125lik motor maksimum 125km/s yapıyorsa 1000lik motor da 1000 yapar
125lik motor maksimum 125km/s yapıyorsa 1000lik motor da 1000 yapar
Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
Twitter/instagram @ywitcan
Yiğit Can
180 KM hızı beğenmeyen, gitmiyor diye konuşabilen varsa, yanlış gelmiş. O arkadaşlarımın MotoGP ve Formula1 araçlara yönlendirmek gerekli.
Uçuşa geçiyordur o hızda kuş serisi
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:09 ----------
KTM Superduke 1290 R'da daha 150 km/s'i geçmedim herhalde. Geçmeyi de düşünmüyorum piste gidene kadar. Niye geçeyim ki? Hız yerine hızlanma ve viraj alma çok daha zevkli. Diğeri hem tehlikeli hem cezalı farkında olmadan geçersem o başka tabi. Abuk subuk hızlanıyo çünkü alet.
Parası olan,ne istediğini tam olarak bilen,uzun süre motorunu satmadan kullanmak isteyen kullanıcıya uygun bir motor,
2016 kasası ile de gerçektende çok güzel bir tasarıma kavuştu,
Açıkçası son hıza göre motorsiklet alan insanları,belli bir tarzı olmayan,sınırlı bilgiye sahip motosiklet kültürüne yüzeysel bir şekilde bakan insanlar olduklarını düşünüyorum.
Bence 170-180km/h'lara zorlanmadan çıkan bir makine her türlü yeterlidir bundan sonrası firen ve yakıt performansı önemlidir gerisi boş işler...
Ninja250r'ım varken 180 yaptım diyen cbr250'lerin yanından 160'la uzuyordum bunu bir çok cbr ile denedik yeni kasada eski kasadada km saatleri çoğu makinede yanlış gösteriyor.Motosikletinizin son hızından çok kendi sürüşünüzü geliştirin bince[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
Istanbulda sifir 500rr 19 binliraya satiyolar anes honda varmi bi bilginiz marta kadar durursa martta alamaya gidecem
MotoGP de bir aralar motorları 1000cc den 800cc'ye indirmişlerdi. Rossi şu yorumu yapmıştı " 800 cc motor da 1000 cc motor ile aynı hızlara çıkabilir. Ama 800 cc motoru sürekli üst sınırında kullanma zorundasınız, 1000 cc de limitleri bu kadar zorlamanıza gerek yok." . CBR 250 ile CBR 500 arasındaki durum da bu.
1800cc chopperler neden 750km h yapmıyor ?
Devlet neden benzini 1 tl yapmıyor?
Türkiye neden dünya kupasını alamıyor ?
Üretilen her malın planlanan bir satış kitlesi vardır.
Cbr500r size mal motoru gibi gelebilir
Keza cbr1000 de öyle.
Şekli şemali düzgün uzun ömürlü torklu geçiş motosikletidir
Bütçesi uygun olup bu özelliklerde birini fazlası ile mutlu eder.
190km hız dediğiniz hız ile yere temas etmeyi allah kimseye yaşatmasın
Hızdan ziyade "sürat" epey fazla.
2014 model 19.000 ben alırken yoktu, 19.900 2015 model aldım. Ama olsa idi 2014'de alabilirdim. Çok dengeli, hata tolere eden, güç dengesi dağılımı iyi bir motor. Son hız yapmadım ama videolar 185-187 km/h yaptıranlar ile dolu.
Tahminim o hızları hiç görmem, ben 120-130 km/h üzerine çıkacak yolu pek bulamıyorum Istanbul'da.
Bende çok arastirmistim hatta test etme imkanım da oldu Torku gayet iyi ancak sadece ara yani geçiş motoru benim gözümde ikinci eli de baya düşük he alınırmı 2 eli alınır bence
Yahu soran oldu mu acaba?
CBR500 nereye gitmiyormuş?
https://eatsleepride.com/c/16265/hon...nge_perfection
Ohhh bee, 1 yıldır bu CBR 500 ve onu 250-300 ile karşılaştırma konularına aynı şeyleri yazmaktan gına gelmişti. Şimdi sağolsun herkes yazmış doğru düzgün, referans kaynağı konu olmuş. Umarım kimse bir daha aynı konuyu açmaz. Ben de son kez tekrarlayayım (inşallah son olur)
250-300 ile karşılaştırma yapmak abestir. Konuşmaya dahi gerek yok.
Çok rahat, yeterince güçlü hem de lastiği değişince gayet sportif olabilen, ekonomik ve sağlam bir motordur.
Bizzat GPS ile ölçümde 187 km gördüm.
70-120 beygir arası motorları olan 10 motorcu arkadaşımla çıktığım hiç bir gezide geride kalmadım ki onlar arada 220+ hızlar yapıyorlardı.
Virajlarda her zaman en öndeydim ve pegleri sürtüyordum. CBF 1000'e geçince virajlarım yavaşladı öyle söyleyeyim.
Fiyatı pahalıdır. Pahalı olmasının sebebi 250'liklerin fiyatının çok düşük olması değil, 600-650 liklerin fiyatının buna yakın olmasıdır. Bir arakdaş bu motor satmıyorsa sebebi MT 7'dir yazmış; kesinlikle doğru tespittir.
Motora aşık idim, hala da çok seviyorum.
Kesinlike normal şartlarda daha fazlasını istemeyeceğiniz bir motordur. İşte maymun iştahlılık, güç sevdası filan fazlasına götürüyor.
Haydi hayırlı olsun.
Peki, 500r gitmiyor diyenlere soruyorum;
R25 ne kadar sürede 180 e çıkıyor, 500 r ne kadar sürede?
500r la ne kadar süre, konforlu (motor bağırmadan)150-160 gidersin, R25 le ne kadar?
Sürekli 150-160 giden r25 ne kadar km dayanır, 500r kaç km dayanır?
Uzunca bir km ikisine de 180-180 basın bakılım, R25 mi çok yakacak, yoksa 500r mı?
Yanlış hatırlamıyorsam CBF500 son hızı yüksek bir makinaydı. "Çok yakıyor" yorumları sık sık yapıldı. CBR500 ve CB500F için de son hızı yetersiz yorumları yapılıyor. Bir karar verin yahu. Az mı yakıcak yoksa hızlı mı gidecek. Honda da ne yapacağını bilsin en azından...
reis sen 500de mi karar kıldın sonunda
en son diversion vardı
180'le gitmek yerine 195 ile gitmek insana ne katacak çok merak ediyorum. Ya da 200 yapsa 500r, satış rekorları mı kıracak? :D
cbr baslangıç motoru olarak goryluyor yurt dısında bızım ulkemızde mıllet tam bır ss beklıyor 500rr cift silindir hafif baslangıc motoru
Cevap basit, çünkü adamlar ekonomi odaklı bir motor yapmışlar.
180 km hıza çıkmak başka bir şey, rahat çıkmak başka bir şey.
Ben BMW1100RT kullandım. Bakın 1100cc bir BMW. Ankara çevre yolunda gördüğüm top speed 210 km/h kadardı. Ama R1100RT gitmiyor diyen taş olur. Bir çok motorla kalkacak kadar harika bir ivmelenmesi vardı. Tamam 210 km/h'de kalıyordu, ama oraya kadar çok stabil bir hızlanması vardı motorun.
Ben tarz olarak CBR250'yi beğendim. R25'de kullandım. Hatta ikisinin kıyasını bile yaptım. Her şeyden önce, R25 düz yolda asla 190 yapmaz. Yapıyorsa, gösterge ayar istiyordur. Bunu bir kenara yazın. Ama R25 250cc sınıfının en güçlü motorudur, onu tartışmaya gerek yok. Şimdi ben 250-260 yapmaya gerek duymuyorum, 150 km/h sürate mukavemetli çıkan, o sürat ile seyir halinde kendini yemeyen, bunu yaparken 6-7 litre yakmayan, tarz olarak SS, sürüş olarak bir tık daha rahat, titreşimi az ABS'li bir motor almak istiyorum. Bizim piyasada bu söylediklerimi karşılayan tek seçenek CBR500R.
CBR500 pahalı deyip sonra Ninja300'den bahseden arkadaşlar, aradaki fiyat farkı ne şuan hiç baktınız mı? Üstelik daha az devir = daha az yakıt ile aynı hızı vaat eden 500cc bir motor her türlü daha iyidir. Fiyat farkı 1800 tl.
MT07 güzel motor, dahası, teknoloji, güç, yakıt sarfiyatı anlamında çok güzel motor. Üstelik fiyat kıyası yapınca CBR500'den daha mantıklı. Ama o bir naked. Nerede görülmüş naked ile ss, enduro ile cruise kıyaslandığı. Tamam MT daha güçlü, iyi de grenaj yok? Naked seven onu tercih eder, ama mesela ben naked tercih etmiyorum...
Velhasıl, CBR500R herkese uygun bir motor değil, hemfikiriz. Ancak, benim gibi 32-33 yaşına gelmiş, aşırı sürat istemeyen, biraz konfor, biraz rüzgar koruması ve SS görünümü beklentisi olan, hatta rüzgar koruması ve SS görüntüsünü +30km/h top speed'e tercih eden kullanıcılara uyar.
Her motor herkese uyacak diye bir şey yok zaten. Öyle olsa çeşitlilik olmazdı. Bana göre yamaha fz6 çok gereksiz bir motor. Hem de kawasaki ER6F dururken. Ama kullanıcıları beğeniyor. Demekki beklenti farklı. Bu beklenti farkı, zevk farkı hep olacak, olmak zorunda. Ben kozmetiğe önem verip SS tarzında rahat denebilecek modellere meyil edeceğim, arkadaşım yemişim görüntüyü deyip rahat sürüş vaat eden endurolara yönelecek, ya da sport touring'lere. Yoksa bu kadar marka, bu kadar tarz, bu kadar model ne işe yarayacak?
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)