Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi cb'me Tiger Trioval 780 egzoz takmak istiyorum. Düşüncelerinizi almak istedim. Artıları eksileri ne olur yardımcı olursanız sevinirim...
Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi cb'me Tiger Trioval 780 egzoz takmak istiyorum. Düşüncelerinizi almak istedim. Artıları eksileri ne olur yardımcı olursanız sevinirim...
shark al.........
+ sı yok
- si kafa miker küfür yersin
- motor gitmez
- çok yakar
- motorun ömrü kısalır vs vs... uzar gider
Aynı modeli ben de düşünüyorum ama sesi çok fazla mı çıkar acaba diye çekiniyorum, komşulardan küfür yemek gibi bir zevkim yok çünkü Denenerek alınabilse denemek isterdim açıkçası, motor gitmez falan hikaye(alınmaca yok). Egzoz çıkışı alan olarak büyürse alt devirler ölür üst devirler canlanır, gerekli ayarları yapılabilirse canlanma bile olacaktır(yakıt tüketiminin artmasını saymazsak)
yatağınızda uyurken biri ses çıkarsa aklınızdan ilk geçen ne olurdu ? taktırma hocam sakin sakin gez 30 40 dk dan sonra emin ol sende sıkılıcaksın 4 silindir gibi ses vermeyecek onun için stock egzoz devam
Pek egzozdan anlamam lakin 125 cc tek silindir bir motora egzoz takmakta çok abes kaçıyor.Ses namına birşey çıkmıyor zaten kafa *ikmekten başka bişey değil.Çevremde sıkca görüyorum cgye adam egzoz takmış teneke çalar gibi gidiyor.Yanından geçen r1'i gördüm ondada egzoz vardı ama r1'den çıkan sese millet merakla bakarken cgye söven söveneydi.Hatta bu cgye egzoz takan birini efnaflar sopayla dövmüşlerdi
CG lerin illet bir sesi var. Cb125 ten CG sesi çıkmaz ama üst devirde her motosijletin egzozu rahatsız eder
bence stock egzoz çok daha güzel. gerçekten tiger egzoz falan hiç gerek yok. tek silindir tüm motosikletler sessiz haliyle daha güzel. eğer çift silindir olsaydı evet, akrapovic falan ne varsa takabilirsin, ducatinin sesi gibi bir ses olabilirdi. ama tek silindir de egzoz çok berbat.
abartıldığı kafa ütülemez ama 550tllik bir fark da yaratmaz. tiger egzozlar susturucuyla gelmiyor susturucu haricen alınıyor.
Arkadaşım genel yorumları pek anlamadım ama, ben ktm rc 200 motoruma taktırdım tiger,
deneyimim şöyle,
eskisine göre sesi daha güzel geliyor bence, çok ole buyuk silindir motorlar gibi tok tok değil tabikii,
ama aralarda sıkıştığında FARKEDİLİYORSUN (gaza bastığında sesi hoş geliyor) , benim amacım buydu, sessiz sessiz bir arabanın yanından geçmektense,gaza vınn diyince seni duyuyor ve kenara çekilebiliyor,
benzin olarak çok çok fark etmedi,
800 TL taktırma dahil ödeme yaptım,
Bursa mt den arkadaşım yzf r125 e sahipti. Görürse yazar , onun yerine ben yazayım.
Ondada yanlış hatırlamıyorsak tiger vardı.Öyle bir ses çıkıyorduki arkasından gidemezsiniz o derece.
Birgün ceza yedi. Egzozu söküp orjinali taktı.
Motorunun gücünün bariz oranda arttığını. Hatta topspeedin dahil arttığını, bunun yanında yakıt tüketimininde azaldığını söyledi.
Hatta birdaha küçük cc motosiklete egzoz megzoz takmam dedi orjinale geçince.
Bu egzoz işi öyle lambur lambur olacak iş değil.
Benim V-stromumdada yoshimura vardı fakat Dyno ya sokularak ayar yapılmış. 2-3 defa map atılarak en son ayar hallolmuş. Ayarsız halindeki yakıtını falan söylemek dahi istemiyorum.
Öyle sizin ayarsız takacağınız egzozların motora en ufak yararı yok. Aksine gereksiz yakıt, güç düşüklüğü cabası.
Ha alacağanız egzoz o motora özel olarak hazırlanmış bir egzozsa o ayrı. Birşey diyemem.
Ama sallıyorum mt 07 için üretilmiş akrepoviç fiyatına isterseniz bir bakın.
Her gun polisin onunden geciorum full motor kullaniyorum hic bisey yasamadim, ama tabi bu kisiden kisiye motordan motora degisebilir...
Aslında power Commander tarzı bir ürünyoksa eğer vstrom unuzda Map Vs atamazlar. Gördüğüm, dyno verilerine baktığım motosikletlerde yalnızca egzoz değişimi az ya da çok gücü arttırıyordu. Esas performans hava filtresi ve maplerle geliyor. Tek başına egzozun performansta kayıba neden olduğuyla ilgili bir belge bulamadım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)