aha bende bu motora hastayım bakalım alabilecekmiyim bitane bundan
aha bende bu motora hastayım bakalım alabilecekmiyim bitane bundan
Ninjalar En az zzr 1400 kadar seri makinalarmış
Alabilirsen al derim harika makina
[B] KapTaN 44[/B]
kotu makıne dıyen olmaz zaten
Yeni yine yeniden
okan kawasaki başkadır onun ayrı meraklıları vardır ... çocukluk hayalimiz hepimizin kawasakidir
[B] KapTaN 44[/B]
bende kawaların hastasıyım ama servis yedek parça vs beni korkutuyor . kawasakide bu problemler olmasa başka motora bakmam..
Arkadaşlar bende nacizane en 500 vulcan kullanıcısıyım, bu ihtiyar delikanlı bile yolda motorum diye gezinen bir çok makinenenin tozunu atmakta Kawasakinin türkçe karşılığını bilen var ise çok sevinirim,selamlar.
bikaç resimde ben ekliyimde gözünüz gönlünüz açılsın
ZZR1400 Teknik Özellikler:
MAKİNE TİPİ :...............................4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
SİLİNDİR HACMİ:..........................1352 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK:................84.0 x 61 mm
SIKIŞTIRMA ORANI:......................12.0:1
SÜBAP SİSTEMİ:...........................DOHC, 16 Sübap
MAKSİMUM GÜÇ:..........................200 PS (9500 rpm)
MAKSİMUM TORK:........................15.7kgf.m 7500rpm
KARBURATÖR:.............................Full enjektör
ATEŞLEME:..................................Dijita l TCBI
MARŞ SİSTEMİ:............................Elektrik
ŞANZIMAN:.................................6 - vites
ŞASİ TİPİ:...................................Preslen miş Aliminyum
KASTER / TRAIL:..........................23' / 94 mm
SÜSPANSİYON ÖN:......................43 mm çatal
SÜSPANSİYON ARKA:...................Gazlı Uni-Trak, Ayarlı
LASTİK ÖN / ARKA:......................120/70 ZR 17 / 190/50 ZR 17
FREN ÖN:...................................Çi ft Disk 310 mm,4 - piston kaliper
FREN ARKA:................................Tek Disk 250 mm, Çift piston kaliper
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA:...117/122 mm
BOYUTLAR UxGxY:........................2170x760x1170
AKS AÇIKLIĞI:.............................1460 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ:........................800 mm
YAKIT KAPASİTESİ:.......................22 Lt.
KURU AĞIRLIK:............................215 Kg
İMALAT YERİ:...............................Japonya
Resimler:
ZZR1400: 17.700 euro
ZZR1400 ABS : 18.700 euro
Aslında ben encok kawazaki en 500 u beyenıyorum ...
Kıvanç Tüfekçioğlu - İzmir Dikili
Japon kız daha güzelmiş valla...ÜÜÜüüüü üüffffff ki üf
abi harbiden kız çok güzelmiş bu kızı kawasaki 1400 ile gezdiricen ki üfff üff
[B] KapTaN 44[/B]
Yalnız ona kullanmayı öğreteceksin sen arkada oturacaksın..Yanlış anlaşılma olmasın yani..Kızın canı motor sürmek ister..Sevaptır....Nefsi kalmasın....
Muhahahahahahahaha hahaha ve de hohoho çok güzeldi aynen öne oturtacan yanlış anlaşılma olmasın
[B] KapTaN 44[/B]
600 lük makina düşünen arkadaşlarım işte süper makina 600 grubun lideri
ZX-6R PRINT
MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı, Sıra 4 - silindir
SİLİNDİR HACMİ : 636 cc
SİLİNDİR, ÇAP x STROK : 68.0 x 43.8 mm
SIKIŞTIRMA ORANI : 12.9:1
SÜBAP SİSTEMİ : DOHC, 16 sübap
MAKSİMUM GÜÇ : 136 PS/14.000 rpm
MAKSİMUM TORK : 70.5N.m(7.2 Kgf.m)11.500 rpm
KARBURATÖR : Elektronik Yakıt Enjektörlü , 38 x 4 Keihin
ATEŞLEME : Dijital TCBI
MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
ŞANZIMAN : 6 - vites
ŞASİ TİPİ : Preslenmiş Alüminyum
KASTER / TRAIL : 25' / 106 mm
SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm çatal
SÜSPANSİYON ARKA : Nitrojen Gaz rezervuarlı Uni-Trak
LASTİK ÖN / ARKA : 120/65 ZR 17 / 180/55 ZR 17
FREN ÖN : Çift Disk 300 mm, 4 - piston radyal kaliper
FREN ARKA : Tek Disk 220 mm, Tek piston kaliper
TEKERLEK ÇALIŞMASI ÖN / ARKA : 120 / 130 mm
BOYUTLAR UxGxY : 2065 x 715 x 1110 mm
AKS AÇIKLIĞI : 1390 mm
SELE YÜKSEKLİĞİ : 820 mm
YAKIT KAPASİTESİ : 17 Lt
KURU AĞIRLIK : 164 Kg
İMALAT YERİ : Japonya
offffffff offffff ne temiz makina
ZZR 1400 ÜN ÜZERİNE MOTOR VAR MI SİZCE ???
[B] KapTaN 44[/B]
Arkadaşlar Kawasaki tercih etmenizin nedenleri nelerdir? Ben en iyi fren Kawasaki de diye duydum. Bunun haricinde filan markadan kawasakinin şurası daha iyi diyebileceğiniz bir konu var mı rakamsal teknik bilgileri bir kenara atarak. Teşekkür ederim.
Freni var, duruyo.
sanırım senın duydugun er6n NOS VE moturboludu,benimki pek sesizde ondan ,nasıl oluda 2 sılındır makıneden boyle ses cıkıyo anlamadım.ben sırf ses ıcın egzos taktırmayı dsunuyorm.ilginçZZR1400KawaSaKi adlı üyeden alıntı
1 vitesde 100 gördüğüne eminmisin? ilginç ben 73 görüyom .Shamyl adlı üyeden alıntı
YA İSTİKLAL ,YA ÖLÜM ! ! !
Alemin kralı çarşı , herkeze karşı
efsane gerı dondu ZZR
KAWASAKI yaparsa efsane oluyor bılıyosunz
Bende de Kawasaki Er-6n var. Alma nedenlerim:
1-Kawasaki oluşu
2-Yakıt tüketimi
3-Fiyat performans ilişkisi
4-görünüm
5-Okuduğum yorumlar
6-Çıkarttığı ses
Gayet de memnunum. Canavar gibi alet. Benim ilk motorum olmasına rağmen kullanımı çok rahat. Herkese tavsiye ederim.
Benim avatardaki alet.
Saygılar.
bence en iyisini, yapmışsın er modelinb en iyisi
[B] KapTaN 44[/B]
ama cıf sılınıdr be abı .750 lıklerı var onlar hosuma gıdıyo benım .bı defa ıkı sılındırın sesı guzl cıkmıyo
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)