Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

chopper'ın racing ten "+" sı nedir???

    REKLAM ALANI
  1. #1
    boraciner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    Kocaeli ve Sakarya
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650cc. - Clio 1.4 - Opel Frontera 2.2 TDI
    arkadaşlar bende chopper var ama racing bi motordan ne artısı var çok merak ediyorum.. çabuk hızlanmıyor racing gibi,görünüş ve sesten başka ne gibi avantajları var?

    teşekkürler..
    YAMAHA DRAGSTAR 650


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    f-ender - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2005
    Şehir
    bursa-denizli
    Motosikleti
    hyosung gv 250--haojin as150
    ilginç cidden ilginç hocam sıcaklarmı vurdu başınıza yoksa bu soruda ciddimisiniz

  3. #3
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    hiç güleceğim yoktu haa

  4. #4
    talkie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    uşak
    Motosikleti
    YBR125 CITY
    Ben de hep bunu sormuşumdur kendime
    Satılık Asya125t-Spidi mont

  5. #5
    dex_cooler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    racingler daha dengeli diyorlar chopperlara nazaran. İkisinide kullanmadım ne duyduysam onu söyledim

  6. #6
    aderans82 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul/avrupa
    Motosikleti
    Honda CBR600F-06 Silver
    hastayım güldürme şaka gibi

  7. #7
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    Alıntı talkie adlı üyeden alıntı
    Ben de hep bunu sormuşumdur kendime


  8. #8
    Krom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Marauder Elegance
    chopper yani tamamen kişiye özel imalat dünyada bir eşi olmayan race'in varsa artısı senin vücut şekline ve zevkine özel tasarlanmış olmasıdır. bu biraz daha hız anlamına da gelir.

    neyse geç. hocam sen race'e geç. bu motor sana olmamış.
    [COLOR="DarkGreen"][B]- Usta sorun varsa çözer. Deneyimli nasıl sorun çıkmayacağını bilir. Çömez sorunun kendisidir. Yaratır.[/B][/COLOR]

  9. #9
    Mert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA R1 ;)
    valla nerden başlıcamı bilmiyorum yaff.avatara bak sana yardımcı olur sanırım bu konuda pohahahah

    valla farkını tam olarak bilelmem ama tek ortak noktası her ikisiniinde iki tekeri var
    geri kalanı da fark olarak kabul et artık daha ne diim ..
    RACING TEAM ÜYESİ :GAZCI ÜYE

  10. #10
    boraciner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2005
    Şehir
    Kocaeli ve Sakarya
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar 650cc. - Clio 1.4 - Opel Frontera 2.2 TDI
    abi bi cevap yokmu şimdi ? chopper daha uzun yol mu gider şişmeden acaba.. benim aklıma böyle bi cevap geldi ama ne kadar doğru bilmiyorum
    YAMAHA DRAGSTAR 650

  11. #11
    Forumdan Uzaklaştırıldı ttopchu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2006
    bence tüm modlar tarafından forum kuralları bir daha gözden geçirilmeli eğer insanlar bu kadar geyiğe dalga geçmeye v.s. hevesliyse bir serbest kürsü bölümü kurrulmalı ki millet orda kurdunu döksün.

    elimden geldiğince cevap vermeye çalışayım.

    Choper-Cruiser (kişiye özel yapılan motor-fabrikasyon motor) ayrımını bir kenara bırakırsak.

    +ları:
    daha az benzin yakar (aynı ccler içinde)
    kalıplı insanlar üzerinde sırıtmazlar
    kronojları ve granajlarının görüntüsü çoğu zaman racinglerden çok daha güzeldir (zevke göre değişebilir tersinide iddaa edenler olabilir)
    çanta v.s. daha çok aksessuar ile özelleştirebilirsin
    uzun yol yaptığında sırtın belin v.s. ağrımaz
    motorun üzerine yatarak kullanmak zorunda kalmazsın (daha önceki açıklama buradada geçerlidir)
    sesi daha güzeldir (aynısından)
    tarfikte zaptetmek daha kolaydır
    aniden hızlanmadığından basılamayacak yollarda limitlerini zorlayamazsın
    eğer sürüş tekniğin iyiyse bilindiğinin aksine racinglerden çok daha dengelidir.
    deposundaki benzin boldur, 100 200 km de bir benzin almak zorunda kalmazsın
    v.s.

    -leri
    her zaman ortalama sürüşte (normal hızlarda) frenleri racinglere göre zayıf kalır
    yavaş kalır (ama zaten amaç özgürlüktür)
    kızlar daha çok racinglerden hoşlanır (özgürlük dedik ya )
    eksozu sağlam yakar derin yapışır
    motor eksoz tarafına devrilirse ve ayağın altında kalırca yanık et kokosunu duyarsın
    v.s.

  12. #12
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    güzel cevaplar, kötü soru. altında dragstar 650cc var ve sen bu soruyu soruyorsun. ilginç...
    May the Force be with McLaren Mercedes

  13. #13
    ceko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2006
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Gv 250
    Bence chooper tarzı motorlar binicilerini daha karizmatik gösteriyor (tabi bu benim tamamen kişsel görüşümdür) ayrıca hız meraklısı değilde zevkine motor kullanmak istiyorsan bu motorlar insana büyük zevk verir (motorum olmadığı halde okuduklarım ve kullanırken gördüklerimden aldığım izlenim) diye düşünüyorum. Ani sürat yapmadığı ve insana kendine hakim olabilme hissi verdiğini düşünüyorum ki buda emniyet açısından önemli. Ancak bir yanımda diyorki sen Drag tan bıkmışsın ve Racing istiyorsun ama kendine bunu itiraf etmekte zorlanıyorsun ama yanılıyorda olabilirim.

  14. #14
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    "+"sı nedir şöyle anlatayım:
    1) kallavi bir göbek
    2) bandana
    3) bolca kromaj
    4) şişkin pazular
    5) sarışın fıstık artçı

    ok??
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  15. #15
    NicemaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    beyler kısacası iki farklı amacı olan iki farklı kullanım biçimi olan motosikletleri karşılaştırmak biraz saçmalamak gidi geliyor bana soru yersiz bence....
    www.enguclu.com ==>> EnGuclu Bilişim&Internet Hizmetleri

  16. #16
    G-Strider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 250 ABS
    bu konuya kilit yakışır...
    Bir gün bir Suzuki G-Strider ile...
    Suzuki G-Strider Motosiklet.Net Konu Başlığı >> http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=3228

  17. #17
    DARKDIAMOND - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2006
    Şehir
    üsküdar/istanbul
    Cruiser tarzında motora shipsin.Bide racing makinayı test et.Bence yorumlara değil kendi kanaatini tecrübeyle oluştur.Çünkü yazan herkes kendi beğenisine göre yorumlamış.

  18. #18
    mostwanted_57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2006
    Şehir
    İst./Bostancı
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 ABS
    Alıntı G-Strider adlı üyeden alıntı
    bu konuya kilit yakışır...


  19. #19
    Blacat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Dream City İSTANBUL
    Motosikleti
    Keeway SL150
    ARkadaşlar özellikle ttopchu'nun dediklerine katılıyorum ama ayrıca... Chopper makinaların racinglerden en büyük özellikleri motorlarının güç karakteristliğidir.. Chopper makinaların devir saatleri çok abartılı değildir.. En azından Racing makinalar gibi yüksek devir çevirmezler. bunun farkı ise şudur.. Racing makinalar yüksek devir çevirdiklrinden dolayı çok yüksek beygir gücüne sahiptirler... Fakat Chopper cruiser ve custom tarzı makinalarda genellikle tork gücü ön planda olduğundan bu gücün arttırılması için V motor kullanılır.. Kısacası bu makinaların racinglerden farkı torklarının yüksek olması beygir güçlerinin düşük olmasıdır.. Ayrıca bu makinalar çok düşük devirlerde max. torka ulaşan tork canavarlarıdırlar.. Örneğin Yamaha Midnight star.. 1900cc 100hp (1900cc için düşük hp) Max. torka 2500rpmde ulaşıyor.. Ayrıca son olarak eklemem gerekiyor ki çok önemli.. yüksek beygir güçlü yüksek devir çeviren motosikletlerin motor ömrü düşük olur.. Ama chopperlarda ise tam tersi.. Baksanıza Bmw'nin eski chopperlarına.. Hala yollardalar..
    [SIZE="2"][B][I][FONT="Verdana"][LEFT]MEEEEAAAAAAAUV
    [/LEFT][/FONT][/I][/B][/SIZE]

  20. #20
    motodevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul/Bostanci
    Motosikleti
    Yamaha Xmax 250 Momo
    Alıntı G-Strider adlı üyeden alıntı
    "+"sı nedir şöyle anlatayım:
    1) kallavi bir göbek
    2) bandana
    3) bolca kromaj
    4) şişkin pazular
    5) sarışın fıstık artçı

    ok??
    zuahaha supersın tamamen katılıyom sana


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler