Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Elektrikli ZERO SR 67 bg - 144 NM piskopat makine

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    akbird - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    Z one 180 - MT 07
    Arkadaşlar mrb. Daha önce Elektrikli motosikletlerle ilgili video yapmıştım. Bu sefer içlerinden en güçlüsünü tek başına video yaptım. Çok güçlü. İlk andan itibaren max tork , gaza her dokunmanız da arkanın yanlaması. Sessiz bir şekilde 160 km hızla gitmek insanı ürkütmüyor değil. Ayrıca video sonunda konya drag yarışlarında çekilmiş bi videosunuda göreceksiniz. &00cc yapılı makineyi geride bırakırken. İyi seyirler. youtube kanalıma abone olun

    https://www.youtube.com/watch?v=DU0TdKh4RXc
    RAMİREZ, burakcvck, Bthndmrl ve 2 diğerleri bunu beğendiler..
    youtube : motorcu hikayeleri (motovlog) youtube - facebook adaletsurucukursu / Antalya /


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Cavur yapıyor abi diyesim geldi.

  3. #3
    12680 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pcx 125
    egzoz sesi olayını çözmek lazım yoksa çok sıkıntı bu kadar hızlı bir alet için.

  4. #4
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    tahmınım bi z1000 fiyatı olacagından kimse almaz alamaz, sessiz bir makina ile o kadar basarsak ölürüz muhtemelen Türkiyede
    sezgingulmez bunu beğendi.

  5. #5
    burakcvck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2015
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha XSR 700 Xtribute
    Alıntı akbird adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar mrb. Daha önce Elektrikli motosikletlerle ilgili video yapmıştım. Bu sefer içlerinden en güçlüsünü tek başına video yaptım. Çok güçlü. İlk andan itibaren max tork , gaza her dokunmanız da arkanın yanlaması. Sessiz bir şekilde 160 km hızla gitmek insanı ürkütmüyor değil. Ayrıca video sonunda konya drag yarışlarında çekilmiş bi videosunuda göreceksiniz. &00cc yapılı makineyi geride bırakırken. İyi seyirler. youtube kanalıma abone olun

    https://www.youtube.com/watch?v=DU0TdKh4RXc
    Gerçekten e-bike'a yeni bi soluk Öngörülen liste fiyatı hakkında bir bilginiz var mı?

  6. #6
    sezgingulmez - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Şubat 2015
    Şehir
    Çorlu/Tekirdağ
    Motosikleti
    Kanuni GT170 / Mondial RX3İ EVO
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tahmınım bi z1000 fiyatı olacagından kimse almaz alamaz, sessiz bir makina ile o kadar basarsak ölürüz muhtemelen Türkiyede
    Klavyemden aldin
    Yavaş gitmeyi hızlı hale getirmeyi deneyin

  7. #7
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    E-bike hakkında çok araştırma yaptım. O hızda giderseniz pilini muhtemelen 15dk içinde bitirirsiniz. Yada söyle diyeyim; ortalama 10kwh pil paketleri var. 50kw harcayan motor bu hesapla tam güçte pili 12dk da bitirebilir. Hız 160km olursa 32km sonunda pil bitmiş olur ve bunun da şarj süresi 5-6 saattir. Ama hızınız 70kmh altında olursa o zaman 150-200km menzilleri görmek mümkün. Mevcut pil teknolojisi yüzünden sıvı yakıtlı araçlara göre hiçbir avantajları yok şimdilik. Avantaj ancak 50-60kg ağırlığındaki elektrikli bisikletlerde ve 70km/h hıza kadar geçerli. Tabi bu bizim memleket yollarında gezenler değilse. Li-ion yada li-po pilli olanlar için geçerli. Bizim yollarda gördüklerimizin akü ömürleri ve menzillerini değerlendirirsek km başına maliyeti belki 250cc bir motosikletten bile yüksektir.
    BlackNaked bunu beğendi.

  8. #8

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    aletin yurt dışı fiyati $15,995.00 = 48.624TL nakliye vs hiç bir masraf dahil değil, buna birde gümrük dü kdv idi bişiler daha eklenir.. )

    extra olarak alabilecekleriniz;
    Power Tank (+$2,495.00)
    Quick-charge (+$599.99)

    http://www.zeromotorcycles.com/zero-...r.php?model=sr

    alırmıyım? almam, okadar kafayı yemedim.. okadar parayı neye verdiğimizde belli değil,
    akü ömrünüde hesaba katın 1, 2yılda bir 600$ bayılmak var,
    ancak şöyle bir alternatifim de var 4bin tl ye,

    http://urun.n11.com/elektrikli-motos...mper-P72533110


    Hakan bilgin bunu beğendi.

  9. #9
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aletin yurt dışı fiyati $15,995.00 = 48.624TL nakliye vs hiç bir masraf dahil değil, buna birde gümrük dü kdv idi bişiler daha eklenir.. )

    extra olarak alabilecekleriniz;
    Power Tank (+$2,495.00)
    Quick-charge (+$599.99)

    http://www.zeromotorcycles.com/zero-...r.php?model=sr

    alırmıyım? almam, okadar kafayı yemedim.. okadar parayı neye verdiğimizde belli değil,
    akü ömrünüde hesaba katın 1, 2yılda bir 600$ bayılmak var,
    ancak şöyle bir alternatifim de var 4bin tl ye,

    http://urun.n11.com/elektrikli-motos...mper-P72533110


    http://cdn4.n11.com.tr/a1/1024/15/08...6435411847.jpg
    bunu inceledim sirkecide motosikletçilerde duruyor çok tatlı goruntu fakat 80 100 km gidiceksin sadece ve 8 saat sonra dolcak sarjı çokta kullanıslı degıl 4.500 tle

  10. #10
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    80km gitmesi imkansız. 1440watt pil paketi var. Motorun kendi 120kg + 70kg sürücü = 190kg x (0,2 ortalama katsayı) = 38watt km de ortalama enerji harcar 1440/38 = 38km menzil eder. Çok basarsanız o kadar da gitmez. Bu pille 80km hayal. Birde kullandığı akü kalitesiz 300 şarjda ömrü bitiyor. Oradan yola çıkarsak 38km şarj başına menzil x 300 şarj dersek = 11400km toplam akü ömrü olur. Akü ortama 1000TL/11400km = 0,09tl/km maliyeti olur. Fena değil yinede. Ama çekilen zahmete değer mi orası tartışılır.
    leokaplann bunu beğendi.

  11. #11
    Onurhan D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ekim 2014
    Şehir
    İzmir
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aletin yurt dışı fiyati $15,995.00 = 48.624TL nakliye vs hiç bir masraf dahil değil, buna birde gümrük dü kdv idi bişiler daha eklenir.. )

    extra olarak alabilecekleriniz;
    Power Tank (+$2,495.00)
    Quick-charge (+$599.99)

    http://www.zeromotorcycles.com/zero-...r.php?model=sr

    alırmıyım? almam, okadar kafayı yemedim.. okadar parayı neye verdiğimizde belli değil,
    akü ömrünüde hesaba katın 1, 2yılda bir 600$ bayılmak var,
    ancak şöyle bir alternatifim de var 4bin tl ye,

    http://urun.n11.com/elektrikli-motos...mper-P72533110


    http://cdn4.n11.com.tr/a1/1024/15/08...6435411847.jpg
    msx'e çakması.

  12. #12
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı bilginozi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    80km gitmesi imkansız. 1440watt pil paketi var. Motorun kendi 120kg + 70kg sürücü = 190kg x (0,2 ortalama katsayı) = 38watt km de ortalama enerji harcar 1440/38 = 38km menzil eder. Çok basarsanız o kadar da gitmez. Bu pille 80km hayal. Birde kullandığı akü kalitesiz 300 şarjda ömrü bitiyor. Oradan yola çıkarsak 38km şarj başına menzil x 300 şarj dersek = 11400km toplam akü ömrü olur. Akü ortama 1000TL/11400km = 0,09tl/km maliyeti olur. Fena değil yinede. Ama çekilen zahmete değer mi orası tartışılır.
    Olur olmadık yerde akü biter keşke bu paraya ybr alsaydım der insan en azından parayı basıyorsun depo full
    11 hp 2 kişi taşır rampa da bunun kadar bayılmaz
    Plastikten üretilmedi 1 yılda dökülmez
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  13. #13
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    rosso 2 lastiklerle bile kontrol etmek bazen zorlaşıyor diyorsun
    bu demektir bin km de bir lastik değişimi yapmak zorunda kalır bunu alan

  14. #14

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    anlaşılan bu gidişle bu rakamlarla biz adam gibi elektirik motorsiklete binemeyeceğiz, görünüşe göre hisse senedi fiyatlarını bizden çıkarmak niyetindeler )) ne varsa gene çinlide var, hallederler şarj işini, misal hücreleri ayrı ayrı şarj edecek bi sistem üzerinde çalışıyormuş çinli amcalarımız, geliştirirler yoksa onlar olmasa elektirikli motorsiklet göremicez..

  15. #15
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    O dediğiniz sistem hali hazırda kullanılıyor bunlarda. BMS diye geçer adı. Her hücreden kontrollü olarak elektrik çeker ve kontrollü olarak şarj eder. Sizin belirlediğiniz limitten fazla akım çekmez, belirlediğiniz voltajın altına düşerse hücreyi kapatır, belirlediğiniz voltaj fazla şarj etmez bu sayede pilin ölmesine engel olur.

  16. #16
    Iron&Road - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Arora Avantgarde 150 - Honey Badger
    Bu şarj olayı uzun vadede nasıl çözülecek sizce?

  17. #17

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    ben açıkcası zero daki, o motor bloğu kısmının, komple içinin akü dolu olduğunu düşünüyorum,

    çinli amcalar ilerleyen yıllarda çözeceklerdir, bu menzil ve akü sorununu yoksa, yuki ile zero nun nm leri aynı biri 140 diğeri 144..

  18. #18
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat
    bilginozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2006
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    600rr ABS - 2008
    Şu anda lipo piller çok hızlı şarj edilebiliyor hali hazırda. Ama taşıdığı enerjiye göre kıyaslayınca en yüksek enerji taşıyıcılığı olan piller li-ion piller olduğu için elektrikli taşıtlarda onlar kullanılıyor. Bu yüzden şarj süresi biraz uzuyor. li-ion pillerde ortalama 2-4 saat arasındadır. Söyle söyliyim 1kwh li-ion pil 3,8kg iken lipo pil 5kg, daha da yüksek şarj sayısı olan lifepo4 pil 10kg gibi bir ağırlığa tekabül ediyor. Ülkemizde bulunan motorların pillerinin 6-8 saatte dolmasının sebebi ucuz türde li-ion bile olmayan pil kullanılmasıdır. Şu anda hali hazırda alüminyum-ion piller üzerinde çalışmalar sürüyor. 1dk gibi bir sürede şarj edilebiliyorlar teorik olarak yüksek enerji taşıyabildiğini yazıyorlar ama üretilmiş yüksek kapasiteli alüminyum-ion bir pil henüz yok. Enerji tutma özelliğini göstermesi için elektrolit olarak kullanılan maddeyi biraz daha geliştirerek yada farklı bir elektrolit bularak bunu yapmaya çalışıyorlar. Zaten bu alüminyum-ion pil olayı çözülse ve teoride iddia ettikleri kapasiteyi yakalayabilirlerse mevcut elektrikli araçların mezilleri ortalama 3 katına çıkıp 3-5 sene içinde dünyada elektrikli araç üretimi çok ciddi bir seviyeye ulaşır. Ve petrol zengini ülkeler muhtemelen artık fakir ülke olur diye düşünüyorum. Sadece 30kg lık bir axial flux elektrik motorundan 200bg gibi ciddi güç üretebiliyor. Daha büyükleri 600bg gibi güçler üretebiliryorlar. Yakıtlı motorların hacim ve ağırlıklarına göre kıyas yaparsak şu anki teknojoji ile elektrik motorları ürkütücü derecede fazla güç üretebiliyorlar.
    mehmetenis bunu beğendi.

  19. #19
    shooter1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2013
    Şehir
    Manisa
    Alıntı okoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aletin yurt dışı fiyati $15,995.00 = 48.624TL nakliye vs hiç bir masraf dahil değil, buna birde gümrük dü kdv idi bişiler daha eklenir.. )
    çoluk çocuğun eline geçmemesi gereken bir alet ucuz olmasın daha iyi
    malum elektriklileri görüyoruz

  20. #20

    Üyelik
    13 Eylül 2014
    Şehir
    Samsun
    arka tekere bakalım, bobin kısmı teker içersinde değil.


    sanıyorum olay şöyle gelişiyor, kalkışdan sonra araç, bobinlere çinlideki gibi sürekli yükselen akım vermiyor,
    bir tür artan oranda teker turuna göre sert vuruş yapıyor, buda yüksek hızlara çıkmaya izin veriyor,

    çinlilerde ise gaz koluna göre sabit miktarda akım akışı var buda doğrudan son hızı, bobine uygulanan max voltaj kadar limitliyor.

    şurasından eminim, piyasaya modeller çıktığında ve satış başladığında çinliler affetmez klonlar bize sunarlar ))
    akbird ve Hakan bilgin bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)