Motoglock benim attığım linklerdekilerle koniştun mu? Hatırladığım kadarıyla 10.500e vardı bir tane.
Motoglock benim attığım linklerdekilerle koniştun mu? Hatırladığım kadarıyla 10.500e vardı bir tane.
rc 200 de cok güzel tip olarak yani ama sanırım 250 liler daha iyi abs var cunku baska fark yok
arastırmaya devam et bana sorarsan illaki cıkar verecek olan biri
hocam 2014 yeni kasaları pek tavsiye etmem. Çünkü forumda da bulabilirsin bazı sıkıntıları var. kimi ses geliyor demiş, kimi egzos sarardi demiş. 2013 kasa iyidir. 2011 ve 2012 ye göre de revizyonlu bi kasadir
SIKILMAK YADA SIKILMAMAK ÖNEMLİ ÖNEMLİ DEĞİL. ÖNEMLİ OLAN SENİN CANINDIR. İLK DEFA KENDİ MOTORUNU ALIYORSAN 125 KESİN VE KESİN !!!. DAHA SONRA İŞİ KAVRADIKTAN SONRA 250 , 300 ,600 , 1000 , 1400 GİDERSİN TABİ HEMEN DEĞİL BUNUN SÜRESİDE YOK KENDİNİ NE ZAMAN HAZIR HİSSEDERSEN. BUDA SANA EN AŞAĞI SADECE TEK CC YÜKSELTMEK 1-2 YILINA MAL OLACAKTIR
seninki kac model cbr 250 ? bu konu hakkında bi bilgim yok ama sanırım 2014 lerde yag yakma sorunu giderilmişti daha onceki kasasındada olabilir emin degilim
rc 200 var bi tane onunda 2.eli satarken zorlanmayacağımı bilsem onuda dusunucemde cbr daha kesın gibi ..
Konuya ortasından dahil olduk arkadaşım ama; kesinlikle 125 al bence. 500'lükle, 1000'le başlanır diyenler de olcaktır tabii o da onların fikri.. Motosikletin duruşu, hızlanması, hakimiyeti v.s. araba gibi değil maalesef..Alacaksın 250'yi yersiz bi vites küçültüp tekerleği kitleyeceksin mesela Allah korusun, grenaj masrafı falan da cabası. 125'liğe 250'liğe göre daha kolay hakim olursun daha hafif torku daha düşük,hem maalesef iki günlük eğitimde tecrübe edilmeden öğrenilmiyor herşey, orda bikaç vites alıştırması ve bikaç viraj çalışması yapacaksın sadece...
Motosiklet tecrüben var mı bilmiyorum fakat beğenilmeyen 130km hız inanki az değil, hele şehirdışına çok çıkmayacaksan şehiriçi kesinlikle yeterli olacaktır, üstelik büyük ihtimal 250 alırsan belki bikaç yüz kilometre kullanmadan altıncı viteste de gaz kolunu sonuna kadar çevirmek isteyeceksin o yuzden küçük cc diyorum.Öte yandan Lastik ekipman bi dolu masrafın da olcak zaten.Mazallah yatırdığını varsay motosikleti, ona göre masrafın olur yüksek cc'de.Yaşın genç; hemen değiştirmem bi on onbeş bin yaparım diyosan iki sene sonra yükseltirsin nasılsa, önceliğin cc değil sürüş dinamiklerini, trafiği okumayı öğrenmek olsun..
Bir de farklı motosikletlerden de bahsedilmiş biraz gözattım, aklında ki motosikletlerin üzerine bi otur, gidon yüksekliği, oturuş pozisyonu falan içine sinsin almadan önce, sonradan pişman olmazsın.Sıfır da olsa ikinci el de olsa, pulsarı ktm'yi hondayı kıyaslama..Ne istediğine önceliğinin ne olduğuna bir bak kafanda hemen netleştireceksin eminim..
Kontrol edebildiğin güç güldürür, edemediğin öldürür.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)