye başlayacak. Ama daha olmadılar. Bunu bu şekilde anlatabilirdi. Honda sevgisinden dolayı çok torpil yaptı. İşte o zaman bu şekilde yapsaydı şimdi geri dönüş sıkıntıları olmayacaktı. Öngörüsüz davrandı, daima amatör olarak devam edeceğini sandı. Sponsorluklar gelince böyle ters olur diye düşünmedi. Hataları bunlar.

    Öte yandan elbette bu işe bu kadar gönül vermiş adam bu işten hayatını da idame ettirecek, yoksa zaten yapamaz. Ama yukarıda dediğim gibi açık kapılar bırakmak zorundaydı ama bunu yapmadı, hatası budur.
    Ya capozz şöyle yorumlar yazıp meselenin altını çizmek istediğim yerine tam da parmak başmıssın. Eyvallah.

    Açık kapılar hiç bırakmadı evet, Hyosung için de aynısını yaptı Wolf ,Daelim için de.

    Ama zaten bu yönü , keskin görüşleri için popüler olduğunu ve çok sevildiğini düşünüyorum.

    Bugün gelen servis tavsiyelerinde önerdiği Yamaha Kardeşler servisi tam bir vampir olmasına rağmen, yayın başında ve sonunda teşekkür etmesi veya Yamaha servisi olarak önermesinde sorun yok.

    Ama Hyosung için "frenleri berbat" dediğinde 13 ve 14 model kullanıcıları arkadaşlarım mesaj atıp test için bırakacağını söylediler, yine yanaşmadı. Yeni kasasına frenler iyileşmiş diyorlar ben bir fark olacağını sanmıyorum Japon varken alınmaz bana sorup durmayın dedi. Şimdi bu kadar izleyici isteğine rağmen yıllardır incelemediği motorların birini al kardeşim şunun bi videosunu çek dediklerinde aynı görüşlerini söyler mi, orada zora düşeceğini düşünüyorum.
    computeus ve capozzz bunu beğendiler.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  7. #27

    Üyelik
    14 Temmuz 2004
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800 Classic, Bajaj Pulsar 200 NS
    Öncelikle bu uzun yazıyı okuyacak arkadaşların sabrı için teşekkür ederim.

    Barkın BAYOĞLU ülkemizde motosiklet camiasına büyük hizmetleri olan “öncü” bir adam.

    Öncülerin, çığır açan kişilerin ise yapıcı bir düzeyde eleştirilmesi kesinlikle faydalıdır. Eleştiriler, eleştirilen şahıs halen “sahnede” ise daha üst düzey işler yapmasına ve gelişime hizmet eder eleştiriler.

    Elbette “yapıcı eleştiri”; saygı, mantık çerçevesinde kritik edebilmeyi ifade ediyor. “Şu şu hususlarda hatalı, keşke şuna şuna daha dikkat etse, şunu şunu yapmasa” gibi. Yoksa tümüyle içeriksiz, sırf kıskançlıktan ve garezden “o kim”, “o ne anlar”, “bırak yahu hiçbir söylediği anlattığı zerre değer taşımaz” yaklaşımı eleştiri falan değildir.

    Fitness ile ilgilenenler bilir. Bir başka Youtuber olan Savaş Cebeci de bu yönüyle Barkın gibi. Daha önce ülkemizde o kapsamda yapılmamış bir iş yaptı. ABD’de yaşayan, insan biyolojisini ve vücut kimyasını yalayıp yutmuş bir profesyonel eğitmen olarak büyük bir titizlikle bilimsel açıklamalarıyla binlerce gence yol gösterdi. Fanları toz kondurmayıp en küçük eleştiriye tahammül edemiyor. Beri yandan da ömrü boyunca hiçbir şey başaramamış, sportif kariyeri muamma bir kısım insansa bence büyük bir kıskançlıkla işi gücü bırakıp Savaş Cebeci’yle uğraşıyor.

    Barkın Bayoğlu hepimiz gibi kapitalist sistemin içinde bir adam. Gözlemlediğim kadarıyla en az üç dili akıcı konuşabilen, çok iyi eğitim almış, mekanik ve motor bilgisi gayet iyi, hobisini yaşam tarzına dönüştürebilmiş, hayatını da hobisi yani motosikletle idame ettirme gayretinde aykırı bir tip.

    Bu adamın ve ekibinin sürekli yayınladıkları videoları içerik ve görsellik olarak geliştirme kaygıları var. Daha kaliteli prodüksiyon için uğraşıyor. Hava çekimleri, daha başarılı kompozisyonlar vs. konularda bariz uğraşıyorlar. Paraya, sponsora ihtiyaçları var.

    Dolayısıyla sponsorlarının reklamını yapmaları, en azından tanınırlıklarını arttırmaya yönelik gayretleri bence normal. Gelişmeleri ve hayatta kalmaları için belirli bir dozda destekçilerini kayırmaları bence olağan. Ki sponsorları da bu adam ve ekibinin yaptığı işin önemini kavramış olduğundan böyle bir PR’ı bence hak ediyor. Üstelik bence bu bilinçli tüketicinin işine de yarar.

    Hiç kimse “vayy, Barkın bu adamlardan bahsetti diye piyasayı araştırmadan balıklama atlayayım koşa koşa işaret ettiği yerden alışveriş yapayım” demez. Sadece Barkın’ın işaret ettiği seçeneği de sorgular. “Ulan böyle bir firma ya da ürün varmış, bir bakayım bari” der.

    Örnek Motolastik.com barkın Bayoğlu'nun tavsiyesi üzerine piyasada tazesi bulunmayan lastiklerimi süratle temin ettiğim firmadır.

    Fiyatları gerçekten iyi ve hem ön hem arka için 140-90-16'lık Metzeler ME 888 Marathon Ultra 2015 serisini neredeyse bölgesel satış yapan toptancıların ve diğer internet sitelerinin tümünde aramama karşın kendileri gibi satıcı da aranan lastikler de bulunamamıştır.

    Arada farklı ölçü lastik tavsiye edeninden, aynı ebadının farklı markası için üretim yılı sorduğumda "kem küm" eden yahut "bilmiyorum" diyebilen (yanakta ay, yıl ve hafta olarak kodlu oysa) pek çok denyo satıcının cirit attığı ve aslında doğrudan canımızla alakalı olan sektörde Köksal Bey adamın dibi, firması ise gayet başarılı bir işletme çıktı. Tanıtan Barkın Bayoğlu da kendileri de sağolsunlar.

    Konudan sapmayalım. Barkın’ın Çinliler’e ve bazı Koreliler’e olan önyargısı, Honda’ya genel itibariyle bence biraz fazla acımasız yaklaşımı mesela bence eleştirilebilir. Ki onun km. tecrübesinde ve motosiklete yıllarını vermiş arkadaşların, ağabeylerin egosunu düşündüğümüzde; konu motosikletse spotların önündeki Barkın’ın da egosuyla, algıda
    körleşebileceği, subjektif bakışında arada saçmalayabilmesi çok doğal. Hakikaten “ego”su yükseklerin meyil ettiği bir sevdamız var, motosiklet sıradan, sünepe adamın yaşam tarzı olamaz. Bu adam da melek falan değil.

    Fakat Kawasaki’nin fiyatlarına sürekli laf çakarken Vulcan – S ve Versys gibi cihazların olumlu özelliklerini takır takır vurgulaması, Harley Davidson gibi çeşitli konularda kendisine destek vermiş bir firmanın ürünlerini bile açık yüreklilikle gerekli gördüğü açılardan inceden inceden yıpratıcı yorumlarla eleştirmesi falan da çok olumlu.

    Barkın’ın bilinç taşımasına ihtiyaç duymayacak tecrübesi, bilgisi olanlara eyvallah. Ama ben kendisinden ve yönlendirdiği kaynaklardan gerçekten çok çok fazla şey öğrendim. Ekipmanın önemi dahil pek çok gencin hayatta kalmasına, daha doğru sürmesine somut katkı koyduğuna eminim. Bu forum ve sizlerin yazdıklarınız da bu anlamda takipçileri için tıpkı Barkın’ın videoları gibi somut, çok önemli bilgiler vermektedir

    AEA ekibi ayrıca çok çok önemli bir iş olarak Kenan, Toprak, Levent Usta, Devrim Sirmen gibi hakikaten alanlarındaki devleri sürekli bizimle buluşturuyor. Örneğin Moto GP organizasyonlarının perde arkasını ilgili kampüslerde, padoklarda yaşayan konunun en yetkin kişileriyle içeriden bilgilendirme yapıyor, uzun uzun.

    Motosikletçi ünlülerle, teknik bilgi saçan uzmanlarla işin keyifli, eğlenceli ve işe yarar boyutlarını son derece kolay izlenen videolarla sunuyor.

    Var ki zevkle seyrediyoruz. Biz seyrediyoruz ki bu güzel işleri yapmaya devam ediyor. Allah yolunu açık etsin ve inşallah çıtayı hem kendisinin hem diğerlerinin yükseltmesine neden olacak başka motosiklet delileri, alternatif video yayıncıları da çıkar, kalite artar.

    Konu ve "adam" benim için mühim olduğundan, bir nebze de olsa teşekkür mahiyetinde uzun yazdım. Kusuruma bakmayın.

    Tekeriniz düz bassın dostlar.
    Sokollu, josepth_o6, yüksel66 ve 6 diğerleri bunu beğendiler..

  8. #28

    Üyelik
    18 Ekim 2014
    SYM'yi "çinli" motorlarla kıyaslamak, SYM'ye büyük haksızlıktır bence

    not: joymax kullanıcısıyım

  9. #29
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    beat-cbf150-apache-cbf150-NC700-XMAX-DJANGO-ACTIVA
    barkın hiçbir videosunu izlemedi...
    pardon izledim, çünkü piyasada başka adam yok
    s.ve s.ve izleyeceksin ya da toton yiyorsa onun yapamadığını çıkıp sen yapacaksın

  10. #30
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Uğraşıp düzgün bir Türkçe ile bu kadar detaylı ve samimi bir yorum yazdığınız için teşekkürler.

    Alıntı suphi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu adamın ve ekibinin sürekli yayınladıkları videoları içerik ve görsellik olarak geliştirme kaygıları var. Daha kaliteli prodüksiyon için uğraşıyor. Hava çekimleri, daha başarılı kompozisyonlar vs. konularda bariz uğraşıyorlar. Paraya, sponsora ihtiyaçları var.
    Daha kaliteli işler yapmaya başladılar gözle görülür bir iyileşme var ilk incelemeler ile (araç arkasından sarkılarak çekilen) son Diavel, zx10 gibi incelemeler arasında ciddi fark var.

    Alıntı suphi adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Konudan sapmayalım. Barkın’ın Çinliler’e ve bazı Koreliler’e olan önyargısı, Honda’ya genel itibariyle bence biraz fazla acımasız yaklaşımı mesela bence eleştirilebilir. Ki onun km. tecrübesinde ve motosiklete yıllarını vermiş arkadaşların, ağabeylerin egosunu düşündüğümüzde; konu motosikletse spotların önündeki Barkın’ın da egosuyla, algıda
    körleşebileceği, subjektif bakışında arada saçmalayabilmesi çok doğal. Hakikaten “ego”su yükseklerin meyil ettiği bir sevdamız var, motosiklet sıradan, sünepe adamın yaşam tarzı olamaz. Bu adam da melek falan değil.

    Fakat Kawasaki’nin fiyatlarına sürekli laf çakarken Vulcan – S ve Versys gibi cihazların olumlu özelliklerini takır takır vurgulaması, Harley Davidson gibi çeşitli konularda kendisine destek vermiş bir firmanın ürünlerini bile açık yüreklilikle gerekli gördüğü açılardan inceden inceden yıpratıcı yorumlarla eleştirmesi falan da çok olumlu.
    Evet hep " bu motoru beğendi para alıyor " iddiası ile çıkanlara böyle bir cevap verilebilir. Adam Kawasaki'den herhangi bir sponsorluk bağı olmamasına rağmen Verys, 250sl gibi incelemelerinde epey övgüyle bahsetti. Tam da bizim seviyemize inip "zengin işi yahu" diye ekledi. Kendi motoruna (forumda çoğu arkadaşımız makinesine toz kondurmaz iken) "yahu honda Japon'un tofaşı" dedi.

    Bunlar için saygı duyuyor,takip ediyoruz zaten.

    Konuyu şunu övdü para alıyor, bunu kötüledi para almıyor tespiti yapılsın diye açmadım. Barkın'ın bahsettiğiniz egosu ve acımasızlığı işin buraya gelmesine vesile oldu, şimdi o açık bırakmadığı kapıları aralar mı bekleyip görmemiz lazım. Umarım aynı bilgi akışı ve popülerliği devam eder.

    Motosiklet ne kadar gündemde kalsa bizim için o kadar iyidir.
    --------------------------------------

    Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.

  11. #31
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Barkın Bayoğlu konusu genellikle 2-3 ayda bir açılır, tartışılır sonra unutulur. Tekrar yenisi açılır, bu böyle sürer gider.

    Videolarını pek izlemem, karakteri hakkında yaptığı videolara göre yorum yapamam, zaten yapmak da benim haddim değil.
    Adamın yaptığ işi ülkemizde yapan da yok, bu işten ondan başka para kazanan da yok
    Eee neyini tartışıyorsunuz hala? Para kazanıyor adam. Geçimini belki de böyle sağlıyor.
    Bugün asla x markasını test etmem der, yarın bizim alfabemizde x yok o yüzden merak ettim test ettim der, bizene.
    Test eder, izler veya izlemezsin, izlersin güvenir yada güvenmezsin, onaylar yada onaylamazsın.
    Amme hizmeti olarak yapacak olan varsa buyursun yapsın, eline aksiyon kamera alan zaten vblogger oluyor memlekette.
    kızıl şeytan ve Eski_kasa bunu beğendiler.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  12. #32
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    barkın hiçbir videosunu izlemedi...
    pardon izledim, çünkü piyasada başka adam yok
    s.ve s.ve izleyeceksin ya da toton yiyorsa onun yapamadığını çıkıp sen yapacaksın
    Çal keke çal , sen de bulup bi kanaldan kafana göre yorum yazmışsın.

    Tamam haklısın açtım tüm videoları bir daha izleyeceğim şimdi.

  13. #33
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AEA ekibi ile alakalı alıntıladığım (tricity ile anılara yolculuk konusu) ve benim de hak verdiğim son yorumum ;

    Bu adamın hakkı var üzerimde, üzerimizde . Bugün yeni katılan arkadaşların "ekipmanım tamam, şu kask fiber imiş onu mu alsam" gibi yorumlarını görünce belirli bir seviye atladığımızı düşünüyorum.

    Hayatının merkezine bu işi koyduğu için ve benim motosiklet sürdüğüm yıllarda böyle bir organizasyonu başlatıp devam ettirdiği için kendisine yüzyüze görüşmelerimde de çok teşekkür edip, helallik istedim. Tüm videolarını , yayınlarını izledim. Almayacağım motosikletler hakkında yaptığı yorumları bile merak ettim.


    Zaman zaman konusu açıldı, sponsorluk olduğu firmaların ürünlerini daha çok tanıtıyor, daha çok övüyor gibisinden.

    Kendisi canlı yayınlarda da izah etti, malı kim verirse anlatırım, neyi gördüysem söylerim diye.

    2011 senesinde çektiği Cbr 250 videosunda özet olarak "ideal başlangıç motoru" olarak gördüğü Cbr250'yi, geçen sezon çektiği 4 Japon karşılaştırmasında itin buduna sokup çıkarsa da böylesine matrak ve deneyim sahibi bir motorcunun şahsi yorumlarını dinlemek hep hoşuma gitmiştir.

    Evet MT125'i beğendin ama Yzf r125'i sevemedim çünkü donanımları farklıydı.

    Amaaaa bilen bilir ;

    Barkın Bayoğlu'nun şahsen "hayatta kullanmam, iğrenç" dediği çinli motosiklerin yanı sıra, izleyicilerinden büyük ölçüde istek gelmesine rağmen inatla "hayatta incelemem" dediği motosiklet ;

    Sym WOLF.



    Kendisinin 37.dk'dan sonra yorumudur ;

    https://www.youtube.com/watch?v=IOgGd7n4XQU

    Ben de kendisine defalarca mesaj atıp, en azından nedenini anlatmasını, kısa bir yorum yapmasını diretsem de gerek canlı yayınlarında gerek de ayak üstü sohbetlerimizde adını dahi duymak istemediği bu motosikletten bu kadar nefret etmesini , Wolf'ün Japon olmamasına ve fiyatının diğer 250cc'ler ile yarışıyor olmasına bağlıyorum.

    Dün akşam AEA yeni sezonuna başladı, yayın açılınca sponsorlar sayılırken bir isim dikkatimi çekti ;

    -SYM Türkiye sponsorluğu için teşekkür aldı.


    Dün kısa süren 1 saatlik yayının ardından bugün ekipten Berhan Soylu'dan Sym Joymax inceleyen bir vlog tarzı video geldi.

    Şimdi merak ettiğim şu ;

    - Barkın Bayoğlu kendisini buraya kadar getiren "ne görürsem o, ben beğenmediysem söylerim " karakterini Altın Elbiseli Adam oluşumu için törpüleyecek mi ?

    "Ama karnımızı Firavun doyuruyor" diyebilecek mi ?

    Bu işler ile alakalı bir deyim vardı,

    Umarım işler benim tahmin ettiğim gibi olmaz da bu güzel oluşum yara almadan devam eder.

    Evet insanoğlu yanar,şaşar döner. Biz de büyük konuşup, hayatta olmaz dediğimiz şeylere yer verebiliyoruz. Ama bu zamana kadar Japon'dan yürüyün mottosu ile her soruya cevap vermiş birisinin "sakın ha gözüm görmesin" dediği motosikleti inceler de "hı bu da böyle bir motor, az yakıyormuş" ayağına yatarsan bu zamana kadar bu motosikleti almak için görüşünü beklemiş adamlara haksızlık yapmış olmaz mısın ?

    Gece gece dert edindiğim şeye bakın , evet böyle bir manyağım.

    Ama kişisel görüşleri ve karakteriyle bu kadar kişiyi kanala toplamış bir kişinin, "dükkan" için kendisiyle çelişkiye düşmesini hiç istemem.

    Umarım yanılırım
    Kaçırdığın bir nokta var. O da SYM'nin yalnızca wolf modelinin olmadığı. Adam SYM'nin sukuterlerini de incelemiş, onlar hakkındaki yorumları hiç de fena değildi.

    Yamaha desen adamın yerin dibine soktuğu yamaha modelleri var.

    Adam Honda şöyle iyidir vb diyor ama mesela varadero modeli için neler diyor.

    Aynı video içinde Harley ile ilgili yorumu var...

    Mesele bence model meselesi.

    Adam bu işleri bizim için yapıyor
    . (izleyen olmasa adam nereye yapacak?) Ekmeğini de bildiğin taştan çıkarıyor. Kolay mı öyle sponsorluk, destek almak? Bir de "şu modeli şöyle fena" dediği markadan... Önce Yamaha'dan kel kör sponsorluk alabildi, şimdi de SYM'den. Ben helal olsun diyorum.

    "Yıkmak" kolay da hacı, "yapmak" hiç kolay değil.

  14. #34
    Race_Blue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha-YZF-R25
    Birikimini deneyimini kendi içinden geleniyle paylaşıyor. Kendisine teşekkür ederiz.
    Yeni projelerini destekleriz. Sıkı takip ederiz.
    Sağlıklı, keyifli , kazançlı ve motorlu günler geçirmesini dileriz.

  15. #35

    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İzmir
    O adamın bende emeği çok, ne yaparsa kabulüm diyen arkadaşlara söylüyorum: O adam orada olduğu için sen onu izlemiyorsun, sen izlediğin için o adam orada. Bu nokta çok önemli. Peki bu adam neden izleniyor ? Nasıl bu kadar kitleye sahip oldu ? Bir sürü neden sayılabilir ama en önemlisi "objektif" olması-idi. Bu işten para kazanmıyorken nasıl her şeyi söylüyorsa, ciddi paralar kazanmaya başladığında da aynısını yapabilseydi kimse 2-3 ayda bir buraya konu açmazdı. Artık sırf bir şeye de kötü demek zorunda olduğu için hep lastiklere yükleniyor. Hiç malzeme kalitesine yada patronlarını üzecek şeylere girmiyor. Sorunda burada başlıyor zaten. Kimse kalkıpta o adamın bu paralara ihtiyacı varmış gibi konuşmasın. Geçmişi de hobileri de orta seviye gelirli insan işi değil. Ha ne yapabilirdi ? İşleri bu kadar büyütmek zorunda değildi, kendi doğallığından çıkmak zorunda değildi, acı bir olayı reklam olarak kullanmak zorunda değildi. Keşke programlarını ilk başladığı şekilde devam ettirseydi de, televizyondaki gibi parayı veren düdüğü çalar demeye getirmeseydi. Yazık.. Buradan sürekli eleştirmekle hiç bir şey olmaz bu bir gerçek. Ama bir karar verip videolarını izlememeye başladığın zaman o zaman bir şeyler değişmeye başlar. Bir yerlerde hata yaptığını farkeder ve belli mi olur bakarsınız eski baboli barkın geri döner..
    Sokollu bunu beğendi.

  16. #36
    coogle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2015
    Şehir
    Levent, Etiler
    Motosikleti
    SYM Joymax 250i 2013 - Vespa LX 125 - 2014
    arkadaşlar şunu idrak etmek lazım. bu adam yaptığı bu işidir.

    bu adam bu kadar canlı yayın yapıyor, bu kadar yanında adam çalıştırıyor, bu insanlar babasının hayrına gelmiyordur heralde.

    adam ticaret yapıyor. yamaha adama sponsor olduysa adam da bunun reklamını yapacaktır. bu kadar doğal bişey olamaz.

  17. #37

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    Ortalamanın üstünde bir gelirim olmasına rağmen sıkıntı çekiyorum...Çalışma şartlarım Türkiye de, her özel sektörde olduğu gibi, parayı veririm ama sosyal hayatından, hobilerinden, sevdiklerinden, zamanından çalarım mantığı üzerine kurulu...
    eskiyi düşünüyorum, eşimle nerede tiyatro varsa, nerede resim sergisi varsa nerede bir etkinlik varsa giderdik fakat şu anda bunların hiçbirini yapamıyorum

    şu noktada motor ve balık sevdasına tutuldum...
    bana öyle bir iş söyleyin ki hem ortalamanın üstünde alayım hemde hobilerime ve sevdiklerime zaman kalsın...kendim soruyorum cevabını bulamıyorum...
    bu noktadan yola çıkarsak aslında sorunun cevabı çıkacak gibi, sponsor bulmadan bu işler yürümez...Barkın Bayoğlu, günün ve şartların gerektirdiği gibi davranmıştır.

    son olarak, herkesi yaşadığı koşullara göre yargılamak gerekir...bu banker bilo filminde olduğu gibi Şener ŞEN' in "tamam la yaptım ama neden yaptım,hele bir sor hele" şeklinde anlaşılmasın...işin hilesine hurdasına kaçılmadan verilecek samimi cevaplar, aklımızdaki cevapsız sorularında açıklaması olacaktır
    Sokollu bunu beğendi.

  18. #38
    Eski_kasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ocak 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-03 660 / tvs apache 150
    SYM gelmiş sponsor olalım demiş yok efenim biz sizin motorunuzu beğenmemiştik vakti zamanında sponsor olmayın bize mi desin adam ? kendinde söyledin adam yzf-125 ile tesmen t.şşak geçti videosunda evet ama R25 i yere göğe sığdıramadı ( hakkıda var ) 2 modelde yamahaya ait. şimdi SYM nin wolf modelini beğenmedi die test için verdikleri scooter motoru da istemezük die gerimi çevirsin ? bırakın kardeşim bu gerenksiz hareketleri bakın işinize.

  19. #39
    Tequ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Kasım 2006
    Şehir
    UK
    Motosikleti
    4x4
    Sahsen ne turk ne yabancı hic bir vlog izlemem.Tercih meselesi.. İzlemekten keyif alanlar vardır elbet ama izlediginiz adamları tanrılastırmazsanız, her dedigine kanun gozuyle bakmazsanız araya bu tip reklamlar girdiginde de huzursuz olmazsınız.
    Belki de millet olarak baskalarının dediklerine cok onem vermemizdendir.Neden bir motosiklet alacakken herifin biri bu iyi diyor diye gidip onu alayım ? Teknik terimleri falan cogunuz biliyorsunuz zaten.Arastırın okuyun karsilastirmanızı bizzat yapın ve kararınızı verin.
    Adam 4 tane motosikleti karsılastırmıs, bir tanesinden sponsorlugu var diye onu yere goge sıgdıramamıs. Etik mi ? Hayır degil tabiki. Ama bi yerde bu adamın para kazanması da gerekiyor. Dizi takip eder gibi yine takip edin guncel videolarını.Cok seyapmayın.

  20. #40

    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650 ve Honda Shadow 600
    herkes eleştirilerinde (saygı çerçevesinde olanları kasıt ediyorum) kendince haklıdır. kişisel düşüncelerinizi paylaşıyorsunuz, eyvallah.

    lakin yanlış bilinen bir bilgiyi düzeltmek lazım bu noktada. Barkın Bayoğlu geçimini ve ekibinin masraflarını kendisine ait olan bir sigorta acentrasından (halen devam ediyor mu bilemiyorum) ve de kendisinin ifade ettiği gibi reklam ajansı üzerinden kazanmakta. Vulcan S çıktı dur tanıtayım da gelsin paralar gibi bir durum söz konusu değil. öyle bir durum olsa zaten kullanıcılardan motor almak yerine her motoru gider markadan sıfır alır sonra her motoru öve öve göklere çıkarır...

    eleştirilemez, dokunlmaz boyutunda biri değil Barkın Bayoğlu. Tam tersine eleştirlebilir, dokunulur, bir yerde kıstırıldı mı envayı çeşit soru ile kafası ütülenebilir, "abi falanca malzemeyi bulamadım yardım eder misin" diye telefon açılabilir, hatta ve hatta ben X marka y model aleti sıfır alacağım beni nereye yönlendirirsiniz? diye sorulabilir bir adamdır.

    Barkın Bayoğlu çocuk seven bir adamdır. çocukların sevdiği adamdır. Yanına giden 6 yaşındaki bir çocuk ile tıpkı onunla yaşıtmış gibi sohbet edebilen, çevresini saran bütün motorcu tayfasına "bir dakika" diyerek durdurup o küçücük adamın sorularını yanıtlayabilen biridir.

    egoları tavan yapmış, cc`in kadar konuş diyen boyut takıntılı adamlardan çok uzak bir noktada, kendince camia için uğraşan biridir.

    sevmediğimiz yönleri var mı? evet benim sevmediğim bir yönü var... hayret ifadesi takınırken alt dudağını sarkıtmasını sevmiyorum?
    çinlilere karşı olan ön yargısından ise şikayetçi değilim ama bazıları gibi.

    hatta benim Barkın Bayoğlu maceram şans eseri youtube da seyrettiğim bir video ile başladı... "kim lan bu herif" diyerek başladım seyretmeye. ilk zamanlarda üslubu bir garip geldi. sonra baktım ki aslında üslubu samimiyetinden kaynaklanıyor, kanım ısındı adama. Bir hafta sonu duydum ki kadıköyde motosella da olacak mış (bende şans eseri eşim ve oğlum ile motosella ya gidecektim) gel şu adamı yakından göreyim dedim eşime... gittim selam verdim, bir baktım yıllardır tanışıyormuşuz da ikimizinde haberi yokmuş. hemen ekipman seçimi konusunda tavsiyeler vermeye başladı, oğlum adamın üzerine altın elbiseli abi diyerek tırmandı... aaa dedim, adamda ego nun E si yok, binlerce hayranı olan adam gayet normal takılıyor. hiçte ben "bir şeyim" havasında değil. biraz daha ısındı kanım adama. sonra malum motor testi vs derken, bir baktım bir şeyler danışmak için arar olmuşum. O da sıkılmadan bunalmadan yardımcı oluyor.

    Barkın Bayoğlu bir insan, yılların motorcusu, bazıları için fenomen, bazıları için reis, bazıları ise orta yaş sınırında eski bir apaçi... Ama önce insan. tabi ki bazı ön yargıları olacak, bazı marka veya modellere karşı sempatisi bulunacak, bazen kayıracak bazende kayacak. tarafsız olmak için uğraşıyor olması onun 100% tarafsız olabileceği anlamına gelmiyor, gelemezde.

    Barkın Bayoğlu için söylenecek en güzel şey ise, motorunuzu gözünüz kapalı emanet edebileceğiz tek apaçi olmasıdır.




    Bir başka Barkın Bayoğlu tartışmasında görüşmek üzere....
    yüksel66, suphi, smiles ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)