Pirelli ANGEL GT hakkında blisi olan varmı
Reklamlar
-
Arkadaslar merhaba 2015 mt09 tracer kullanıyorum orjinal lastiklerim dunlop sport smart gibi bişiydi
onları baya bir arastırdıktan sonra pirelli angel gt ile dğiştirdim 1200 tl ye mal oldu
eski lastiklerimle 15.000.km oldu artık hiç tutmaz hale gelmişti tcs sürekli yanıp duruyordu
bu lastiği kullanan deneyen varsa tecrubelerini duymak isterim.
lastik hakkındada baya bakmama ragmen fazla bilgi bulamadım
buradan bilgi paylaşırsak yararlı olacağına inanıyorum
iyi surusler.
Reklamlar
-
Merhaba,
Ben eski motoruma almıştım geçen sene başında. Kawasaki 650 Versyse. 5000 km kadar kullanabilmiştim.
Lastikler çabuk ısınıyor, mt-09 tracerdaki dunloplar ise geç ısınıyor. Son derece kaliteli ve güvenilirdir lastikler sınırları zorlayabilirsiniz yatırırken fakat uzun yol lastiği olduğundan araziye gelmez tabi. Islak zeminde de bir sıkıntı yaşamamıştım. Hatırladığım kadarıyla lastiğin orta kısmı ekstra güçlendirilmiş olduğundan ömrü daha uzun normal lastiklere göre.
Hayırlı olsun.
-
Süper lastiktir. Bende fabrikasyon dunlop lastikleri beğenmediğim için ER-6 ma almıştım. Motor karakter değiştirmişti. Islak ta kuru da çok güvenlidir. Adana sıcağında asfalt erir, motorda torklu olduğundan eski lastikte teker patiye gelirdi. Angel GT taktıktan sonra o da kesildi. Ben çok iyi bir seçim olduğunu düşünüyorum.
-
iguven adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Ben eski motoruma almıştım geçen sene başında. Kawasaki 650 Versyse. 5000 km kadar kullanabilmiştim.
Lastikler çabuk ısınıyor, mt-09 tracerdaki dunloplar ise geç ısınıyor. Son derece kaliteli ve güvenilirdir lastikler sınırları zorlayabilirsiniz yatırırken fakat uzun yol lastiği olduğundan araziye gelmez tabi. Islak zeminde de bir sıkıntı yaşamamıştım. Hatırladığım kadarıyla lastiğin orta kısmı ekstra güçlendirilmiş olduğundan ömrü daha uzun normal lastiklere göre.
Hayırlı olsun.
anlaşılan doğru tercih yapmışım tesekkurler
sendede tracer var bendekide race blue sende durum nedir lastiklerde kc km oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
birde arkadaşlar lastik havaları ne olmalı
36-42 diyorlar ben öyle yaptım fakat
34-38 diyende var hangisi dogru
-
Ben R6'da 36-42 kullanıyorum. Kitapçık bu şekilde önerdiği için.
-
mutluemlak adlı üyeden alıntı
anlaşılan doğru tercih yapmışım tesekkurler
sendede tracer var bendekide race blue sende durum nedir lastiklerde kc km oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:11 ----------
birde arkadaşlar lastik havaları ne olmalı
36-42 diyorlar ben öyle yaptım fakat
34-38 diyende var hangisi dogru
Rica ederim. Benim motor 9 bin km oldu. Şu an için pek şikayetçi değilim lastiklerden ama ışıklarda ani kalkışta falan TCS devreye daha fazla giriyor artık devreye onu farkettim. Bu sezon geçti gibi herhalde seneye ben de değiştiririm 15binlerde.
Valla hava olarak kitapçıkta 36-42 diyor ama ben 34 - 40 basıyorum (2 psi eksik yani) havalar sıcak diye ve tek kullandığım için. Hem 2psi az basınca biraz daha konforlu oluyor çukurlarda kasislerde falan.
-
Ben Pilot Road 4 ten sonra geçen hafta Angel GT taktırdım. Yaklaşık 800 km kullandım. Buradaki dağ yollarında virajlar harika. Çok hoşuma gitti benim. Tutuşu viraja yatışı verdiği güven çok güzel. Yanda yazan Abüngel GT yazısı silinecek kadar viraja yaptırabildim güvenerek. Benim hoşuma gitti. Seninde gider umarım.
-
Bende çok uzun ömürlü iyi bir lastik.diye aldım. Islakta da kuruda da çok başarılı. Sert Viraj limiti racing derecesinde yatırmada corsa rosso kadar iyi değildir muhtemelen. Pist değilde sokakta kullandığımız için farkı yolda göremezsin. İyi tutuyor uzun ömürlü daha ne olsun :-)
Basıncı motorun ne diyorsa öyle yap. Sıcak vs diye ayırmadan. Eğer öyle bir fark olsa kitapçıkta yazardı
-
Motorda da eger yatırabiliyorsan çok guzel oluyor
asıl zevkine varılıyor
daha hala yol yapamadım taktırdıktan sonra şile virajlarında bi deneyelim bakalım
nasılmış ama anlattıgınız kadarıyla verimli olacak.
sezon bitti diye bende kalsın falan diye dusundum ancak ben sürekli kullandıgım
için şimdiden değiştireyim kuruda kayan ıslakta ne yapmaz diye dusundum.
-
Dunlop'lar fena değildi ama bizim yollar o kadar tozlu ki, bir zaman sonra yolu tutamaz hale gelmişti. Bir zamandan kastım; Tracer'lı 5-6 pist günü, 2 Yunanistan seyahati ve sonrasında arka lastiğin tepsi gibi dümdüz olması sonucunda (önde de diş vardı ama balans oluşmuştu) 5.000 kilometrede Tracer'ın lastiklerini Metzeler M7RR ile değiştirdim. Angel GT de güzel lastik ama sanırım biraz daha ağır motorlara yönelik, orta kısmı daha dayanıklı. Ben daha sportif bir lastik olsun diye M7'leri aldım.
Şimdilik pek kullanma şansım olmadı ama bunların profili sanki daha dairesel, sağdan sola daha rahat devriliyor ve manevra yapıyor.
-
Dolu ağırlığı 150 kg olan 250cc bir motora Angel GT takılır mı ? Yoksa diablo rosso mu almalıyım ?
Sürekli otobanda seyahat ediyorum veya asfaltı düzgüne yakın olan yerlerde.
-
Bandit te kullanmıştım.Müthiş lastik. Sonuna kadar yatırıyordum . Çabuk ısınır yol tutşu süper.
-
sanausbe adlı üyeden alıntı
Dunlop'lar fena değildi ama bizim yollar o kadar tozlu ki, bir zaman sonra yolu tutamaz hale gelmişti. Bir zamandan kastım; Tracer'lı 5-6 pist günü, 2 Yunanistan seyahati ve sonrasında arka lastiğin tepsi gibi dümdüz olması sonucunda (önde de diş vardı ama balans oluşmuştu) 5.000 kilometrede Tracer'ın lastiklerini Metzeler M7RR ile değiştirdim. Angel GT de güzel lastik ama sanırım biraz daha ağır motorlara yönelik, orta kısmı daha dayanıklı. Ben daha sportif bir lastik olsun diye M7'leri aldım.
Şimdilik pek kullanma şansım olmadı ama bunların profili sanki daha dairesel, sağdan sola daha rahat devriliyor ve manevra yapıyor.
Evet o bendede oldu ortası duzleşti sırt oluştu arkada öndede diş baya vardı ama ordada
sırt olustu artçılı ve çantalı kullandığım için bunları tercih ettim metzellerde aklımdaydı
ancak angel gt nin ortası sertmiş bozulma daha az olur dendi
ayrıca yatırmak biraz daha kolay olacak dendi lastiğin yapısal olarak daha sivri durdugundan
yatışlar kolay olacakmış insallah deneyince aktarırım.
japondan şaşma,çine bulaşma........
-
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Dolu ağırlığı 150 kg olan 250cc bir motora Angel GT takılır mı ? Yoksa diablo rosso mu almalıyım ?
Sürekli otobanda seyahat ediyorum veya asfaltı düzgüne yakın olan yerlerde.
Lastik şeklini zaten içine basılan hava sayesinde koruyor. Motorun hafif olmasının bir dez avantajı olacağını düşünmüyorum.
Tersine daha iyi olur. sürekli otobanda tren gibi gide gide lastiğin ortası düzleşmez daha iyi olur
ver gazı... ver çoşkuyu
-
UNdocab adlı üyeden alıntı
Lastik şeklini zaten içine basılan hava sayesinde koruyor. Motorun hafif olmasının bir dez avantajı olacağını düşünmüyorum.
Tersine daha iyi olur. sürekli otobanda tren gibi gide gide lastiğin ortası düzleşmez daha iyi olur
Teşekkür ederim cevabın için Motor her ne kadar çıplak ve şehir motoru olsa da benim aksiyon ve hızla alakalı eğilimlerim yok. Tek isteğim lastiğin ömür ve performans oranının en iyi olması. Sanırım 250cc'de ben bu lastiği çok rahat 15-20 bin km kullanabilirim. Rosso'ları 12-13 bin km kullananları göz önünde bulundurursak.
* Bu arada yakın zamanda kısmet olursa Ufuk ARSLAN ve sizinle tanışmakta istiyorum sağolsun kendisi bir kaç defa davet etti
-
Bu lastiklerin 45-50bin km ömürleri var. Bu sebeple fiyat performan olarak oldukça iyi lastikler.
Ufuk'a motorunu biraz gezdirip geri verdim bu ara mutlu
Tabiki; bi gün garajda muhabbete beklerim
-
lastikleri bayramda deneme fırsatım oldu arkadaşlar
yaklaşık 1500 km civarında yol yaptım
asfalt parke yagmur bozuk yol toprak yol
genel anlamda çok iyiydi
arka canta yan cantalar ve artçılı olarak yolculuk yaptım
lastikler baya guven veriyor iyi yol tutuyor herhangi bir sorun yasamadım
dedikleri gibi asfaltta yanlar yumusak oldugundan istendigi kadar yatıyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)