R25'i Malzeme kalitesi olarak gömmüş herkes ama, plastik kalitesi iyi duruyor bana göre. Yalnız motoru ağlıyor.
R25'i Malzeme kalitesi olarak gömmüş herkes ama, plastik kalitesi iyi duruyor bana göre. Yalnız motoru ağlıyor.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
Ayrıca son suratte tum motorlar kıçını yirtmiyor mu ? Adı üzerinde son hız. R25 in 180-190 km suratlere çıkabilmesi neden insanları bu kadar rahatsız etti. Yani motor yapıyor o hızları, suçu günahı nedir yapmasının? Problemi bir türlü anlayamadım. Sanırım şöyle dememiz gerek " 120 km son hızı var , basıyoruz gitmiyor,çok zayıf motor ". Beyler bu r25 varya o görüntüsünün hakkını sonuna kadar veriyor,fiziğinin hakkını tam anlamıyla veriyor. Siz gazı açtığınızda 7000 devirden sonra ne olduğunu anlamadan 140 larda buluyorsunuz kendinizi. Ne ara geldik bu hiza ne oldu derken 160 170 , zaten sonra 180 ustu son hız
Abi sorun r25 in 14.000 devir atması abi son hızı değil. Çok devir atan aletleri sevmiyorum. Millet de devir atmayı iyi bişey zannediyor, sonra "bu motor neden yatak kitledi?" diyoruz. Yamaha da kabullendi motorun yağ yetiştiremediğini.
CBR250 (kendi motorum) de çok devir atıyor, siz cruise ye 7.000-8.000 demişsiniz ama kendi motorumla 6.000 deviri görmeden şak diye otomatikmen vites yükseltiyorum.
nc750 top speed yaparken bağırmıyor. https://www.youtube.com/watch?v=KyXO_NM48bk inanılmaz sakin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:12 ----------
Ha bu arada ben duke nin motorunun da öyle ahım şahım kaliteli bişey olduğunu zannetmiyor. Takır takır ses çıkıyor.
"ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"
R25 al, begenmessen aldığın fiyata satarsin, duke u hemen satamassin.
Anladım, ses olarak degerlendirmeni yapmışsın. Fakat bu motosiklet sınıflarının karakteristikleri arasındaki bir fark , r6 18 bin devir ceviriyor, red line 16 binin sonlarında giriyor , onunda sesi inceliyor ve yirtiliyor. Yani ssport sınıfın özelliği bu. Nc 750 6-7 bin devirlerde son hıza ulaşıyor sanırım, çalışma esası farklı sınıfı farklı. Tabi sevmek ve sevmemek ayrı. Tercihler zevkler. Eyw.
Yatak kitleme konusu üretim hatasından kaynaklandı. Yamaha bellir seri r25 ve mt25 lerde yag pompasini hatalı üretmiş, resmi olarak tüm süreci acikladi ve geri çağırmasini yaptı. Eksi puan üretici için. Olmaması istenirdi. Fakat yağ pompasi sorunu giderildikten ve hatalı seri motorlar degistirildikten sonra benim kulağıma yatak sarma sorunu gelmedi,forumlarda yazılmıyor uzun zamandır. Yamaha icin prestij kaybı oldu ama birçok markanın gecmisinde var bu hatalı uretim ve geri cagirma.
ben ta mart ayında duke390 aldım zaten. beklentilerimi de fazlasıyla karşıladı. öyle herkesin dediği gibi ufak falan değil. sele gidona yakın olduğundan üstüne oturunca ufak hissi uyandırıyor.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)