Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

DUKE390 Teknik Yardım

    REKLAM ALANI
  1. #1
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Merhaba arkadaşlar bu akşam dışarı çıkarken fark ettım motorun yanında yeşilimsi bi sıvı akmış bu nedir önemli bişimi bilgisi olan varmı ? motor en son 7000kmde bakıma gırmıs 7800kmde suan yağ filtre yağ değişimi falan sizce lazımmıdır ?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Ataşehir
    Motosikleti
    KTM RC 200
    Radyatör sıvısı olabilir.

  3. #3
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı EMRE ÇITIR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Radyatör sıvısı olabilir.
    Önemli bişimi servıse gotursem mı ?

  4. #4

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Şehir
    Ataşehir
    Motosikleti
    KTM RC 200
    Benim motorda da olmuştu, radyatör suyu seviyesini kontrol edin. Min seviyesinin altına düşmüşse biraz su ekleyin demişlerdi. İsterseniz bir uğrayın.

  5. #5
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Motorun neresinden çıkmıştı? Genelde pek hayra alamet değildir. Bir an önce servise gitseniz iyi olur.

  6. #6
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    yeşilimsi? hidrolik olmasın?

  7. #7
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    istanbuldasın, anadolu yakası ise hasanpaşada ktm servsi var, hangi servis bilmiorum ama tavsiye ederim, usta super birisi..

  8. #8
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Radyator sivisini fazla koymuslardir , fazla gelen de tasmistir. Devami gelmiyorsa sikinti yok.

  9. #9
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Yok cok az akıp durdu o kadar devamlı akmıyor sogutma sıvısı dedı arkadaslarda onemlı bısı degılmıs ıcım rahatladı

  10. #10
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    radyotördeki sıvıdır o muhtemelen merak etme. ya fazla koymuşlardır akmıştır yada sen fazla ısıya ulaştırdıysan motoru kaynadıkça ordan fokur fokur atmıştır o suyu farkına varmamışsındır. ayrıca resimdeki yuvarlak içinde olan yerden bahsediyoruz dimi bak ordaki suda yeşil


  11. #11
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    radyotördeki sıvıdır o muhtemelen merak etme. ya fazla koymuşlardır akmıştır yada sen fazla ısıya ulaştırdıysan motoru kaynadıkça ordan fokur fokur atmıştır o suyu farkına varmamışsındır. ayrıca resimdeki yuvarlak içinde olan yerden bahsediyoruz dimi bak ordaki suda yeşil

    http://i.hizliresim.com/YJBZ2Z.jpg
    ordan motorun altındakı ufak grenaja akmıs sekıldeydı dedıgınız dogru

  12. #12
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ordan motorun altındakı ufak grenaja akmıs sekıldeydı dedıgınız dogru
    işte ordaki sıvı haznesine bir bak çok mu sıvı var diye. yani ısıdan kaynaklı fokurdayıp ordan atmışda olabilir. ben çünkü bir kere ordan suyu kaynatmayı becerdim :D

  13. #13
    caglar48 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW S1000R
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    işte ordaki sıvı haznesine bir bak çok mu sıvı var diye. yani ısıdan kaynaklı fokurdayıp ordan atmışda olabilir. ben çünkü bir kere ordan suyu kaynatmayı becerdim :D
    Büyük bir yetenek istemıyor sanırım o suyu kaynatmak motor zaten biraz yaramazlıktan sonra in üstümden dercesine ayagını yakmaya baslıyor :D:D

  14. #14
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı caglar48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Büyük bir yetenek istemıyor sanırım o suyu kaynatmak motor zaten biraz yaramazlıktan sonra in üstümden dercesine ayagını yakmaya baslıyor :D:D

    ben kaynattığımda trafikte kalmıştım baya o gün inanılmazdı ama motorla 45 dk da leventten karşıya geçebilmiştim en sonunda kaynattım 5-6 motor arka arkaya trafikte baya sıkışmıştık. 10 dk sağa çekip bekledim hararet düştü ve sonrasında kendimi köprü yoluna atınca motorda hava almaya başladığından hararet iyice düşmüştü ve normale dönmüştü. sonuçta güzel bir ısı ürettiği için bir yerden sonra fan işe yaramıyor eğer hareket etmeyip havayı içine alamazsa. bu arada ben duke 200 ile başardım bunu :D duke 390 ile böyle birşey yaşamadım. 690 ıda az kullandığım için o benim haylazlık yapan motorumdu.
    something123 bunu beğendi.

  15. #15
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Merhaba benim duke200 ünde minimum çizgisi nin biraz üzerinde. Eklemeye gerek var mı acaba. Aldığından beri bu şekilde

  16. #16
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba benim duke200 ünde minimum çizgisi nin biraz üzerinde. Eklemeye gerek var mı acaba. Aldığından beri bu şekilde
    ekle ekle maks. çizgisinin 1-2 parmak altında falan tutsan yeter.

  17. #17
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Teşekkürler berkcigdem
    berkcigdem bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)