Dragstar custom bobber projesi
Reklamlar
-
Arkadaşlar ve abilerim merhaba uzatmadan konuya girmek istiyorum 2 ay sonra ilk motosikletim alacağım dragstar 650 düşünüyorum 1100e bütçem yetmez sanırım çünkü bir de custom yapılacak youtube'da bir video gördüm o motorun yüzde 90 benzeri olacak fakat sesi çok hoşuma gitti 650 CC motosikletten o ses elde edilebilir mi? Çünkü videodaki dragstar 1100 - vstar- gidon exhaust tires çamurluk seat gas tank değişimi olacak sorduğum yer 3500 liraya yaparım dedi ama daha tam konuşmadık sanırım lastikleri kalmadığı fiyat o sizce 3500 iyi mi yoksa pahalı mı daha uygun yaptırabilir miyim bu benim küçüklük hayalim 2 hafta önce bu videoyu izlediğimden beri günlerdir uyuyamıyorum lütfen cevaplarınızı bekliyorum teşekkür ederim güvenli sürüşler video ; https://youtu.be/KrBvIewmQZY
Reklamlar
-
1. Nereye yaptıracaksın bu işlemleri ? Çünkü 1-2 tane atıp tutan yer var. Oralara gitme üzülürsün.
2. 649 cc, 40 HP, 230 kg bir motosiklet başlangıç için uygun değil.
3. Ekipmanlar tam mı ?
4. O ses alınabilir. Vance & Hines, Kuryakyn, Cobra gibi egzostlarla mümkün. Fiyatları dudağını uçuklatır.
5. Dragstar 650 ille de alacağım diyorsan, 2. el piyasasının mantıklı olmadığını ve artık ülkemize getirilmeyen eski bir model olduğunu bilmen lazım. Kullanıcısının ya elden çıkarmak istediği ya da elinde tutup bırakmak istemediği bir motosiklettir. Ama ben şahsi kanaatime göre 10 yılı aşmış ve üretilmeyen bir motosiklete yatırım yapmazdım.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
Bu tip projeler tabi ki eski motorla yapılacak. Biraz tadı orada bence. İnsanlar 70 küsür model Honda CB lerden ne motorlar yapıyor, 50'li 60 lı yılların Harley'leri ile ne projeler yapıyor aklın durur. Bu ülkede 2.el piyasası bi cinnet halinde şu ara. Herkes çıldırmış gibi zam üstüne zam koyuyor motoruna. 2. el iyi durumda bi Drag Star 650 bi kaç sene öncesine kadar 10 bin civarlarına alınabildiği halde şimdi baktım 2002 motora 19 bin yazan adam var. Size tavsiyem madem o kadar beklediniz, biraz da uygun motoru bulmak için gezin dolaşın, custom yapan yerlerle, tamircilerle iletişime geçin. Kazalı, uzun süredir proje olmayı bekleyen motor varsa takip edin. İyi bi fiyata alın. Zaten kaporta aksamında nerdeyse herşeyi değiştireceksiniz. Motor kısmında iyi bir bakım, belki bi iki bin masraf ile adam edeceğiniz bir motoru alın. Zira siz masraf yaptıktan sonra kimse size yaptığınız masrafı satarken vermeyecek. O yüzden ucuza almalısınız. Hurdalıklar, Sigorta satışları, hasarlı araç piyasası kovalayın biraz. Bir iki çıkmacı var arada onlara telefon edin. Genelde perte çıkan motorları toplayan adamlar var piyasada. PArça olarak satıyorlar. Siz oradan komple body, motor şeklinde alabilirsiniz. Bu sayede 20 bin verdiğiniz motora her yapacağınız değişiklik için içiniz gitmez.
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
1. Nereye yaptıracaksın bu işlemleri ? Çünkü 1-2 tane atıp tutan yer var. Oralara gitme üzülürsün.
2. 649 cc, 40 HP, 230 kg bir motosiklet başlangıç için uygun değil.
3. Ekipmanlar tam mı ?
4. O ses alınabilir. Vance & Hines, Kuryakyn, Cobra gibi egzostlarla mümkün. Fiyatları dudağını uçuklatır.
5. Dragstar 650 ille de alacağım diyorsan, 2. el piyasasının mantıklı olmadığını ve artık ülkemize getirilmeyen eski bir model olduğunu bilmen lazım. Kullanıcısının ya elden çıkarmak istediği ya da elinde tutup bırakmak istemediği bir motosiklettir. Ama ben şahsi kanaatime göre 10 yılı aşmış ve üretilmeyen bir motosiklete yatırım yapmazdım.
custom işleri öncelikle tecrübe ister.Ustası vs ayrı konular ama genelde custom chopper işinde kişinin kendisi uğraşarak bir şeyler ortaya çıkarıyor.
Başlangıç için bende pek tavsiye etmiyorum ancak ciddi bir kurumdan kendi motorunuzla eğitim alır iseniz sıkıntı yaşamassınız (gis akademi gibi)
Yapılacak işlemler için öncelikle yurtdışı alışverişlerine aşina olmanız,alınacak parçaların yerlerini iyi tespit etmeniz lazım yoksa zarar etme riskiniz var.
650lik chopper motordan ses her şekil alırsın egsoz sistemleri ile oynarsan,dert değil.
dragstar ve shadow gibi dünya genelinde oturmuş modellerin motor blokları yüksek km kullanılmış olsa dahi bakımları yapılmış makineler size uzun yıllar sorun çıkartmaz.bir dragstar,shadow ve intruder gibi modellerin motor blokları çinli-koreli motorların blokları gibi asla olmaz.iyi bakılır temiz kullanılırsa 10 yıllık motor bi 10 yıl daha götürür rahatça hiç sorun değil.CUstom olarakda zaten 5-10 yıllık makineler tercih edilirki,düşük fiyat alınıp harcama yapılabilinsin dolayısı ile çok yıpranmamış her dragstar modeli tercih edilebilir.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
Kardes, gidon, egsoz, çamurluk, lastikler, koltuk ve benzin deposunu 3500 liraya mi değiştirecek??? Hepsini tahtadan falan yapacak galiba O dediğin işler bu paraya yapilirsa 6 ay içinde eline alırsın o parçaları benden söylemesi. Adam gibi egsozun amerika satış fiyatı 560 dolar kargo hariç.
-
capozzz adlı üyeden alıntı
Kardes, gidon, egsoz, çamurluk, lastikler, koltuk ve benzin deposunu 3500 liraya mi değiştirecek??? Hepsini tahtadan falan yapacak galiba
O dediğin işler bu paraya yapilirsa 6 ay içinde eline alırsın o parçaları benden söylemesi. Adam gibi egsozun amerika satış fiyatı 560 dolar kargo hariç.
Ben Cruiser motorlara dünya para verip egzoz alma işini hiç anlamıyorum. Sonuçta iki krom boruyu inceden büktürüp bi susturucu dizaynı yapınca şahane sonuçlar çıkabiliyor. Tutupta Naked - SS - ST - Enduro motorlara yapamayacağın, ucuz bi modifikasyon. Ses işini de yaptığın susturucu ile oynayarak pahalı alternatiflerininkine çok benzer şekilde ayarlayabiliyosun. Bi fark üzerinde Markanın logosu olmamış oluyor. Sanayide bir iki kaynak, iyi bir boru bükme makinası ile olmayacak iş yok. Özellikle motorunuz egzozda sensör vs. ihtiva etmeyen bir motorsa çakın krom boruyu geçin bence.
-
-
yasdal adlı üyeden alıntı
Ben Cruiser motorlara dünya para verip egzoz alma işini hiç anlamıyorum. Sonuçta iki krom boruyu inceden büktürüp bi susturucu dizaynı yapınca şahane sonuçlar çıkabiliyor. Tutupta Naked - SS - ST - Enduro motorlara yapamayacağın, ucuz bi modifikasyon. Ses işini de yaptığın susturucu ile oynayarak pahalı alternatiflerininkine çok benzer şekilde ayarlayabiliyosun. Bi fark üzerinde Markanın logosu olmamış oluyor. Sanayide bir iki kaynak, iyi bir boru bükme makinası ile olmayacak iş yok. Özellikle motorunuz egzozda sensör vs. ihtiva etmeyen bir motorsa çakın krom boruyu geçin bence.
Yalnız o egzost işi o kadar hafife alınacak basit bir şey değil. Evet imalatı pahalı değil ancak uygun tahliye açılarını yakalayamazsanız, iç kaplaması kurum tutacak malzemeyle kaplıysa, düzgün argon veya gazaltı kaynağı yapılmamışsa (elektrolitle olmaz o iş, kağıt gibi yırtılır), uygun emisyon miktarlarını tutturamazsanız, adi alaşımsa, sıcaklık ve basınç testleri yapılmamışsa o sanayide yapılan boru fena elde patlar. Ama ömrü 1 yıl olur, ama 10 yıl olur. O kısmı biraz da şans meselesi. Akrapovic'i, Vance & Hines'ı bu kadar ünlü yapan, onları bugünkü marka değerine ulaştıran nedir bir oturup düşünmek lazım. Yoksa dediğiniz gibi imalat basit elbette ama bu işin içerisinde ciddi bir hendese vardır. Önemli olan da budur.
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
yasdal adlı üyeden alıntı
Ben Cruiser motorlara dünya para verip egzoz alma işini hiç anlamıyorum. Sonuçta iki krom boruyu inceden büktürüp bi susturucu dizaynı yapınca şahane sonuçlar çıkabiliyor. Tutupta Naked - SS - ST - Enduro motorlara yapamayacağın, ucuz bi modifikasyon. Ses işini de yaptığın susturucu ile oynayarak pahalı alternatiflerininkine çok benzer şekilde ayarlayabiliyosun. Bi fark üzerinde Markanın logosu olmamış oluyor. Sanayide bir iki kaynak, iyi bir boru bükme makinası ile olmayacak iş yok. Özellikle motorunuz egzozda sensör vs. ihtiva etmeyen bir motorsa çakın krom boruyu geçin bence.
Aynen...eski motorların bu tarafı güzel işte,elektronik beyinmiş,egsoz ensörüymüş sıkıntı değil.muayenedede susturuculu takarsın,öyle geçersin sonra krom boruyu tekrar takarsın.Kalite marka egsozları yüksek cc ve harley gibi modellere takmak daha mantıklı.
Custom işi tamamiyle keyif ve merak işidir,harcanılacak paranın limitide yoktur.Birisi gider 5binlik makineye 10bin lik iş yapar başkasıda 20bin lik makineye 30bin lik harcama...ucu açıktır bu işlerin dolayısı ile yapılacak harcamaları içinize sinen makine üzerinde yapın sonra pişmanlıklar fayda etmez.Doğru parçaları doğru ustalar ile montaj yaptırmanız lazım.ciddi vakit ve araştırma gerektiren bir hobi bu olay,3-5 parça ile tamamlanacak şeyler değil ne yazıkki,o olaylar klasik aksesuar değişimi gibi algılanır zaten.
Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye
-
HAZZILHAR adlı üyeden alıntı
Yalnız o egzost işi o kadar hafife alınacak basit bir şey değil. Evet imalatı pahalı değil ancak uygun tahliye açılarını yakalayamazsanız, iç kaplaması kurum tutacak malzemeyle kaplıysa, düzgün argon veya gazaltı kaynağı yapılmamışsa (elektrolitle olmaz o iş, kağıt gibi yırtılır), uygun emisyon miktarlarını tutturamazsanız, adi alaşımsa, sıcaklık ve basınç testleri yapılmamışsa o sanayide yapılan boru fena elde patlar. Ama ömrü 1 yıl olur, ama 10 yıl olur. O kısmı biraz da şans meselesi. Akrapovic'i, Vance & Hines'ı bu kadar ünlü yapan, onları bugünkü marka değerine ulaştıran nedir bir oturup düşünmek lazım. Yoksa dediğiniz gibi imalat basit elbette ama bu işin içerisinde ciddi bir hendese vardır. Önemli olan da budur.
Bahsettiğim, Cruiser motor için bu kadar teferruata gerek olmayabileceğidir. Kullanıcı için önemli olan görsellik ve ses. Özellikle Custom projede kimse uygun çıkış açısı, emisyon oranı vs. işlere bakmaz. Özelikle karbüratörlü eski tip motorlar bu gaz çıkış basıncı işlerine karşı daha toleranslıdır. Çıkışa göre uygun hava filtresi, hava ayarı karbüratör memesi vs. ayarlanıp sistem oturtulabilir. E tabi aldığın borunun alaşımı biraz sürprizdir, son zamanda paslanmaz piyasasında deli gibi çin menşeili malzeme var. Bizim imalat sektöründe başımıza çok gelen kaynak tutmama, çarpılma, uniform olmayan bükülme vs. işleri genelde bu malzemelerin iç yapısından oluyor. Ama iş kolay aslında. Baktın egzoz karardı çatladı vs. yap üstünden onarımı, sar kardeşim teflon bandajı mis gibi görüntü alırsın. Egzoz markalarının yıllardır yaptıkları arge'ye, profesyonelliklerine vs lafım yok ama madem Custom motorun var, bu markalara çok takılmaya gerek yok. Ses se susturucu yapısıyla oynarsın, görselse dediğim gibi sar bandajı devam et.
-
Keşke krom boruyu çakıp geçtiğimizde olsa, biz de bayılmıyoruz ki bu kadar para verelim diye. 6 ay sonra paslanıp elime alacaksam, 1 yıl sonra o şıkır şıkır krom diye taktığım boru, ısı kalkanı olmadığı için mavi ya da sarı renge dönecekse kıymeti olmuyor o işin. Astarı yüzünden pahalıya geliyor. Sürekliliğinin olması lazım. (ben mesela bant sarılı egsoz görüntüsü hiç hoşuma gitmiyor, orda kromu görmem lazım) Bir de en pahalı modellerde power port oluyor. Ne yapacaksın cruiserda poer port diye de düşünmemek lazım. Sürüş zevkini gerçekten artıran bir şey. (Bizde sürüş zevki mümkün olan en az devirde vites yükseltip tork ile giderek tok ses almak, power port da buna yardımcı oluyor.)
-
Arkadaşlar öncelikle ilginiz için çok teşekkür ederim, hepinize cevap vermeye çalışacağım. Motorumu Antalya Anvil Custom Choppers'a yaptırmayı düşünüyorum. Çok sefer gidip geldim gezdim gördüm yaptıranlarla konuştum o yerden çok memnun olduklarını söylediler. Bilmeyenlerimiz varsa anlatmaya çalışayım. Bu yer Antalya'nın ortasında Cumhuriyet Meydanı'ndadır. Yani Istanbul'un Taksim'i Ankara'nın Kızılay - Ulus'udur. Antalya'nın turistik bir şehir olduğunu düşünürsek bu meydanda da genelde kafe-bar-restoranların olduğunu az çok tahmin edebiliyorsunuzdur. Kısacası demek istediğim şu Antalya'nın tam ortasına 3(veya 4)katlı bir motosiklet tamirhanesi açmak için afedersiniz ama t*şaklarınızın yere değiyor olması gerekir. Ki bir kaç ay önce Tarhan Telli bile TT Custom Choppers'ı ancak şehir dışı denebilecek yere açabildiğini düşünürsek. Neyse burayı işleten abimiz sadece Harley yapmıyor eline geçen her cruiser/chopper motosikletle ilgileniyor. Dediğim gibi Antalya'nın ortasında böyle bir mekanınız varsa ve TT değilseniz vay efendim ben Harley,Vespa,Jeep,Hot/rat rod dışı hiçbir araç yapmam benim müşterilerimin cüzdanları kabarık olmalı diyemezsiniz. Derseniz iş yerinizi batırırsınız. O yüzden bu ustamız motosiklet yaptığı müşterilerine artık "aile"mizdensin diyerek kendisine bağlıyor. Aynı zamanda kendisine de Harley de dahil yamaha,honda,triumph,bmw vs kullanan çok fazla arkadaş, çevre; onun deyimiyle "aile" edinmiş durumda. Amacının hızla yükselmek olduğunu söylüyor. Gazetelere oraya buraya da çıkmıştır kendileri ama bana soracak olursanız medya reklam yapmak için en kötüyü en iyi olarak bile gösterebilir o yüzden ben bunlaraa bakarak hareket etmiyorum. Evet ilk motosikletim olacak dedim ama başlangıç motosikletim olacak demedim. Bobbera gelirsek, chopper atası ve tabiri caizse "çıplak" arınmış bir motor olduğunu az çok biliyoruzdur. Normal bir Yamaha'yı koltuğu ve arka çamurluğu değiştirerek bile bobber yapabiliyorken neden ekstra bir kaç parçayı değiştirmek bu kadar pahalı olsun diye düşünüyorum. Ki bunu başta Amerika ve İspanya'da insanlar hobi olarak garajlarında yapıyorlar. Evet ben de biliyorum ülkemizde zam, vergi, benzin, araçlar her şey pahalı ama ne kadar pahalı olabilir ki. Bu usta benzin deposunu, koltuğu, çamurluğu kendisi yapıyor. Bildiğiniz gibi motosikletin can "alıcı" parçalarından birisi şasidir. Şasi yapmak her yiğidin harcı olmamakla birlikte yapmaya da yetki ister. Bu abimizin şasi tezgahı ıvırı zıvırı var şasi yapıp yaptığı malın arkasında da durabiliyor -ki ben stock şasi kullanacağım- yani benim pek endişem yok. Tek korkum egzozun cebimi yakacağı o kadar. Ape Hanger egzoz kullanacağını söylüyor. Bilgin var mı diye sorarsanız, hayır yok. Ama araştıracağım. Elbette hepiniz benden daha tecrübeli daha bilgili motor severlersiniz. Kesinlikle bu dediklerimi "üstünlük,saygısızlık,çok bilmişlik" olarak algılamayın ben sizlerin tecrübelerinden faydalanmak için buradayım. Bundan bir kaç ay önce 200 cc motosiklete bir sürü para döküp şasi dahil her şeyini sıfırdan yaptırmayı düşünürken beni bu yoldan sizler geri çevirdiniz o yüzden hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi sunarım. Elbette ben de 1100 cc motosikletim olsun isterdim fakat malesef öğrenci olduğum için bütçem kısıtlı. Son olarak neden ingilizce yazdın sorusuna gelirsek sabah üniversiteye giderken otobüste bu mesajı yazıyordum ingilizcem iyidir bazen bazı şeyleri Türkçe değil ingilizce olarak düşünürüm. O an öyle olmuş yazmışım. Koskoca "dünyaya" motosiklet yapan Tarhan Telli abimiz resmi tt custom shop'ta egzoza "eksoz" -egzos, egsoz, eksoz, egzost, eksozt- yazarken benim ingilizce yazmam sorun olmaz sanırım :D Hepinize ilginiz ve cevaplarınız için gerçekten çok teşekkür ederim. Bu konuyu her zaman okuyacağım yine cevap yazacak olursanız ilgileneceğim. Hoşçakalın.
-
Güzel kardeşim, madem yapacak adama itimadın tam, o zaman konuyu biraz daha açalım, yardımımız dokunsun. Öncelikle terimleri öğrenmeni tavsiye ederim. Mesela Ape Hanger dediğin egsoz değil gidon. Koyduğun videodaki eleman ape hanger stili gidon kullanıyor. Bu tür terimleri öğrenirsen adamla konuşurken iyice anlaşma şansın olur. Sonra da bu verdiği fiyata bu işi ne şekilde yapacağını iyice bir sor derim.
Yaptıracağın yerde şasi yapma makinesi dahi varsa gidonu da kendisi yapabilir, ama uygun uzunlukta kontrol kablolarının ayarlanması lazım. Kontrol kablolarını sağdan soldan mı uyduracak yoksa marka mı kullanacak? Egsozu ne yapacak? Marka mı takacak, yoksa kendisi mi yapacak? Bu kısım önemli, her iki şekilde de kullanacağı egsozda ısı kalkanı olacak mı (bu çok önemli)? Egsozu bant sarılı mı düşünüyor, yoksa düzgün şekilde boyalı mı olacak? Arka çamurluğu orjinali keserek mi yapacak, yoksa yeni çamurluk mu takacak? Yani sen istediğin zaman bu aleti orjinal haline de dönüştürebilecek durumda olacak mısın? En sonunda da tüm bu çıkan parçaları sana mı verecek onda mı kalacak? Lastikler ne marka olacak?
Demem o ki bu 3500 lira fiyata neler dahil, neler dahil değil bunları iyice öğrenmeni, adamla tam olarak anlaşmanı, aklına yatmayan her konuyu tekrar tekrar sorarak aranızda tam olarak bir anlaşma sağlamanızı tavsiye ederim. Çünkü bu fiyat bana düşük geldi, neticede bu adam bu işi para kazanmak için yapıyor. Geçen sene sadece lastikleri 1000 liraya aldım. Egsoz, montajıyla beraber 800 dolar civarına mal oldu. Ape hanger gidon yabancıda en ucuz 120 dolardan fiyatlanıyor. kablolar ayrı para, çamurluk ayrı para, bobber selesi ayrı para...
-
Bir dragstar kullanıcısı olarak ilginiz için çok teşekkür ederim. Evet ape hanger gidon çunkü ben de egzoz olarak bulamadım fakat adama sabahın 4ünde mesaj attığımı düşünürsek her halde bana gidon yerine egzoza ape dedi çünkü egozozu yazmayı unuttum diye mesaj attı sonradan neyse elbette iyice araştıracağım. Bobber lastik ttde 500 tlye satılıyor sanırım gidonu da kendisi yapar ya da bilmiyorum dediğim gibi 3-5 mesaj toplamda ama gel yüz yüze daha detaylı konuşalım maliyeti ben sana teker teker çıkartırım mesaj atacak vaktim bile yok dedi kendisi bakalım haftasonu uğrayacağım iyice konuşacak bilgi edinecek size yine döneceğim aklımda kalan soruları soracak edindiğim bilgileri sizlerle paylaşacağım videodaki motor gerçekten beni mest etti ilk 45 saniyesini kesip telefonuma bile indirdim diyebilirim onu elde etmeyi gerçekten çok istiyorum tekrar teşekkür ederim
-
Kendinden ve ustadan çok emin konuşuyorsun. Umarım ileride bir sorun yaşamazsın. Çünkü usta milleti hevesli gençleri çok kolay kandırabilir. Heves ve mantık terazisini iyi oturtabilirsen üzülmezsin.
Ridetolive96 adlı üyeden alıntı
Evet ilk motosikletim olacak dedim ama başlangıç motosikletim olacak demedim.
Şunu anlamakta gerçekten zorlandım. Yani Dragstar 650'yi alacaksın ama kullanmayacaksın, onun yanına bir tane de başka bir motosiklet mi alacaksın ? Ya da daha önce en az bir 5-10 bin km motosiklet tecrübesi edinip şimdi "kendin alacağın ilk" motosiklet mi bu olacak ?
Road never ends but life does. Ride to live, live to ride.
-
istanbulda olsan bir kaç yer önerecektim ama antalyada anvil e gittiysen anvil custom adını türkiyeye pek duyuramamış ama inanılmaz kaliteli işler çıkaran bir yer. gözün kapalı git yaptır oraya ne istersen adam en kalitelisini yapıyor ve mekanikten inanılmaz anlıyor. soğuk motoru tek marşta jiklesiz çalıştırıyor. ayrıca bir arkadaş dragstar gibi motorlar için ölü yatırım demiş ama ben shadow 600 kullanıyorum ve bu motorlar her geçen gün değerleniyor 2 sene önce 8500 e aldığım motoru şu an 13 bine satabilecek durumdayım. custom için en uygun motorlar eski motorlardır benim düşünceme göre. hiç bir zaman da değiştirmeyi düşünmüyorum hayvan gibi yol yapıyorum 1 senede 20km civarı. yağmur çamur demeden ama bakımları her zaman zamanından önce yapılıyor. kullanıyorum diye taraf tutup fanatiklik yapıyor değilim ama son zamanlarda chopper motora ilginin her geçen gün artması klüpçülüğün artması ile chopper motora talep çığ gibi artarken bir yandan da artık üretilmiyor olduğu için talebi karşılayamadıklarından bu motorların değeri artmaya başlıyor
-
-
öncelikle ilginiz için teşekkür ederim hayır ikinci motosikletim olmayacak önceden de motosiklet kullandım ama bana ait değildi akraba eş dost anlarsınız ya ilk motorum bu olsun istedim yani bana ait olan evimin önünde yatıp beni bekleyecek olan motosikletimin custom olmasını istedim evet anvile güveniyorum bugün gittim konuştum egzozu kendisi yapacak koltuk + bobber çıkabilen yolcu koltuğunu ve çamurluk kesimini de kendisi yapacak sanırım ama kablo sinyal plakalık gidon benzin deposu ayaklıklar hazır olacak ve kaliteli mal olacak evet fiyat size göre çok düşük ama ben orayı işleten abimize durumumu anlattım sadece öğrenci olmam değil ailevi sebeplerimden dolayı adam bana geliş fiyatıyla yapar senden sadece işçilik alırım dedi o motor senin olduğu kadar benim de motorum olacak benim adımı taşıyacak reklamımı yapacaksın ben arkamdan kötü konuşulmasını istemem gibi şeyler söyledi o yüzden 2 ay sonra motora başlayacağız o zaman yeni konu açıp tüm aşamaları sizlerle paylaşacağım şasi de küçük değişiklikler yapacağız kesme gibi benzin deposu olarak regal raptor sportster kullanmayı düşünüyoruz harley sportsterla çok benzer ama aralarındaki fiyat farkını düşünürsek boyanacak bir depo için o kadar paraya gerek yok diye düşünüyorum ben egzozdan korkuyordum ama anvildeki ismail abi -işleten- harley motosiklete bile hiç çekinmeden kendi yaptığı egzozu takıyor o yüzden o sıkıntı değil benim korktuğum lastikler olacak lastik pahalı onu bulup getirtmemiz gerekiyor dedi bakalım onun da çaresine bakılır elbet neyse videoyu izlediyseniz motosiklet onun çok az farklısı olacak mesela sinyal stop lambası yatak plakalık depo çamurluk vs renk uyumsuzluğu olmayacak piano black olacak detaylı olarak her karesini önce ve sonrasını fotoğraflayıp sizlerle paylaşacağım ama tabii 1.5-2 ay sonra olacak bunlar o zaman yeni konu açacağım yine de bana abilerim arkadaşlarım olarak fikir vermek isterseniz her zaman mesajlarımı ve bu konuyu takip ediyor olacağım eğer demek istediğiniz bilmem gereken özel bir şey varsa lütfen mesaj atın teşekkür ederim
-
universite de makine bolumu elemanlarini bul istedigin parcalari goster cizimlerini yapsinlar cikarsinlar hem onlar not alirlar hem sen isine bakarsin ucuz yollu hatta 1 yillik proje olarak at onlerine grup olarak girisirler belese bile getirirsin vb bolumlerden uretilen parcalari yapar takarsin ama tavsiyem BULASMA paran yok diyosun bir gencsin iki ilk motorun uc
duseceksin tamir masrafi kartel delsen olurya yeni basladim diye dalarsin daglara taslara guzel sivazlarlar sanayide sirtini . cok istiyosan CUSTOM al bir ikinci el china cikisli cift silindir 250 cc v motor chooper goster kendini dertlerini ogren acemiligini at sonra giris bu isler emek ister emek yoksa para ister elin anahtar tutmuyosa flex calistiginda korkarak kaciyorsan dugunde geline damada para yagdiran asiret lideri gibi para sacman lazim ( yaptirsan bile orjinal olmayan motorlari ustalar gorunusunden +300cakarlar severler boyle temiz yuzlu cocuklari) ) bir antalyali olarak istanbulda buyudum motordan da inmemisimdir hevesin varsa step step yap bu motor agriza CİKARACAK yatak vuracak subab cakacak yatak saracak yag sizdiracak krank kiracak sanziman dagitacak balata bitecek (yeni basladim diyenlerin siralamasidir ) xyz ne yaptim ben diye uzulme kucukden basla derim
ikinci motor olarak srad 600 vardi bende ilk degil olamazdi zaten direk cenaze olurdum ama :( cok siritan sigarali emmi gordum yine geldi mavili keko diye . sen gorme
-
eyvallah hocam tavsiyeleriniz için sağolun zaten ben ismail ustanın yapacağı her adımı her şeyi fotoğraflayıp videolayıp buraya yükleyeceğim motosiklet yapıldığı zaman sizler değerlendireceksiniz bak şu şöyle doğru bak şu şöyle yanlış diye merak etmeyin her şeyden haberiniz olacak işlemleri detaylı anlatacak görsellerle en küçük parçaya kadar göstereceğim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)