Superduke ve Superadventurede kullanilan kaliperler fren hortumlari ve amortisorlere kalitesiz demedim, bu motorlarin Suzuki ve Yamahadaki karsiliklarina bakalim? Hayabusa orada. Intruder , GSR serisi inceleyin kalite neymis. Yamahanin Fazer serisine buyurun hizinizi alamazsaniz (R1 R6, offroad isterseniz yine Yamaha KTMnin gerisinde kalsa da söz sahibi).
Duke 200'den ibaret sanmiyoruz KTM yi de siz fazla kaptirmissiniz. Objektif olarak fikrimi söyleyeyim Honda haric japonlari 2 konuda ezebilirse KTM bahsettigim japonlar 5 konuda KTMnin önündedir ve muhtemelen gelecekte de öyle olacaklar.
KTM iyidir de abartmayalim. Varligi maddi gücü yeten bir Avrupaliya KTM mi satabilirsiniz Suzuki Kawasaki mi?
Arkadaş o kadar emek vermiş tebrikler.
Panigale kırmızısını eklemeyi kendime bir borç bilirim
Araştırmadan konuşmayalım bence. Buyurun Avrupa'da KTM napmış bakabilirsiniz.
http://www.motoron.com.tr/HaberDetay...kor-satis-1246
Rc 200de ne ses var traktör gibi belki değişik bi sesi vardı hunharca kırbacı vuracaktım akşama kaldığımızdan test edemedik küçücük ön cam var rüzgar folofoşu olunabilir
70900 BMW satıyor, 70500 ktm. 2014 ün ilk 6 ayı rakanları. BMW nin 600cc aşağısında motoru yok ve artık düşük cc ye girmek için TVS le miydi firmalarla ortaklık anlşaması yaptı.
BMW nin satışları hepsi bildiğin motorken, ktm nin en az 20-30 bini küçük duke serisi 125-200-390
Yani kedi dir o kedi Aynı sınıflarda BMW nin toplamda tozunu yutar. 1200 GS ile KTM 1190 adventure yakın olabilir yine BMW alır ama S1000RR KTM RC1200 kıyasına hiç girmemek lazım. ortada japon 1000cc SS bırakmadı çıktığından beri!
KTM avrupada duke 200 ve 390 la iyi iş çıkardı japonlardan güzel müşteri çaldı
KTM yi sevmem, hele babasını hiç sevmem. Alçak sütoğlan
Şaka şaka, KTM çok sevdiğim ve takdir ettiğim markalardan biridir. En başta duruşu olan bir firma, bence bu çok önemli. Kendi düşünce tarzları, vizyonları var ve buna uygun motorlar tasarlıyorlar.
Bu yüzden bu tarza uymayan kesimden sert tepkiler almaları doğal. Mesela Tek silindir olayı. Birçok japon küçük cc lerde bile çift silindire geçmeye çalışırken KTM gidip 690 duke e tek silindir koyuyor. Gümbür gümbür giden, gazı açınca patlayarak gelen güçle yüzleri güldüren motorlar tasarlıyor adamlar.
Şimdi böyle bir motora oturup "bunda titreşim var bilader" diyen adama hitap etmeyecek haliyle.
Umarım bu çizgilerinden ve vizyonlarından sapmadan yoluna devam ederler.
NOT : Hindistanda üretilmesini falan dert etmeyin, o çok sevdiğimiz birçok efsane japon markası da üretimlerinin çoğunu çine, endonezyaya ve taylanda kaydırdı zaten
Gorunen o ki,cogunlugu tek silindirli yuksek torklu (bana gore) dunyanin en eglenceli motosikletlerini yapan bir firma ile yine cok kaliteli 2 veya 4 silindirli iyi hizlanan,daha rahat surusu olan alman,japon motorlarinin kiyaslanmasina tekrar baslanmis.Kiyas yaptiginiz motorlar armut ile elma gibi.Tamamen farkli surus tarzlarina hitap eden farkli zevkleri tatmin eden motorlar.Bir madde de ben ekleyeyim o zaman.
16.Dunyanin en zevkli rotasi en cok viraja sahip olanidir.
Zevk meselesi, ne derler bilirsiniz: "herkesin hayatına kimse karışamaz!"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)