Yamaha R25-Ninja 250SL-Pulsar 200RS ABS?
Reklamlar
-
Arkadaşlar merhabalar;
Konu başlığında da belirttiğim gibi 3 motor arasında kaldım. Daha önceleri arkadaşlarımın 100-150 cc motosikletini kullandım fakat 200 km'yi geçmemiştir tecrübem. Artık kendime ait ss bir makine istiyorum. Tecrübe kazandıkça 600 cc'lik bir motosiklet almak istiyorum. Kendimce şöyle bir mantık belirledim;
R25- Çift silindir olması nedeniyle beni en az 2-3 yıl tatmin eder, çok yakışıklı ve benim en beğendiğim tasarıma sahip.
250 SL - R25'e göre fiyat daha uygun.
Pulsar 200RS - En önemli özelliği ABS'li olması. Hatamı tolore edebilir. Fiyatı ve yedek parçanın uygun olması.
CBR 250'nin tasarımı hoşuma gitmediği için onu direk eledim.
Sizce bunlardan hangisini seçmeliyim?
Reklamlar
-
binlerce kez konu açıldı ve tek cevabı var oda r25
-
-
Pulsar rs200 al 200nsle birebir aynı motor, hem rahat oturuş pozisyonuna sahip ,gidon yüksek ve absli çokta şekil ,tasarımı ilgi çekici karar senin ben tavsiye ederim.
-
Ninja 250sl alma 1.ve2.viteste gazı biraz açarsan çok çabuk pati çekiyor. Veya tekere geliyor. Ben rs200 derim.
-
Çok acemiyim dersen ABS li fren olduğundan RS 200 tercih edebilirsin. Parçası falanda ucuz, tam öğrenme motoru.
Geri kalan her açıdan rakipsiz şekilde : R25 !!!
-
r25 i bu listeye ekleyebiliyorsan r25 tabikide.
-
https://www.youtube.com/watch?v=dJ_UkAFW6cA&app=desktop
Abs olduğu için pulsar tercih et bence. Video herşeyi açîklar
-
Motorlar kaçmıyor arkadaşlar 200 km çok az bir tecrübe.. r25 36 beygir gücüyle başlama sınırının az üzerinde yer alıyor ki ben tercih etmezdim.. Hem düşme olasılığı da baya yüksek geliyor bana o grenajlar keseye zarar.. Kalite dersen sl yoksa pulsar derim ben..
Biraz piştikten,virajlardan korkmamaya ve gazı düzgün açmaya başladıktan sonra zaten kendin 'ya bu motor virajlarda istediğim tepkiyi vermiyor r25 nasıl acaba?' diyeceksin.. O zaman gider alırsın hemde iyi motorun farkını görmüş olursun..
Abs iyidir ama abs sini iyi araştırmak lazım.. İlk nesil abs lerden koydular ise kuruda uzatıyor(yeni nesillerde aştılar onu da pulsara koyacaklarını sanmıyorum)
Eğer eski abs ise normal pulsar da alınabilir hem kalan paraya lastik alınır.. 250 cc civarında saçacak para çok değil ve uzun süre kullanmak için alınmıyor ise çinlinin biraz üstü yeterli.. O para 500-600 cc ye geçerken(cc de değil aslında motor gücü ve tork yükseltmek diyelim) çok daha kıymetli olacak..
-
Tecrübeniz yok diyecek kadar az, listenizdeki motosikletler sizi 2-3 sene götürür evet ama denge ve viraj becerilerinden ziyade, trafikte motosiklet kullanma alışkanlığı ve hız algısı kazanana kadar uzun süre temkinli ve yavaş gitmeniz gerektiğini unutmayın.
-
Bir R 25 kullanicisi olarak sunu söyleyebilirim. R 25 kesinlikle baslangic MOTORU DEGIL. Hocam en iyisi ybr 125 ile başlamak. Saygilar
-
redlion999 adlı üyeden alıntı
Motorlar kaçmıyor arkadaşlar 200 km çok az bir tecrübe.. r25 36 beygir gücüyle başlama sınırının az üzerinde yer alıyor ki ben tercih etmezdim.. Hem düşme olasılığı da baya yüksek geliyor bana o grenajlar keseye zarar.. Kalite dersen sl yoksa pulsar derim ben..
Biraz piştikten,virajlardan korkmamaya ve gazı düzgün açmaya başladıktan sonra zaten kendin 'ya bu motor virajlarda istediğim tepkiyi vermiyor r25 nasıl acaba?' diyeceksin.. O zaman gider alırsın hemde iyi motorun farkını görmüş olursun..
Abs iyidir ama abs sini iyi araştırmak lazım.. İlk nesil abs lerden koydular ise kuruda uzatıyor(yeni nesillerde aştılar onu da pulsara koyacaklarını sanmıyorum)
Eğer eski abs ise normal pulsar da alınabilir hem kalan paraya lastik alınır.. 250 cc civarında saçacak para çok değil ve uzun süre kullanmak için alınmıyor ise çinlinin biraz üstü yeterli.. O para 500-600 cc ye geçerken(cc de değil aslında motor gücü ve tork yükseltmek diyelim) çok daha kıymetli olacak..
İşte Pulsar'da korktuğumda bu. İlerde motor değiştirirken fazla zarar edermiyim, Ya bu motor tutulmazsa, ya satarken çok problem yaşarsam gibi. Pulsar 200RS ile deneme sürüşü de yaptım. Sağolsun Aydın'daki bayi yardımcı oldu. Çok fazla bilgim olmamasına rağmen hoşuma gitti diyebilirim. Ama 11.500 tl ye 250 sl'de alabiliyorken kafa karışıyor işte. Sorular, sorular...
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Merhaba , belirtmiş olduğunuz modeller arasında r25 en güçlüsü . Lakin r25 bir aceminin ellerinde bombaya dönüşür . Acemiliğinizi atana kadar ve trafikte ki yol okuma kabiliyetinizi geliştirene kadar ( Ortalama 10.000 km ) diğer düşündüğünüz modellere bakın derim . Daha sonra motorunuzu satıp r25'e geçebiliriniz.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
-
Bende ikisinin arasındayım bu hafta şkisinide bi göreyim
-
bilginozi adlı üyeden alıntı
Ne alirsan al abs li al.
Ulan konuyu güncel sandım okuyorum, yorumu görünce noluyoruz dedim. Allah rahmet eylesin tekrar tekrar. Mekanı cennet olsun.
-
-
r 25 baslangıc motoru degıl ama dıgerlerı baslangıc motoru
drag yapılsa 120ye kadar beraber gıdecekler
yapmayın arkadaslar
altı ustu 250 cc ne cok anlam yukluyorsunuz su motora
acın vıdeo ızleyın cbr 250 ıle basabas gıdıyor daha ne olsun
-
brooklynnn adlı üyeden alıntı
r 25 baslangıc motoru degıl ama dıgerlerı baslangıc motoru
drag yapılsa 120ye kadar beraber gıdecekler
yapmayın arkadaslar
altı ustu 250 cc ne cok anlam yukluyorsunuz su motora
acın vıdeo ızleyın cbr 250 ıle basabas gıdıyor daha ne olsun
R25 ile yanyana gidemez cbr ve diğerleri.
-
dogru dıyorsunuz
r25 140 iken cbr 133 felan olur aradaki 7 km nedeniyle r25e 600 tokatlayan muamelesi yapılıyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)