Skoda Fabia RS 320 HP vs Honda 1000RR
Normal bir skoda değilmiş, hatta normal bir skoda RS'de değilmiş. İyi gidiyor, buralardaysa selamlar
Yeşil skodalardan uzak durun, biraz vahşiler ve çok hızlılar :D
Bu da aletin reklamı.
Skoda Fabia RS 320 HP vs Honda 1000RR
Normal bir skoda değilmiş, hatta normal bir skoda RS'de değilmiş. İyi gidiyor, buralardaysa selamlar
Yeşil skodalardan uzak durun, biraz vahşiler ve çok hızlılar :D
Bu da aletin reklamı.
dsg stage 2den sonra sıkıntı çıkartıyor diye biliyorum
Cok daha rahat uzarsiniz demistim. Asilmadiniz mi tamamen ?
İlkinde çok basmadım nasıl olsa oynarım ben bunla diye. İkincisinde de önüm açıldığımda basmaya başladım.
Ama elemanın arabada sağlam modifiye varmış.
SKODA FABİA-RS-
((RSA)) Stage-3 Yazılım-
RSA Dsg Yazılım-
HyBrit TurBo-
Forged Kol Piston-
Wagner Cooler-
Forge Dv-
Forge Wg-
R8 Bobin-
Bkr 8 Buji-
Komple TurBo Back 70 egsoz-
Greddy Profec-
Aem-2 Metonol Kit-
BMC Carbon Filtre-
Ve (( FERADO )) BÜYÜK DİSK VE BALATA FREN SİSTEMİ..-
MAX.320 HP
Ducati 1198SP _ RedLove
İlkindede bastın fakat geçemedin, zira 250 kmh'ye kadar çıkmıştın. Kırmızı ışıktaki muhabbetten sonra eleman kapışmayı bıraktı zaten o yüzden geçtin. Güzel bi kapışma olmuş.
Skoda 1991 yılında Volkswagen tarafından satın alındı. Aradan geçen süreçte Skoda otomobillerin birçok yerinde VW teknolojisi kullanılarak iyileştirme yapıldı. Bunun üzerine Skoda satışları arttı. Hatta son yıllarda VW otomobil grubun en karlı markası Skoda'dır.
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
Araç bu.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-skoda-1.4-tsi-320-hp-fabia-rs-tr-de-tek-forged-rsa-stage-3-232063973/detay
| 500px.com/Arranger | Youtube.com/channel/UCpMYGwzlf5cTevF5uVbXWeg/videos | Flickr.com/photos/132925453@N03 |
5 yil kullandigim sifir aldigim octavia 1.4 tsi aracimi gecen hafta ilana koyar koymaz inanilmaz sekilde telefonum yogun arandi, araci skodaya verip sifir dizelini aldim cuma gunu , araci cekerken skodadan hala telefonumu ariyip hesap nonu ver eft yapacagiz bize sat diye ugrasti insanlar.. A7 yeni kasa octavia da super olmius ne yol sesi ne lastik ne ruzgar.. Passattan az bir farki kalmis..hele yaris mavisi oldu rengi dehset neset.. Diyecegim o ki saticilar araba yetistiremiyor millet 3 ay skoda bekliyor, ben 5 yil cok memnun kaldim yine skoda ile devam ediyorum..
Araç gerçekten çok iyi yürüyen RS lerden, Forget motor ayrıca RSA Yazılım var piyasayı biraz bilenler RSA'nın yazılım yapan yerler arasında değerleri gırtlak son açtığını bilir. O yüzden öyle biraz avans veriyim nasılsa biraz gaz açınca geçerim denecek bir araç değil.
Eğer o son kısım olmasaydı adam aylarca 1000RR beni geçemedi diye hava atardı. O yüzden böyle kapışmalarda yol bitmeden işi bitirmekte fayda var.
Eğer ilk kalkıştan itibaren yarış yapılsa 1000rr tereddütsüz alır. Ama 200 lü hızların üzerindeyken roll yapıldığında beygir gücü/ağırlık oranı ( kg başına düşen hp ) önemini yitirmeye başlar. Olay daha çok; kimin beygiri fazlaysa o hızlı gidere doğru kayar.
Kg başına 1 beygir üreten 180 beygirlik bir motosikletle, yine kg başına 1 beygir üreten 1000 beygirlik bir araç olduğunu varsayalım. Motosiklet 290-300 km/h gibi son hız görürken, otomobil 400 km/h civarlarında son hıza ulaşacaktır.
Dediğim gibi belirli bir hızdan sonra en etkili faktör beygir gücüdür.
172 beygirlik motosiklet ile 320 beygirlik otomobili 0-200 yaptırsanız kesinlikle motosiklet alır. Ama son hızlara doğru gidildikçe otomobilin ivmelenmesi motora göre daha iyi olacaktır.
Bakın bugatti veyron ile litrelik ss lerin güç/ağırlık oranları birbirine çok yakın ama son hızları çok çok farklı.
Fakat konu sadece ivmelenme ise güç/ağırlık oranı en önemli faktördür.
Video güzel olmuş ama otomobili küçümsemişsin az kalsın oynarken geçeçekmiş gibi görünüyor eğer geçilseydin bir motorcu olarak hoşuma gitmezdi zaten sende bu görüntüleri yayınlamazdın tebrikler 1000rr
Oo akfırat arkadaşta okandan herhalde
Yalnız o araba hafiflikten kurtarıyo ayrıca hybrid turbo ve forged den dolayı yüksek devirlerde daha iyidir birde dsg faktörü var daha hızlı vites atıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:23 ----------
Yazmayı unutmuşum bu araç mekanik olarak polı gti ile aynı sadece amörtisör vs farklı
Orjinali 1.4 tsi 180hp
Bu işler önceden tahmin edilemez. Tabi her ikisinin de tasarımcısı biz değilsek. Yüksek süratlerde rüzgara karşı yapılan iş her şeyin önüne geçer ve bu da büyük oranda aracın rüzgara karşı kapladığı yüzey alanına bağlıdır. kg başına düşen güce neden bu kadar önem verilir hiçbir zaman anlamadım ? Bu ancak F1 aracı gibi rüzgar direnci çok düşük ve ağırlığın son hıza daha fazla etkisinin olduğu durumlarda önem kazanır. Zamanında çoğu birçok şeyden bihaber otomobil dergileri ortaya bir şey attı, herkes peşinden gitti.
Üstteki konudan devam edersem, 320 BG'lik bir otomobilin, 180 BG'lik bir motosikletin hızlanmasına 200 üzeri hızlarda karşılık verebilmesine imkan yoktur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:58 ----------
Otomobilin rüzgara karşı kapladığı alan motosikletin tahminim üç katı falandır. Dolayısıyla aynı hızda gidebilmeleri için otomobile en az üç kat daha fazla güç gerekir. Burada rüzgar direnç katsayısı ne kadar kötü olursa olsun motosiklet ince yapılı olduğundan avantajlıdır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:04 ----------
Bakın, rüzgar direnç formülü şu, oturup irdeleyebilirsiniz :
1/2 x hava yoğunluğu x rüzgar direnç katsayısı x rüzgara direnen yüzey alanı x hızın karesi
Bunu bir kez daha hızla çarparsanız o zaman o hızda gidebilmek için ihtiyacınız olan gücü bulursunuz.
abi ünlü oldun facebook da bu videoyu gördüm motosiklet sayfasında :D
180 beygirlik bir otomobil ve 180 beygirlik motosikleti düşündügumuzde. Motosiklet 290 küsurları gördüğü halde otomobil en fazla 240-250 leri görecektir. Burada motosikletin rüzgar sürtünme katsayısı sizin dediginiz gibi daha kötü olsaydı durum böyle mi olurdu ?
Sürtünme katsayılarının kaç olduklarını bilmedigim icin o konuya girmedim. Tabiki bu çok önemli 120 yapan bir motosikletin üzerine kapandığınızda 130 ları görebiliyor.
O zaman size şöyle anlatayım; 1500 kg ve 500 beygir olan bir otomobil ile bu otomobilin tamamen aynısı fakat 3000 kg ve 1000 beygir olan başka bir otomobili düşünelim, yani iki otomobilde de beygir başına 3 kg düşüyor.
Şimdi bunların son hizlarini kiyaslarsak aynı mı olur ? Tabiki hayır.
1000 beygir olan otomobil açıkara farkla daha yüksek hıza çikacaktir. Halbuki ikisininde rüzgar sürtünme katsayisi ve agirlik güc oranlari ayni.
Bu konular çok derin, yani burada anlatma ile olmaz. Aynı ortamda olsak çok net anlatabilirdim fakat burada sayfalar yetmez.
Agirlik×hiz= momentum da devreye giriyor ve ruzgar sürtünmesine karşı zit yönde kuvvet oluşuyor falan filan...
s.e.c. dostum meydanı boş bumussun sıkıyorsun da, tork nedir bilir misin ? kg başına düşeen hp güçleri aynı olan taşıtları karşılaştırırken bu araçların tork değerlerini nasıl es geçebiliyorsun ? son bir şey daaha bir motosikletin arabadan daha fazla rüzgar direncine maruz kalacagına inanıyorsan gerçekten , bırak bu işleri motosiklet kullanıyorsan da sat gitsin, yorma kafanı sen bu işlere...
https://www.facebook.com/pages/Team-X/394985010650076
www.youtube.com/justeamx
Bir göz atmanızı tavsiye ederim
http://www.motosiklet.net/forum/faydali-bilgiler/140968-sik-yapilan-bir-hata-motosikletlerde-beygir-gucu-ile-tork-kuvvetini-karistirmak.html
A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
(Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)