Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

KTM sürenlerin bildiği 15 şey

    REKLAM ALANI
  1. #61
    Iron&Road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arora Avantgarde 150 - Honey Badger
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kara kedidir sizin için biçilmiş kaftan efenim
    siyah iyidir tabi
    something123 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    DKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2013
    ktm hiç kullanmadım ama şehir içi duke 390 test etmek isterdim doğrusu

  3. #63
    essegesse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul kadıköy
    Motosikleti
    Kymco New Grand Dink 250--Honda CB 900F Hornet
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ne elin hintli ktmsini ovuyosun burda ya misss gibi R25 dururken, suspansiyonu da iyi gidisi de iyi torku da yuksek freni de acayip fiyati da ucuz zaten dandik dandik hindistan mali degil safkan capon kendileri.
    Torku yüksek derken? Motor 7000 devirden sonra yürümeye başlıyor.Ktm ile r25 karşılaştırılacak motorlar değil.En azından kalite açısından.

  4. #64
    isuzuki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Temmuz 2012
    Şehir
    ist/anadolu
    Motosikleti
    suzuki DR-Z400S
    adamların cidden çok güzel makineleri var, tipleri çok hoşuma gidiyordu fakat duke 200ü araştırırken ve kullanıcı yorumlarını okurken soğumalar oldu, şimdi ayrı takılıyoruz. supermotolarını da çok beğeniyordum ta ki bu videoyu izleyene kadar...



    birkaç üreticide bazı modellerde yakıt tankı konumu sele arka kısmında tasarlanmış fakat bunun kullanıcıyı ve motoru fazla tehlikeye attığı konusu pek umurlarında olmamış galiba.
    Belki sadece depo kapağı selenin arka kısmındadır bilemiyorum.



    ama s1000RR mı superduke 1290R mı diye sorsalar düşünmeden 1290R derim, sadece derim işte

  5. #65
    Iron&Road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arora Avantgarde 150 - Honey Badger
    Alıntı Pierrecarton adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rc 250 titreşimi efsanevi. Mondial Mr 150'den hissedilir derecede daha fazla titreşime sahip olduğunu söyleyebilirim. Özellikle sağ ayak ve el sürüşten soğutuyor. Ama titreşimi var "pis, kaka" denilemez tabi. Konsept satıyorlar ve bunu en başarılı şekilde uyguluyorlar. Duke ise almak isteyeceğim motorların en başında geliyor. Duke ayrı bir şey.
    Ohoo desene ben benim ktm hayalleri gitti
    Saka bir yana 2. Motor olarak biraz daha konforlu bisey tercih etmek istiyorum. Ciddi ciddi ktm dusunurken iyice fikrim degismeye basladi, bakalim yaza kadar fikrim kac bin kere degisecek )

  6. #66
    something123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Eylül 2015
    Motosikleti
    MT 07
    Alıntı Pierrecarton adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rc 250 titreşimi efsanevi. Mondial Mr 150'den hissedilir derecede daha fazla titreşime sahip olduğunu söyleyebilirim. Özellikle sağ ayak ve el sürüşten soğutuyor. Ama titreşimi var "pis, kaka" denilemez tabi. Konsept satıyorlar ve bunu en başarılı şekilde uyguluyorlar. Duke ise almak isteyeceğim motorların en başında geliyor. Duke ayrı bir şey.
    Ne kadar kullandinda bu fikre vardin, bize bi bilgi verir misin acaba?? Ole absrtilcsk bir tiresimi yok..
    Ne yaparsan yap... AŞK ile yap..

  7. #67
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Pierrecarton adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rc 250 titreşimi efsanevi. Mondial Mr 150'den hissedilir derecede daha fazla titreşime sahip olduğunu söyleyebilirim. Özellikle sağ ayak ve el sürüşten soğutuyor. Ama titreşimi var "pis, kaka" denilemez tabi. Konsept satıyorlar ve bunu en başarılı şekilde uyguluyorlar. Duke ise almak isteyeceğim motorların en başında geliyor. Duke ayrı bir şey.
    Mondial'in balansörlü blokunda 62mm'lik piston varsa titreşim yok gibi bişey. Balansörü ona göre ayarlamışlar. Daha küçük veya büyük piston varsa biraz titriyo ama yine de balansörsüz 125-150'likler kadar değil. KTM ve ikizi Bajaj malesef titreşim konusunda hiç üzerinde çalışılmayan motorlar. Motordaki titreşimi azaltmak bi yana, sürücüye ve yolcuya etkisini azaltmak konusunda da bişey yapmıyolar.

  8. #68
    Iron&Road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arora Avantgarde 150 - Honey Badger
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Mondial'in balansörlü blokunda 62mm'lik piston varsa titreşim yok gibi bişey. Balansörü ona göre ayarlamışlar. Daha küçük veya büyük piston varsa biraz titriyo ama yine de balansörsüz 125-150'likler kadar değil. KTM ve ikizi Bajaj malesef titreşim konusunda hiç üzerinde çalışılmayan motorlar. Motordaki titreşimi azaltmak bi yana, sürücüye ve yolcuya etkisini azaltmak konusunda da bişey yapmıyolar.
    Bajaj artci selesi rahatsiz diye biliyordum ben de ama surucude cok bisey yok diye okumustum.

    Bu konuyu acan arkadas ta resmen benim icin acmis baslik acip tum bunlari sorsam bu kadar bilgi bulamazdim

  9. #69
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı Iron&Road adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj artci selesi rahatsiz diye biliyordum ben de ama surucude cok bisey yok diye okumustum.

    Bu konuyu acan arkadas ta resmen benim icin acmis baslik acip tum bunlari sorsam bu kadar bilgi bulamazdim
    Selenin ön kısmına depoya doğru minik bir yastık koymak isteyebilirsin. Özel bölgeye çok fena titreşim veriyo. Şehiriçinde daha çok rahatsız ediyo nasılsa 90-100 giderken pek titremiyo ama 60km altı hızlarda daha çok titriyo.

  10. #70

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    hala r25 le(yamaha markasinin bir motosiklet modeli ile ktm yi(firmanin kendisi) ni karsilastiranlar var.Siz bu cahillikle ktm ye binmeyin zaten.Alin altiniza reyzik! motorlari bi de akrep takin(akrapovic) kizlara seqil yaparsiniz bagcilarda.

  11. #71
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    kawasaki iyidir arkadaslar deneyin gorun







    taslamayın tmm öldüm
    Green Arrow bunu beğendi.

  12. #72
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F | Honda CB750 Hornet
    Alıntı awesomee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasıl ya? yohh artık.. turuncusu yeter ...
    herkese yetmeyebilir

  13. #73
    keremkrmn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    05 Ninja 636 - 15 Xmax
    Alıntı Iron&Road adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek mavi motosiklet seven benim sanırım movistar falan.. raceblue da olabilir

    Turuncu bende 3. sırada falan
    Kesinlikle yalnız değilsin bende mavi aşığıyım Şuan kullandığım kawasakimi bile(kawasaki denince akla ilk gelen şey yeşildir) mavi aldım
    Iron&Road bunu beğendi.

  14. #74
    Iron&Road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arora Avantgarde 150 - Honey Badger
    Alıntı keremkrmn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle yalnız değilsin bende mavi aşığıyım Şuan kullandığım kawasakimi bile(kawasaki denince akla ilk gelen şey yeşildir) mavi aldım
    Bence de çok hoş olmuş, zaten kawasakinin o yeşiline bir türlü ısınamadım Yani büyük motorlardaki renk karışımı güzel ama 250&300 sınıfındakilerde farklı renk seçenekleri olsun isterdim

    Ama git gide renklerin sınırları belli olmaya başladı, KTM zaten karakteristik, Kawasaki yeşile abandı iyice, Yamaha maviyi iyice ön plana çıkartıyor, Honda da HRC olarak bakarsak (son dönemde), sınırlar çizilmiş
    less is more...
    instagram @selimdogantoz & @ironandroad

  15. #75
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    On senelik Honda, iki haftalık KTM kullanıcısı olarak fikrimi paylaşayım.

    Kalite olarak Honda ve KTM aynı diyebilirim. Ancak KTM daha pahalı ve ona göre süspansiyon ve fren kullanıyor. Ancak üretim kalitesi Honda için daha az değil, belli fazladır. Dayanıklılık olarak muhtemelen Honda çok önde.

    Gel gelelim daha bir yaşındaki CB1000R'i verip yerine KTM superduke 1290 R edindim. Titreşim evet var, gerçi tek silindir kadar değildir (hiç kullanmadım tek silindirli KTM), ama aşırı fazla değil, ve sadece belli bir devir aralığında. Ayaklarda oluyor biri de titreşim, elde değil. Buna rağmen CB1000R, 5500 devir ve sonrası ciddi titreşim yapıyor elde.

  16. #76
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Konuya biraz geç yorum atiyorum ama arkadaşlar nerdeyse 2 aydır araştırıyorum. Yorumun genel olarak duke 200 Abs ve Bu fiyatta ki modeller üstüne.
    Bu fiyat segmentinde ne yazık ki KTM den iyisi yok. 2. El fiyatları ile konuşuyorum tabi. Özellikle araştırdığım 200 abs modeli. 2. Eli 12 bin civarında 2014 ler. Aynı fiyatta sadece kawasaki z250sl ve inuzuma diye bir model var sanırım suzukiydi markası. İnuzuma 40 kg daha ağırmış zaten. Bu iki modelde commuter den naked a çevrilmeye çalışılmış gibi duruyor. Kawasaki biraz iyi ama gene de ben naked modelim demiyor. Çok cılız kalıyor yani. Piyasa da adam akıllı naked tipi olan benim gördüğüm 2 model var bu fiyatlarda. Biri mt 125 diğeri duke serisi. Mt125 de abs siz olması sebebi ile ayrıca 200 abs ile aralarında sadece 3000 oynaması sebebi ile benim tercihim duke 200 oluyor. Biraz pahalı da olsa millet 11 bin-e 200 cc abs li bir model alabiliyor üstelik gerçek naked görüntüsü var ve kaliteli bir marka. Ne yazık ki bu fiyat segmentinde bu özellikle duke 200 abs modeli rakipsiz gibi birşey.
    blackfish bunu beğendi.

  17. #77
    AWESQME - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Aralık 2013
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    2013 Honda CRF 250 L
    Malzeme kalitesi olarak Yamaha ve Kawasaki ye yaklaşamaz bile.

  18. #78
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    " KTM pees on your road " der çekilirim

    Ucka ve EB61 bunu beğendiler.

  19. #79
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı AWESQME adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malzeme kalitesi olarak Yamaha ve Kawasaki ye yaklaşamaz bile.
    Üst cc motorlara ciddi paralar veriliyor haliyle şekil ve kalite aranıyor anlıyorum ama bu alt ccdeki malzeme kalitesi lafına hastayım. Neyin kalitesi hocam. KTM'nin tarz farkını saymaz isek Yamaha ve Kawasaki'den kalite anlamında bir gram eksiği yok. Parçaya ve boyaya binip sürmüyoruz motoru. R25 alacaksınız sanırım. Alt cc motorun olma amacı amatör sürücüyü ve basit ihtiyaçları uygun maliyetlerle karşılamak bunda herkes hemfikirdir sanırım. Yaklaşılamıyor dediğiniz markanın bindiğiniz modelinin frenleri KTM'nin frenlerinden kötü, süspansiyonları daha basit, stok lastiği daha kötü, alt devirde verebildiği tork ve hp değerleri daha kötü, ağırlık farkı var dolayısıyla performans değerleri de daha iyi. 250 cc olandaki kaydırmalı debriyaj ve rosso lastiklere hiç girmiyorum çünkü üstünlük çok ezici oluyor. Tek artı sayılabilecek noktası titreşimin KTM'ye göre olmaması. Hadi KTM'nin fiyatı pahalı benim motorum R25'den neredeyse 3000 lira daha ucuz. Frenleri, süspansiyonu ve stok lastiği daha iyi, daha hafif. İki motoruda kullandım bende niyetliydim bundan sonra alabilirim diye ancak kesinlikle almam çünkü bana göre hiç bir artısı yok. Biryerleri mi kaçırıyorum ben açıklar mısınız yaklaşılamayan noktayı ?

  20. #80

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Alıntı AWESQME adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malzeme kalitesi olarak Yamaha ve Kawasaki ye yaklaşamaz bile.
    Rica ediyorum şu bağnaz düşünceden kurtulun artık. Önce gidin x-maxin ön torpidosunu açın, ön çamurluğunu hafiften sallayın sonra görün kaliteyi. Gıcırdayan, sallanan boş beleş bir malzeme ve bu motorun fiyatı 15 Bin TL.

    Fiyatı arttırıp milletin zamına koyan her firma kaliteli olmaya başlamış vay anasını


4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)