Elektrikli ZERO SR 67 bg - 144 NM piskopat makine
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Cavur yapıyor abi diyesim geldi.
-
egzoz sesi olayını çözmek lazım yoksa çok sıkıntı bu kadar hızlı bir alet için.
-
tahmınım bi z1000 fiyatı olacagından kimse almaz alamaz, sessiz bir makina ile o kadar basarsak ölürüz muhtemelen Türkiyede
-
akbird adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar mrb. Daha önce Elektrikli motosikletlerle ilgili video yapmıştım. Bu sefer içlerinden en güçlüsünü tek başına video yaptım. Çok güçlü. İlk andan itibaren max tork , gaza her dokunmanız da arkanın yanlaması. Sessiz bir şekilde 160 km hızla gitmek insanı ürkütmüyor değil. Ayrıca video sonunda konya drag yarışlarında çekilmiş bi videosunuda göreceksiniz. &00cc yapılı makineyi geride bırakırken. İyi seyirler. youtube kanalıma abone olun
https://www.youtube.com/watch?v=DU0TdKh4RXc
Gerçekten e-bike'a yeni bi soluk Öngörülen liste fiyatı hakkında bir bilginiz var mı?
-
YouSuffer adlı üyeden alıntı
tahmınım bi z1000 fiyatı olacagından kimse almaz alamaz, sessiz bir makina ile o kadar basarsak ölürüz muhtemelen Türkiyede
Klavyemden aldin
Yavaş gitmeyi hızlı hale getirmeyi deneyin
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
E-bike hakkında çok araştırma yaptım. O hızda giderseniz pilini muhtemelen 15dk içinde bitirirsiniz. Yada söyle diyeyim; ortalama 10kwh pil paketleri var. 50kw harcayan motor bu hesapla tam güçte pili 12dk da bitirebilir. Hız 160km olursa 32km sonunda pil bitmiş olur ve bunun da şarj süresi 5-6 saattir. Ama hızınız 70kmh altında olursa o zaman 150-200km menzilleri görmek mümkün. Mevcut pil teknolojisi yüzünden sıvı yakıtlı araçlara göre hiçbir avantajları yok şimdilik. Avantaj ancak 50-60kg ağırlığındaki elektrikli bisikletlerde ve 70km/h hıza kadar geçerli. Tabi bu bizim memleket yollarında gezenler değilse. Li-ion yada li-po pilli olanlar için geçerli. Bizim yollarda gördüklerimizin akü ömürleri ve menzillerini değerlendirirsek km başına maliyeti belki 250cc bir motosikletten bile yüksektir.
-
aletin yurt dışı fiyati $15,995.00 = 48.624TL nakliye vs hiç bir masraf dahil değil, buna birde gümrük dü kdv idi bişiler daha eklenir.. )
extra olarak alabilecekleriniz;
Power Tank (+$2,495.00)
Quick-charge (+$599.99)
http://www.zeromotorcycles.com/zero-...r.php?model=sr
alırmıyım? almam, okadar kafayı yemedim.. okadar parayı neye verdiğimizde belli değil,
akü ömrünüde hesaba katın 1, 2yılda bir 600$ bayılmak var,
ancak şöyle bir alternatifim de var 4bin tl ye,
http://urun.n11.com/elektrikli-motos...mper-P72533110
-
okoca adlı üyeden alıntı
bunu inceledim sirkecide motosikletçilerde duruyor çok tatlı goruntu fakat 80 100 km gidiceksin sadece ve 8 saat sonra dolcak sarjı çokta kullanıslı degıl 4.500 tle
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
80km gitmesi imkansız. 1440watt pil paketi var. Motorun kendi 120kg + 70kg sürücü = 190kg x (0,2 ortalama katsayı) = 38watt km de ortalama enerji harcar 1440/38 = 38km menzil eder. Çok basarsanız o kadar da gitmez. Bu pille 80km hayal. Birde kullandığı akü kalitesiz 300 şarjda ömrü bitiyor. Oradan yola çıkarsak 38km şarj başına menzil x 300 şarj dersek = 11400km toplam akü ömrü olur. Akü ortama 1000TL/11400km = 0,09tl/km maliyeti olur. Fena değil yinede. Ama çekilen zahmete değer mi orası tartışılır.
-
okoca adlı üyeden alıntı
msx'e çakması.
-
bilginozi adlı üyeden alıntı
80km gitmesi imkansız. 1440watt pil paketi var. Motorun kendi 120kg + 70kg sürücü = 190kg x (0,2 ortalama katsayı) = 38watt km de ortalama enerji harcar 1440/38 = 38km menzil eder. Çok basarsanız o kadar da gitmez. Bu pille 80km hayal. Birde kullandığı akü kalitesiz 300 şarjda ömrü bitiyor. Oradan yola çıkarsak 38km şarj başına menzil x 300 şarj dersek = 11400km toplam akü ömrü olur. Akü ortama 1000TL/11400km = 0,09tl/km maliyeti olur. Fena değil yinede. Ama çekilen zahmete değer mi orası tartışılır.
Olur olmadık yerde akü biter keşke bu paraya ybr alsaydım der insan en azından parayı basıyorsun depo full
11 hp 2 kişi taşır rampa da bunun kadar bayılmaz
Plastikten üretilmedi 1 yılda dökülmez
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
rosso 2 lastiklerle bile kontrol etmek bazen zorlaşıyor diyorsun
bu demektir bin km de bir lastik değişimi yapmak zorunda kalır bunu alan
-
anlaşılan bu gidişle bu rakamlarla biz adam gibi elektirik motorsiklete binemeyeceğiz, görünüşe göre hisse senedi fiyatlarını bizden çıkarmak niyetindeler )) ne varsa gene çinlide var, hallederler şarj işini, misal hücreleri ayrı ayrı şarj edecek bi sistem üzerinde çalışıyormuş çinli amcalarımız, geliştirirler yoksa onlar olmasa elektirikli motorsiklet göremicez..
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
O dediğiniz sistem hali hazırda kullanılıyor bunlarda. BMS diye geçer adı. Her hücreden kontrollü olarak elektrik çeker ve kontrollü olarak şarj eder. Sizin belirlediğiniz limitten fazla akım çekmez, belirlediğiniz voltajın altına düşerse hücreyi kapatır, belirlediğiniz voltaj fazla şarj etmez bu sayede pilin ölmesine engel olur.
-
Bu şarj olayı uzun vadede nasıl çözülecek sizce?
-
ben açıkcası zero daki, o motor bloğu kısmının, komple içinin akü dolu olduğunu düşünüyorum,
çinli amcalar ilerleyen yıllarda çözeceklerdir, bu menzil ve akü sorununu yoksa, yuki ile zero nun nm leri aynı biri 140 diğeri 144..
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Şu anda lipo piller çok hızlı şarj edilebiliyor hali hazırda. Ama taşıdığı enerjiye göre kıyaslayınca en yüksek enerji taşıyıcılığı olan piller li-ion piller olduğu için elektrikli taşıtlarda onlar kullanılıyor. Bu yüzden şarj süresi biraz uzuyor. li-ion pillerde ortalama 2-4 saat arasındadır. Söyle söyliyim 1kwh li-ion pil 3,8kg iken lipo pil 5kg, daha da yüksek şarj sayısı olan lifepo4 pil 10kg gibi bir ağırlığa tekabül ediyor. Ülkemizde bulunan motorların pillerinin 6-8 saatte dolmasının sebebi ucuz türde li-ion bile olmayan pil kullanılmasıdır. Şu anda hali hazırda alüminyum-ion piller üzerinde çalışmalar sürüyor. 1dk gibi bir sürede şarj edilebiliyorlar teorik olarak yüksek enerji taşıyabildiğini yazıyorlar ama üretilmiş yüksek kapasiteli alüminyum-ion bir pil henüz yok. Enerji tutma özelliğini göstermesi için elektrolit olarak kullanılan maddeyi biraz daha geliştirerek yada farklı bir elektrolit bularak bunu yapmaya çalışıyorlar. Zaten bu alüminyum-ion pil olayı çözülse ve teoride iddia ettikleri kapasiteyi yakalayabilirlerse mevcut elektrikli araçların mezilleri ortalama 3 katına çıkıp 3-5 sene içinde dünyada elektrikli araç üretimi çok ciddi bir seviyeye ulaşır. Ve petrol zengini ülkeler muhtemelen artık fakir ülke olur diye düşünüyorum. Sadece 30kg lık bir axial flux elektrik motorundan 200bg gibi ciddi güç üretebiliyor. Daha büyükleri 600bg gibi güçler üretebiliryorlar. Yakıtlı motorların hacim ve ağırlıklarına göre kıyas yaparsak şu anki teknojoji ile elektrik motorları ürkütücü derecede fazla güç üretebiliyorlar.
-
okoca adlı üyeden alıntı
aletin yurt dışı fiyati $15,995.00 = 48.624TL nakliye vs hiç bir masraf dahil değil, buna birde gümrük dü kdv idi bişiler daha eklenir..
)
çoluk çocuğun eline geçmemesi gereken bir alet ucuz olmasın daha iyi
malum elektriklileri görüyoruz
-
arka tekere bakalım, bobin kısmı teker içersinde değil.
sanıyorum olay şöyle gelişiyor, kalkışdan sonra araç, bobinlere çinlideki gibi sürekli yükselen akım vermiyor,
bir tür artan oranda teker turuna göre sert vuruş yapıyor, buda yüksek hızlara çıkmaya izin veriyor,
çinlilerde ise gaz koluna göre sabit miktarda akım akışı var buda doğrudan son hızı, bobine uygulanan max voltaj kadar limitliyor.
şurasından eminim, piyasaya modeller çıktığında ve satış başladığında çinliler affetmez klonlar bize sunarlar ))
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)