Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM RC 200 SONRASINDA, NEYE GEÇMEK GEREKİR?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    600rr r6 felan olmaz geçin, bence diversion f bile fazla gelir burdaki çogu yorum pek komik. Rc 390 efsane felan al diyen olmuş. Test ettim 2 kere hemde, o fiyata o motoru alcagıma parayı yakar ısınırım daha iyi yahu. Alırsın bi r25, ss e en yakın 250 cc odur. Rahat 150 160 gidiyor devir çeviriyor. Takarsın lastiği gezersin. Ben xj6 dan once kullandım burdaki çogu kişi bilir. Belim sıkıntılı olmasa değiştirmezdimde.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benden size tavsiye ,

    Şile yoluna 600 cc altı motorla fazla gitmeyin, motorunuzdan çok çabuk sıkılırsınız.

    Bence zamana yayın ve keyif almak için en az 20bin devirmeden cc yükseltmeyin.

    Not : 3.kez 250cc kullanan birisi olarak Şile'ye her gittiğimde kafamdan ne geçtiyse aynısını yazmışsınız.

    Bu işin sonu yok
    şile yolu yapıyor bunu bize hep
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..

  3. #43
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    r6 cidden agresif bir motormuş, 1000liklerin peşinden gidiyormuş ama 600rr ın nesi bu kadar korkunç anlayamıyorum. Yarışçı arkadaşım bile r6 ile yarışıp 600rr ile caddede geziyor. O bile 600rr ı herkes kullanır diyor. 30-40km ile giderken 3.viteste ise doğru düzgün hızlanmıyor bile. Vites düşürmek gerekiyor. O derece yani. Yada sürekli 6000 devir üzerinde olmalı vs.

  4. #44
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    [QUOTE=awesomee;3750772]işte sorun da orda bende ktm gibi hakimiyetimi sağlayacagım bir motor olsun ki hani üstünde egreti durmiyim diorum,
    600 rr da alışılabilecek bir motor, elinde gaz açıosun tabi biraz ürkütücü,
    şöyleki ktm 150 kilo bu 600 motorlar benzinle vs 200 kiloya dayanıyor, tek ayakla durarak emin olun zamanla alışıp kullanabilirim, ama şehir içi trafikte biz öle düz gitmioruz ister istemez aralara dalıyoruz, ufacık bir araba değişinde pat die yerdesin,
    hemn güç eksik hem boy.. r6 cidden sele boyu yüksek. 600 rr daha alçak, birde kawasaki 636 var, onun da düşük, asıl sorun şu bu motur nerde deneriz? dogru kararı nasıl vereceğiz? yamaha akademy den ders almıştım, orda mesela bi suru motor vardı deneyerek bu işi çözermiyiz..[COLOR="Silver"]

    levent göçmen'e bi rica edin doğru kararı nasıl vereceğiz derken, bu ss ler şehiriçi motoru değildir ömrünü yersiniz ayrıca sizden de bi ömür gider. bu motor bloğunun karakteri farklıdır yapılış amacı zaten pist içindir. bunu alıp istanbul trafiğinde kullanmaya kalkarsanız olmaz, fan açtırmamak için sürekli ilerlemeye çalışırsınız zaten. yani en fazla 2.motor olabilir yanına scooter olmazsa olmaz. trafiğin olmadığı havanın serin asfaltın kuru olduğu zamanlarda da çıkarıp sıkarsınız (bu da tecrübe istiyo tabi) ben olsam şimdilik bi çift silindir 500-600 cc dik oturuş pozisyonuna sahip bişey alırdım. yolun sonu profesyonel artçılıksa zaten hiçbişeye gerek yok şimdiden başlayın
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  5. #45
    obarey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2015 Honda CBR 250R (10k), 2015 Yamaha R25
    3000 km 600 lüğe geçmek için az bence 1 sezon daha idare et 600lük patlat.
    something123 bunu beğendi.

  6. #46
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    [QUOTE=DKN;3750807]
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte sorun da orda bende ktm gibi hakimiyetimi sağlayacagım bir motor olsun ki hani üstünde egreti durmiyim diorum,
    600 rr da alışılabilecek bir motor, elinde gaz açıosun tabi biraz ürkütücü,
    şöyleki ktm 150 kilo bu 600 motorlar benzinle vs 200 kiloya dayanıyor, tek ayakla durarak emin olun zamanla alışıp kullanabilirim, ama şehir içi trafikte biz öle düz gitmioruz ister istemez aralara dalıyoruz, ufacık bir araba değişinde pat die yerdesin,
    hemn güç eksik hem boy.. r6 cidden sele boyu yüksek. 600 rr daha alçak, birde kawasaki 636 var, onun da düşük, asıl sorun şu bu motur nerde deneriz? dogru kararı nasıl vereceğiz? yamaha akademy den ders almıştım, orda mesela bi suru motor vardı deneyerek bu işi çözermiyiz..[COLOR="Silver"]

    levent göçmen'e bi rica edin doğru kararı nasıl vereceğiz derken, bu ss ler şehiriçi motoru değildir ömrünü yersiniz ayrıca sizden de bi ömür gider. bu motor bloğunun karakteri farklıdır yapılış amacı zaten pist içindir. bunu alıp istanbul trafiğinde kullanmaya kalkarsanız olmaz, fan açtırmamak için sürekli ilerlemeye çalışırsınız zaten. yani en fazla 2.motor olabilir yanına scooter olmazsa olmaz. trafiğin olmadığı havanın serin asfaltın kuru olduğu zamanlarda da çıkarıp sıkarsınız (bu da tecrübe istiyo tabi) ben olsam şimdilik bi çift silindir 500-600 cc dik oturuş pozisyonuna sahip bişey alırdım. yolun sonu profesyonel artçılıksa zaten hiçbişeye gerek yok şimdiden başlayın
    Leventten yana sorun yok, denedim zaten çeşit olunca diğerlerine göz atıorum gidip, denemek lazım anlamında dedim, ktm bu konuda çok iyi mesela deneme günlerini sık sık yapıyor.. direk gidip adınızı yazdırıp deneyebiliyosunuz..
    PCX'imde var şehir içinde kullanabilirim ama vitesliye alışınca otoparkta kaldı öle walla binmedim açıkcası bu sezon 200 km yapmadım sanırım.. benim şehir içi biraz daha rahat kopru trafıgı kenardan kaçıyoruz ona güveniyorum belkide..
    Naked hiç binmedim işte dik poziyon olarak misal, dukelere baktım mesela bana yabancı geldi, mt,monster bunlarda dik pozisyon, bi denemek lazım insan alıştıgına aşina oluyor ve ondan yana kararını veriyor sanırım, (fan açma evet o lanet bişey)
    Teşekkur ederim..
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..

  7. #47
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r6 cidden agresif bir motormuş, 1000liklerin peşinden gidiyormuş ama 600rr ın nesi bu kadar korkunç anlayamıyorum. Yarışçı arkadaşım bile r6 ile yarışıp 600rr ile caddede geziyor. O bile 600rr ı herkes kullanır diyor. 30-40km ile giderken 3.viteste ise doğru düzgün hızlanmıyor bile. Vites düşürmek gerekiyor. O derece yani. Yada sürekli 6000 devir üzerinde olmalı vs.

    10 binden sonra adamın aklını alır cünkü o R6 10 bine geldikten sonra kuduruyo hayvan nasıl bir güç üretiyor, akıllara zarar, piston segman bi tarafına kaçacak diye korkuyorsun resmen
    keremkrmn ve bilginozi bunu beğendiler.

  8. #48
    gokberk6426 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ekim 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 390 (2017)
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaş 20'li ise konfor gerekmiyor, 30'dan sonra konfor ihtiyacı oluşuyor Beyin değiştikçe fikirler ve düşünceler de aynı orantıda değişiyor.. Ben hiç hatırlamıyorum 20'li yaşlarımda bir gün enduro isteyeceğimi..
    ben istiyorum 😄😄 o koca cantali endurolara asigim bmwlere binip turkiye turunca cikiyolarya yok boyle bi keyif zevk meselesi

  9. #49
    omeraydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 690smc-R
    Supermoto düşündünmü ?

  10. #50
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    cbr650f
    xj6f
    er6f

  11. #51
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    Ya eğer gönlün 4 silindir ve 600 SS den yana ise boşver şehir içinde yorarcıları aklındaki motoru al, çok rahatsız olursan satarsın zaten. Ninjayı aldığımdan beri sadece işe gidip gelmeye neredeyse 4 bin km falan yapmışımdır, hemde sabah akşam köprü trafiğinin en yoğun olduğu saatlerde(trafik yoğun ama 30 saniye bile durduğumu hatırlamıyorum), ben o motoru kullanmaktan zevk aldığım için 2 aydır xmaxımın koltuğuna bile oturmuyorum. Tecrübe kısmına bir şey diyemem 200 den sonra 600 biraz fazla gelebilir ama diğer yorumlar için umursamamanı öneriyorum sonuçta sen düşük cc de olsa şuanda da SS kullanıcısısın.

  12. #52
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    r6 cidden agresif bir motormuş, 1000liklerin peşinden gidiyormuş ama 600rr ın nesi bu kadar korkunç anlayamıyorum. Yarışçı arkadaşım bile r6 ile yarışıp 600rr ile caddede geziyor. O bile 600rr ı herkes kullanır diyor. 30-40km ile giderken 3.viteste ise doğru düzgün hızlanmıyor bile. Vites düşürmek gerekiyor. O derece yani. Yada sürekli 6000 devir üzerinde olmalı vs.
    Düşük cc li birisi olarak korkutuo yaw, sizi korkutmaz, evet 600 rr için daha diğerlerine göre en azından daha şehiriçi denior.. benim içimden gecende o nedense..
    ama 4 silindir 2 silindir olayına bir karar vermek gerekir.. birde naked farkı var,
    Tecrubeli arkadaşların yorumlarını o yüzden rica ettim,

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

    Alıntı keremkrmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya eğer gönlün 4 silindir ve 600 SS den yana ise boşver şehir içinde yorarcıları aklındaki motoru al, çok rahatsız olursan satarsın zaten. Ninjayı aldığımdan beri sadece işe gidip gelmeye neredeyse 4 bin km falan yapmışımdır, hemde sabah akşam köprü trafiğinin en yoğun olduğu saatlerde(trafik yoğun ama 30 saniye bile durduğumu hatırlamıyorum), ben o motoru kullanmaktan zevk aldığım için 2 aydır xmaxımın koltuğuna bile oturmuyorum. Tecrübe kısmına bir şey diyemem 200 den sonra 600 biraz fazla gelebilir ama diğer yorumlar için umursamamanı öneriyorum sonuçta sen düşün cc de olsa şuanda da SS kullanıcısısın.
    kanka konuyu kopru de bir yatırmak lazım
    rc 200 kullandın mı bi dene ninja boşta mı kaldı o arada tuh yaaaa
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..

  13. #53
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    İyi ya sizin en azından düşük cc tecrübeniz varmış, bende o bile yoktu. 150-200km sonra gaz tepkisine alışmıştım. Ayrıca 600rr kullanan çok bayan var Türkiye'de, facebook'ta çok rastlıyorum. Ayrıca trafikte giderken 4 silindir sesini duyup insanların yolu açması ayrı bir zevk veriyor insana.
    something123 bunu beğendi.

  14. #54
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    Bu nasıl

    [IMG][/IMG]

  15. #55
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    kanka konuyu kopru de bir yatırmak lazım
    rc 200 kullandın mı bi dene ninja boşta mı kaldı o arada tuh yaaaa

    Köprü bizim olduğundan sorun yok her zaman


    Görünüş olarak bence mükemmel ama daha önce hiç kullanmadım denemeyi isterim de o motorun iki teker arası boyu bile benim boyumdan kısa

    Yeni model rc den sonra 2005 ninja keserse seni gazlarız bi köprünün üstünde
    something123 bunu beğendi.

  16. #56
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    bu arada pcx satılık demişiniz özelden link atarsanız bakmak isterim. konuya da tekrar bi değineyim, alın kullanın falan diyen tipitip ler var. şimdi bu kız alırda başına bişey gelirse bu konu hâla açık olacak neden tavsiye ettiniz diye sorarlar sonra adama.
    Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur

  17. #57
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı DKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada pcx satılık demişiniz özelden link atarsanız bakmak isterim. konuya da tekrar bi değineyim, alın kullanın falan diyen tipitip ler var. şimdi bu kız alırda başına bişey gelirse bu konu hâla açık olacak neden tavsiye ettiniz diye sorarlar sonra adama.
    Linki yok henüz koymadım alacağım motora karar veremeyince, temiz 2000 km de işte ben kullandım,
    hatta kullanmadım
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..

  18. #58
    _oXXo_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    TÜRKİYE - 68 AKSARAY artıkın 34 İSTANBUL
    Motosikleti
    GT 250 KIZILL + NC 700 KIRMIZII
    AWESOMEE sana hyosung gt250r öneriyim bende 180 görenler varmış. ben 145 i geçmedim cüsse belli naked ( çıplak ) konusundada yardım edebilirim . al benim motoru gez gel:D yuvarlak far candır ama bakalım bizde kapanacak gibiyiz :D

  19. #59
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    2000-3000 km motor sürüp, parayı denkleştiren herkes kendini Marquez sanıyo. Ne güzel iş la.

  20. #60
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2000-3000 km motor sürüp, parayı denkleştiren herkes kendini Marquez sanıyo. Ne güzel iş la.
    Üstüme mi alınayım? Alıntı yapsaydın keşke..
    Konuyu böle anlatma şeklinizi begenmedim.. fikir olumsuz olabilir ama anlatma şekli denen bir şey var arkadaşım..
    göndere basmadan bir daha okuyun fikrimce..
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)