Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

cbr 500r neden gitmiyor

    REKLAM ALANI
  1. #101
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    125lik motor maksimum 125km/s yapıyorsa 1000lik motor da 1000 yapar
    tinerci, Hakanbingol, ahe ve 1 diğerleri bunu beğendiler..
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102

    Üyelik
    04 Haziran 2004
    Motosikleti
    Mondial, M 150 Vulture
    180 KM hızı beğenmeyen, gitmiyor diye konuşabilen varsa, yanlış gelmiş. O arkadaşlarımın MotoGP ve Formula1 araçlara yönlendirmek gerekli.
    Hakanbingol bunu beğendi.

  3. #103
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı banro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hız için alacaksanız 600 lük ve üzerine yönelin.Aslında Türkiye şartlarında 190 iyi bir hız. Muğla'da değil 190, 150 yi geçebileceğiniz yol pek yok. Yakında otoban yoksa, hız için motor almanın anlamı zaten yok. Yakıt/performans kıyaslaması yapmak lazım. Motor ömrü- dayanıklılık durumlarına bakmak lazım. Modifiye şahinlerin 200 ü rahat geçtiğini biliyorum,Yani Son hız çoğunluk için en önemli kriter değil.
    Uçuşa geçiyordur o hızda kuş serisi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:09 ----------

    KTM Superduke 1290 R'da daha 150 km/s'i geçmedim herhalde. Geçmeyi de düşünmüyorum piste gidene kadar. Niye geçeyim ki? Hız yerine hızlanma ve viraj alma çok daha zevkli. Diğeri hem tehlikeli hem cezalı farkında olmadan geçersem o başka tabi. Abuk subuk hızlanıyo çünkü alet.

  4. #104
    astrofizik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio beverly 350
    Parası olan,ne istediğini tam olarak bilen,uzun süre motorunu satmadan kullanmak isteyen kullanıcıya uygun bir motor,
    2016 kasası ile de gerçektende çok güzel bir tasarıma kavuştu,
    Açıkçası son hıza göre motorsiklet alan insanları,belli bir tarzı olmayan,sınırlı bilgiye sahip motosiklet kültürüne yüzeysel bir şekilde bakan insanlar olduklarını düşünüyorum.
    Hakanbingol ve Konca bunu beğendiler.

  5. #105
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Bence 170-180km/h'lara zorlanmadan çıkan bir makine her türlü yeterlidir bundan sonrası firen ve yakıt performansı önemlidir gerisi boş işler...
    Ninja250r'ım varken 180 yaptım diyen cbr250'lerin yanından 160'la uzuyordum bunu bir çok cbr ile denedik yeni kasada eski kasadada km saatleri çoğu makinede yanlış gösteriyor.Motosikletinizin son hızından çok kendi sürüşünüzü geliştirin bince[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------

  6. #106

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Istanbulda sifir 500rr 19 binliraya satiyolar anes honda varmi bi bilginiz marta kadar durursa martta alamaya gidecem

  7. #107
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    MotoGP de bir aralar motorları 1000cc den 800cc'ye indirmişlerdi. Rossi şu yorumu yapmıştı " 800 cc motor da 1000 cc motor ile aynı hızlara çıkabilir. Ama 800 cc motoru sürekli üst sınırında kullanma zorundasınız, 1000 cc de limitleri bu kadar zorlamanıza gerek yok." . CBR 250 ile CBR 500 arasındaki durum da bu.

  8. #108
    dovahhkin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa-Mudanya
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    1800cc chopperler neden 750km h yapmıyor ?

    Devlet neden benzini 1 tl yapmıyor?

    Türkiye neden dünya kupasını alamıyor ?

    Üretilen her malın planlanan bir satış kitlesi vardır.

    Cbr500r size mal motoru gibi gelebilir
    Keza cbr1000 de öyle.

    Şekli şemali düzgün uzun ömürlü torklu geçiş motosikletidir

    Bütçesi uygun olup bu özelliklerde birini fazlası ile mutlu eder.

    190km hız dediğiniz hız ile yere temas etmeyi allah kimseye yaşatmasın

    Hızdan ziyade "sürat" epey fazla.

  9. #109

    Üyelik
    10 Nisan 2015
    Motosikleti
    Honda CBR500R
    2014 model 19.000 ben alırken yoktu, 19.900 2015 model aldım. Ama olsa idi 2014'de alabilirdim. Çok dengeli, hata tolere eden, güç dengesi dağılımı iyi bir motor. Son hız yapmadım ama videolar 185-187 km/h yaptıranlar ile dolu.
    Tahminim o hızları hiç görmem, ben 120-130 km/h üzerine çıkacak yolu pek bulamıyorum Istanbul'da.

  10. #110

    Üyelik
    24 Haziran 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Activa-Pcx-cbr250r-Xj6N-BAVYERALI :) K1200R
    Bende çok arastirmistim hatta test etme imkanım da oldu Torku gayet iyi ancak sadece ara yani geçiş motoru benim gözümde ikinci eli de baya düşük he alınırmı 2 eli alınır bence

  11. #111
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Mart 2017
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı Levent Gocmen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Chopper sinifinda tokatlar
    Sesli güldüm
    Dediklerimize katılmamak mümkün değil

  12. #112
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Yahu soran oldu mu acaba?

    CBR500 nereye gitmiyormuş?

    https://eatsleepride.com/c/16265/hon...nge_perfection

  13. #113
    basto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2015
    Motosikleti
    CBF 1000 FA
    Ohhh bee, 1 yıldır bu CBR 500 ve onu 250-300 ile karşılaştırma konularına aynı şeyleri yazmaktan gına gelmişti. Şimdi sağolsun herkes yazmış doğru düzgün, referans kaynağı konu olmuş. Umarım kimse bir daha aynı konuyu açmaz. Ben de son kez tekrarlayayım (inşallah son olur)

    250-300 ile karşılaştırma yapmak abestir. Konuşmaya dahi gerek yok.
    Çok rahat, yeterince güçlü hem de lastiği değişince gayet sportif olabilen, ekonomik ve sağlam bir motordur.
    Bizzat GPS ile ölçümde 187 km gördüm.
    70-120 beygir arası motorları olan 10 motorcu arkadaşımla çıktığım hiç bir gezide geride kalmadım ki onlar arada 220+ hızlar yapıyorlardı.
    Virajlarda her zaman en öndeydim ve pegleri sürtüyordum. CBF 1000'e geçince virajlarım yavaşladı öyle söyleyeyim.
    Fiyatı pahalıdır. Pahalı olmasının sebebi 250'liklerin fiyatının çok düşük olması değil, 600-650 liklerin fiyatının buna yakın olmasıdır. Bir arakdaş bu motor satmıyorsa sebebi MT 7'dir yazmış; kesinlikle doğru tespittir.
    Motora aşık idim, hala da çok seviyorum.
    Kesinlike normal şartlarda daha fazlasını istemeyeceğiniz bir motordur. İşte maymun iştahlılık, güç sevdası filan fazlasına götürüyor.

    Haydi hayırlı olsun.
    tiawern bunu beğendi.

  14. #114
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı SuleymanE adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ohooo konu şenlenmiş, bende 2 satır birşeyler yazmasam olmayacak şimdi.

    Akıl tutulması 1 : Neden gitmiyor?

    İlk olarak 500cc bir motosikletten bahsediyoruz. Neden gitmiyor diyenler, azıcık düşünseler, azıcık şu kafayı çalıştırsalar kendileri cevabını bulacaklar ama...
    Acaba motor 500cc için optimum performansın yanında minimum yakıt tüketimi için ayarlanmış olamaz mı acaba? ayrıca 188km/h hız az bir hız mıdır?
    150km/h hızla yolculuk yapıp ortalama 4lt yakıt tüketimi ile yolculuk yapmak isteyenler için sunulmuş bir alternatif olamaz mı acaba?
    Halihazırda hondanın 600cc de mermi gibi makinaları zaten mevcut, hız isteyenler buyursun (600rr , 650f)

    Akıl tutulması 2: R25 bile 180 yapıyor, R25 ile kıyaslarsak...

    Yahu kardeşim arada 2 kat cc, 7bin tl ye yakın da fiyat farkı var, neyle neyi kıyaslıyorsunuz Allah aşkına?
    Geçen gün elma yedim çok tatlı, portakal yedim ekşiydi. peki portakal neden ekşiydi? Bu nasıl bir mantık?
    Top speed herşey demek değildir. 250cc motor 180 yapıyorsa 500cc motor 360 mı yapmalı?
    İlkokul terk falan mısınız anlayamadım ki?

    Akıl tutulması 3: R25 çöp, kaka, elinizde patlayacak...

    Yahu bilader aklınızı peynir ekmekle mi yediniz, komşunuz sizin oğlana tokat atınca sizde pusuda bekleyip gidip komşunun çocuğuna tokat atan bir cins misiniz? karakteriniz bu mudur?
    cbr500r yi R25 le kıyaslayanlara, saçmalama bilader, cahil misin? demek varken R25 kötülemeye çalışmak neden?
    Hah, diyelim ki R25 çöp, 5 para etmez, honda sahiplerine faydası ne? motorunuza her patlayan R25den 5 beygir mi ekleniyor, bonus mu alıyorsunuz?

    Haaa, R25 dandik diyenler, eğer söylediğinizde samimiyseniz ya siz motosikletten gerçekten anlamıyorsunuz yada marka fanatiğisiniz. Başka bir açıklama aklıma gelmiyor. R25 mermi gibi makina. 250cc sınıfında çok rahat liderliğe oynar.(lideri demiyorum bakın!) Ufak tefek kusurları dışında sorunsuz motor. 100bin km de ne olacağıyla ilgili tahmin yapanları ise sayısal loto oynayıp zengin olmaya davet ediyorum. Geleceği görebiliyorsanız burada harcanmayın, gidin lotoyu bilin zengin olun...


    Olması gereken doğru soru : CBR 500R neden yeterli satış adetlerine ulaşamıyor?

    En büyük sorunu bence fiyatı.
    500r fiyatı yüzünden çok güçlü rakiplerin arasına sıkışmış bir motosiklet. Genelde motosiklete 125cc veya 250cc de başlayıp daha fazla güç için üst sınıfa geçecek kişiler maksimum performans+minimum fiyatlı modellere yöneliyorlar.
    örneğin 500r fiyatına mt07 var. Daha fazla güç isteyen adamı bu cezbediyor.
    Zaten motosiklete ninja 300 veya duke 390 ile başlayanlar ise cbr500r modelini direkt es geçiyorlar. Çünkü motosiklet değiştirirken aradıkları üst sınıfa özgü bariz güç farkını hissetmeleri zor.

    Fiyatı yüzünden çok fazla satılmayan, çok satılmadığından 2. elinde değer kaybettirir korkusu yaşatan, keşke daha ucuz olsaydı yada ben daha zengin olsaydım da da alıp keyifle kullansaydım dediğim güzel motordur CBR500R...


    ,
    hahahaa uzun zamandır okuduğum en güzel yorumlardan birisiydi

  15. #115
    Metehan07-70 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2016
    Şehir
    Antalya
    Peki, 500r gitmiyor diyenlere soruyorum;
    R25 ne kadar sürede 180 e çıkıyor, 500 r ne kadar sürede?
    500r la ne kadar süre, konforlu (motor bağırmadan)150-160 gidersin, R25 le ne kadar?
    Sürekli 150-160 giden r25 ne kadar km dayanır, 500r kaç km dayanır?
    Uzunca bir km ikisine de 180-180 basın bakılım, R25 mi çok yakacak, yoksa 500r mı?

  16. #116
    acemi60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha X-City 250
    Yanlış hatırlamıyorsam CBF500 son hızı yüksek bir makinaydı. "Çok yakıyor" yorumları sık sık yapıldı. CBR500 ve CB500F için de son hızı yetersiz yorumları yapılıyor. Bir karar verin yahu. Az mı yakıcak yoksa hızlı mı gidecek. Honda da ne yapacağını bilsin en azından...

  17. #117
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    reis sen 500de mi karar kıldın sonunda
    en son diversion vardı

  18. #118

    Üyelik
    10 Mart 2017
    180'le gitmek yerine 195 ile gitmek insana ne katacak çok merak ediyorum. Ya da 200 yapsa 500r, satış rekorları mı kıracak? :D
    gursus ve tiawern bunu beğendiler.

  19. #119

    Üyelik
    03 Nisan 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600
    cbr baslangıç motoru olarak goryluyor yurt dısında bızım ulkemızde mıllet tam bır ss beklıyor 500rr cift silindir hafif baslangıc motoru

  20. #120

    Üyelik
    20 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    CBR250R Repsol/SATILDI
    Cevap basit, çünkü adamlar ekonomi odaklı bir motor yapmışlar.

    180 km hıza çıkmak başka bir şey, rahat çıkmak başka bir şey.

    Ben BMW1100RT kullandım. Bakın 1100cc bir BMW. Ankara çevre yolunda gördüğüm top speed 210 km/h kadardı. Ama R1100RT gitmiyor diyen taş olur. Bir çok motorla kalkacak kadar harika bir ivmelenmesi vardı. Tamam 210 km/h'de kalıyordu, ama oraya kadar çok stabil bir hızlanması vardı motorun.

    Ben tarz olarak CBR250'yi beğendim. R25'de kullandım. Hatta ikisinin kıyasını bile yaptım. Her şeyden önce, R25 düz yolda asla 190 yapmaz. Yapıyorsa, gösterge ayar istiyordur. Bunu bir kenara yazın. Ama R25 250cc sınıfının en güçlü motorudur, onu tartışmaya gerek yok. Şimdi ben 250-260 yapmaya gerek duymuyorum, 150 km/h sürate mukavemetli çıkan, o sürat ile seyir halinde kendini yemeyen, bunu yaparken 6-7 litre yakmayan, tarz olarak SS, sürüş olarak bir tık daha rahat, titreşimi az ABS'li bir motor almak istiyorum. Bizim piyasada bu söylediklerimi karşılayan tek seçenek CBR500R.

    CBR500 pahalı deyip sonra Ninja300'den bahseden arkadaşlar, aradaki fiyat farkı ne şuan hiç baktınız mı? Üstelik daha az devir = daha az yakıt ile aynı hızı vaat eden 500cc bir motor her türlü daha iyidir. Fiyat farkı 1800 tl.

    MT07 güzel motor, dahası, teknoloji, güç, yakıt sarfiyatı anlamında çok güzel motor. Üstelik fiyat kıyası yapınca CBR500'den daha mantıklı. Ama o bir naked. Nerede görülmüş naked ile ss, enduro ile cruise kıyaslandığı. Tamam MT daha güçlü, iyi de grenaj yok? Naked seven onu tercih eder, ama mesela ben naked tercih etmiyorum...


    Velhasıl, CBR500R herkese uygun bir motor değil, hemfikiriz. Ancak, benim gibi 32-33 yaşına gelmiş, aşırı sürat istemeyen, biraz konfor, biraz rüzgar koruması ve SS görünümü beklentisi olan, hatta rüzgar koruması ve SS görüntüsünü +30km/h top speed'e tercih eden kullanıcılara uyar.

    Her motor herkese uyacak diye bir şey yok zaten. Öyle olsa çeşitlilik olmazdı. Bana göre yamaha fz6 çok gereksiz bir motor. Hem de kawasaki ER6F dururken. Ama kullanıcıları beğeniyor. Demekki beklenti farklı. Bu beklenti farkı, zevk farkı hep olacak, olmak zorunda. Ben kozmetiğe önem verip SS tarzında rahat denebilecek modellere meyil edeceğim, arkadaşım yemişim görüntüyü deyip rahat sürüş vaat eden endurolara yönelecek, ya da sport touring'lere. Yoksa bu kadar marka, bu kadar tarz, bu kadar model ne işe yarayacak?


6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)