Ducati Diavel'in 2. eli neden bu kadar ucuz?
Reklamlar
-
2014 model Ducati Diavel daha 5350 Km'de Korlas / Ataşehir'de 48.000 TL 'ye ilanda şu anda . Sıfır 23.900 Euro (78.000 TL) olan 1 yaşında bir makinenin bu kadar fiyatının düşmesine açıkçası bir anlam veremedim.
1 yaşında kazasız, boyasız olduğu söylenen böyle bir motorun fiyatının bu kadar düşmesinin sebebi ikinci elde hızlı gitmemesinden olabilir mi? Kullanan arkadaşların yorumlarını bekliyorum.
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Ben olsam değil 48, 40 bile vermem. O kadar kötü tasarımı var bence.
-
Bana göre dünyanın en iyi tasarımına ve aerodinamiğine sahip motosiklet, bi kere karakteri var motorun.
Neden fiyat farkı olduğunuda açıklayayım; 2014 model ile 2015 arasında motor bloğundan tutta seleye kadar, amartisöründen tutta göstergeye kadar kaliperinden tutta farlarına kadar çok büyük oranda değişiklik yapıldı. Bu fiyat farkı o yüzden.
-
2015 baya yenilendi o yüzden 2014 eski kasa kaldı anlayacağın. Benim diecast model olarak masamda olan üç modelden biridir ve ütopyam olarak kaklıcak bu gidişle diavel zaten çok satılan bir motor değil ama ikinci el fiyatları harbiden baya kaybettiriyor alıcısına
-
Diavel dark bence en tarz motorsiklet.
ayrıca 2014 ile 2015 arasında epey bir fark var.
2015 modelinde yeni modlar eklendi. bmw gibi lastik basınçlarını dahi gösteren bir çok yeni özelliği var.
bu sebepten dolayı bence fiyat aralığı olabilir. ikinci el piyasası olmamasından da olabilir. çünkü ducati ülkemizde hakettiği yerlerde malesef değil. aslında belki de öyledir. bana göre arabanın ferrarisi motorun ducatisi gibi geliyor. lakin ses konusunda benim geliştirmesini düşündüğüm bir takım şeyler var.
3 silindirli motordan bir, reyzing sesi alamıyoruz.
ama adamların bir bildiği var demekki. 3 silindirin sıralı olduğunu duydum. ne kadar doğru ne kadar yanlış bilmiyorum. ama seçim modlarına göre 2015 modelde istediğinde tek silindir istediğinde 3 silindir şeklinde çalıştırabiliyorsun diye duydum. ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemeyeceğim.
-
Bizzat sürüp denedim ve o 48000 TL'lik motorun sahibi ile iletişime de geçtim. Şu hayatta sürüşü bu kadar zevkli bir motosiklet ben görmedim. Kesinlikle mükemmel bir anti rüzgar direncine sahip, mükemmel bir gidişe ve mükemmel frenlemeye sahip. Kısaca mükemmel bir motosiklet. Öncelikle onu belirteyim.
Traction control, müthiş frenleme, ABS, 3 farklı sürüş modu filan derken aletin özellikleri saymakla bitmiyor. Virajda mükemmel dönüş açısı ve çizgiyi kaçırmadan dönüş hakimiyeti vermesi tarif edilemez. Yalnız 162 beygir güç üreten 1200 cc'lik Testastretta bloğu şakaya gelmez. Acemi adamın elinde olmamalı bu motosiklet. Tek rahatsız eden aşırı kalın arka lastik oldu. Sanki yatmayacak gibi hissettiriyor ilk başlarda. Ama müthiş dengeli dönüyor o lastiğe rağmen. Bir de üzerinde standart Pirelli Diablo Rosso II'lerle geliyor ki zaten bu lastiğe kötü demek düpedüz ahmaklık olur.
Gelelim o ilana. Muhtemelen 48.000 TL'lik "Strada" modeline baktınız 2014 model. O aletin ekspertiz kaydı var. Debriyajı sorunlu olduğundan performans debriyajı ile değişmiş. Yan sehpa hafif alaşım olduğundan pek çok Diavel'de görüldüğü üzere bunda da eğilmiş. Korlas'ı arayıp ekspertiz detaylarını öğrendim. Kaza gibi durumları yok. Bu arada sahibi paraya sıkışıkmış sanırım. Daha düşük hacimli motorlarla da ilgileniyor. Umarım aynı ilandan bahsediyoruzdur. Ben bayağı bi araştırdım o modeli çünkü : )
Strada modeli diğer Diavel'lerden farkla standart daha alçak sele, sissy bar, tur camı ve yan çantalar gibi özelliklerle geliyor. Sport-cruiser gibi, ama görünüş itibariyle sport touring demek daha doğru olur. Bu model 2014'te üretildi sadece 2015 modeli yok. Bu da düşük fiyat için bir neden olabilir.
Umarım biraz aydınlatabilmişimdir. Bu arada mükemmel bir motosiklet demiş miydim ? : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Ducati'ler 3 silindir değil 2 silindirli .Diavel'de aynı şekilde L Twin motor kullanıyor. 2 silindirli motordan racing sesi beklemek zaten yanlış olur. Kaldı ki Diavel tarz olarak bir racing makine değil.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:13 ----------
Kardeşim aynı motordan bahsetmiyoruz.Benim bahsettiğim Diavel Strade değil .Normal 2014 Diavel ve 5350 km'de. Fiyatı bugün sabah baktığımda 53.500 TL olarak gözüküyordu ama 1 saat kadar önce Korlas ilanı güncelleyip fiyatı 48.000 TL'ye çekmiş gördüğüm kadarıyla. Hatta ilanın linkini de vereyim http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ducati-korlas-atasehirden-ducati-diavel-224772327/detay
-
Anladım benim söylediğim ilan da buydu: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...30923861/detay
Sonuç olarak 2. eli pek yok Ducati'nin. Çünkü sıfırı çok çok pahalı. Motosikletlerin Ferrari'si denebilecek pozisyonda. 2. elde kirli paslı eski Japon motorlarına bir türlü paha biçemeyen şark kurnazlarına ders olur umarım bu fiyatlar.
2015 sıfır fiyatlarını da yazayım:
- Diavel Titanium : 40.000 € + KDV
- Diavel Dark : 24.000 € + KDV
- Diavel Carbon : Tam hatırlamıyorum ama 25.000 € gibi bir şeydi.
Hesabı sizler yapın : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
hahah HAZZILHAR ekspertiz raporu sundu resmen
-
Eagle7 adlı üyeden alıntı
hahah HAZZILHAR ekspertiz raporu sundu resmen
Ya sorma, çok niyetlendim alacaktım o motoru. Benimkini bir türlü satamadım. Parayı denkleştirdiğimde hala yayında olursa ilan yine harekete geçebilirim belli olmaz : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Dünyayı gezdirecek baba motor bunlar.
Benimde favorim bu
Ducati 1200 multistrada
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
Zengin işi.
İlk sahibinin parasal sorunu olmadığı için satarken ettiği zararı çok önemseden elden çıkarabiliyor.
Pek alıcısı da olmadığından sıfır ve 2.el fiyat farkı fazlaca.
Bir de 2014 te kasa ve motor bloğu yenilendi.
Fırsat bulursam almayı düşünüyorum ben de.
-
Ducati 'nin üst modellerinde ikinci el fiyatları hep çok düşüktür. Arz talep meselesi.
-
Adam Diavele Kötü Dedi.Hocam Allah Taş Yapar,Demeyin Böyle Şeyler:D
-
okican adlı üyeden alıntı
Zengin işi.
İlk sahibinin parasal sorunu olmadığı için satarken ettiği zararı çok önemseden elden çıkarabiliyor.
Pek alıcısı da olmadığından sıfır ve 2.el fiyat farkı fazlaca.
Bir de 2014 te kasa ve motor bloğu yenilendi.
Fırsat bulursam almayı düşünüyorum ben de.
Oktay abinin dediği gibi yenilenme 2014 modeller itibarıyla geçerli. O motor muhtemelen 2013 model 2014 çıkış.
-
90bin tl lik multistrada 1200 lerin fiyatıda 40 bin civarlarında neden bu kadar ucurum var diye şaşırmışdım
-
İleride makyajlı 2014 modellerden mutlaka almayı istediğim alet. Ofisimde masamda modeli mevcut ama makyajsız maalesef. Led'li hali çok daha alımlı oldu. Bana göre de şu an piyasadaki en mükemmel motosiklet. 2. El alınır ama nasıl satılır artık bilmiyorum. Elde patlayacağı kesin.
-
Ducatti Diavel gercektende güzel bir makine bence insanın hayatta bir kaç kez kullanıp denemesi gereken bir model .. Evet ikinci eli çok zayıf herkez arar sorar çok beğenir ama alıpta binmez onun için 2. eli zayıf, fiyatlarda arz talep mevzusundan uygun. bence diavel bir köşede bekleyen ateşli bir metres , yakıtını bakımını dert etmeyen Parası olanların almak istediği bir makine, bende çok beğeniyorum ama günümüz Türkiye'sin de almayı hiç düşünmeyeceğim bir makine 2014 modeli belki 55 bin eder ama bana gore ona 40 bin bile vermek çok para.. herkese iyi sürüşler..
-
Pahalı olan ve çok bulunmayan tüm araçlar bu şekilde fiyat düşüşüne maruz kalıyor.
-
Düşünün ki 100 000 liraya kadar bir bütçenizi motosiklet e ayırdınız.
E buda demektirki sizin arabanız var eviniz var bolcada paranız var.
E madem para derdin yok niye ikinci el alsın olası bir sıkıntı çeksin?
o yüzden ikinci elleri tutulmuyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)