250cc yakışıklı, konforlu, ekonomik, performanslı motor tavsiyesi
Reklamlar
-
Merhaba,
Şuanda Derbi STX 150 motosikletim var. İlk motosikletim 10,000km yaptıktan sonra 250cc motosiklet istiyorum.
Şehir içi ve 100km'lik şehir dışı turları yapıyorum. Çoğunlukla artçılı kullandığımdan dolayı kendi koforum haricinde artçı konforuna önem veriyorum. Yakışıklı olsun istiyorum, kim istemez ki? Ekonomik olması çok önemli. Şehirler arasında gideceğim sabit hız max 90km/h olur. Fazlasına ihtiyacım yok ancak artçılı iken yokuşlarda çok üzmesin isterim.
Şuanda Suzuki İnazuma F en dikkatimi çeken model. Ancak çok ağır olduğundan ekonomik olmadığı ve 400cc'lik motosiklet gibi yaktığını söyleyenler var. Doğru mudur? Diğer taraftan fiyatı için "uygun" diyemeyiz.
Anlattığım kullanım şeklim ve taleplerim göz önünde bulundurulursa hangi motosikletleri tavsiye edersiniz? Suzuki İnazuma için ne dersiniz?
Teşekkür Ederim
Reklamlar
-
innazumayı bende çok kafamda kurdum fakat motorun yanına gidince, o ihtişamlı anlatımları söndü gitti sizdede öyle olabilir bence bir yakından inceleyin belkide baktınız bilmiyorum ama, bendeki durum buydu
tnt 250 derim ben bütçe müsaitse
-
Yok öyle bir motor. Her yeni başlayanın istediği şeyler bunlar ama yok yani, ayrıca bütçede yazmamışsınız fazla olduğunuda sanmıyorum. Bütçe varsa hyosung gv250 bir nebze bu özellikler taşıyor.
-
Tnt 250 olur alabilirsin şuanki fiyattan vede çok teknolojik.
-
bu arada suzukide ne zamandan beridir fiyat bilgisi yazmamakta
fiyatlarda güncelleme( iteleme :D ) var sanki ne dersiniz 15450 den ne kadar çıkar
-
Daystar 250 aldım memnunum hem görüntü hemde seri olmasından dolayı araştırmanı tavsiye ederim
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Yamasaki alabilirsin , yakışıklı, konforlu, ekonomik, performanslı motordur . 250 cc'de bu bahsettiğiniz özelliklerin hepsi aynı yerde yok ne yazık ki .
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
CBR 250 demek isterdim ama çok çalınıyo, öyle böyle değil kapış kapış gidiyo alet. İstanbulda çalınan her 5 motordan 3'ü CBR125-250.
-
Ezio41 adlı üyeden alıntı
Yamasaki alabilirsin , yakışıklı, konforlu, ekonomik, performanslı motordur .
250 cc'de bu bahsettiğiniz özelliklerin hepsi aynı yerde yok ne yazık ki .
http://www.yamasakimotor.com/en/products.asp?SortID=14 ironi yaptın sanırım ama köre atıp şaşıyı vurmak mıydı atasözü
-
Kocaeli İl Temsilcisi
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
-
inan böyle bi motor olsa ben NC 700 almaz gider o motoru alırdım
Saydığın bütün Özellikleri taşıyan bi motor malesef daha üretilemedi
-
Gv 250 artçı için de rahat olacak güzel bir motor dediklerinizin hepsini de karşılıyor inazunanın neredeyse yarı fiyatı.3.2 ile 4 litre arası yakar.
Sabit 105km hızda 3.2lt yakıyor. Yokuşta vites bile küçültmezsin 130 140 ile yokuş tırmanırsın.
-
senin isteklerin bajaj pulsar 200ns yi tarif eder gibi
-
Artçı demeseniz iyidi de artçı olunca bütün 250likler kaybediyor. Çinli pek önermiyorlar ama kuba sl200 olabilir.
-
250 lik maddesi yerine Güçlü, deseydiniz her dediğinizi pulsar karşılar nitelikte. İki gün önce sıfır aldım. Almadan önce etraflıca araştırdım okudum. Stop etme sorunundan tutun da denge sensörü zırıltısına, sert sele sorununa kadar herşey 2015 yeni partide çözülmüş. 300km yaptım. İnanın koltuğu beni çok memnun etti. Artçı selesine birkaç saat önce kuzenimi almıştım. Hiç birşey anlatmadan sadece rahat olup olmadığını sordum, ön yargı olmasın diye. Çok rahatım dedi. Zira Ön ve yolcu selesinin kalınlığı ve malzemesi değiştirilmiş.
Stop etme sorununun düzeltildiğini de biliyorum 2015 yeni partilerde. Stop edenlerin hangi senaryolarda bunu yaşadıklarını okudum, tek tek kendi motorumda denedim. Bu sorundan eser yok artık. Denge sensörü sesi sorununu da sensörün bağlantı yerini değiştirerek çözmüşler.
Bu sorunların hepsini sağdan soldan duyarsınız, ancaaak, eğer sıfır alacaksanız veya 2015 yeni parti nir motoru ikinci el alacaksanız bu sorunlar olmayacak.
Artçılı ve arka çanta tam dolu yük ile 90-110 arası hızlarda yurt dışı seyehatlerine gidip sorunsuz dönen tonla insan var. Tüm bu yazdıklarıma rağmen (nedendir bilinmez) pulsara çamur atmakla görevli de forumda tonla insan var Ben sahibi olarak herşeyi dosdoğru yazıyorum ve yazacağım.
Yakıt konusunda da söyleyeceklerim;
Az önce bahsettiğim gezilerden birinden dönen bir abimiz facebook da paylaşmıştı. Rakamlardan önce kullanım şartlarını sıralayayım ki rakamın değeri iyice açığa çıksın.
Motor daha rodajda iken.
Yetişkin bir sürücü ve artçı olarak eşi olmak üzere iki kişi.
Arka çanta ve yan çanta tamamen dolu.
Tüketim ise 2,47 litre idi. Abimiz 1500 kilometre de aldığı toplam yakıtı yazmıştı. 100km deki haline ben çevirip yazdım.
-
Bu anlattıkların göreceli şeyler. Ben bu anlattıklarını Hyosung GD250N modelinde buldum ve aldım. Bana göre bu sınıfta tek silindir olarak rakibi yok f/p olarak. Başkasına göre durum farklıdır bu yüzden sizin ne düşündüğünüz önemli.
-
Düzeltme ve ekleme. Tüketim ise 2,76 litre idi. Abimiz 1500 kilometre de aldığı toplam yakıtı yazmıştı. 41,52 Litre. 100km deki haline ben çevirip yazdım.
41,52 / 15 = 2,76 Litre 100km de.
Neden 15 e böldün derseniz, 1500 kilometrenin içinde 15 tane 100 kilometre var.
-
Pulsar'ı da düşünüyordum ama artçı selesinin inanılmaz rahatsız olduğunu duyunca vazgeçtim.
Benelli Çin motosikleti, İtalyanmış gibi algı oluşturarak hak ettiğinden yüksek fiyatla satılıyor gibi geldi bana. Yanlışsam düzeltin lütfen. 37hp olması ilgi çekici ama titreşim çok fazla mıdır acaba sorusunu getirdi aklıma.
Hyosung'un GD ve GT serileri ilginç tasarıma sahip. Ama konforlu değil gibi duruyorlar sanki. Gv serisi ise benim tarzıma uymuyor.
-
150'den 250'ye geçme "eşiğinizi" salt katetmiş olacağınız 10.000 km mesafeyle belirleyecek olursanız edinmiş olacağınızı sanacağınız tecrübeniz konusunda yanılıyor olabilirsiniz.
-
GezeGeze adlı üyeden alıntı
150'den 250'ye geçme "eşiğinizi" salt katetmiş olacağınız 10.000 km mesafeyle belirleyecek olursanız edinmiş olacağınızı sanacağınız tecrübeniz konusunda yanılıyor olabilirsiniz.
Yani 150'den 250'ye geçmesi için daha bir fırın ekmek mi yemesi lazım arkadaşın? Bu mudur?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)