Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

R25 mi Duke 250

    REKLAM ALANI
  1. #1
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Soruldu etti biliyorum artık kusura bakmayın da, bugün bayi de sıfır R25 görünce son bir fikir alayım dedim.

    Dediğim gibi, Yamaha bayiide sıfır R25 var 1 tane (siyah): 15250 TL.

    Geçenlerde de KTM bayiine sordum, sıfır Duke 250 istemem halinde 3-4 güne getirtebileceğini söyledi. O da 15900 TL.

    Hep naked istiyordum da, R25'i canlı görünce kafam karıştı. Gene çıplak daha ağır basıyo da, ayrıca Duke'ün hali hazırdaki fazlalıkları 650 liradan çok daha fazla eder.

    Kapora falan verip ehliyeti alana kadar R25'i garantiye alayım mı, yoksa mantığı dinleyip Duke 250'ye mi talim edeyim?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2015
    Duke'ün hangi fazlalığı varmış hali hazırda merak ettim doğrusu? İkisini kıyaslamak bence r25'e hakaret olur kanısındayım. Abs dışında her açıdan ezer geçer duke'ü.

  3. #3
    BlackNaked - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2015
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Dostum bir naked hayranı olarak tercihimi r25den yana yapardım. Gerek dışarıdan alacağın tepkiler gerekse sana verileceği zevk açısından.

  4. #4
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Abs ye alışma limon sık derim ar25
    Mengu16 ve astrofizik bunu beğendiler.

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Duke gibi titrek mandaya bineceğime Yamaha'yı tercih ederdim.

  6. #6
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Alıntı avici adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Duke'ün hangi fazlalığı varmış hali hazırda merak ettim doğrusu? İkisini kıyaslamak bence r25'e hakaret olur kanısındayım. Abs dışında her açıdan ezer geçer duke'ü.
    ABS, lastik, ters ön maşa, kaydırmalı debriyaj. İkisini kıyaslamıyorum ben, zaten farklı kulvardalar.

    Maksimum hızı dışında başka ne artısı var R25'in? Hani motor alma işini ciddi düşünmeye başladığımda piyasada sıfır R25 yoktu nerdeyse, o yüzden hiç göz önünde bulundurmadım, tercihlerim arasına koymadım, haliyle de pek araştırmadım; "6-7 ay stok mu beklicem" dedim.

    Bildiğiniz artısı varsa daha söyleyin ben de bileyim dediğiniz gibiyse zaten R25'i alırım.
    Shrieker bunu beğendi.

  7. #7
    A.Türker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Mayıs 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 125R
    yamaha r25 tabiki.

  8. #8
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    naked la sport motoru kıyasladıgın için türleri degil ayrıntıları kıyaslıcam

    duke nin karınca duası gibi ekranına kıyasla R25 in analog sayac artı digital ekram çok daha başarılı, hem iilev hem tasarım anlamında.

    şase yine R25 tam boy saşe ve tasarım duke 7 R25 9 puan.

    motor, çok yaksada 14 bin devir çeviren çift silindir KTM kusara bakmasın daha teknolojik ve özel bir ünite,

    ABS, kaydırmalı debriyaj ve lastik donanım üstünlüğü ve lastik haricinde diğerleri öncelikse bi üstünlük tabi. Sonradan eklenmez çünkü

    diğer yandan şu yeni çıkacak R25 motorlu R25 mi Duke 250 mi desen şase boyutu yüzünden yine KTM yi elerim, boyum 178 in altı ise de mt-25 e baybay bay derim KTM torklu tek silindirin az yakması ve bu işe uygun ruhuyla döver. sonuçta R25 in 4 silindiri yok, mükemmel sesi yok bi bandit 250 değil. 14 bin devir naked da boş iş
    nexus7 bunu beğendi.

  9. #9
    okan kömür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda grom
    Biraz farkındalık olsun diye ktmye binmem daha mantıklı hem ktm nin getirdiği lastikler daha iyi diye biliyorum lastik masrafın olmaz ktm iyidir güzeldir

  10. #10
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Ağustos 2015
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ABS, lastik, ters ön maşa, kaydırmalı debriyaj. İkisini kıyaslamıyorum ben, zaten farklı kulvardalar.

    Maksimum hızı dışında başka ne artısı var R25'in? Hani motor alma işini ciddi düşünmeye başladığımda piyasada sıfır R25 yoktu nerdeyse, o yüzden hiç göz önünde bulundurmadım, tercihlerim arasına koymadım, haliyle de pek araştırmadım; "6-7 ay stok mu beklicem" dedim.

    Bildiğiniz artısı varsa daha söyleyin ben de bileyim dediğiniz gibiyse zaten R25'i alırım.
    İlk motorunsa eğer duke 250 almanı öneririm tabiki, ben ilk motor olmadığını varsayarak cevap verdim. Yeni başlayan için daha uygun bir motor duke. Fakat r25 efsane tasarımı, çift silindiri,ktmden 5 gömlek daha üstün bir markanın ürünü olması, 3 yıl sonra satsan bile sıfır aldığın fiyata belkide daha fazlasına satma ihtimalin olması ile bir adım öne çıkıyor.

  11. #11
    mertky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2015
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 500 Cruiser
    kardeşim titreşim konusunu dert etmezssen kesinlikle Duke 250 derim gerek malzeme kalitesi olsun gerek kaydırmalı debriyaj duke çok daha sağlam bir makina r25 çif silindirli olmasına rağmen neredeyse aynı beygir gücüne sahipler . özellikle yeni başlıyorsan kaydırmalı debriyaj ve abs büyük bir artı bunu göz önünde bulundurmalısın benim tercihim duke 250

  12. #12
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    Yarın bi KTM turu yapıp, 125,200, 390 artık hangisi varsa, bi üstüne oturup boyutlarına bakayım. Boyum 1.82 de, bi bakayım yarın. Kawasaki diyecem bir de; ama o hepten ufacık galiba.

    İlk motor olacak da, hani şu günlerde sıfır R25 bulmak piyango etkisi yarattı bende. Piyasada bolca R25 olsa tereddüt etmez gider Duke alırdım da; gerçi 6-7 aya R25 stoğu tazelenecek herhalde?

  13. #13
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    İki motor arasında 650 TL fark var ve Duke'un ABS,ters ön maşa, kaydırgan debriyaj ve diablo rosso 2 gibi bu gfiyatı fersah fersah aşan artıları var. R25'in artısı çift silindir olmasından dolayı daha yüksek son sürat ve daha az titreşim olabilir.

    Not: Duke 250 sorulmuş ama ben RC 250'yi yazdım ya la. Acana RC 250 nin fiyatı ne kadar.

  14. #14
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    RC ve Duke'ün motor aynı, şasi de aynı galiba. 1000 lira da fiyat farkı var.

    Test motoru ya da etrafta motor olsa, sürüş değil de titreşimine bari bakabilseydim iyi olurdu.

  15. #15
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Tarz önemli değilse R25 al gitsin.

    Üstüne rosso2 lastik 850TL bide imkan olsa ABS taktırırsın 1.000€ ama maalesef olmuyor. Belki ters maşa 43mm upside down amortisör takılabilir

    Herşey beygir ve tork değil, motorla yapmak isteidğin şeyleri düşünüp ona göre karar ver bence

  16. #16
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RC ve Duke'ün motor aynı, şasi de aynı galiba. 1000 lira da fiyat farkı var.

    Test motoru ya da etrafta motor olsa, sürüş değil de titreşimine bari bakabilseydim iyi olurdu.
    Yani RC 250 ve Yamaha R25 arası fiyat farkı 1650 TL yapıyor bu hesaba göre. Sanırım bi çift diablo rosso 2 alsak sadece onlar 1000 TL eder. Sırf sunduğu değere bakılacak olsa RC 250 derim ama R25 hiç resimlerde göründüğü gibi değil, yakından daha cazibeli bi motor. Çift silindir olması da var. Zor tercih bence.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  17. #17
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    ABS siz motora 15 bin tl... hmmm hayatta basarilar dilerim...
    Green Arrow ve xawa bunu beğendiler.

  18. #18
    Ahmetcan45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2013
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    YBR 125 -- YZF R25 -- CBR 600RR -- YZF R1
    R25 kullanıcısı olarak Tabikide gonlüm R25 almandan yana ama naked seviyorsan MT-25 i bekle yada Duke 250 al farklılık olsun ben Sahsen motorumdan cok ama cok memnunum ama bu motordan sonra Naked Z800 düşünüyorum naked ler de cok hosuma gidiyor ve Rahat.

  19. #19
    mozgur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Nisan 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Tvs Apache RTR 150 / CRF 250 L
    Şehir içinde kullanacaksan al Duke geç. R25 sürecek alan mı var otoban dışında. Daha seri makina. Daha kısa. Daha atik. Parça fiyatları ikisinde de tokatlıyor nasılsa. Kimse yanlış anlamasın ama 250 cc ye o yedek parça fiyatları düdükleyecek adam arıyorlar resmen. Hiç yoktan yakıta daha az para verirsin Duke'da.

  20. #20
    Ayrton_SENNA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma
    Bir naked sever olarak R25 tercih ederdim.

    Duke 250 kağıt üzerinde güzel özelliklere sahip fakat iş kullanıma gelince yorucu bir motor. Duke 250 tek silindir nedeniyle çok titreşimli. Titreşimin seveni varsa saygı duyarım, ama ben titreşimi sevmiyorum.

    Duke 125 200 250 390 serisinin oturuş pozisyonu sorunu da var. Vücut dik, fakat ayak pegleri racing makine gibi geride. Yine konfora yönelik bir faktör olarak selesi sert. Avantajları ise yakıtı düşük, hafif ve arkadaşların da saydığı gibi abs, kaydırmalı debriyaj ve lastik.

    Bence eğer ilk motorunuz olacaksa Duke 250, diğer tüm durumlarda R25.


1. sayfa 123 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)