S.a arkadaşlar gezmek için en rahat en konforlu motosiklet tipi hangisi ?
Cub
Moped
Commuter
Scooter/Maxi Scooter
Touring
Sport Touring
Chopper/Cruiser
Enduro/Off-road
Süper Sport
Naked/Roadster
Cross/Motocross
Cub
Moped
Commuter
Scooter/Maxi Scooters
Touring
Sport Touring
Chopper/Cruiser
Enduro/Off-road
Süper Sport
Naked/Roadster
Cross/Motocross
S.a arkadaşlar gezmek için en rahat en konforlu motosiklet tipi hangisi ?
Cub
Moped
Commuter
Scooter/Maxi Scooter
Touring
Sport Touring
Chopper/Cruiser
Enduro/Off-road
Süper Sport
Naked/Roadster
Cross/Motocross
Bana kalırsa Enduro. Sürücünün rahatlığı düşünülerek tasarlanan bir motosiklet tipi.
Maxi scooter (Yamaha xmax) 😊
Cruiser diyorum.
scottteeeer tabiki vites yok yaaa....
onca trafıkte sallan git oyh oyh...
Cub ayaklarını ortaya koyar sın rahat rahat gezersin
En konforlu hem de her yola gelen motor tipi Commuter'dır. Süspansiyonları ve kocaman tekerleri çok konfor sağlar. Usta ellerde iyi de viraj alır.
Enduro/Touring'dir ama hic biri cbf 150 ya da inazumanin yerini tutamaz. Saka olsun diye demiyorum bu ikisi gercekten muthis konforlu aletler.
tabiki scooterdır, kışın soğuk almazsın yazın trafikte yanmazsın, uzun yolda rüzgardan ucurtmaya dönmezsin, istediğin eşyayı koltuk altına atarsın, bayırlı yollarda ve şehir içinde fırıl fırıl gezersin..
Xmax 400 ü cidden bayağı sevdim
güzel bir konu olmuş. bence scooter yada maxi scooter kesinlikle değil. çünkü belirli bir kalıbın içerisine girmeye çalışıyorsun o yüzden en rahat motosiklet tipi olamaz. tek güzel tarafı otomatik ve sele altı bagajlarının geniş olması, ayrıca zincir olmadığından yağlamak zorunda da kalmıyosun. en rahat endurodur sonra chopper cruiser gelir 3. motosikleti söylemeye de lüzüm yok ilk iki önemlidir
Kendi sahip olduklarımın dışında çok çok çeşitli motosiklet sürme şansım oldu ve sonuç kesinlikle cruiser. Eğer sele ve sürüş rahatlığından konuşuyorsak tabii ki. Ondan sonraki terchim ise kesinlikle sport touring tarzı motosikletler olurdu.
Onun dışında arazi, hafif arazi, stabilize, engebeli şehir içi yolları gibi durumlarda ise endurolar tartışılmaz lider.
Bir de şehir içi trafikte çok kullanılacaksa maxi scooterlar geniş bagaj hacmi, geniş sele ve otomatik şanzıman ile bu alanda liderliği zorlar. Ancak otobanda iş biraz değişiyor ve standart bir motosiklette olduğu gibi depoyu kavrama şansın olmadığından ani manevra ve hakimiyet daha düşük. Ancak vırt zırt her yere girebelecek kadar çevik aletler.
Genel vardığım sonuç ise yine cruiser. Tabii motosikletlerin limuzini 3+1 ev kadar dayalı döşeli Honda Goldwing'i saymazsak. Kendisini bütün tarzların dışına taşıyorum : )
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
Bana göre oturuş ve sürüş pozisyonu olarak en rahat motor endurolar, dik konumda oturulduğu ve direksiyonu yüksek olduğu için uzun süre rahatça kullanılabiliyor. Hele kıçınızın altına Air Hawk koyarsanız değmeyin keyfinize Ardından Scooterlar geliyor çoğu konuda scooter büyük rahatlık ama bu motorlarda biraz uzun yol yapınca belde ağrıya sebebiyet verebiliyor çünkü ayaklarınız vücudunuzun önünde kaldığı için bütün yük belinize binebiliyor. Fakat diğer yandan rüzgar almama, bagaj olayı, yağ gereksinimi olmaması, bacakların rüzgardan daha az etkilenmesi süpper oluyor.
olduğu için demiyorum ama tabiki scooter. uzun konforlu sele ve bir bel desteği uzun seyehat camı, vites olmadan tıkır tıkır gitmek..ayakların içerde rüzgarsız ve uzatıyor olmak.
Enduro/Offroad değil Enduro/Touring.
Ülke şartlarına en uygun makina (bozuk yolda da uzun yolda da rahat olduğunu düşünerek)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)