KTM sürenlerin bildiği 15 şey
Reklamlar
-
Seko adlı üyeden alıntı
İki kere Duke 390, bir kere Duke 200, bir kere de RC390 sürdüm. Sürüşünden hep etkilendim ama her geri dönüşümde içimden almam dedim. Sebebi de motorun selesi ile deposu arasındaki mesafenin çok kısa olması ve de buna karşılık sürekli selede öne kayma eğilimi yaratması. İnsan kendini düzeltmekten rahat edemiyor. Kısaca ergonomisi hatalı bir motor. 690 kasasında olsa tadından yenmez diyecektim ama demiyorum çünkü çok titreşimli motorlar. RC'nin titreşimden dolayı karenajlarından yaptığı gürültüyü Çin motoru yapsa burada 15 gün makaraya alırlar.
Hacım sele problemi aşıldı modellerdeki son güncelleme itibarıyla. KTM baya değişikliğe gitti hemen hemen her modelde 2015 itibarı ile. KTM güzel marka harbiden motorcu markası. Titreşim konusunda haklısın ben kendi motorumdan inip tekrar Duke test ettiğimde bu motor titriyor dedirtiyor yani. Bende tek silindir kullanıyorum ve bir sürü tek silindir motor test ettim. Ama titreşimi beni rahatsız etmiyor açıkcası. Tam tersine canlılık ve motor kullanıyorum hissi veriyor. Uygun şartlar oluşur ise Duke 690 almak istediğim motorlar arasında mesela...
Reklamlar
-
Ne elin hintli ktmsini ovuyosun burda ya misss gibi R25 dururken, suspansiyonu da iyi gidisi de iyi torku da yuksek freni de acayip fiyati da ucuz zaten dandik dandik hindistan mali degil safkan capon kendileri.
-
En güzel motosiklet sahip olduğun motosiklettir...
-
kim ne derse desin ben 8 yaşından beri biniyom motosiklete yani tam 34 yıl olmuş ve hep bi KTM mim olsun isterdm yıllar içinde nerdeyse tüm makinalara bindim ve tam bir Super tenere hastasıyım ama 1.5 yıldır duke200 kulanıyom şuan 60200 km de hiç bukadar yol gidipte durunca hemen tekrar yola çıkasım gelmiyodu diyer makinalarla.
yani kısacası KTM bağımlılık yapıyo ama böyle bi tur bineyimle bunu anlayamıyosun.
-
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
kim ne derse desin ben 8 yaşından beri biniyom motosiklete yani tam 34 yıl olmuş ve hep bi KTM mim olsun isterdm yıllar içinde nerdeyse tüm makinalara bindim ve tam bir Super tenere hastasıyım ama 1.5 yıldır duke200 kulanıyom şuan 60200 km de hiç bukadar yol gidipte durunca hemen tekrar yola çıkasım gelmiyodu diyer makinalarla.
yani kısacası KTM bağımlılık yapıyo ama böyle bi tur bineyimle bunu anlayamıyosun.
Yaw adam Safkan Çinliye biniyor....KTM'ye mok atıyor....Böyle tipler de var bu forumda....Rüyasında göremeyeceği makinelere mındar diyor yahu!!!...Sen bin Çinli'ne karışma etlisine-sütlüsüne....
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Hacım sele problemi aşıldı modellerdeki son güncelleme itibarıyla. KTM baya değişikliğe gitti hemen hemen her modelde 2015 itibarı ile. KTM güzel marka harbiden motorcu markası. Titreşim konusunda haklısın ben kendi motorumdan inip tekrar Duke test ettiğimde bu motor titriyor dedirtiyor yani. Bende tek silindir kullanıyorum ve bir sürü tek silindir motor test ettim. Ama titreşimi beni rahatsız etmiyor açıkcası. Tam tersine canlılık ve motor kullanıyorum hissi veriyor. Uygun şartlar oluşur ise Duke 690 almak istediğim motorlar arasında mesela...
O zaman bir dahaki testte tekrar denerim. Gerçi bunlar teste hep hırpalanmış yatmış motorları getiriyorlar, yeni modeli getireceklerini sanmıyorum. Duke 690'ın ben de hastasıyım. Tanıtım sayfasında balans miline vurgulama yaptığına göre 690'da titreşimin sıkıntı yaratacağını sanmıyorum. Titreşim bir miktar olduğunda gerçekten keyif veriyor. Bizim CBF elektrikli motor gibi geliyor insana bir yerden sonra...
-
hiç bir marka motorunu doğru düzgün kullandırmıyo. gidip bilmediğim 100 cc motora 10 lira vereceğime 2.el 600 cc alırım
Kurt Ölümüne Yakın Yalnız Olur
-
KTM'nin hangi denk modeli Suzuki ya da Yamaha'dan daha "kaliteli" örnek verebilir misiniz? Suzuki varken nasil kalite dedince KTM akla geliyor biraz anlatir misiniz?
-
Seko adlı üyeden alıntı
O zaman bir dahaki testte tekrar denerim. Gerçi bunlar teste hep hırpalanmış yatmış motorları getiriyorlar, yeni modeli getireceklerini sanmıyorum. Duke 690'ın ben de hastasıyım. Tanıtım sayfasında balans miline vurgulama yaptığına göre 690'da titreşimin sıkıntı yaratacağını sanmıyorum. Titreşim bir miktar olduğunda gerçekten keyif veriyor. Bizim CBF elektrikli motor gibi geliyor insana bir yerden sonra...
Şuan güncel versiyonları göremessin büyük ihtimal testte. Fuar sonrası gelen motorlar öyle olacak. Modele bağlı olarak elcik, sele, kaydırmalı debriyaj, belirli aksamlar ve parçalar da kullanıcıların şikayetlerine ve önerilerine bakılarak geliştirme ve değişim yapıldı. Her babayiğit bunu yapamaz yeni kasa veya modele geçmeden.
-
200CC de uzun süre en pahalı motorlardan biriyken oldukça sattı(türklerin japon aşkına rağmen). Bu sebeple pazarlaması bence gayet iyi.
Malzeme kalitesi orta seviyede bana kalırsa.
Sağlamlığını pek kanıtlamış sayılmaz, 50.000KM geçsin o zaman göreceğiz
Debriyajı çokta yumuşak denemez sanki.
Geri kalanına katılabilirim.
-
-
Seko adlı üyeden alıntı
O zaman bir dahaki testte tekrar denerim. Gerçi bunlar teste hep hırpalanmış yatmış motorları getiriyorlar, yeni modeli getireceklerini sanmıyorum. Duke 690'ın ben de hastasıyım. Tanıtım sayfasında balans miline vurgulama yaptığına göre 690'da titreşimin sıkıntı yaratacağını sanmıyorum. Titreşim bir miktar olduğunda gerçekten keyif veriyor. Bizim CBF elektrikli motor gibi geliyor insana bir yerden sonra...
CBF hiç mi titremiyo tapagaz 9000-9500 devir gidince bile titreşim yok mu ?
-
hepsi tamam da çok tipsiz motor tasarlıyor
-
Mengu16 adlı üyeden alıntı
CBF hiç mi titremiyo tapagaz 9000-9500 devir gidince bile titreşim yok mu ?
En çok 5000 devirde titriyor, o da vızıltı gibi geçiyor. 9 binde falan titreşim yok. Yok derken tabi ki motorun çalıştığı hissediliyor ama titreyen bir yer yok. Hele ki yokuş aşağı gidiliyorsa ve motor zorlanmıyorsa hiç yok. Adamlar müthiş dengelemişler motoru...
-
Ktm daha racing piyasasına dün girdi bugün gelip kullanıcıları ahkâm kesiyor; fiyatının pahalı olması alanları tatmin ediyor bu yüzden eleştiri kaldıramıyorlar.
-
Başlığı değiştirelim. Ktm den başka motor kullanmayanların görüşleri yapalım
-
Kawasaki kullanmaniz onerilir
Not: bunu diyen 20k km eski ktm kullanicisi
-
Duke125-200,Lc4640,Duke690,690SM,690Enduro,990Smt(2 tane),1190 Adv.
9 tane Ktm motorumuz oldu.Bunlar dışında Hyosung Rt,Rx125,Gv250 ve Kawasaki Kle650.
Bütün motorlar güzeldir.Ktm daha güzeldir
-
KTM hiç sürmedim. lakin çok arkadaşım oldu.
aldığım bilgilerle ve gördüğüm kadarı ile malzeme kalitesi yamaha kadar iyi değil. ben bu zamana kadar yamahadan daha kaliteli malzeme yapanı açıkcası görmedim. ( kendi açımdan )
KTM nin en sevdiğim yanı, tam kontrol hissi. motor sürmeyi bile bilmeyen arkadaşım duke 200 alıp bisiklet gibi kontrol ediyor. korkmuyorsun motor güven veriyor. küçük olması ve tam kontrol hissi avantajı.
ayrıca süper dukeleride sevmiyorum. zevk meselesi ama cross bana göre değil
-
Enduro veya süpermoto plakalı olan, KTM 690 Smc ve Enduro r modelleri var.. Fiyatları 46500 tl ve 45 bin tl..Hadi gelde al bin.
Bu fiyata alınabilecek motosikletlere ve kalitelerine bi bakın allah aşkına..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)