adamların cidden çok güzel makineleri var, tipleri çok hoşuma gidiyordu fakat duke 200ü araştırırken ve kullanıcı yorumlarını okurken soğumalar oldu, şimdi ayrı takılıyoruz. supermotolarını da çok beğeniyordum ta ki bu videoyu izleyene kadar...
birkaç üreticide bazı modellerde yakıt tankı konumu sele arka kısmında tasarlanmış fakat bunun kullanıcıyı ve motoru fazla tehlikeye attığı konusu pek umurlarında olmamış galiba.
Belki sadece depo kapağı selenin arka kısmındadır bilemiyorum.
ama s1000RR mı superduke 1290R mı diye sorsalar düşünmeden 1290R derim, sadece derim işte
Mondial'in balansörlü blokunda 62mm'lik piston varsa titreşim yok gibi bişey. Balansörü ona göre ayarlamışlar. Daha küçük veya büyük piston varsa biraz titriyo ama yine de balansörsüz 125-150'likler kadar değil. KTM ve ikizi Bajaj malesef titreşim konusunda hiç üzerinde çalışılmayan motorlar. Motordaki titreşimi azaltmak bi yana, sürücüye ve yolcuya etkisini azaltmak konusunda da bişey yapmıyolar.
hala r25 le(yamaha markasinin bir motosiklet modeli ile ktm yi(firmanin kendisi) ni karsilastiranlar var.Siz bu cahillikle ktm ye binmeyin zaten.Alin altiniza reyzik! motorlari bi de akrep takin(akrapovic) kizlara seqil yaparsiniz bagcilarda.
kawasaki iyidir arkadaslar deneyin gorun
taslamayın tmm öldüm
Bence de çok hoş olmuş, zaten kawasakinin o yeşiline bir türlü ısınamadım Yani büyük motorlardaki renk karışımı güzel ama 250&300 sınıfındakilerde farklı renk seçenekleri olsun isterdim
Ama git gide renklerin sınırları belli olmaya başladı, KTM zaten karakteristik, Kawasaki yeşile abandı iyice, Yamaha maviyi iyice ön plana çıkartıyor, Honda da HRC olarak bakarsak (son dönemde), sınırlar çizilmiş
less is more...
instagram @selimdogantoz & @ironandroad
On senelik Honda, iki haftalık KTM kullanıcısı olarak fikrimi paylaşayım.
Kalite olarak Honda ve KTM aynı diyebilirim. Ancak KTM daha pahalı ve ona göre süspansiyon ve fren kullanıyor. Ancak üretim kalitesi Honda için daha az değil, belli fazladır. Dayanıklılık olarak muhtemelen Honda çok önde.
Gel gelelim daha bir yaşındaki CB1000R'i verip yerine KTM superduke 1290 R edindim. Titreşim evet var, gerçi tek silindir kadar değildir (hiç kullanmadım tek silindirli KTM), ama aşırı fazla değil, ve sadece belli bir devir aralığında. Ayaklarda oluyor biri de titreşim, elde değil. Buna rağmen CB1000R, 5500 devir ve sonrası ciddi titreşim yapıyor elde.
Konuya biraz geç yorum atiyorum ama arkadaşlar nerdeyse 2 aydır araştırıyorum. Yorumun genel olarak duke 200 Abs ve Bu fiyatta ki modeller üstüne.
Bu fiyat segmentinde ne yazık ki KTM den iyisi yok. 2. El fiyatları ile konuşuyorum tabi. Özellikle araştırdığım 200 abs modeli. 2. Eli 12 bin civarında 2014 ler. Aynı fiyatta sadece kawasaki z250sl ve inuzuma diye bir model var sanırım suzukiydi markası. İnuzuma 40 kg daha ağırmış zaten. Bu iki modelde commuter den naked a çevrilmeye çalışılmış gibi duruyor. Kawasaki biraz iyi ama gene de ben naked modelim demiyor. Çok cılız kalıyor yani. Piyasa da adam akıllı naked tipi olan benim gördüğüm 2 model var bu fiyatlarda. Biri mt 125 diğeri duke serisi. Mt125 de abs siz olması sebebi ile ayrıca 200 abs ile aralarında sadece 3000 oynaması sebebi ile benim tercihim duke 200 oluyor. Biraz pahalı da olsa millet 11 bin-e 200 cc abs li bir model alabiliyor üstelik gerçek naked görüntüsü var ve kaliteli bir marka. Ne yazık ki bu fiyat segmentinde bu özellikle duke 200 abs modeli rakipsiz gibi birşey.
Malzeme kalitesi olarak Yamaha ve Kawasaki ye yaklaşamaz bile.
Üst cc motorlara ciddi paralar veriliyor haliyle şekil ve kalite aranıyor anlıyorum ama bu alt ccdeki malzeme kalitesi lafına hastayım. Neyin kalitesi hocam. KTM'nin tarz farkını saymaz isek Yamaha ve Kawasaki'den kalite anlamında bir gram eksiği yok. Parçaya ve boyaya binip sürmüyoruz motoru. R25 alacaksınız sanırım. Alt cc motorun olma amacı amatör sürücüyü ve basit ihtiyaçları uygun maliyetlerle karşılamak bunda herkes hemfikirdir sanırım. Yaklaşılamıyor dediğiniz markanın bindiğiniz modelinin frenleri KTM'nin frenlerinden kötü, süspansiyonları daha basit, stok lastiği daha kötü, alt devirde verebildiği tork ve hp değerleri daha kötü, ağırlık farkı var dolayısıyla performans değerleri de daha iyi. 250 cc olandaki kaydırmalı debriyaj ve rosso lastiklere hiç girmiyorum çünkü üstünlük çok ezici oluyor. Tek artı sayılabilecek noktası titreşimin KTM'ye göre olmaması. Hadi KTM'nin fiyatı pahalı benim motorum R25'den neredeyse 3000 lira daha ucuz. Frenleri, süspansiyonu ve stok lastiği daha iyi, daha hafif. İki motoruda kullandım bende niyetliydim bundan sonra alabilirim diye ancak kesinlikle almam çünkü bana göre hiç bir artısı yok. Biryerleri mi kaçırıyorum ben açıklar mısınız yaklaşılamayan noktayı ?
Rica ediyorum şu bağnaz düşünceden kurtulun artık. Önce gidin x-maxin ön torpidosunu açın, ön çamurluğunu hafiften sallayın sonra görün kaliteyi. Gıcırdayan, sallanan boş beleş bir malzeme ve bu motorun fiyatı 15 Bin TL.
Fiyatı arttırıp milletin zamına koyan her firma kaliteli olmaya başlamış vay anasını
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)