arkadaşlar bende chopper var ama racing bi motordan ne artısı var çok merak ediyorum.. çabuk hızlanmıyor racing gibi,görünüş ve sesten başka ne gibi avantajları var?
teşekkürler..
arkadaşlar bende chopper var ama racing bi motordan ne artısı var çok merak ediyorum.. çabuk hızlanmıyor racing gibi,görünüş ve sesten başka ne gibi avantajları var?
teşekkürler..
YAMAHA DRAGSTAR 650
ilginç cidden ilginç hocam sıcaklarmı vurdu başınıza yoksa bu soruda ciddimisiniz
Ben de hep bunu sormuşumdur kendime
Satılık Asya125t-Spidi mont
racingler daha dengeli diyorlar chopperlara nazaran. İkisinide kullanmadım ne duyduysam onu söyledim
hastayım güldürme şaka gibi
chopper yani tamamen kişiye özel imalat dünyada bir eşi olmayan race'in varsa artısı senin vücut şekline ve zevkine özel tasarlanmış olmasıdır. bu biraz daha hız anlamına da gelir.
neyse geç. hocam sen race'e geç. bu motor sana olmamış.
[COLOR="DarkGreen"][B]- Usta sorun varsa çözer. Deneyimli nasıl sorun çıkmayacağını bilir. Çömez sorunun kendisidir. Yaratır.[/B][/COLOR]
valla nerden başlıcamı bilmiyorum yaff.avatara bak sana yardımcı olur sanırım bu konuda pohahahah
valla farkını tam olarak bilelmem ama tek ortak noktası her ikisiniinde iki tekeri var
geri kalanı da fark olarak kabul et artık daha ne diim ..
RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE
abi bi cevap yokmu şimdi ? chopper daha uzun yol mu gider şişmeden acaba.. benim aklıma böyle bi cevap geldi ama ne kadar doğru bilmiyorum
YAMAHA DRAGSTAR 650
bence tüm modlar tarafından forum kuralları bir daha gözden geçirilmeli eğer insanlar bu kadar geyiğe dalga geçmeye v.s. hevesliyse bir serbest kürsü bölümü kurrulmalı ki millet orda kurdunu döksün.
elimden geldiğince cevap vermeye çalışayım.
Choper-Cruiser (kişiye özel yapılan motor-fabrikasyon motor) ayrımını bir kenara bırakırsak.
+ları:
daha az benzin yakar (aynı ccler içinde)
kalıplı insanlar üzerinde sırıtmazlar
kronojları ve granajlarının görüntüsü çoğu zaman racinglerden çok daha güzeldir (zevke göre değişebilir tersinide iddaa edenler olabilir)
çanta v.s. daha çok aksessuar ile özelleştirebilirsin
uzun yol yaptığında sırtın belin v.s. ağrımaz
motorun üzerine yatarak kullanmak zorunda kalmazsın (daha önceki açıklama buradada geçerlidir)
sesi daha güzeldir (aynısından)
tarfikte zaptetmek daha kolaydır
aniden hızlanmadığından basılamayacak yollarda limitlerini zorlayamazsın
eğer sürüş tekniğin iyiyse bilindiğinin aksine racinglerden çok daha dengelidir.
deposundaki benzin boldur, 100 200 km de bir benzin almak zorunda kalmazsın
v.s.
-leri
her zaman ortalama sürüşte (normal hızlarda) frenleri racinglere göre zayıf kalır
yavaş kalır (ama zaten amaç özgürlüktür)
kızlar daha çok racinglerden hoşlanır (özgürlük dedik ya )
eksozu sağlam yakar derin yapışır
motor eksoz tarafına devrilirse ve ayağın altında kalırca yanık et kokosunu duyarsın
v.s.
güzel cevaplar, kötü soru. altında dragstar 650cc var ve sen bu soruyu soruyorsun. ilginç...
May the Force be with McLaren Mercedes
Bence chooper tarzı motorlar binicilerini daha karizmatik gösteriyor (tabi bu benim tamamen kişsel görüşümdür) ayrıca hız meraklısı değilde zevkine motor kullanmak istiyorsan bu motorlar insana büyük zevk verir (motorum olmadığı halde okuduklarım ve kullanırken gördüklerimden aldığım izlenim) diye düşünüyorum. Ani sürat yapmadığı ve insana kendine hakim olabilme hissi verdiğini düşünüyorum ki buda emniyet açısından önemli. Ancak bir yanımda diyorki sen Drag tan bıkmışsın ve Racing istiyorsun ama kendine bunu itiraf etmekte zorlanıyorsun ama yanılıyorda olabilirim.
"+"sı nedir şöyle anlatayım:
1) kallavi bir göbek
2) bandana
3) bolca kromaj
4) şişkin pazular
5) sarışın fıstık artçı
ok??
Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228
beyler kısacası iki farklı amacı olan iki farklı kullanım biçimi olan motosikletleri karşılaştırmak biraz saçmalamak gidi geliyor bana soru yersiz bence....
www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri
bu konuya kilit yakışır...
Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228
Cruiser tarzında motora shipsin.Bide racing makinayı test et.Bence yorumlara değil kendi kanaatini tecrübeyle oluştur.Çünkü yazan herkes kendi beğenisine göre yorumlamış.
G-Strider adlı üyeden alıntı
ARkadaşlar özellikle ttopchu'nun dediklerine katılıyorum ama ayrıca... Chopper makinaların racinglerden en büyük özellikleri motorlarının güç karakteristliğidir.. Chopper makinaların devir saatleri çok abartılı değildir.. En azından Racing makinalar gibi yüksek devir çevirmezler. bunun farkı ise şudur.. Racing makinalar yüksek devir çevirdiklrinden dolayı çok yüksek beygir gücüne sahiptirler... Fakat Chopper cruiser ve custom tarzı makinalarda genellikle tork gücü ön planda olduğundan bu gücün arttırılması için V motor kullanılır.. Kısacası bu makinaların racinglerden farkı torklarının yüksek olması beygir güçlerinin düşük olmasıdır.. Ayrıca bu makinalar çok düşük devirlerde max. torka ulaşan tork canavarlarıdırlar.. Örneğin Yamaha Midnight star.. 1900cc 100hp (1900cc için düşük hp) Max. torka 2500rpmde ulaşıyor.. Ayrıca son olarak eklemem gerekiyor ki çok önemli.. yüksek beygir güçlü yüksek devir çeviren motosikletlerin motor ömrü düşük olur.. Ama chopperlarda ise tam tersi.. Baksanıza Bmw'nin eski chopperlarına.. Hala yollardalar..
[SIZE="2"][B][I][FONT="Verdana"][LEFT]MEEEEAAAAAAAUV
[/LEFT][/FONT][/I][/B][/SIZE]
zuahaha supersın tamamen katılıyom sanaG-Strider adlı üyeden alıntı
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)