KTM RC 200 SONRASINDA, NEYE GEÇMEK GEREKİR?
Reklamlar
-
Yorum yazıcaktım
baya sıra varmış
Reklamlar
-
TOTEMONS adlı üyeden alıntı
Yorum yazıcaktım
baya sıra varmış
Totemons tabiki mt-125 öneriyor dünyanın en iyi motoru o çünkü gerek tasarımı gerek hızıyla :D
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
Totemons tabiki mt-125 öneriyor dünyanın en iyi motoru o çünkü gerek tasarımı gerek hızıyla :D
Aklima gelmediydi ;))) iyi fikir uhehu
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
R25 allll
-
plegus adlı üyeden alıntı
Ben size katılmıyorum. Benim de niyetim duke 200den 390a geçmekti ancak test ettiğimde çok büyük hayal kırıklığına uğradım, araya konacak bir basamak değil bence. 125den sonra tercih edilebilir ama 200den sonra eksik kalıyor.
Alt devirlerde kullanmış olabilirmisiniz?
Çünkü alt devir 250cc den çok farklı değil fakat devir arttıkça çok eğlenceli hale geliyor.
Bursa mtden beraber teste katıldığımız ve 390 ı test eden herkesin ağzı kulaklarındaydı .
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
-
MotoGlock adlı üyeden alıntı
R25 allll
Ufaklik sozu dinlerim tamam,
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
Konuya bir daha bakayim dedim de aklima geldi Cbr600F'lerin 2011 kasalarini da dusunebilirsiniz. Simdiki 650F'lerden daha kalitelidir kendileri, benim de dusundugum bir motor gelecek sezon icin soyle temizinden bulursam.
-
bende scooter ile 30 bin km yaptım artık duke yada rc 200 ile başlamayı düşünüyorum. Size bir tavsiye veremem ama siz bana rc ile başlanır mı konusunda fikir verebilirsiniz
-
12680 adlı üyeden alıntı
bende scooter ile 30 bin km yaptım artık duke yada rc 200 ile başlamayı düşünüyorum. Size bir tavsiye veremem ama siz bana rc ile başlanır mı konusunda fikir verebilirsiniz
Baslanir baslanmaz mi tam motoru ;)))
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
Ben Honda CBR 500R ABS aldım sizede tavsiye ederim.Uzun pazarlıklarla 16.250 Tl ye 6500 km 2014 model sıfır ayarında buldum.
KTM duke 390 kullanmıştım ama beni pek tatmin etmemişti.CBR 500 gerçekten muhteşem.Test etmenizi öneririm.
-
TOTEMONS adlı üyeden alıntı
Ben Honda CBR 500R ABS aldım sizede tavsiye ederim.Uzun pazarlıklarla 16.250 Tl ye 6500 km 2014 model sıfır ayarında buldum.
KTM duke 390 kullanmıştım ama beni pek tatmin etmemişti.CBR 500 gerçekten muhteşem.Test etmenizi öneririm.
Hocam mt yi yeni almıştın niye hemen elden cıkardın ne problemı vardı ? duke 390 zaten traktör gibide cbr'ın + ları nelerdı bıraz açarmısın
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
Hocam mt yi yeni almıştın niye hemen elden cıkardın ne problemı vardı ? duke 390 zaten traktör gibide cbr'ın + ları nelerdı bıraz açarmısın
MT yi elden çıkardığımı söylediğimi hatırlamıyorum.
Uzun seyahatler için 2.motor olarak aldım.
390 a göre artıları:
Cüsse,dizayn,görüntü,marka imajı,çift silindir oluşu,ergonomi,malzeme kalitesi,çok daha az vibrasyon hissi,sele konforu,azda olsa daha hızlı ama daha seri değil ağırlık farkından dolayı.
Eksileri:
Ağırlık farkı,silindir ve ağırlık farkından dolayı fazla yakıt tüketimi,daha dar gidon dönme açısı,daha az fonksiyona sahip dashboard,6.viteste düşük devirde redline a girmesi,vites geçişleri kemikli gibi,süspansiyonlar 390 da daha iyi çalışıyor gibi gelmişti,stock egzoz düşük devirlerde sesi duke kadar kötü vs.
-
-
TOTEMONS adlı üyeden alıntı
MT yi elden çıkardığımı söylediğimi hatırlamıyorum.
Uzun seyahatler için 2.motor olarak aldım.
390 a göre artıları:
Cüsse,dizayn,görüntü,marka imajı,çift silindir oluşu,ergonomi,malzeme kalitesi,çok daha az vibrasyon hissi,sele konforu,azda olsa daha hızlı ama daha seri değil ağırlık farkından dolayı.
Eksileri:
Ağırlık farkı,silindir ve ağırlık farkından dolayı fazla yakıt tüketimi,daha dar gidon dönme açısı,daha az fonksiyona sahip dashboard,6.viteste düşük devirde redline a girmesi,vites geçişleri kemikli gibi,süspansiyonlar 390 da daha iyi çalışıyor gibi gelmişti,stock egzoz düşük devirlerde sesi duke kadar kötü vs.
-
Hmm ktm malzeme kalıtesıyle honda malzeme kalıtesını kıyaslayıp hondayı ustun gormek hmm racıng gıdon acısıyla naked gıdon acısınıda kıyaslamısınız :D vıbrasyona degındıgınızı fark ettım bırı tek sılındır dıgerı cıft sılındır oradan bı sonuc cıkarabılırdınız ve pıyasada 10 çeşit racıng motor varken ve cbr 250nın neredeyse aynı kasasını kullaranarak farklı bı dızayn v e goruntu farkı yarattıgından fark etmenızde biraz sacma gel ben kendı motorumu övmüyorumda siz cbr ı gordugunuze emınmısınız ?
-
caglar48 adlı üyeden alıntı
Hmm ktm malzeme kalıtesıyle honda malzeme kalıtesını kıyaslayıp hondayı ustun gormek hmm racıng gıdon acısıyla naked gıdon acısınıda kıyaslamısınız :D vıbrasyona degındıgınızı fark ettım bırı tek sılındır dıgerı cıft sılındır oradan bı sonuc cıkarabılırdınız ve pıyasada 10 çeşit racıng motor varken ve cbr 250nın neredeyse aynı kasasını kullaranarak farklı bı dızayn v e goruntu farkı yarattıgından fark etmenızde biraz sacma gel ben kendı motorumu övmüyorumda siz cbr ı gordugunuze emınmısınız ?
CBR 500 ü kasa olarak CBR 250 ile bir tutmanızı ergenliğinize veriyorum.
-
TOTEMONS adlı üyeden alıntı
CBR 500 ü kasa olarak CBR 250 ile bir tutmanızı ergenliğinize veriyorum.
bende motor alırken 500e bakmıstım ergenlıkle alakası nedır anlamadım 21 yaşında çalışan ve okuyan bi bireyim kafası hariç kasada pek bi fark göremedim işin doğrusu tabıkı ufak farklılık olacak ben ana hat olarak konustum buyrun buradan benzerlıgıne bakabılırsen tartısma çerçevesinden çıkmadan ve kişisel konusmadan tartısmaya devam edeceksenız cevap verın lutfen http://www.motorcular.com/tr/motosiklet-karsilastirma/marka/3/marka/3/model/844/model/845/yil/2015/yil/2014
-
TOTEMONS adlı üyeden alıntı
CBR 500 ü kasa olarak CBR 250 ile bir tutmanızı ergenliğinize veriyorum.
Hocam pek de bir fark yok ama biraz daha dolgun bir kaç farklı grenaj şekli dışında aynı neredeyse.Bu arada 2014 ve üzeri 250r'dan bahsediyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)