Daha çok gençsin. Çok güzel motorlar süreceksin ilerde. 125 senin için daha hayırlı olur.
Daha çok gençsin. Çok güzel motorlar süreceksin ilerde. 125 senin için daha hayırlı olur.
Öncelik lafıma günümüzün sıradaki motosiklet sürücülerine baktıgımda egitim alıcam demeleri güzel fakat şunu söylemeden geçemeyecegim eğitim temel kunlanım oranında youtube içinde ögretilen bilgilerin tekrar edilerek yapılması çok başarılı olacaktır sonra ileri düzey olarak bakacak olursak yatma kalkma apex de dirseklerden kıvılcım bu eğitim yok sadece antreman ve çok tekrar ile olur vs vs yani "YENİBAŞLADIM" demek kolay ama asıl öğrenilmesi gereken aldıgın motorun ile senin arandaki etki tepki meselesi "uzun lafın kısası trafikte cok açılanı açarlar " .
Motora gelince cbr125 cbr250 bu iki motor arasında 125 daha r tip duruyor 250 gidon falan sen eyerki ben 600rr 1000rr alacamda bunlar basamak emmi diyorsan bunlar basamak değil basamak üzerindeki kaplama olamazlar.
HEEEE yok ben sadece takılmaca be abii diyorsan cbr250 yakıtta az gez dolaş
AMAAA eyerki ben apaçi ortamında ön tekersiz ahmet olarak bilinecem diyorsan ki bandırmalısın benimde yazlığım var bilirim tshirt giyip eskobar yazarlar motora KASK yok
BAŞLANGIÇ olarak "APRİLİA RS4 125 4T" iki zamanlısıda olur daha iyi KAÇAR fakat şuan yenisi bu İKİNCİ olarak HYOSUNG GD 250 R veya gt250r ÜÇÜNCÜ olarak pek laf yok yani sonrası senin ile azrail arasında bir kale baskın oyunu . ama azrail itina ile basar .
Tecrübe kazanman bakımından 125R diyorum. Şehir içi kullanım için seni her türlü tatmin eder.
Ben 2 senedir işe gidip gelirken kullanıyorum ve sürekli geziyorum.
Bana yetiyor şehirler arası gitmedikçe yeterli, yakıt konusunda müthiş. Ne zaman benzin koyduğunu unutuyorsun )
En çok yüzümü güldüren olay bu kontağı açtığımda o benzin çizgisini hep sabit görmek süper.
Hangi motoru alırsan al, önce can güvenliği. Öncelikle lastiklerini değiştirmen gerekecek. Güvenlik ekipmanları pahalıdır, bütçeni bunlarıda hesaba katarak yap.
Tek kelimeyle cbr 250 sollamalarda,kalkışlarda çok iyi özellikle 125 cc istanbulda çok zor oluyo
Arkadaşlar ama bu saatten sonra cbr 125 yada yzf 125 almak sizcede saçma değil mi? Cbr olmuş 9.500 yzf 12.000tl mi ne yani bu motorlar yerine cbr 250r almak çok daha mantıklı. Hem 2014 model var 11.000 12.000tlye 2000.tl daha koyarım uzun yolda da şehir içinde de daha rahat ederim. Artık zaten 2. El almak istiyorsan expertiz var kaza kaydı sorgulama var. Yani bu saatten sonra 125cc ss(her ne kadar olmasada) alınmaz. Zaten 125cc yetmemeye başladığı zamanlarda 250ccden daha tehlikelidir çünkü daha deli sürmeye başlıcaksınız daha çok adrenalin için tehlikeye atılmaya çalışabilorsiniz. Yetmeme duygusu daha tehlikelidir. Herneysenbu konu baya uzar herkese iyi günler.
Cellat uyandı yatağında bir gece || "Tanrım" dedi "Bu ne zor bilmece :
Öldürdükçe çoğalıyor adamlar || Ben tükenmekteyim öldürdükçe..."
Ataol Behramoğlu
bajaj rs200 ve cbr 250 arasında kalsan daha iyi olmaz mı.. not: bajaj rs 200 ü hiç canlı görmedim
YZF 125 vardı benim e5 te arac sollayamazdım moralim bozulurdu
hatta bi ara haliç rampada gidiyorum. bi baktım arkadan çinli bi skutır bana yetişecek o zaman daha beter sinir oldum. sayın aea ninda dediği gibi dışardan bakanda füze gibi ciuv ciuvv uçuyor sanar
Bence cbf 150, ybr 125 tarzı 2. el bişey al 3-5 bin km kullan sonra 250 cc lik bütçene keyfine göre birşey alırsın. Japonlar arasında en ucuz parça fiyatı olan cbr 250 nin bile yan grenajı 350 tl(2014 kasanın). acemilik döneminde illaki yatırırsın sonuçta hata yapa yapa öğreniyoruz o yüzden cbf ybr tarzı motosiklet alırsan için daha rahat olur hatta cbr veya r25 gibi motorlarla yapmaya, denemeye çekineceğin şeyleride tecrübe edersin.
Hepinize teşekkürler ve benimde eklemek istediğim bişeyler var
Konuyu açtıktan sonra sabaha karşı halen daha araştırırken fuarda gördüğüm 200rs aklıma geldi bi bakayım dedim 11.000 liradan girmiş sahibindene sıfırı.
Şekil konusu biraz muamma ben biraz beğendim ama toplumda nasıl karşılanır yeni modeli bilemedim 2. eli canlı olurmu acaba
Kontrol edebildiğin güç güldürür, edemediğin öldürür.
hondanın kursuna gittigim zaman honda cbr 250 ile baslayabilirsin 125 lik trafikte sıkıntı cıkarabiliyor sollamalarda gücü cok eksik kalıyor bazen ani gaz acmalarda yetersiz kalabiliyor dendi ve cokta güclü bir motor olmadıgı ve gaz tepsinin cok büyük olmadıgı soylendi ki bana sorarsan kursa gidicem diyosan 250 al bende 250 alacaktım ogrenmek icin ve artık daha cok beklemek istemedigim icin z one 180 aldım cidden bi süre sonra yetersiz geliyo ki alalı 2 ay falan oldu ve sıfır alacagına 2. el al plaka milaka cıkarmazsın 400 500 km de al adam 400 500 km de motora ne yapabilir ki o 1000 tl ye git rosso II al daha iyi veya git daha saglam kask al ekipman al arkadas ortamın varsa intercom al biz hep grupca dolasıyoduk lastik yüzünden arkadas kaydı dustu ve ben anladım ki lastik ve intercom cok ama cok onemli grup suruslerinde iletisim hayati deger tasıyo.
eger ben asırı hız meraklısıyım demiyosan kendimi tutarım basmam diyosan git 250 al yol tutusu ve virajlarda en iyi 250 cc diyolar daha uzun soluklu kullanırsın motoruna ek yaparsın degecegini düsünürsün ben 3 4 ay sonra degistircem diye gidip masrafta yapmak istemiyorum dolar düssede r25 ucuzlasa :(
Açıkçası CBR250 aman aman agresif bir motor değil bence başlanabilir 250 ile.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-250-sorunsuz-masrafsiz-231975462/detay
Plasti dip kaplama varmış, çıkarılabilir bir sıkıntısı olmaz. Bakmalısın
plastik bi kaplama aynı kutu kolaların ustundeki aluminyum kaplama tarzında ısıtılıp ustune kaplanıyo plastik oldugu icin cizilmiyo boyası, boyaya zararı olmuyo, sanırım surtunmeyi de arttırdıgı icin kaza da daha az sürükleniyo motor ama emin degilim bu olaydan. 100 tl civarına cıkarırlar herhalde veya sen kendinde soyabilirsin ama plastigin altından ne tür cizikler cıkar bilemem :D
Forumda herkes 125 cc'nin 250 cc'ye göre daha tehlikesiz olduğunu söylüyor ama katılmıyorum.
Anayollarda gitmen gereken belli bir hız var. Ve 125 cc ile bir kamyonu geçmen zor olabiliyor. Haliyle tehlikeden uzaklaşamıyorsun.
Bence 125 cc Hızlı yollarda veya istanbul'da daha çok tehlikeli..
Eğer boyun 1.75 kilon 70 civarı veya üstü ise, yani motora hakim olabileceğini, taşıyabileceğini düşünüyorsan 250 cc alman daha iyi olucaktır.
Nasıl olsa eğitimde alıcaksın bence en hayırlısı bu olur.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)