Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

KTM RC 200 SONRASINDA, NEYE GEÇMEK GEREKİR?

    REKLAM ALANI
  1. #21
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    r6 85 cm sele yüksekliği ile en yüksek ss. depoya dayayıp yolun ortasında dut gibi 50 km le gidenler var siz onlardan olmayın. yakıtıyla vergisiyle gidişiyle servisi yedek parçası 2.el piyasası vs. güzel bi motor olsun. uzaktan bakınca motosikletten anlamayan adamın ss motor sandığı modellere zaten yaklaşmassınız artık heralde. 500-600 cc çift silindirli bi motor olsun


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı Yiğit_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin için hayırlısı olur inş.'da yaşın ne kemale ermesi nedir hocamdaha gencecik en iyi zamanlarınızdasınız.9 yıl sonra bizde mi kemale ericez yani
    Beyin artık 20'li yaşlardaki gibi düşünmüyor.. Bu da kemale ermeye giden yolun başlangıç noktasıdır. Eskisi gibi heyecanları kalmıyor insanın belirli bir yerden sonra.. Tabi bu bakış açısı ile de ilgili.. Racing makine kullandığınızda, tek bir amacı var, Hızlı gitmek, daha hızlı gitmek, ve hep daha hızlı gitmek... Yani R6 kullanıyorum, ama 100-110 ile şuradan şuraya değil, hafta sonu otobana cıkıp, 280 çevirmekten başka bir şey değil kullanım amacı.. İnsan konforlu bir şey ile basıp 3-5 bin km yapmak istiyor, yeni yerler yeni keşifler... Hayatımızın sonuna kadar hız yapmak ne kadar mantıklı olabilir ki? Şahsen böyle düşünüyorum.
    beko12345 ve potasyum bunu beğendiler.

  3. #23
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyin artık 20'li yaşlardaki gibi düşünmüyor.. Bu da kemale ermeye giden yolun başlangıç noktasıdır. Eskisi gibi heyecanları kalmıyor insanın belirli bir yerden sonra.. Tabi bu bakış açısı ile de ilgili.. Racing makine kullandığınızda, tek bir amacı var, Hızlı gitmek, daha hızlı gitmek, ve hep daha hızlı gitmek... Yani R6 kullanıyorum, ama 100-110 ile şuradan şuraya değil, hafta sonu otobana cıkıp, 280 çevirmekten başka bir şey değil kullanım amacı.. İnsan konforlu bir şey ile basıp 3-5 bin km yapmak istiyor, yeni yerler yeni keşifler... Hayatımızın sonuna kadar hız yapmak ne kadar mantıklı olabilir ki? Şahsen böyle düşünüyorum.
    Hıı o düşünce bendede var daha rahat birşeyler olsun diyorsunuz.Demek ki yaşla alakası yokmuş

  4. #24
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tam anlamadım son tarafta dediğini ama monster naked deilmi? ben ss tarzlara baktım daha çok...
    Ducatinin parca ve bakımları biraz cep yaktıgı soylenıyor motor naked severler ıcın çok ideal bir motor ama duke 390da oyle vazgecılecke bı motor deıgl

  5. #25
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı Yiğit_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hıı o düşünce bendede var daha rahat birşeyler olsun diyorsunuz.Demek ki yaşla alakası yokmuş
    Yaş 20'li ise konfor gerekmiyor, 30'dan sonra konfor ihtiyacı oluşuyor Beyin değiştikçe fikirler ve düşünceler de aynı orantıda değişiyor.. Ben hiç hatırlamıyorum 20'li yaşlarımda bir gün enduro isteyeceğimi..

  6. #26

    Üyelik
    07 Eylül 2014
    Şehir
    Avusturya , Wien
    Motosikleti
    Şuan yok
    Burda yaklaşık 2 ay önce ışıklarda bir bayanda r6 gördüm tek bir ayağıyla tutuyordu motoru .
    Yani ikisini basmaya çalışsa inanın basamaz denge ile alakalı olduğunu düşünüyorum .
    Ve sizin sorunuza gelirsek bence 696 çok güzel gider maddi durum elverirse .

  7. #27
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaş 20'li ise konfor gerekmiyor, 30'dan sonra konfor ihtiyacı oluşuyor Beyin değiştikçe fikirler ve düşünceler de aynı orantıda değişiyor.. Ben hiç hatırlamıyorum 20'li yaşlarımda bir gün enduro isteyeceğimi..
    Siz dolu dolu yaşamışsınızYakın zamanda cbr 250rr alıcam yeni modeli gelecek zaten(hemde bomba gibi)Onun yanına şöyle bir grom tarzı şehiriçi için rahat bir motor düşünüyorum açıkcası.Sizde böyle bir düşüncede yoktu galiba

  8. #28
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı Yiğit_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz dolu dolu yaşamışsınızYakın zamanda cbr 250rr alıcam yeni modeli gelecek zaten(hemde bomba gibi)Onun yanına şöyle bir grom tarzı şehiriçi için rahat bir motor düşünüyorum açıkcası.Sizde böyle bir düşüncede yoktu galiba
    Cbr 250 zaten oldukca rahat bir motosiklet. Heryere gider gelir bir sorunu yokki.. Oturusu rahat, hafif.. Az yakiyor. Daha ne olacak.. Ama bahsettiginiz 250 rr cakma 600rr benzeyen model ise fikrim yok henuz

  9. #29
    Yiğit_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2014
    Motosikleti
    Yzf r125
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr 250 zaten oldukca rahat bir motosiklet. Heryere gider gelir bir sorunu yokki.. Oturusu rahat, hafif.. Az yakiyor. Daha ne olacak..
    250rr demiştim ben yeni gelecek olan bildiğiniz ss oturuşu var

  10. #30
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Benden size tavsiye ,

    Şile yoluna 600 cc altı motorla fazla gitmeyin, motorunuzdan çok çabuk sıkılırsınız.

    Bence zamana yayın ve keyif almak için en az 20bin devirmeden cc yükseltmeyin.

    Not : 3.kez 250cc kullanan birisi olarak Şile'ye her gittiğimde kafamdan ne geçtiyse aynısını yazmışsınız.

    Bu işin sonu yok
    biosferist bunu beğendi.

  11. #31
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Rc390'i bir kere test edin vazgecemezsiniz. Rahatsiz ederse bitek titresim eder belki, beni hic rahatsiz etmedi cunku o zevkten hissetmedim bile. Zaten alistiginiz motor oturus vs. olarak , 200lukten gecen biri icin de gayet tatmin edici bir son hizi ve hizlanmasi var. Torku zaten apayri tekere falan cok guzel geliyo, e abs'de var tadindan yenmez valla.

  12. #32
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Seni mi kiricam, Sende gör

    http://i.hizliresim.com/68mg7N.jpg
    Masşallah seleyi felan nasıl parlatıyorsunuz kullandığınız temizlik parlatma vs ürünleri nedir ?

  13. #33
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r6 85 cm sele yüksekliği ile en yüksek ss. depoya dayayıp yolun ortasında dut gibi 50 km le gidenler var siz onlardan olmayın. yakıtıyla vergisiyle gidişiyle servisi yedek parçası 2.el piyasası vs. güzel bi motor olsun. uzaktan bakınca motosikletten anlamayan adamın ss motor sandığı modellere zaten yaklaşmassınız artık heralde. 500-600 cc çift silindirli bi motor olsun
    işte sorun da orda bende ktm gibi hakimiyetimi sağlayacagım bir motor olsun ki hani üstünde egreti durmiyim diorum,
    600 rr da alışılabilecek bir motor, elinde gaz açıosun tabi biraz ürkütücü,
    şöyleki ktm 150 kilo bu 600 motorlar benzinle vs 200 kiloya dayanıyor, tek ayakla durarak emin olun zamanla alışıp kullanabilirim, ama şehir içi trafikte biz öle düz gitmioruz ister istemez aralara dalıyoruz, ufacık bir araba değişinde pat die yerdesin,
    hemn güç eksik hem boy.. r6 cidden sele boyu yüksek. 600 rr daha alçak, birde kawasaki 636 var, onun da düşük, asıl sorun şu bu motur nerde deneriz? dogru kararı nasıl vereceğiz? yamaha akademy den ders almıştım, orda mesela bi suru motor vardı deneyerek bu işi çözermiyiz..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rc390'i bir kere test edin vazgecemezsiniz. Rahatsiz ederse bitek titresim eder belki, beni hic rahatsiz etmedi cunku o zevkten hissetmedim bile. Zaten alistiginiz motor oturus vs. olarak , 200lukten gecen biri icin de gayet tatmin edici bir son hizi ve hizlanmasi var. Torku zaten apayri tekere falan cok guzel geliyo, e abs'de var tadindan yenmez valla.
    Ktmci dostlar ben ktm'nin rengine o tek silindirdeki güçlü sesine (kendi ayarlarına göre)(bide tiğer egzos var ) hayranım zaten, ama insan 200 ile 390 bakınca aynı hisse kapılıyor, bu şey gibi mercedes cla güzelde abi acaba bmw 4 serisi nasıldır ya? demek gibi bişi aynı serinin bir ustume gecersem rahat edicem bu kesin. kullanımda hiç sorun yaşamıycam, gerçi ktm sele 82 83 güzel manet kırmışlıgım var.. ama genede alışırım, Tek silindir ile çift veya 4 silindir farkını merak ediorum..
    Helvam yenir mi bilmem..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:20 ----------

    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaş 20'li ise konfor gerekmiyor, 30'dan sonra konfor ihtiyacı oluşuyor Beyin değiştikçe fikirler ve düşünceler de aynı orantıda değişiyor.. Ben hiç hatırlamıyorum 20'li yaşlarımda bir gün enduro isteyeceğimi..
    Şimdi kanka bende senle aynı yaştayım, ama o yaştan deil enerjiden gelior, birde sen ss de doyuma ulaştın baba, biz daha yeni yeni keşfedioruz.. biraz da galiba yaşlandın çiçeklerimi sunuyorum.. bi 5 sene sonra iron alıp şekil yapmayı planlıyorum, sonra da endurocu gruba gireriz. yolun sonu profesyonel artçılık benim siz o da yok
    Saygılarımı Sunarım...
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..

  14. #34

    Üyelik
    27 Eylül 2015
    Rc 200 satılık mi peki

  15. #35
    _oXXo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    TÜRKİYE - 68 AKSARAY artıkın 34 İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250 KIZILL + NC 700 KIRMIZII
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet 2015 sezonunda ktm (kızım) rc 200 ile sezonu 3000 km civarnda bitirdim, önceki senlerde kah scooter kah vitesli 7000 km yapmışlığım var..Şimdi KTM'nin tam 137 de gaz kesmesi canımı sıkmaya başladı. Tam hızlanacakken aa 135 136 dur dur hız kesicek yavaşlamalıyım hissi benim şile yolunda çok moralimi bozdu..
    Akabinde sevgili arkadaşımın yahama r6 sında acaba nolur diye bindigimde, ayaklarımın yere değmedigini farkedip inanılmaz urkttum ve aman aman diyip vaz geçtim..
    Arkasından ama benim bu işe çare bulmalıyım deyip 600 rr binme çabalarım ve ayaklarımın yere değmesi ve yola çıkıp hız almamla yeniden sürebilirim umutlarımın doğması bir oldu.. Şöle gazı açında 150 160 zorlanmadan varılınca his insanı cidden sevindirior..
    Bu şu anlama geliyordu benim için yeni sezonda yeni bir motor alayım.. Alayımda ne alayım? 600 cc bir motor bana fazla olur muydu? Cb 500 r ile ara motor oldugu için gereksiz gordum.. KTM 390 al yukselt kendini riske atma da dedim.. Ya zaten 200 kullanıorum ne yani bir fark yok ona da anlamsız diyiverdim, birde tek silindir 390 gene aynı tas aynı teraneydi.. Kawasaki 300 içime bir turlu sinmedi. Barkın'ın videosunda da çok iyi deil imajını aldım. Napıosun al 1 yasında harley davıdson iron çekil köşene tarzın olsun diyenle de karşılaştım..

    Çok karıştım arkadaşlar, işin kötüsü binmeden bu mereti almakta içime sinmior, hadi gidelim şunu alalım bir ustune oturalım bakalım.. Doğrusu nedir? Böyle bir durumda ne yapardınız.. Çok karışık yazdıysam özür dilerim, zira kafam çok karıştı..
    soru güzel ama .

    aması dediğin gibi boy ve istediğin motorların dolu ağırlıkları. günlük motor kullandığın için 600 cc ss ler şehir içi seni yaşamdan soğutur. kaldıki en hafifi senin 4 katın bir ağırlığa sahip ve manevra kısıtlı. aralara girip çıkma o kadar kolay değildir.
    hızlanma konusunda 120 - 130 fena hızlar değildir. ama sen 600 cc ile kapışmaya kalkarsan o motorlar seni 3 vitesi bulmadan geride bırakırlar.

    nacizane olarakta bir üst eğitimi daha almani rica ederim özellikle viraj konusunda :D .

    bendesenin gibi motor büyütmeyi düşünmekte ama kararsız kalmış durumdayım. bir yandan almayı düündüğüm motorlar arasında bir yandanda gerçekten daha büyük bir motor sürüp süremeyeceğim konusunda. üstüne bindikten sonra gazı çekince illaki giderim ama bunun birde durması manevrası var .

    konu sıkıntılı bir konu kolay gelsin
    '' NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE ''
    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

  16. #36
    4Vaqrant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2013
    Şehir
    Ankara / Çorum
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 300
    Sen 600 sevdasına kapılmışsın biz ne desek boş ben olsam ayagimin yere degmedigi motoru almam herkes 600 cc racing sürecek diye birşey yok sonuçta, şehir içini düşünün bu seferde Şile yolunda değil şehir içi yolda illallah edeceksiniz bi iki kerede motoru düşüreceginizi hesaba katın bence boşluğa çukura oyle bi yolda o motoru ayakta tutamazsiniz, ninja 300 begenmedim diyorsunuz da tam sizlik motor 170 kilo 600cc kilosuna yakin yani 190 görüyor ibre , ki 150 160 lara gayet iyi çıkıyor, selesi 78 cm yanlış hatirlamiyorsam keza cbr500rda güzel makina neyse boşa konusmayalim biz ne dersek diyelim sen 600 cc 4silindir racing alacaksin zatrn hayırlısı olsun
    something123 bunu beğendi.

  17. #37
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı FurkanR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rc 200 satılık mi peki
    evet bir adet pcx ile bir adet ktm rc 200 satılık

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:47 ----------

    Alıntı _oXXo_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    soru güzel ama .

    aması dediğin gibi boy ve istediğin motorların dolu ağırlıkları. günlük motor kullandığın için 600 cc ss ler şehir içi seni yaşamdan soğutur. kaldıki en hafifi senin 4 katın bir ağırlığa sahip ve manevra kısıtlı. aralara girip çıkma o kadar kolay değildir.
    hızlanma konusunda 120 - 130 fena hızlar değildir. ama sen 600 cc ile kapışmaya kalkarsan o motorlar seni 3 vitesi bulmadan geride bırakırlar.

    nacizane olarakta bir üst eğitimi daha almani rica ederim özellikle viraj konusunda :D .

    bendesenin gibi motor büyütmeyi düşünmekte ama kararsız kalmış durumdayım. bir yandan almayı düündüğüm motorlar arasında bir yandanda gerçekten daha büyük bir motor sürüp süremeyeceğim konusunda. üstüne bindikten sonra gazı çekince illaki giderim ama bunun birde durması manevrası var .

    konu sıkıntılı bir konu kolay gelsin
    viraja girmeyi o gün arkadaşımla geliştiriodum sagolsun,
    2. eğitimi alcam meslektasım tabiiki o olmadan olmaz.. ama işe biliosun oda var biz şehir içi motor kullanan kitleyiz..
    arkadaşım o motoru büyüt yaw, sana şöle cüsseli bişi lazım yakışır
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..

  18. #38
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    600rr iyidir.
    something123 bunu beğendi.

  19. #39
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Rutherford,Nj
    Motosikleti
    Searching.
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Masşallah seleyi felan nasıl parlatıyorsunuz kullandığınız temizlik parlatma vs ürünleri nedir ?
    Kullanmayınca temiz kaliyor
    biosferist bunu beğendi.

  20. #40
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    Bence rc 390 seni hem sehir ici nde hem de sile yolunda keser. Duke 250 bile 160 goruyomus ben 155 gordum ki ise gidip gelirken 110 120 hatta arada 130 140 bile goruyorum arada kendimi kaybedip. Ilerde soyle stabil 130 140 ile gidebilecegim ama sehir ici trafikte aralara girip trafik sikistiginda gene rahat kacabilecegim bi motora gecmeyi dusunuyorum. Aklimda xj6f vardi ama sehir ici trafiginde pek rahat olmaz diye dusunmeye basladim ve acikcasi sehirler arasi uzun yol yapmak ya da piste cikmak gibi bir hedef yoksa 600 ve ustu ccler gereksiz gelmeye basladi. Bundan dolayi 1 ya da 2 sezon sonra duke 390 a gecmeyi kafaya koydum. 200 ve 250 arasindaki fark bile bu sekildeyse 390 hayli hayli yeter diye dusunuyoum. Benzin sarfiyati anlaminda da optimum karar olur hatta.


2. sayfa BirinciBirinci 1234 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)