200 CC ve üzeri Sport-Touring tavsiyeleriniz?
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar,
Mondial 150 Z-one kullanıyorum ve değiştirmek istiyorum.
Tecrübe kazanmak adına 200 CC ve 300 CC arası bir motosiklet düşünüyorum.
Görüntüsüde biraz güzel olsun tabi.
Aklımda Bajaj 200NS Pulsar var. Bu modele benzer önerilerinizi bekliyorum.
Teşekkürler
Reklamlar
-
Cbr 250r harika bi sport touring
-
ninja250rhemen satarım
-
Supersport düşünmüyorum
-
250cc süpersport yok zaten
-
200-300cc Sport Touring var mı onu bir anlat hele...
-
Karalı adlı üyeden alıntı
ninja250r
hemen satarım
Cleavra adlı üyeden alıntı
Supersport düşünmüyorum
250r de supersport değil, cbr250 de. Duke200 nasıl sport touring değilse Pulsar 200ns de bir alternatif olamaz.
Küçük cc'de bu racing, şu commuter bu da sport touring diyemiyoruz.
1-2 yaşındakı temiz duke 200'ler 10.000'e kadar alınabilir. Her ne kadar Pulsar gibi naked, şehir içi hızlanması aynı olan bir motor olsa da.
--------------------------------------
Bende sığar iki cihân ben bu cihâna sığmazam.
-
Vay be Pulsar sport-touring de oldu. Prostat olursun emmi demedi deme.
-
Anlatmaya çalıştığım 250CC sdpersport değil. Kullanım şekli oturma şekliydi. Supersport ile bunu kastettim.
200-300CC sport touring var mı bilmiyorum. Bu sebeple sordum.
Sport Touring tam anlamıyla neleri kapsıyor bilmiyorum.
Benim çin malı motorumda sport touring olarak geçiyor bazı mecraalarda.
Yardımcı olursanız öğreniriz
-
Kardeşim 250 cc İnazuma F tavsiye ederim. Ben Duke 200 kullanıyorum. Uzun yol yapacak olsam max 400 km dayanırım. Tek silindir bir motor sonuçta. Pulsar da duke'ın biraz daha ekonomiği olduğunu düşünürsek ikiside sana uymaz. Tavsiyem İnazuma F
-
Sokollu adlı üyeden alıntı
250r de supersport değil, cbr250 de. Duke200 nasıl sport touring değilse Pulsar 200ns de bir alternatif olamaz.
Küçük cc'de bu racing, şu commuter bu da sport touring diyemiyoruz.
1-2 yaşındakı temiz duke 200'ler 10.000'e kadar alınabilir. Her ne kadar Pulsar gibi naked, şehir içi hızlanması aynı olan bir motor olsa da.
KTM Duke 200 güzel makine pulsar ile kıyaslanırsa etiketten başka bi fark yok denebilir.
KTM alıp servis ve parçaya extra ödermiyim bunu bilmiyorum.
9000TL ye güzel temiz makineler var
Şurda söylemeye çalıştığımı bir sen anlamışsın teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:51 ----------
Mexico adlı üyeden alıntı
Kardeşim 250 cc İnazuma F tavsiye ederim. Ben Duke 200 kullanıyorum. Uzun yol yapacak olsam max 400 km dayanırım. Tek silindir bir motor sonuçta. Pulsar da duke'ın biraz daha ekonomiği olduğunu düşünürsek ikiside sana uymaz. Tavsiyem İnazuma F
Güzel tavsiye araştırıcam
BU haftasonu 500km tur yaptık arkadaşlarla kesinlikle uzun yol kaldırabilecek bişey arıyorum.
-
Inazuma (f veya normal) en dik oturma pozisyonuna sahip, 250cc de titreşimi en az olan (çift silindirli r25 de dahil) makinedir.
Uzun yola da gelir.
Cruiser tarzında gv250 Hyosung kullanan ve memnun olan çok arkadaş var.
Duke 200 veya Pulsar'a 1,80 üzeri birisinin sığamama sorunu olabilir.
-
Sokollu adlı üyeden alıntı
Inazuma (f veya normal) en dik oturma pozisyonuna sahip, 250cc de titreşimi en az olan (çift silindirli r25 de dahil) makinedir.
Uzun yola da gelir.
Cruiser tarzında gv250 Hyosung kullanan ve memnun olan çok arkadaş var.
Duke 200 veya Pulsar'a 1,80 üzeri birisinin sığamama sorunu olabilir.
181cm boy var sığarım heralde.
GV250 2 gun once gördüm ama akibetine bilmiyorum araştırmam lazım
-
Cleavra adlı üyeden alıntı
Supersport düşünmüyorum
cbr 250r zaten supersport değil. gidonu daha önce görmediniz heralde. nerdeyse dimdik oturuyorsunuz.
-
Cleavra adlı üyeden alıntı
Anlatmaya çalıştığım 250CC sdpersport değil. Kullanım şekli oturma şekliydi. Supersport ile bunu kastettim.
200-300CC sport touring var mı bilmiyorum. Bu sebeple sordum.
Sport Touring tam anlamıyla neleri kapsıyor bilmiyorum.
Benim çin malı motorumda sport touring olarak geçiyor bazı mecraalarda.
Yardımcı olursanız öğreniriz
Misalen CBR250R supersport değil. Sport Touring de değil, naked hiç değil. Oturuş pozisyonu Sport Touring, tipe bakınca SS gibi görünüyor. Diğer 250R'lar için de aşağı yukarı aynı şeyleri söyleyebiliriz. Hyosung 250R'ın oturuş pozisyonu SS gibi, onu buna dahil edemeyiz. 200-300cc Sport Touring olmaz, bunlar konforlu yol makineleridir haliyle hacimli ve güçlü olmasdıkça hiçbir sport touringimsi motosikleti bu kategoriye dahil etmemen gerekir. Sport Touring esas olarak oturuş pozisyonu Enduro kadar dik, SS kadar yatık olmayan konforlu yol motosikletidir. Artçılar için de neredeyse Enduro'lar kadar rahat bir yolculuk sağlar. VFR800-1200, Z1000sx'ler; Gsx650F,X6JDiversionF, Fazer6, CBF600-1000, ER6F'ler; zzr1100-1400,CBR1100xx'ler hepsi Sport Touring kategorisine alınabilir. CBF'ler Enduro'ya daha yakındır mesela. VFR ise SS'e daha yakındır. Karışık kapsamlı bir mesele sözün özü.
Sana CBR250R gider, Sport Touring alıştırması bir motosiklettir Mini Sport Touring.
-
Başlıkta pulsar 200 NS almak istiyorum ne dersiniz dediğin görür gibiyim. Uzun bir tur camı, sele kaplaması ve gidon yükseltici si ile güzel bir tur motoru olur.
-
Sert süspansiyonlarıyla sürücüsünden ahh uhh sesleri çıkartan tur motoru Bazı çukurlardan geçerken motor takılıp kalacakmı acaba diye düşünüyorum.
-
Sokollu adlı üyeden alıntı
250r de supersport değil, cbr250 de. Duke200 nasıl sport touring değilse Pulsar 200ns de bir alternatif olamaz.
Küçük cc'de bu racing, şu commuter bu da sport touring diyemiyoruz.
1-2 yaşındakı temiz duke 200'ler 10.000'e kadar alınabilir. Her ne kadar Pulsar gibi naked, şehir içi hızlanması aynı olan bir motor olsa da.
süpersport demedikki zaten sokollu neyin peşindesin ben ninja250r'ı sporttouring olarak görüyorum arkadaş'ta sport touring tavsiyesi istemiş zati düke200 ne alaka
-
Mamba09 adlı üyeden alıntı
cbr 250r zaten supersport değil. gidonu daha önce görmediniz heralde. nerdeyse dimdik oturuyorsunuz.
CBR250R otoparkta 3 tane var 3 üde 2014 2015 kasası. Ben beğenmedim oturuşu bana göre rahatsız edici. Uzun yola gelebilecek bir motor olduğunu düşünmüyorum. Yamaha R25 ondan çok daha başarılı aynı segmentte.
Inazuma hakkında kullanıcılarının çoğu olumlu bahsediyor. Kasasına bakarsan çirkin bir alet ama amaca hizmet ettiğinden görmezden gelinebilir.
GV250 zaten çokca duyduğumuz bir makine onunlada ilgileniyorum.
Pulsar için anlaşılan biraz yol yapıp karar vermem gerekecek ama öyle bir motor bulamam çevremde.
Bu sebepten iyice araştırıcam kullanıcı yorumlarını.
-
Sagda Solda bır yerde bulursan benelli bak (olmaması cok muhtemel zaten cok az gelmıs ) 2 silindir fiyatı da aralarında en ucuzu ve en konforlusu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)