İbreler her zaman %10 fazla gösterir
İbreler her zaman %10 fazla gösterir
O plastik yığını R25 lerin reklamını yapmaya devam edin.Elinizde kalacak az kaldı.Japon replikası endonezya mobileti
R25 inceleme ve kullanma fırsatım oldu,bana kalırsa bırak 500R ı Cbr 250 r la bile boy ölçüşemez kesinlikle çok kalitesiz,motorun basamakları ve pegleri oldukça özensiz tasarlanmış ve kesim hataları mevcut granajları fazlasıyla şişirme ve Çin de bir oyuncak firmasına yapılmış gibi duruyor(arka kuyruk kısımlarını elinizle sıktırın gacur gucur ötüyor.) motorun tok sesi olmadığı gibi çok nazlı çalışıyor ve anormal bir devir çeviriyor buda motorun ömrünün çok kısa olduğunu gösteriyor aynı zamanda ve en önemlisi 250cc dediğin motor ekonomik olmalı bu motor çevirdiği devirden dolayı fazla yakıyor.
500r ın amacı hız değil sizi hayatta tutmaktır.. kontrol edilebilir güç ile geçiş motoru olarak kullanıma çok uygundur.. 600rr fazla mı gelir araya birşeyler sıkıştıralım ama tipi de çok kötü olmasın diyenlerin tercihidir..
Benim için para önemli o paraya neler var diyenler er6 ya yönelmelidir..
Çıplak versiyonunu kullanıyorum,nazlanmadan 200 km/h görüyor. Ekstra olarak K&N hava filtresi,Devil Egsoz ve Ön cam var.Ayrıca R25 in kıçından başından atlar,karşılaştırmak gereksiz.Bakımlarını düzgün yaptıysan sorunsuz gider.Ve o hızları görebilecek yol gerçekten yok.2 aydır top speed denemesini saymazsak 160 ı geçmedim.
Youtube : Burax Yolda
Mototaş Aş. çalışanı
Gereksizlik yapmadan önce okuduğunu anlamaya çalışırsan sevinirim.
Honda Cbr 250 kullanıyorum ve ibre %10 yüksek gösteriyor.
Cbr 500 r %10 yüksek gösteriyor. ( araştırmadır kendim test etmedim)
Ninja 300 % 4,5 kadar yüksek gösteriyor.
Ben ne yazmışım hız kalibrasyonu ninjada daha iyi. Gösterge diğerlerine nazaran daha doğru bilgi veriyor.
R25 hakkında bilgim yok ama % 10 fazla bile gösterse rüzgarsız ve yokuş aşağı Cbr 500 ile yakın top speed olacağını tahmin ediyorum. Burada motorları ve yol koşullarını değil gösterge ve reel hızlarını karşılaştırıyorum.
biri 30 saniye de 190 a çıkar biri 20.
son hız neden bu kadar önemli, hayatım boyunca anlayamadım. 180 değilde 190 gitse ne olacak?
Pendikteyim ben, yakinsan ugrar misin yanima? Ya senin motor ölü ya benim motorda turbo var. Artciyla 175 tek basima defalarca 181 yaptim. Gpsle duser tabide 155 nedir, ne suruyosun sen?
Dragda r25 i geciyor bile cbr250 sen kalkmis cbr 500 le kafa kafaya gider diyorsun. Iyi misin ?
ben maxi scooterda 120-140 görünce fazlasıyla mutlu oluyorum hiçg erke yok buzlara 200 cc scooterimi 250cc yapıcam kazasız günler geçirin arkadşalar pistte değilsiniz param yetmediği için çamur atmıyorum ama birkaç saniye bu hızlara çıkmak için çok mecuraya gerek yok bence
İyi de ben defalarca zaten gercek hizlari ibreden farkli diyorum anlatmaya calistigim da bu. 2. Cbr 250 kullaniyorum simdide satisa koydum cbr 500 almak icin. Detaylica arastirmam bu yuzdendir. Gelelim cbr 250 hizina duz yolda gercek hızı 155 ustune cikmasi cok zor. Bu arada her iki motorum da 181 km/h gordu kadranda.
Gelelim davetine. Gordugum kadariyla motorun yok satmissin. Davetin goz dagi vermekse ikinci gereksizligin olmus yok samimiyse simdiden kusura bakma burdan bakinca biraz garip anlasiliyor.
Eski bir CBR500R kullanıcısı, yeni MT-09 Tracer kullanıcısı olarak sadece şunu söyleyebilirim, cbr ile şehir içinde yaptığım apaçiliği, aralara dalmaları attığım makasları, tekere gelir mi, altımdan kaçarmı vb. korkularım olmadan gazlamaları, ikinci viteste kırmızıda kalkmaları, 3.viteste araç sollamaları, zırt pırt vites değiştirmemeleri - bunu trcaerda daha çok sevdim - en yoğun trafikte yaktığı 4.2 litre yakıtı, uzun yolda tapa gaz 190 km/sa ile gitmeleri 150 km/sa ile sarka sarka viraja girmeleri buna rağmen yaktığı 4 litre yakıtı, piste çıkıp dizlik değdirmeleri, herşeyini çok özledim. Kimbilir belki de ilk gözağrım olduğundan olsa gerek... İlk motor olarak beni hiç üzmedi, hiç tehlikeye atmadı, motor kullanmayı, viraj almayı, sarkmayı, stopiyi herşeyi üzerinde öğrendim bir kez olsun faso yapmadı. Bütçem izin verirse yeni modeli çok hoşuma gitti ciddi ciddi almayı düşünüyorum.
500r avrupa da çok tutuluyor çünkü ehliyet yasası ile uyumlu... 600 cc ve daha fazlası için mükemmel bir geçiş motosikleti. Size büyük cc öncesi bir çok alanda tecrübe katıyor... ( tork , hızlanma ,kontrol, fren vb. ) Fakat tabiiki bizim ülkemizde ki insanlar için top speed önemli. Çünkü her gün her dakika şehir içinde top speed yapıyor arkadaşlar. Küçümsemek için söylemiyorum ama genelde 125 cc veya 150 cc ya da R25 kullanıcıları bu motosiklet hakkında atıp tutuyor. Bu çok enteresan çünkü büyük bir kısmı yakından bile görmüş değil. " 600 cc varken neden 500 cc alalım bak 600cc 250 yapıyor bu 188 ama aralarında 100cc var. " o zaman bu mal kötü mal arkadaşlar. Boşverin boşuna vaktinizi harcıyorsunuz, anlamayacaklar...
Cbr500r gercekten cok dengeli bir makina.
Bu arada Honda diğerlerini geriden takip ediyor diyen arkadaşa sadece gülüyorum. Honda'nın bir çok modeli satış rekorları kıran motosikletler. Dikkat ederseniz Yamaha nın son bir kaç yılda en çok yaptığı şey hondanın iyi olduğu alanlarda karşısına model çıkartmak oluyor ( her alanda ya da her model de demiyorum laf söylemeden önce düşük cc de grenajlı motosikletler ve scooterlara bir bakın ) . Honda top speed değil; şehir içi kullanımda rahatlık , yakıt ekonomisi , ulaşım kolaylığı, az masrafı ve konforu daha çok düşünüyor bunun aksini de kimse iddia etmez zaten. Honda biz en hızlısını yapıyoruz diye de bir vaad de bulunmuyor zaten. O yüzden gereksiz yere sidik yarışı yapmayın markalarla lütfen.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)