KTM sürenlerin bildiği 15 şey
Reklamlar
-
1. Bir KTM alırsın ilk motorun olur ama son aşkındır
2. Fiyatı diğerlerine göre pahalı hemde pazarlaması zayıf bir motordur
3. Malzeme kalitesi olarak diğerlerine fark atan makinadır
4. Sağlamlığını kanıtlamış motordur
5. Dağda, bayırda gidişini görünce vazgeçilmezliğini tekrar kanıtlayan makinadır
6. Diğerlerini satmak istersin ama bir Duke asla değiştirmek istemezsin
7. İkinci eli sıfırı kadar pahalı motordur
8. 125’liğini başlangıç motoru olarak alanı şaşırtan derecede torku olan makinadır
9. Artçıyla bindiğinizde gücüyle yoran motordur
10. Başta çocuk motoru gibi gelip motor gücünü görünce fazla geldiğini düşündüren motordur
11. Racing motorlarla kıyaslama yapanı üzen makinadır
12. Pahalı görüldüğü için bok atılmadan durulmayan makinadır
13. Kaya gibi süspansiyon, anne eli gibi yumuşak debriyajı olan motordur
14. Minik görünsede maksimum verim alınacak motordur
15. Virajlarda keyfinizi ikiye katlayan motordur
---ALINTIDIR---
Nette denk geldim ve paylaşmak istedim. Bir KTM Duke 200 kullanıcısı olarak tabi ki katılmadığım bir kaç madde var. 2. el değeri zayıf, bu en başta geliyor. Titreşim var motorda, ellerde yok ama hissedilir derecede ayaklarda var. Sele sert. Yani duke serisinde konfor beklemeyin. Artçı konforu zaten yok Servis zayıf. Antalya'da bir tane servisleri var ama yalnızca var. (Anladınız siz onu) Allahtan bakım aralığı uzun dedim, servisten çıkınca. (7500 km'de bir)
Yalnııız ivmelenme, viraj zevki, tek silindirin verdiği o asilik, tüm gözleri üzerine çeken tasarım, gaz hissiyatı, parça kalitesi, anlatılmaz. 200 cc olmasına rağmen çoğu 250 cc ile kapışabilir. Bu yüzden motorun üzerine çıkınca geride kalan her şeyi unutuveriyorsun. KTM neden tutkuymuş, kullandıkça anlıyor insan.
Alırken düşündüğümün aksine parça fiyatları ucuz. Yani diğerleriyle karşılaştırınca hakikaten ucuz. Motora pahalı diyordum ama düşününce çelik fren hortumu bile koymuş adamlar, boşuna bu fiyatı istemiyorlar dedim. Ha birde, yakıt var ya o yakıt ah yakmıyor, şöyle koklayıp, yeter abi diyor.
Bu başlığı KTM'i övmek veya milletin dikkatini çeksin diye açmadım. Zaten motorun çok satmasını istemiyorum. Kızılay dağıtmış gibi dolanmayalım ortalıkta. Kimseye bir şey kanıtlama çabasında da değilim, o yüzden eleştiri yaparken beni değilde KTM'i eleştiriseniz sevinirim
Reklamlar
-
Ktm iyidir ama "3. Malzeme kalitesi olarak diğerlerine fark atan makinadır" bu madde baya yanlı olmuş
-
Yalnız bi SuperDuke'üm olsa var ya, konsolos köpeği gibi kasıla kasıla gezerim valla
-
12. Pahalı görüldüğü için bok atılmadan durulmayan makinadır
13. Kaya gibi süspansiyon, anne eli gibi yumuşak debriyajı olan motordur
"Kızılay dağıtmış gibi dolanmayalım ortalıkta."
bu 3 noktayı seviyorum ktm de....
Selamlar,
-
-125 lik modelinde ses traktör gibi;
-Düke 390 a kadar ve RC serisi 390 a kadar modellerin cücsseleri diğer markaların aynı modellerine göre 2 tık geride.
-Aktarma organlarıda dahil olmak üzere çoğu modelleri Hindistan üretimi olmasına rağmen kalite 1 tık düşük ve buna rağmen pahalı.
Modellerinde ağırlıklı olarak siyah mat boya çizilmeye çok müsait.
Enduro modellerindeki boya kalitesini arıyor insan.Ayrıca KTM renk seçeneği açısından çok tutucu bir firma.
-390 modellerinin fiyatları diğer japon markaların çift silindir 600 lük makinalarına çok yakın.Bu büyük bir pazarlama hatası bence
-Çoğu KTM sahibi kullandıkları motorların eleştirilmesine nedense katlanamıyorlar.
-Servis ağının yaygın olmaması
Övgüye değer kısımlarıda söylemeden geçemeyeceğim.
-KTM Türkiyenin Ülkemiz şartlarına göre müşteri hizmetleri daha bilgili ve yaklaşımları daha nazik ve ılımlı.
-Tüm modeller için Tüketicinin satın almadan önce test motorlarını kullanabilme kolaylığı
-Motorların Yüksek torku ile öne çıkması ve vites aralıklarının kısa tutulması sürüş zevkini arttırmakta.
-Çoğu markada opsiyonel olarak bile sunulmayan komponentlerin bazı modellerinde starndart olarak satışa sunulması.
-
Yamaha nın malzeme kalitesine nasıl bir fark atıyormuş soyleyinde bilelim. Hadi yeni nesil çinde üretilen honda olsa neysede . yada bmw ye nasil fark atiyor kalite olarak.
-
KTM off roadda yıllardır dünya çapındaki ana şampiyona yarışlarında en tercih edilen motordur, adamlar süpercross birincisi,
isveç şirketi avrupa şirketi evet bajajın ortaklıgı var, ama hidnistan malıda da değil,
adamlar en zor şartların motorunu yapıosa da bırakın bilsinler bişey...
hakkını yerken hakkını vermeyi de göz önünde bulundurun...
-
ktm'yi savunanların heralde ktm'de hisseleri var ben anlamıyorum bu fanatikliği. :D herşeye fanatiğiz. takım tutar gibi parti tutuyoruz, takım tutar gibi motosiklet tutuyoruz ama genelde altımızda hangi motor varsa onu tutuyoruz... bırakın abi bunları güzel motor, turuncusuna aşığım ama 390cc motora o paraları ben veremem üzgünüm yani.
-
wehwetoz adlı üyeden alıntı
Ktm iyidir ama "3. Malzeme kalitesi olarak diğerlerine fark atan makinadır" bu madde baya yanlı olmuş
buna değinecektim sen değinmişsin, bende pek öyle düşünmüyorum. Hiç kullanmadım ama pek kaliteli olduğunuda arkadaşlarımdan gördüğüm kadarı ile düşünmüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:01 ----------
barodi adlı üyeden alıntı
Yamaha nın malzeme kalitesine nasıl bir fark atıyormuş soyleyinde bilelim. Hadi yeni nesil çinde üretilen honda olsa neysede . yada bmw ye nasil fark atiyor kalite olarak.
Yeni nesil Yamaha nerede üretiliyor ?
-
Ben bu meretin oturuş pozisyonuna hastayım aşırı geride pegler çok geniş bir gidon ve mükemmel gaz tepkisi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:09 ----------
130 kg 26hp olması nedeni ile ara hizlanmalar ve kalkiş çok iyi. Birde frenlri çok çok iyi. Zaten çoğu zaman frenle işiniz olmuyor motorda gazı kapatinca acayip kompresör var. Selenin sertliği falan değilde beni en çok rahatsız eden muhtemelen Egsoz un konumu gereği sesi çok çıkıyor sürekli duyuyorum sesini
-
KTM duke denedim geçen gün benim için hayal kırıklığı oldu... Çok rahatsız bir oturuş pozisyonu var bana mı öyle geldi bilemem ama benim tarzım değildi duke kesin emin olmuş oldum.
Ancak rc için aynısını söyleyemem, çoğu kişinin rahatsız dediği rc bence çok güzeldi. Gerçekten ss hissiyatı veriyor. Tek eksisi sanırım son sürat vs konusunda rakiplerinin biraz gerisinde kalması, en azından benim duyduğum öyle. Ama gel gelelim 20 km daha hızlı gidip duramayacak veya öldürecekse gerek yok.
Titreşim konusu çok konuşuluyor onu bilemiyorum tabiki çok kafamı karıştırdı. Duke titriyor anladık ta rc de titriyor mu? onu kullanamadım sadece oturup bakabildim.
-
Bike Dergisi test pilotunun söylediği gibi en iyi motor olmayabilir ancak virajlı bir yolda daha zevklisi yok. 990 SMT için söylemişti bunu.
-
Iron&Road adlı üyeden alıntı
KTM duke denedim geçen gün benim için hayal kırıklığı oldu... Çok rahatsız bir oturuş pozisyonu var bana mı öyle geldi bilemem ama benim tarzım değildi duke kesin emin olmuş oldum.
Ancak rc için aynısını söyleyemem, çoğu kişinin rahatsız dediği rc bence çok güzeldi. Gerçekten ss hissiyatı veriyor. Tek eksisi sanırım son sürat vs konusunda rakiplerinin biraz gerisinde kalması, en azından benim duyduğum öyle. Ama gel gelelim 20 km daha hızlı gidip duramayacak veya öldürecekse gerek yok.
Titreşim konusu çok konuşuluyor onu bilemiyorum tabiki çok kafamı karıştırdı. Duke titriyor anladık ta rc de titriyor mu? onu kullanamadım sadece oturup bakabildim.
Titrıyordan kasıt nedir? ölçü nedir? ben sana bilgi verim...
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
awesomee adlı üyeden alıntı
Titrıyordan kasıt nedir? ölçü nedir? ben sana bilgi verim...
Mesela yüksek süratlerde eller ve ayaklarda titreme oluyor mu? oluyordur da ne kadar oluyor yani? Mesela sabit 110km sürat ile seyrediyorum diyelim, titreşim sebebpli ne kadar zamanda bir mola vermek gerekir?
less is more...
instagram @selimdogantoz & @ironandroad
-
Iron&Road adlı üyeden alıntı
Mesela yüksek süratlerde eller ve ayaklarda titreme oluyor mu? oluyordur da ne kadar oluyor yani? Mesela sabit 110km sürat ile seyrediyorum diyelim, titreşim sebebpli ne kadar zamanda bir mola vermek gerekir?
Sabit 100 km hızla giderken titreşim yok gibi bir şey. 8 bin devirden sonra başlıyor
-
Iron&Road adlı üyeden alıntı
Mesela yüksek süratlerde eller ve ayaklarda titreme oluyor mu? oluyordur da ne kadar oluyor yani? Mesela sabit 110km sürat ile seyrediyorum diyelim, titreşim sebebpli ne kadar zamanda bir mola vermek gerekir?
şöyleki dün 70 dk hiç durmadan avarage 80 km hızla yol yaptım, o dakika durmak zorunda kaldım çünkü elim uyuşmuştu, mola verdim,
yaşanmışlıkla sabit bilgi vermiş olayım,
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
daha yüksek devirde bu zaman / titreşim eğrisi düşer demek ki,
Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..
-
Her motosiklette var titreşim ktm kullanmadım ama kullandığım 250cc motosikletler içinde devir sabitliği en iyi cbrda vardı . 5.bin devire kitle onda gidiyor mesela ne aşağı ne yukarı. Ayrıca r25den daha kaliteli bir motosiklet değil gördüğüm rc 200. Yani yanyana dursalar zaten r25 ben burdayım diyor. Bence fiyatı biraz tuzlu ve az kullanıldığı ve yaygın olmadığı için ktm sürenler kendini özel hissediyorlar diyebiliriz Bu olay bana tıpkı hysoungu hatırlattı
-
İki kere Duke 390, bir kere Duke 200, bir kere de RC390 sürdüm. Sürüşünden hep etkilendim ama her geri dönüşümde içimden almam dedim. Sebebi de motorun selesi ile deposu arasındaki mesafenin çok kısa olması ve de buna karşılık sürekli selede öne kayma eğilimi yaratması. İnsan kendini düzeltmekten rahat edemiyor. Kısaca ergonomisi hatalı bir motor. 690 kasasında olsa tadından yenmez diyecektim ama demiyorum çünkü çok titreşimli motorlar. RC'nin titreşimden dolayı karenajlarından yaptığı gürültüyü Çin motoru yapsa burada 15 gün makaraya alırlar.
-
Motosiklet Eğitmeni
İnşaat sektöründe çalışanlar için büyük ekonomi sağladığı için çok tercih edilen bir markadır.
Başka bir marka motosiklet aldığınızda yanında birde beton kırma makinası almanız gerekiyor.
Ama bir Ktm aldığınızda hem motosiklet hem beton kırıcı olarak kullanabiliyorsunuz.
Bunun dışında kalitesine laf söyleyen taş olur.
Eğer enduro-kros tipi bir motosiklet hevesim olsa ilk bakacağım marka Ktm olur.
-
Mexico adlı üyeden alıntı
Sabit 100 km hızla giderken titreşim yok gibi bir şey. 8 bin devirden sonra başlıyor
awesomee adlı üyeden alıntı
şöyleki dün 70 dk hiç durmadan avarage 80 km hızla yol yaptım, o dakika durmak zorunda kaldım çünkü elim uyuşmuştu, mola verdim,
yaşanmışlıkla sabit bilgi vermiş olayım,
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
daha yüksek devirde bu zaman / titreşim eğrisi düşer demek ki,
O halde rahatsız edici bir durum yok gibi duruyor... Düşünülebilir.
less is more...
instagram @selimdogantoz & @ironandroad
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)