KTM RC 200 SONRASINDA, NEYE GEÇMEK GEREKİR?
Reklamlar
-
Bence hiç motorunuzu değistirmeyin... Gerçekten çok zevkli ve bircok 600 lükte olmayan donanimlara sahip bir motorunuz var ...Maksimum hız olarak 137 az bir hiz degil..
Hem kızınızi satınca kim bilir nasil üzülecek
Ama illa değistirecegim derseniz CBR 500r cok sert tepkileri olmayan cift silindir guzel bir motor ona bakabilirsiniz ...
Reklamlar
-
beko12345 adlı üyeden alıntı
Yanlız uyarmak isterim duke 390 küçümsenecek bir motosiklet asla değil.
Cbr 250 sahibi iken Ktm testinde duke 390 ı kullandım. İndiğimde ağzım kulağımdaydı. Her viteste arka tekerin patinaja düşmesi çok eğlenceli. Kilosunun az olması ve güçlü bir motor olmasından dolayı aslında küçümsenecek bir motosiklet değil.
Ktm testine katılıp 390 ı test etmenizi öneririm.
Ben size katılmıyorum. Benim de niyetim duke 200den 390a geçmekti ancak test ettiğimde çok büyük hayal kırıklığına uğradım, araya konacak bir basamak değil bence. 125den sonra tercih edilebilir ama 200den sonra eksik kalıyor.
-
Hayabusa gsxr 1300 ü deneyebilirsin :D
-
Konu baştan sıkıntılı...
bir kişi var motoru 25 beygir, şile yolunda 600cc yarış motoru yanından bol bol uzamış, kendi motorundan bi anda sıkılmış 5 katı güç arttırıp 125 beygir yarış motorlarına göz dikmiş... Kendi vitesli tecrübeside 3000 km
Motosiklette mantık, metamatik bu yüzden gerekli işte!
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Konu baştan sıkıntılı...
bir kişi var motoru 25 beygir, şile yolunda 600cc yarış motoru yanından bol bol uzamış, kendi motorundan bi anda sıkılmış 5 katı güç arttırıp 125 beygir yarış motorlarına göz dikmiş... Kendi vitesli tecrübeside 3000 km
Motosiklette mantık, metamatik bu yüzden gerekli işte!
arkadaşım 3 yıldır fiilen motor kullanıorum ktm ile bu sene yazın sezonda 3000 km yaptım dedim,
farklılık olsun biraz daha tecrube olsun buyutebilir miyiz? benim aklıma belki gelmiordur sizin aklınızda fikir olarak bişey var mı dedim.. virajda yatıp dönerken 137 de kas kesiciye giriosa motor ve zorla topluosan deiştirme ihtiyacı duydum,
fikir paylaşıorum,
Sayılara takılma derim, her gün istanbulun gobeginde zincirlikuyu haliç kozyatagı e5 sancaktepe gibi trafıkte kullanan biriyim,
arabalarla burun buruna, iş ev arası yayla gibi gitsem olurdu..
matematik bilgisine girmiyorum..
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
awesomee adlı üyeden alıntı
arkadaşım 3 yıldır fiilen motor kullanıorum ktm ile bu sene yazın sezonda 3000 km yaptım dedim,
farklılık olsun biraz daha tecrube olsun buyutebilir miyiz? benim aklıma belki gelmiordur sizin aklınızda fikir olarak bişey var mı dedim.. virajda yatıp dönerken 137 de kas kesiciye giriosa motor ve zorla topluosan deiştirme ihtiyacı duydum,
fikir paylaşıorum,
Sayılara takılma derim, her gün istanbulun gobeginde zincirlikuyu haliç kozyatagı e5 sancaktepe gibi trafıkte kullanan biriyim,
arabalarla burun buruna, iş ev arası yayla gibi gitsem olurdu..
matematik bilgisine girmiyorum..
Benim yorumu görmemişsiniz sanırım, şaşırıyorum insanlara burdaki. 600rr felan çook sonra kullanın derim rc 200 den geçilir mi 600rr a..
Fakat rc200de de kalmayın, 137 km hız ile istanbulda ciddi sıkıntı yaşanıyor. Fakat aradıgınız özelliklerde bir motor var yeni üretti yamaha, bu sefer resim koyayım belki fikir edinirsiniz
Not: Sezon diye birşey yok motorda..
-
200cc tek sılındırden 600cc 4 sılındıre gecmek bence cc buyutmek degıl dırek motora yenı baslamk gıbı bisi ara segment kullanmanızı tavsıye ederım gazlayınca bıraz daha mutlu olcam dıye sevdıklerınızı derin bi yasa boğmanın anlamı yok bence
-
Moderatör
-
YouSuffer adlı üyeden alıntı
Benim yorumu görmemişsiniz sanırım, şaşırıyorum insanlara burdaki. 600rr felan çook sonra kullanın derim rc 200 den geçilir mi 600rr a..
Fakat rc200de de kalmayın, 137 km hız ile istanbulda ciddi sıkıntı yaşanıyor. Fakat aradıgınız özelliklerde bir motor var yeni üretti yamaha, bu sefer resim koyayım belki fikir edinirsiniz
Not: Sezon diye birşey yok motorda..
http://i.hizliresim.com/NWllRO.jpg
tşk ederim, arkadaşın var r25 konuyla ilgili bir girişimde bulunmalıyım sanırım, bi bakmakta fayda var..
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:32 ----------
Levent Gocmen adlı üyeden alıntı
Bir de şimdi anlıyoruz ki arkadas 137 km sürat ile viraja yattı ve katıra girdi
pardon cutter di değil mi
aslında senin 200 le dönmen lazim oraları
O yuzden 650F fln fıstık gibi olur
ama 80 beygirin üzerinde tavsiye etmiyorum SS değil, Suport Touring..!
Evet ya.. bu iyi fikirdi işte.. arada bişi ama ss deil naked deil.. suport touring.. awesome bunu begendi...
Bişi daha öğrendim şu anda..
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
YouSuffer adlı üyeden alıntı
Benim yorumu görmemişsiniz sanırım, şaşırıyorum insanlara burdaki. 600rr felan çook sonra kullanın derim rc 200 den geçilir mi 600rr a..
Fakat rc200de de kalmayın, 137 km hız ile istanbulda ciddi sıkıntı yaşanıyor. Fakat aradıgınız özelliklerde bir motor var yeni üretti yamaha, bu sefer resim koyayım belki fikir edinirsiniz
Not: Sezon diye birşey yok motorda..
http://i.hizliresim.com/NWllRO.jpg
Yanlıs anlamayin lütfen beni ama KTM den sonra yamaha r25 ne kadar akıl kârı ???
Iki motorada binmedim ancak sadece teknik ozellikler bakimindan yaklasacagim ...
Değerli Awesome ın motorunda Abs var mi bilmiyorum ama oncelikle yıl 2016 olmuş neredeyse ve yamaha da abs secenegi yok ... Simdi tekrar bir tartisma ciksin istemiyorum abs iyi mi kötu mü diye ama abs hayatinizda bir kere işe yarar zaten yoksa da bir daha isinize yaramaz ... Ne olursa olsun ilk onceliginiz Abs olsun ...
İkinci secenek suan RC 200 de bulunan çelik fren hortumlari olmayacak R25 de .. Hadi o kadar önemli degil diyelim çelik fren hortumu ancak fren disk çaplarina baktigimiz zaman suan kullandigi rc200 de daha buyuk diskler var ayrica rc200 de onde yanilmiyorsan 4 piston kaliperlere sahip ... Bu ne demek daha iyi bir duruş mesafesi ...
Unutmamak gerekir ki motorda gidişten çok duruş daha büyük öneme sahiptir.
Diger bir konu ise rc200 de ters masa amortisörler ki bugune kadar motorunun top speedinde viraja girdiysen eger birazda buna borclusunuz ... Çünkü sadece büyuk cc motorlarda karsilasabildiginiz ters masa amortisörlere rc200 de görurken r25 de göremiyoruz ... Ki sadece ters masa degil amortisör çapıda rc200 de daha buyüktür..
Son olarak Rc200 de bulunan kaydırmalı debriyaj gibi bir nimet var ki bugune kadar hep hatalariniz olduysa örttü size hissettirmedi r25 cephesine bakarsak yine görulemektedir ..
R25 alanlara saygi duyarim yanlis anlasilmasin sozlerim , r25 gercekten tasarim olarak, motor ve sasi yapisi olarak benim bile aşik oldugum bir motor .. Ancak donanım olarak çok boş bir motor...
Not : KTM rc200 den inip r25 e binerseniz farkli olma duygusunu da yitireceksiniz bu arada ...
Bu kadar uzun yazıyi mobilden yazinca hatalar olabilir kusuruma bakmayin ...
-
YouSuffer adlı üyeden alıntı
Benim yorumu görmemişsiniz sanırım, şaşırıyorum insanlara burdaki. 600rr felan çook sonra kullanın derim rc 200 den geçilir mi 600rr a..
Fakat rc200de de kalmayın, 137 km hız ile istanbulda ciddi sıkıntı yaşanıyor. Fakat aradıgınız özelliklerde bir motor var yeni üretti yamaha, bu sefer resim koyayım belki fikir edinirsiniz
Not: Sezon diye birşey yok motorda..
http://i.hizliresim.com/NWllRO.jpg
Bakın bu arkadaş 2. kez yazıyor yazıyor siz kaale almıyorsunuz. niye ve neden olduğunuda yazıyor.
sorun virajda kesiciye girip dengenizi ve viraj cizginizi kaybedip tehlikeye girmeniz değilmi? R25 5. viteste 175 6. viteste 196 km hızda kesiciye giriyor yeterlimi şimdiki motorunuzdan yüzde 40 da güçlü. Selesi alçak vs...
600 cc biyere kaçmıyor onu anlatmaya çalışıyor arkadaşlar size.
Matematik bilmediğinizi kimse iddia etmedi, sorunu gidermek için 5 katı güce ihtiyaç varmı bunun cevabını verin.
75 beygirlik MT-07 ile 250 cc den geçenler çok ağır kazalar yaptı. Motor anlık hatalarını affetmedi, sizde şile gibi açık ve virajlı yolda 120-125 beygir diyorsunuz.
Neyse siz yine çok matematiğe girmeyin
-
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Bakın bu arkadaş 2. kez yazıyor yazıyor siz kaale almıyorsunuz. niye ve neden olduğunuda yazıyor.
sorun virajda kesiciye girip dengenizi ve viraj cizginizi kaybedip tehlikeye girmeniz değilmi? R25 5. viteste 175 6. viteste 196 km hızda kesiciye giriyor yeterlimi
şimdiki motorunuzdan yüzde 40 da güçlü. Selesi alçak vs...
600 cc biyere kaçmıyor onu anlatmaya çalışıyor arkadaşlar size.
Matematik bilmediğinizi kimse iddia etmedi, sorunu gidermek için 5 katı güce ihtiyaç varmı bunun cevabını verin.
75 beygirlik MT-07 ile 250 cc den geçenler çok ağır kazalar yaptı. Motor anlık hatalarını affetmedi, sizde şile gibi açık ve virajlı yolda 120-125 beygir diyorsunuz.
Neyse siz yine çok matematiğe girmeyin
Motosiklet Camiasi olarak ne kadar çok R25 tutkunu varmiş
Suanda çift muhendislik okuyan her gunu her saati matematikle gecen bir kardesiniz olarak samimice bir soru sormak istiyorum ...
Evet kabul ediyorum R25 deli gidiyor çok hızlı alet muthis gidiyor videolarıni youtube da izleyince abi bu nasil 250cc diyorum 190 yapıyor alet gerçekten azimsanacak bir hiz degil?? Ama bir kisi de bu alet nasıl duruyor diye sormuyor ??
Eski motorunun fren sistemi r25 den kat kat daha iyi hızı az olmasina ragmen cok guclu frenleri vardı??
Asıl sorum eski motoruna göre kat kat hızlı giden deli hızlara ulasan bir motorun daha kötü fren sistemine sahipken kısaca daha iyi gidecek daha kötü duracak bir motoru önermek ne kadar mantıklı ???
-
Cıbırlover1
Siz çok ayrı konulara girdiniz. 1) RC200 de kaydırmalı debriyaj yok 2) arkadaş ABS ye girmemiş konu başka
eğer konu başlına cevap vermekse amaç. gidip fuardan yeni 2016 CBR500R alınabilir. alçak sele yüksek tork, titreşimsiz motor ve uygun sürüş pozisyonu, şehir içi konfor, ABS.
Ayrıca R25 le RC200 arasında şile yolunda şöyle bi fark olur. Yolun başındaki petrolden beraber virajlara yata yata başlarsanız RC200 şileye geldiğinde R25 sahibi 2. çayını söylüyor olur Tavsiye edilmez demişsiniz ama
Bu motorlar orta tecrubeli motorcular için 600cc pist motoru alıp yolda hata yapınca paramparça olmamak için üretilyor.
-
Aynen sayın Gp500
Bende sizin gibi cbr500r in en uygun oldugunu dusunerek en üste fikrimi belirttim ...
Sadece elestirdigim nokta rc200 den inip r25 e binmekti ...
Bu arada lutfen kusura bakmayin çoğunlukla araştirdigim model rc 250 ve 390 oldugu icin rc200 ile ilgili kaydirmalı debriyaj konusunda yanlıs söylemisim
-
Onlar "gidici" çünkü. Adam akıllı durabilmek gibi bi kaygıları yok.
"Bastım mı uzasın kanka.", "200'le viraj dönüyorum bro." gibi lakırdılar daha prim yapıyor çünkü.
Bugün 600 ve üzeri hacim ss makina kullananların %70'i kafe motorcusu, %25'i düzlük motorcusu. Kalan %5 de hakkını vererek kullananlar.
Chicken strip'le gezeceğine hiç binme de gülmesinler.
-
cıbırlover1 adlı üyeden alıntı
Motosiklet Camiasi olarak ne kadar çok R25 tutkunu varmiş
Suanda çift muhendislik okuyan her gunu her saati matematikle gecen bir kardesiniz olarak samimice bir soru sormak istiyorum ...
Evet kabul ediyorum R25 deli gidiyor çok hızlı alet muthis gidiyor videolarıni youtube da izleyince abi bu nasil 250cc diyorum 190 yapıyor alet gerçekten azimsanacak bir hiz degil?? Ama bir kisi de bu alet nasıl duruyor diye sormuyor ??
Eski motorunun fren sistemi r25 den kat kat daha iyi hızı az olmasina ragmen cok guclu frenleri vardı??
Asıl sorum eski motoruna göre kat kat hızlı giden deli hızlara ulasan bir motorun daha kötü fren sistemine sahipken kısaca daha iyi gidecek daha kötü duracak bir motoru önermek ne kadar mantıklı ???
Arkadaşım sen r25 kullandın mı? Valla ben diablo rosso 2 lerle tabiri caiz ise hayvan gibi fren yaptım. 180 ile giderken biranda 90 lara kadar düşmek zorunda kaldım. Gayet iyi frenleri motoru aynalarından kötüleyebilirsin, irc lastiğinden. Gorunus olarak ktm etmiyeceğinden parça kalitesinden bunları söyleyebilirsin ama frenlermi? yo dostum yo. Fakat konumuz 250 cc, tecrübesi yeticek bir bayanın daha hızlı ve uygun motora sahip olması. Valla benim kafamda r25 diye yandı bu motor. Çelik fren olmasına gerek yok yani tabi olsa abs olsa çok iyi fakat 137 km hız ile giden motor çok güzel olsa bile İstanbulda ölüme sürükleyebilir.
Cbr 500r öneren arkadaşlar, o motora 23.000 tl verilir mi Allahaşkına ya
Not: Rc200den ve cbr 250r dan sonra r25 e geçilir arkadaşlar. İnanın o kadar çok fark varki.. Kullandıgımdan ben biliyorum
-
cıbırlover1 adlı üyeden alıntı
Motosiklet Camiasi olarak ne kadar çok R25 tutkunu varmiş
Suanda çift muhendislik okuyan her gunu her saati matematikle gecen bir kardesiniz olarak samimice bir soru sormak istiyorum ...
Evet kabul ediyorum R25 deli gidiyor çok hızlı alet muthis gidiyor videolarıni youtube da izleyince abi bu nasil 250cc diyorum 190 yapıyor alet gerçekten azimsanacak bir hiz degil?? Ama bir kisi de bu alet nasıl duruyor diye sormuyor ??
Eski motorunun fren sistemi r25 den kat kat daha iyi hızı az olmasina ragmen cok guclu frenleri vardı??
Asıl sorum eski motoruna göre kat kat hızlı giden deli hızlara ulasan bir motorun daha kötü fren sistemine sahipken kısaca daha iyi gidecek daha kötü duracak bir motoru önermek ne kadar mantıklı ???
Hocam hemen kullanıcısı olarak cevap vereyim sana;
R25 in lastiklerini kaliteli bir set lastikle değiştirirsen frenleri gayet yeterli. ABS keşke olsaymış, her motora şart olan bir donanım ama yinede R25in fren performansı kötü demek haksızlık olur... Öyle harika ötesi falan da denemez ama kötü de değil tam ortada diyelim biz ona
Ayrıca R25 gerçekten tam geçiş motoru. İlk 8 bin devre kadar gaz tepkisi aşırı lineer geliyor, 8 binden sonra agresifleşiyor. Eğer asıl sıkıntı top speed ise R25 derde deva olur. 200cc den 600cc ye geçmeden önce bence denenmesi gereken bir motor. Kullanımı inanılmaz zevkli, selesi gerçekten alçak, oturuş pozisyonu gayet rahat ve viraj kabiliyeti çok yüksek.
Tüm bu saydığım sebeplerden dolayı 600cc öncesi kullanılabilinecek gayet güzel bir motor.
Bizim düşük cc tavsiye etmemizdeki amaç, arkadaşın 600cc racing alıp imha olmaması.
Ayrıca para mühim değilse cbr 500r da gayet güzel bir seçim olacaktır. Ancak bence fiyatı biraz pahalı...
-
R25 yada rc200 kullanmadım bunu yazimin en basinda da belirtmistim zaten ... Ki ayrıca R25in frenleri de kötü demedim dedigim yada söylemeye çalıstığim sey teknik acidan bakarsak rc200 un frenleri R25 den daha iyi
Yani rc200 ile belki 180 e çikamazdiniz ama diyelim ki çiksaydıniz ve 90 a inmeniz gerektiginde r25 e göre daha hızli ve güvenli inerdiniz demek istemistim...
Denizli de yasiyorum İstanbula her yil gidiyorum ama hic direksiyon yada gidon başinda olmadim nedir bilemiyorum hakli olabilirsiniz 137 az geliyor olabilir .. Ama benim vurgulamak istedigim şey aslinda hayati öneme sahip birsey ...
Bir motor ne kadar iyi giderse gitsin ayni ölçude sizi durduramiyorsa bu bir tehlikedir ...
-
RC200 DEN SONRA NINJA 300 GUZEL GIDER BENCE BARKIN BEGENMEMIS OLABILIR SAHSI FIKRI ONUN SANA HOS GELEBILIR BELKIDE SURERSEN AMA GENELLIKLE HONDA 250R DA IYI GIDER NISPEDEN 140 SONRADA CIKABILEN BIR MOTOR AMA ILLEDE 600 CC KLASMANINDA OLSUN DERSEN DUCATI 696 BAK DERIM NISPETEN ALCAK VE GUZEL BIR MOTOR
-
RC 200'den sonra r25 çok düşünceğim bir motor değil aslında, kısmeti nedir bilemem, rc 200 rosso 2 lastiklerle süper tatlı bir motor aslında, sadece biraz zayıf ve scooter ve arkasından 200 cc bir motordan sonra daha güçlü bir motor denemekti niyetim, yapamazsam satarım gider çok dert değil, egreti kullanmamak mesele, denemek lazım, cbr 500leri begenmiorum, ama yukarda güzel diversion gibi deiğişik alternariflerde var konuyu açmak amacım fikir edinmek, fikir soylemek ve yargılamanın arasındaki ince cizgi önemli fikrimce..
konuyu açarken aslında özellikle beni tanıyan dostlarım ki bir cogu da yorum yaptı sağolsun,
beni bilirler, motorla ilgili bir çok seye ilgi duyan bir tipim, bir tık üstünü elbetteki hayatımı riske atmak değil ama becerebilme kabiliyetimin oldugunu düşündüğüm için acaba mı dedim..
şimdi gelişmiş motor eğitimini alırken, bulundugum yerdeki motorları denemek niyetim..
sanırım hoca ve bu işi bilen arkadaşlar da bu konuda yardımlarını esirgemezler..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)