işte sorun da orda bende ktm gibi hakimiyetimi sağlayacagım bir motor olsun ki hani üstünde egreti durmiyim diorum,
600 rr da alışılabilecek bir motor, elinde gaz açıosun tabi biraz ürkütücü,
şöyleki ktm 150 kilo bu 600 motorlar benzinle vs 200 kiloya dayanıyor, tek ayakla durarak emin olun zamanla alışıp kullanabilirim, ama şehir içi trafikte biz öle düz gitmioruz ister istemez aralara dalıyoruz, ufacık bir araba değişinde pat die yerdesin,
hemn güç eksik hem boy.. r6 cidden sele boyu yüksek. 600 rr daha alçak, birde kawasaki 636 var, onun da düşük, asıl sorun şu bu motur nerde deneriz? dogru kararı nasıl vereceğiz? yamaha akademy den ders almıştım, orda mesela bi suru motor vardı deneyerek bu işi çözermiyiz..[COLOR="Silver"]
levent göçmen'e bi rica edin
doğru kararı nasıl vereceğiz derken, bu ss ler şehiriçi motoru değildir ömrünü yersiniz ayrıca sizden de bi ömür gider. bu motor bloğunun karakteri farklıdır yapılış amacı zaten pist içindir. bunu alıp istanbul trafiğinde kullanmaya kalkarsanız olmaz, fan açtırmamak için sürekli ilerlemeye çalışırsınız zaten. yani en fazla 2.motor olabilir yanına scooter olmazsa olmaz. trafiğin olmadığı havanın serin asfaltın kuru olduğu zamanlarda da çıkarıp sıkarsınız (bu da tecrübe istiyo tabi) ben olsam şimdilik bi çift silindir 500-600 cc dik oturuş pozisyonuna sahip bişey alırdım. yolun sonu profesyonel artçılıksa zaten hiçbişeye gerek yok şimdiden başlayın