İlk motor tavsiyesi Apachi mi Yamaha Ybr 125 mi Mondial Drift mi
-
Yamaha Ybr 125, Apachi 150 ve honda 150 üçüde güzel motor Mondial Mh Drift bilmiyorum..Zaten belli bir süre sonra 250 liliğe geçeceğim demişsin..Senin için şekil falan önemli olmamalı,amacın çok parada kaybetmemelisin ,üç motorunda ikinci elini takipte ol hangisi uygun düşerse onu al..Aldıgından 500-1000 düşüğe verdim diye de üzülme sıfır alsan kaybın çok daha yüksek olur
Şahsi fikrim budur
Reklamlar
-
Satarım diye alacaksan 2. El ybr al.
Veya bajaj discover 125 de olabilir. Discover de kampanya var. 2015 modeli 4200 2014 modeli pazarlığınıza bağlı. Dün arkadaş a 0 km 2014 model discover 125 i 3800 e aldık.
-
rebel_punto adlı üyeden alıntı
Satarım diye alacaksan 2. El ybr al.
Veya bajaj discover 125 de olabilir. Discover de kampanya var. 2015 modeli 4200 2014 modeli pazarlığınıza bağlı. Dün arkadaş a 0 km 2014 model discover 125 i 3800 e aldık.
ybr al 5.000 km sür en az . diğerleri arıza durumunda soğutur motordan.
-
Tavsiyeleriniz ve tecrübelerinizle beni bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim. Şuan sizin önerilerinizle Yamaha Ybr 125 ile Mondial z 180 one arasında kaldım.şekil olarak z180 daha güzel duruyor küçük motorda olsa şeklinin güzel olmasını istiyorum ama diğer yandan çoğunuz Ybr demişsiniz ne yapmalıyım 5000 e kadar bütçem var
-
ybr de zararın olmaz hemen satarsın, mondial misal 3 bine aldın 2 ye müşteri bulursan satarsın. dikkat et ybr hiç değişmez ama . mondial de modeller hep değişir çünkü stabil bir modelleri yok. mesela civic, corolla , lancer bu modeller hiç değişmez. motorda da ybr , cbr , zxr gibi . ilk motor al kullan hiç takılma .
-
bende drift düsünüyodum z one 180 aldım motordan memnunum 740 km oldu 15 gün falan oldu alalı 500 bakımından sonra motor resmen komple degisti gibi hissettim arkadastada tvs var z one a gore kısmen parcaları pahalı ve asırı bi titreme yapıyor ben sıfır aldım fakat bana kalırsa bilen biriyle gidersen 4000 tl ye 1000 km de benim motordan alabilirsin parcaları gercekten cok ucuz sekil olarakta bence saydıgın motorlardan daha güzel fakat kalite istiyorum diyosan ybr tek gecer.
motor hakkında bilgi: motorumdan memnunum mondial kotu diyenlere aldırıs etme anladıgım kadarıyla 1 sene falan kullanıcaksın benim gibi adam akıllı ozen gösterirsen seni üzebilecek bi motor degil, aynalar kısmen güzel ayarını yapınca güzel oluyo fakat cabuk bozuluyo ayarı stok lastikler naylon motor ciddi anlamda 5.000 devirden sonra baya bi gücleniyor benim motor yeni oldugundan dolayı basmadım cok fakat arkadastada aynısının mavisi var onda 147 gördüm dahada gideri vardı hafif yokus assagı idi yakıt konusuna gelince cok yakmıyo fakat cok az da yakmıyo nasıl giyim 100 km de 11 tl yakıyo tam olarak bu yani ben rodajda oldugum icin biraz fazla olabilir yani bilemiyorum rodaj komple 1600 de bitiyormus kitapcıga gore, egzoz sesi yok denilebilir fakat mesela 7000 devirdeyken gazı kesince egzoz ufak ufak patlama yapıyo hosuna gidiyo insanın aslında ısınmadan dolayı yapar ama hos oluyo :D ben motordan memnunum tvs de kullandım cbf 150 de kullandım fakat tvs titresimden cbf sekil ve fiyattan kaybediyo bana gore
eger istanbul avcılar civarındaysan bi deneme sürüşü ayarlayabilirim sana ;)
dip not: lastikler sıkıntı cıkarabilir uygun ebatlı lastik bulmak cok zor bitek prelli mt 75 ler var biraz paraya kıyıp alman gerekcek cifti 600 falan tutuyor malum önümüz kış sıcak asfaltta bolca kayıyorum ben sahsen :D
-
bende başlangıç motoru olarak ybr aldım gayet de rahat şuan satıp R25 almayı düşünüyorum ama ybr her zaman daha rahattır kullanım olarak
-
Hangisini istersen al sonucta baslangıç motorun olucak ucuz olsun ekipmanı daha iyi alırım dersen drift al motorun canını çıkartırım elimde kalmasın dersen ybr al daha taşada vursan sapasağlam durur seri olsun dersen tvs apache cbfyi fazla sıkıstırınca falam yağ yakıyolar diyolar ama sakin sakin sürersen sıkıntı çıkarmaz
-
Öncelikle ehliyetin hayırlı olsun,
sana tavsiye olarak kendi kullandığım rks titanic 150 yi önerebilirim. fakat 5-6 ay kullanmak için motor alırsan zarar etme ihtimali çok yüksek o yüzden alacaksan da alt limitte 2. el bir motor alıp sonra da satabilirsin,temiz olsun kazasız boyasız olsun yan yatmamış olsun çamura batmamış olsun dedikçe her motorun fiyatı artar, o yüzden şasesi direkleri,motor bloğu düzgün gidişinde sorun olmayan tipi hoşuna giden her motor senin işini görür fazla kafanı karıştırmana gerek yok zaten 3-5 ayda yapacağın kilometre ne olabilir ki sorun çıkartsın. özellikle de önümüz kış iken
benim şahsi görüşüm eğer 250 cc alacaksan 3-5 ay bekleyip direk 250cc ile başlayabilirsin düzgün ve aklı başında kullandığın sürece bir sorun yaşatmaz.
-
litarütürler derki yamaha ybr 125
-
YBR olur bak keyifle kullanırsın.
-
eskı bır mondıal sahıbı olarak mondıalı tavsıye etmıyorum devamlı elın gozun onun ustunde olcak serserı mayın gb nerde bı patlak vercegı bellı degıl ben cok ıyı bakıyodum mumkun oldukca japon ya da alman parcasını bulursam takıyodum kayıs debrıyaj rulman vs.gb parcaları ama yıne hıc ummadıgım anda bı patlak verıyodu suan yenı kasa apache aldım ıkıncı el aldım hatta bır ayı doldurmadan canakkale ye gıttık geldık km de 12 lrs yaktı o da yolun cogunu stabıl 100 ila 120 arası gıttık ben el bebek gul bebek buyumedım apachenın tıtresımı abartılcak kadar rahatsız edıcı degıl tek sılındır olan butun motorlarda tıtresım var arkadasımda cbr 125 var o bıle tıtrıyo tıtremeyen tasıt yok yolun yapısından bıle tıtrer ben apache yı onerırım madem baslangıc motorun olcak en azından apache torklu motor serı de ve stabıl 115 khm ıle cok rahat gıdıyo
-
ben ybr diyorum nede olsa japon
-
Yaklaşık 1 yıl (3000 km ) Ybr 125 kullandım, Diğerlerini hiç kullanmadım ancak apachinin yüksek hızlarda titreşiminden bahseden arkadaşım var.Mondial hakkında hiç bir bilgim yok.
Ybr'yi öneririm, hem trafikteki rahatlığı hem ekonomik olması hemde titreşimsizlik muhteşem. Güzelde bir lastiğin varsa şehir içi bundan iyisi yok. Ybr 125'imi daha dün sattım ve özleyeceğime eminim.
Umarım birazda olsun fikir verebilmişimdir.
-
alihankvrckk adlı üyeden alıntı
Apache sahibiyim mukemmel bi motor hicc uzmez ancak cok titriyor oyuzden tavsiye etmiyorum arkana birini alamiyorsun laf soylicek surekli vir vir vir ybr en mantikliso burdaki onuda az surmistum yormaz seni titreme yok skintisiz apache hepsininarasinda en iyisi oldgunu belirtiyim
arkadaşı taktir ettim kendi motoru diye övmemiş iyi-kötü neyse söylemiş tarafsız yaklaşımdan dolayı 10+10
bence ybr 125 (bu arada)
HAYATI TESPİH YAPTIM KAH ÇEKİYORUUUM KAH SALLIYORUUUM......
-
Drift kullandım 1 yıl boyunca şimdi CR1 ile 1.5 yılım doldu.
CR1 önerebilirim gözüm kapalı sadece motoruna iyi bak bakımları aksatma gerisi kolay.
Yaşadığım sorunların tümü akü ile ilgili oldu başkada hiçbir sorun yaşamadım motorda.
-
Tecrübesiz olup ilk kez motosiklet alacaklara daha önce de söylemişimdir; mutlaka 0, sıfır, yeni, yepyeni motor al. Bütçesi, şekli sana kalmış. Ama mutlaka sıfır al. Rodajını yaparken motosiklete de alışırsın; acemiliğini atarsın...
Bütçene mutlaka koruma ekipmanlarını da dahil et. Tüm paranı motora harcayıp, dımdızlak, hele ki bir de fırından yeni çıkmış tecrübesiz biri olarak motora binme. (Tecrübeliyken de dımdızlak motora binme. Korumasız motora binilecek olsa MotoGp sürücüleri öyle binerlerdi). Bir miktar eğitim için de paran kalsın..
Motoruna koruma demirleri mutlaka taktır; yan yatacak olsan ayağına bacağına ağırlık gelmeyeceğinden emin ol.
Bütçen 5000 ise, bunun 500-1000'ini korumaya ayırsan; bir miktarını sıfır motorun plakası ruhtası sigortasına falan ayırsan; senin el Kuba alır; YBR, Apache pahalı kalır. Alırsın da, ekipmansız, eğitimsiz, ikinci el bir motorda kaptırıp gitmeye çalışırsın...
Kuba CR1'i tavsiye ederim. Rodajını iyi yapar ve bakımlarını aksatmazsan sorunsuz binersin. Şekil, bu fiyat aralığında değerlendirecek olursan, 10 numara! Renk olarak yeşilini alırsan Kubazaki, siyahını seçersen Kubazuma diyebilirsin (Beyazı için isim gelmedi aklıma ). Hem, alırsan, yeşilini al. Uzaktan Kawa gibi durur
Mutlaka eğitim almaya çalış.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler