KTM Duke 200 kullanıcı yorumlarım (Fotoğraflı)
Reklamlar
-
Merhaba. 1 ay ve 650 km'dir Duke 200 kullanıyorum. Motorum 2015 model, ABS'siz versiyon. İlk motorum Pcx 125 idi. Her ne kadar teknik karşılaştırma/değerlendirme yapacak kadar konuya hakim olamasam da, Duke 200 düşünen arkadaşlar için genel bir değerlendirme yazısı yazmak istedim.
Şimdi "neden Duke?" sorusunu çok duyuyorum. Öncelikle tipi ve rengi çok hoşuma gidiyor. Yaramaz, afacan bir erkek çocuk gibi duruyor. Trafikte oldukça ilgide çekiyor. Sürekli günlük yaşamda sorular soranlar oluyor. "Yeğenim bu kaç basıyor?", "Arka lastik enliymiş baya, ne bunun markası?", "Bunun egzozu nerde yav?" gibi sorular en çok gelenler arasında.
PCX 125 nasıldı? Harikaydı, rahattı. Sattığıma benden çok kız arkadaşım (tek artçım sayılır) üzüldü. Her şeyi iyiydi ama zevk yoktu. Ne bileyim bir vites düşürüp uzama, güç, atraksiyon yoktu kısaca. Tam 2. motorluk. Alacaksın büyük bir makine, yanına çekeceksin PCX'i. Bagajı çok iyiydi.
Neyse atraksiyon ararken motor arayışına girdim. Bir ara 3 günlük Pulsar maceram oldu. İyi motor ama bana gitmedi. Artçı konforu çok eksilerde, titreşim boldu. Bunları yinede görmezden gelirdim belki ama o zırıltı çekilmezdi. Kafaya taktımı takıyorum, yola bakamıyordum zırıltının kaynağını aramaktan. Denge sensöründen kaynaklandığını öğrendim sonraları ama zaten geri vermiştim bile. Pulsar kullanan arkadaşlar bana kızmasınlar. Ayrıca f/p olarak şu an en iyisi olduğunu düşünüyorum.
PCX ile devam etme kararı verdim bir süre. En azından Honda servis, parça, kalite iyi dedim. Demez olaydım. Disk kilidini unuttum ön diski eğdim. O kurumsal dediğimiz Honda, genel merkezi aramama bile rağmen, beni tam 3 hafta bekletti. Gold Wing kullansam neyse ama PCX gibi satış patlaması yaşayan bir modelde, parçayı bu kadar beklemek can sıktı. Neyse geldi, takıldı parça. Sonra 4 bin bakımı için servise gittim. Adamların sülalesi rahat. 13.30 da randevum var, 16.00 da motor daha lifte çıkmamıştı. Küfürleşmeye vardı olay. O gün yemin ettim, Honda Antalya Merkez'e yeni bir servis açmadıkça, bir daha hiç bir motorunu almam diye. Öylede oldu.
Derken kan iyice kaynadı ve bir gün RX3i denerken bir abimizle KTM'e uğradık. RC 200'e gözüm kaydı. Foruma konu açtım, vazgeçirdiler. Dedikleride mantıklı geldi, almadım. Ama aklım KTM markasındaydı. Gittim ve bu yaramaz oğlanı aldım bende.
Artıları:
+Hakikaten ilgi çekici, gözler üstünüzde oluyor, (bazen rahatsız oluyorum)
+Kızılay dağıtmış gibi her tarafta yok,
+İvmelenmesi harika, artık sollamaya çıkarken acaba tıkanır mıyım demiyorum,
+Malzeme kalitesi muazzam. Çelik fren hortumuna kadar detaylı düşünülmüş,
+Hata affediyor. Dün stoppie çalıştım trafiğe kapalı alanda. Ön tekeri kendi acemiliğimle bir kaç kez kaydırdım ama toparlamayı bildim,
+Çok hafif. Acemi biriyseniz kolay kolay olduğu yerde yatıramazsınız, (Yerine göre dezavantaj)
+Şu ana kadar pulsar ve inazuma ile ışıkta gaza gelme sonucu kalkış yaptım. Yüzümü kara çıkarmadı, geçebildim ama çokta fark açamadım. Açıkçası çokta bir hız merakım yok ama artık ışıklarda ara gaz verip, tip tip bakanları, kalkışta aynadan izliyorum. Lafım kasksız, reflektörlü eşofmanlı ve olur olmaz yerde teker yapmaya çalışan apaçileredir. Yanlış anlaşılma olmasın
+Aksesuar bol. Kişiselleştirmek için çok fasla seçenek var.
Eksileri:
-Bu motoru sürekli artçı alanlar almasın. artçı konforu zayıf. Sele çok sert, dolgu şart,
-Sesi özellikle 7 bin devirden sonra çok çıkıyor. Bu bana göre eksi,
-Orijinal lastiklerine güvenemiyorum ama IRC'den iyi olduğunu söyleyebilirim. Yinede lastik şart.
-Ayak pegleri geride. Bu benim hoşuma gidiyor aslında ama binenler tuhaf karşılıyor,
-Her naked gibi rüzgar manyağı oluyorsunuz,
-Artçı tutamakları çok işlevsel değil,
-Servis sayısı az.
-Aksesuar çok demiştik ama çokta pahalı. Değer mi sorusunu çok sorduruyor.
Elimden geldiğince ve tarafsızca yazmaya çalıştım. Varsa bir hatam affola. Atladığım, eklememi istediğiniz, soracağınız bir şey varsa çekinmeden söyleyebilirsiniz. Tekeriniz düz bassın, buyurun fotolar
Not: Bu yazı acemi birinin, acemice inceleme yazısıdır. Yazdıkları kendi deneyimleridir, hiçbir art niyet ve polemik amacı taşımamaktadır.
Reklamlar
-
Çok doğru bi not yazmışsın
-
Lastikleri bende ktm kullanicisi olarak degistirdim rosso 2 aldim ilerde dusunursen tavsiye ederim yol tutusu guzel..
Yazi cok guzel olmus samimiyetle okudum acikcasi, ktm ve sele snrm hep sert hrr,
-
Plakayıda çekeydin abide yolda sokakta selam verirdik ) hayırlı olsun.
-
arkadaş, şöyle seksi seksi fotolar koyup insanı zıvanadan çıkarmayın bu sıcaklarda!
-
Msxten sonra ya duke 390 maddi durum el vermessede duke 200 alıcam allah kaza bela vermesin
-
okan kömür adlı üyeden alıntı
Msxten sonra ya duke 390 maddi durum el vermessede duke 200 alıcam allah kaza bela vermesin
Pulsar'ı da listene bi ekle istersen...
-
dyavol-77 adlı üyeden alıntı
Pulsar'ı da listene bi ekle istersen...
Ktm nin tipi daha hos geliyo bana birazda tasarımı rengi etkiliyo daha tecrubesizim 125 le yeterince tecrube yapınca hepsini deneyerek seçicem
-
Ahhh ahhh su göstergeler , yakısıyor mu Ktmmmmmm
-
Cok guzel olmus incelemeniz ellerinize saglik allah kaza bela vermesin size, masallah cok guzel tertemiz motorunuz kiskaniyorum valla :D
Bir duke kullancisi olarak ekleme yapmak isterim size ayip olmazsa,
1-Geride olan ayak peglerine alisinca asiri rahat geliyo hatta iyi ki geride diyorsunuz, benim motora alistiktan sonra ybr bana cok tuhaf geldi zor alistim.
2-Gosterge tablosu kucuk duruyo da okumakta hic sikinti yasanmiyo hatta cok guzel oturtulmus her sey yerli yerinde, benim tek sikayetim o devir saatinin tipi, yanina bi tane analog devir saati olsaymis tadindan yenmezdi.
-
CxAnKACx adlı üyeden alıntı
Cok guzel olmus incelemeniz ellerinize saglik allah kaza bela vermesin size, masallah cok guzel tertemiz motorunuz kiskaniyorum valla :D
Bir duke kullancisi olarak ekleme yapmak isterim size ayip olmazsa,
1-Geride olan ayak peglerine alisinca asiri rahat geliyo hatta iyi ki geride diyorsunuz, benim motora alistiktan sonra ybr bana cok tuhaf geldi zor alistim.
2-Gosterge tablosu kucuk duruyo da okumakta hic sikinti yasanmiyo hatta cok guzel oturtulmus her sey yerli yerinde, benim tek sikayetim o devir saatinin tipi, yanina bi tane analog devir saati olsaymis tadindan yenmezdi.
Altına imzamı atıyorum. Gösterge çok hoşuma gidiyo ama devir saati ufak kalıyor.
(Temizlik içinde Motul shine&go kullanıyorum )
-
Amortisör çorabı alın
Yoksa on çatal akma yapabilir
-
Güzel inceleme. Test ettikten sonra kafamdan geçenlerin aynısını yazmışsınız.
Yakıt değerlerini de ekleyebilirdiniz.
Benim gibi sırık arkadaşlara gitmeyebilir, arka tarafa Pulsar gibi bir çamurluk düşünülebilir .
Farklı kullanıcılar da görüşlerini yazarsa alacak arkadaşlara yardımcı olmuş olursunuz.
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Amortisör çorabı alın
Yoksa on çatal akma yapabilir
Sen de kullanmıştın sanırım uzun süre, eksi gördüğün tarafları neler merak ediyorum. Yağ sıçratmadan bahsetmiştin bir sayfada, sonrasını baktım göremedim.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
Boyum 1.85 90 kiloyum. Ben rahatım ama artçılı yolculuk çekilmiyor pek. Yakıt olarak 2.5-3 litre arası yakıyorum.
-
yakıtı gaza tepkımesı cok ıyı
halatadı damagımda
ama km gostergesı bozuldu spormoto tamır etmemek ıcın elınden gelenı yaptı ben bastırınca baska musterıye gelen km saatı bana takıldı
amortısor ıcerısınde bulunan yuzuklerden bır tanesı fabrıkasyon hatalıymıs tabı bunu 2 ya da 3 kere kece degıstırdıkten sonra buldular
her seferınde canakkaleden ıstanbula gelıyordum
son olarak da engıne ısıgı kırmızı kırmızı yanıp sonmeye basladı
yagı suyu tamamdı ama sıkıntı verdı
kafa komple sokuldu toz temızlendı normale dondu sonrasında elden cıkardım
sahıbıne herseyı anlattım herseyı tamam satıldı.
-
Güzel yazı olmuş.
Aradan ben de girip bakıyorum bu dukelere çok hoşuma gidiyor, şöyle 2. bir motor olarak nasıl olur diye, şehiriçi sağa sola gitmeye alsam mı lan dedirtmiyor değiller
-
Artçı tutamaçlarının nesini beğenmediniz anlamadım. Küçük mü?
-
Arkadaslar benim merak ettigim bir durum var ; duke 200 de hiz limitleyici var mi ? Birkac kisi var dedi ama arastirdim bulamadim
-
@tyrung arkama oturan kisi biraz kalipliysa tutamaclari tutamiyor.
@Ahmtmngrsy evet 138 km de kesiciye giriyorlar. Daha o kadar basmadim ama oyleymis
-
Hiz kesici olmasi kotu olmus :( Bu kadar hafif ve yanlis hatirlamiyosam 28 beygirlik bi motorun 160-180 civarlarinda yapmasi lazim dogal olarak cbr250 yi de tokatlamali ama 138 düşük olmuş bu alete , yok mu kesiciyi kaldirmanin yolu :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)