ŞİKAYETTE VEYA RİCADA BULUNMAK. BELEDİYEDEN ,DEVLETTEN.
Reklamlar
-
1. RİCAMIZ/ŞİKAYETİMİZ !
ORTA REFÜJ SULAMALARI GENELDE YOLA TAŞMAKTA VEYA FISKİYELER YOLA DÖNÜK POZİSYONDA DURMAKTA BUNA Bİ ÇÖZÜM YOLU BULMALARINI RİCA ETMEMİZ LAZIM TOPLANIP.
2. RİCAMIZ ÖNERİMİZ
kURYECİLERİN VEYA PAKETÇİLERİN UCUZ KASK KULLANMAMALARINI SAĞLAMAMIZ LAZIM KENDİ CANLARI İÇİN. DUYDUĞUM OKUDUĞUM KADARIYLA BAZI FİRMALAR UCUZ KASKLARI DIŞINDA KASK TAKTIRMIYOMUŞ PAKETÇİLERİNE. HER İL TOPLAŞIP RİCADA VEYA ŞİKAYETTE BULUNMALI.
Reklamlar
-
ya arkadaşım, sen seçim öncesi verilen hangi vaadin tutulduğunu gördün ki bunları "rica edeceksin"?
Sen düş öl, sigorta kasko bedelleri artsın, motordur yedek parçadır satılsın ki ordan vergi toplasınlar ancak bu şekilde tayyip tüm sülalesine gemicik alabilir.
-
Mesela sharp 4 yıldız altı kask takanlara ceza kesilsin. Kask cezasının asıl amacı insan hayatını korumak değil mi? E bu adamlar sırf ceza yememek için kafasına kartonpiyer geçirip gidiyor.
-
burası Türkiye efendim. Siz böyle bir ricada bulunursanız devletten önce halk size o zaman motora binme der. Milletimizin sorun çözme şekli bu. Sanki halk çok über de devlet geri kalmış.
-
Virajlarda ve buralara yakın yerlerde bence hiç bir bitki vs. olmamalı ki sulamayada gerek duyulmasın. En mantıklısı, en kârlısı. Yol orası; bağ bahçe orman değil. Birileri rant sağlayacak diye önemsiz yerlere çim döşemenin bir mantığı yok.
-
-
Ziraat mühendisliği okuyan 4.sınıf bir genç olarak, yukarıda yazılanın aksine keşke her boşluk yeşillense, Avrupa ülkelerinde şehirler arası dağlık yerlerde bile asfalt biter bitmez hemen çim başlıyor ne kum ne mıcır hiçbirşey yok, harika bir görüntü. Ülkemizde bu refüj saçmalığının tek nedeni, işten bir bok anlamayan mühendislerin mimarların torpil ile belediye bünyesinde faaliyet göstermesi.
Bilimsel açıklaması ise, sulanan toprağın belli bir yerden sonra infiltre olamaması ve yüzey akışı ile topraktan taşıp asfalta dökülmesi. Çözümü ise çok basit. Toprak su ile doygun hale geldiğinde sulamayı bitirmek. Ama bunu yapacak mühendiste ve bu işi yapan işçide bilinç ve işini iyi yapma azmi var mı. Maalesef..
-
Motosiklet Eğitmeni
Daha önce yüzlerce defa yapıldı bunlar.
Hiçbir yetkili sallamadı bile.
Murat'ın ölümünden sonra ısrarla yaptığım başvurulardan bir tanesinde mailime gelen cevap yaklaşık olarak şöyleydi.
" çim sulama işlemleri sırasında asfaltın ıslandığını ve motosiklet için tehlike yarattığını iddia etmişsiniz. Peki yağmurda nasıl sürüyorsunuz?"
Yani kelimesi kelimesine böyle değildi ama yazılanlar yukarıda yazdığım satırları ima ediyordu.
-
COQ adlı üyeden alıntı
Daha önce yüzlerce defa yapıldı bunlar.
Hiçbir yetkili sallamadı bile.
Murat'ın ölümünden sonra ısrarla yaptığım başvurulardan bir tanesinde mailime gelen cevap yaklaşık olarak şöyleydi.
" çim sulama işlemleri sırasında asfaltın ıslandığını ve motosiklet için tehlike yarattığını iddia etmişsiniz. Peki yağmurda nasıl sürüyorsunuz?"
Yani kelimesi kelimesine böyle değildi ama yazılanlar yukarıda yazdığım satırları ima ediyordu.
Biz her gün yola aha şu köşe ıslak, aha şu viraj da çukur vardır, aha şu dönemeçte inşaat var yolda kesin kum vardır diyerek çıkıyoruz. Arada bir insan hali dikkatten kaçıyor ölüyoruz.
-
CT.ATC adlı üyeden alıntı
Ziraat mühendisliği okuyan 4.sınıf bir genç olarak, yukarıda yazılanın aksine keşke her boşluk yeşillense, Avrupa ülkelerinde şehirler arası dağlık yerlerde bile asfalt biter bitmez hemen çim başlıyor ne kum ne mıcır hiçbirşey yok, harika bir görüntü. Ülkemizde bu refüj saçmalığının tek nedeni, işten bir bok anlamayan mühendislerin mimarların torpil ile belediye bünyesinde faaliyet göstermesi.
Bilimsel açıklaması ise, sulanan toprağın belli bir yerden sonra infiltre olamaması ve yüzey akışı ile topraktan taşıp asfalta dökülmesi. Çözümü ise çok basit. Toprak su ile doygun hale geldiğinde sulamayı bitirmek. Ama bunu yapacak mühendiste ve bu işi yapan işçide bilinç ve işini iyi yapma azmi var mı. Maalesef..
hocam olay toprağın suya doyması değil, yerleştirilen zımbırtıların direkt olarak yolu sulaması.
hele bir de rüzgar felan varsa o fıskiyelerin suyu yüzüne yüzüne geliyor insanın.
damla sulama yapamıyorlar mı oralara?
-
1- Damla sulamaya geçiş yapılmalı
2- Sanırım kurye ve işveren arasındaki bir sorun bu, veren razı binen razı olduktan sonra sen bişey yapamazsın.
Kurye ARAI takınca işverenin bıdı bıdı edeceğini sanmıyorum.
Ayrıca kuryeler de "kazadan değil cezadan korusun yeter" mantığıyla hareket etmekteler..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
isteklerinizde kesinlikle haklısınız ama gerçekçi olmak lazım. çıkıp taksimde kendimizi de yaksak, sokaklarda vücudumuza "sulamayı durdurun" yazıp çıplak da koşsak kimse bizi sallamayacak. genelde bildiğim yollardan gidip geldiğim için nerede ne çıkacağını bildiğim için ve en sağ şeridin en sağından olduğu gibi en sol şeridin en solundan gitmekten kaçındığım için bu sorunla pek sık karşılaşmadım. daha köprü gibi ana yollarda şeridin ortasında oluşmuş kocaman tümsekler ufak motorları yolundan çıkarabilirken (köprüden geçenler ne demek istediğimi daha iyi anlar), şerit çizgileri kaydırıp düşürebilirken ve bunlara herhangi bir çözüm bulunmuyorken sulama ile ilgili de bir çözüm bulunmayacaktır ne yazık ki..
-
meystuna adlı üyeden alıntı
1. RİCAMIZ/ŞİKAYETİMİZ !
ORTA REFÜJ SULAMALARI GENELDE YOLA TAŞMAKTA VEYA FISKİYELER YOLA DÖNÜK POZİSYONDA DURMAKTA BUNA Bİ ÇÖZÜM YOLU BULMALARINI RİCA ETMEMİZ LAZIM TOPLANIP.
5-6 gün önce bir taksi bu su yüzünden hakimiyeti kaybediyor ve bariyerlere vuruyor, motosikletin vay haline
-
meystuna adlı üyeden alıntı
1. RİCAMIZ/ŞİKAYETİMİZ !
ORTA REFÜJ SULAMALARI GENELDE YOLA TAŞMAKTA VEYA FISKİYELER YOLA DÖNÜK POZİSYONDA DURMAKTA BUNA Bİ ÇÖZÜM YOLU BULMALARINI RİCA ETMEMİZ LAZIM TOPLANIP.
2. RİCAMIZ ÖNERİMİZ
kURYECİLERİN VEYA PAKETÇİLERİN UCUZ KASK KULLANMAMALARINI SAĞLAMAMIZ LAZIM KENDİ CANLARI İÇİN. DUYDUĞUM OKUDUĞUM KADARIYLA BAZI FİRMALAR UCUZ KASKLARI DIŞINDA KASK TAKTIRMIYOMUŞ PAKETÇİLERİNE. HER İL TOPLAŞIP RİCADA VEYA ŞİKAYETTE BULUNMALI.
Merhaba,
Önce tamamen büyük harfle yazmanın bağırmak anlamına geldiğini ve okuyanlara saygısızlık olduğunu öğrenmeniz gerektiğini düşünüyorum. Cevabımın gerisini bunu bilmediğinizi varsayarak yazıyorum.
Sulamayı yapan maraba su parasını kendisi ödemediği için vanayı dibine kadar açıp defolup gidiyor, sular o yüzden taşıyor. Fıskiyelerin yola dönük yerleştirilmesi söz konusu değil, kazara dönmüş veya birkaç tanesi o marabanın haince zevkini tatmin için özellikle çevrilmiş olabilir. Bunun çözümü toplanıp "rica" etmek değil, belediye başkanına binlerce, on binlerce yazılı "talep" gönderip rahatsız etmektir. Trafiği tehlikeye düşürecek işler yapmak yasaktır, belediyeler de bundan muaf değildir. Yolda arabanızı yıkayıp asfaltı ıslattığınız zaman size bir sürü cezanın yanında trafiği tehlikeye düşürmekten de ceza yazarlar ama kendileri ıslatınca gurk olurlar.
Kuryeciler veya paketçiler de kendi güvenlikleri kendileri düşünmelidir. Ekmek parası yavesi yapmayalım. Ekmek parası için kalitesiz kask takma konusunu halledince bu sefer kalitesiz motosiklet, tutmayan fren, ... sorunu çıkacak. Bu arkadaşları hep bizler mi kollayıp esirgeyeceğiz? Bunlar kendileri için hiç bir şey yapmayacak mı? Sırf ekmek parası için her yıl yüzlerce, binlerce amele inşaatlardan düşüyor, kanalizasyon deliklerinde zehirleniyor, orada burada telef oluyor. Onları da düşünmek gerekmez mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------
ZümeR adlı üyeden alıntı
1- Damla sulamaya geçiş yapılmalı
Damla sulama alan sulama için uygun değildir. Daha çok ağaç veya sebze gibi nokta sulama için yapılır. Aynı anda alan sulaması da gerekirse damla sulama borusuna fıskiyeler takılır ama etkinliği azdır.
-
Etarhan gerekli açıklamayı yapmış, damlama sistemleri bitki kök bölgesine uygulanan bir sistem, her çim köküne bir hortun koysan her yerine de meme zaten çim görünmez şuanki sistem en mantıklısı, sadece denetim az o da tamamen işçiler ve belediye ile alakalı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)