Ertugyigit peki sizin bir öneriniz var mı motor olrak parça ve sorun olayı ducati içinde kafamı karıştırdı ne alabilirim yaş önemli değil
Ertugyigit peki sizin bir öneriniz var mı motor olrak parça ve sorun olayı ducati içinde kafamı karıştırdı ne alabilirim yaş önemli değil
Benim suzuki gs 500 ü satayım sana
PM den numara at whatsapptan görüşelim Mamba
samet10 500cc hem ivmelenme hemde konfor açısından her türlü karşılayacaktır.
Bu vidyo biraz fikir verir sanırım. Motorunun sadece dış görünüşüne değil, yürür aksamına da gözü gibi bakmış birinden almak lazım. O da çok düşük bir ihtimal.
Bir parçayı 2 ay bekleyeceksen,bence eski model almak mantıklı değil.Bu sene benim komple yazım gitti bir krank yüzünden.Halada motosiklete kavuşamadım mesela.Kaldıki 2006 birde.
kesin masraf çıkar dostum çin malı yada düşük cc makine olsa yine bi ihtimal ama cc büyük ve japon malı arıza cıkarırsa canın yanar. sürekli para harcayıp binemessin buda canının dahada sıkılmasına sebep olur.
Peki ne önerirsiniz arkadaşlar ne alayım
2010 Kanuni Breton 21.000km|2013 Kuba XR 125 8.000km|2012 Hyosung GT250R 25.500km|2016 Bajaj Pulsar 200NS 14.500km|2018 Motolux Rossi 50(King 139)|2013 Mondial Mash 150 6.000km|2017 Mondial Drift 135 6000km|2021 RKS Azure 50|2022 Arora Freedom 50|2023 Hero Dash 125
Motor bilgim de deneyimim de tavsiye vermek açısından tartışılır ama tanıdığım değerli bir abimde R6 var 2004 model olması gerekiyor yanlış hatırlamıyorsam.İkinci sahibi olarak aldı emin ol bir motor parası daha vermiştir.Motor şu anda yatıyor,satmaya çalışıyor ama satamadı.Çok eski motorun sıkıntısı çok olur.
250cc mi alacaz yani Behlül CBR 250yemi kaldık
Eğer paran var ise en mantıklısı cbr 250 yine.Hiç macera arayıp boşa vakit kaybetmeye gerek yok bence.
Ha her makinada çöp olacak diye bir kaide yok.Ama cidden parana yazık.Videodaki adam doğru söylüyor.Alırsın 8 9 bine 2000 model bir ss sonra.Ona harcıyacağınn parayla astarı yüzünü geçer.
Tamam doğru diyorsunuz da dediğim gibi 2 ay sonra yetmeyecek 250cc kendimi biliyorum her pilot kendini bilir direk olarak yüksek CC almak istiyorum ama dediğiniz de doğru hayırlısı bakalım ya az daha bekleyelim fiyatların düşmesini
ben de 6 ay kadar motor arayışındaydım... bunun 4 ayı yurt dışına git gel oldugu ıcın sadece sahıbınden de bakıp, sağda solda iyi mi kötü mü vs araştırdım...
aslında aklımda sadece 600-650-1200 bandit (birisini) almak vardı ama genede gsx600-750f, er6, tdm, z750 yi de arada kontrol ettim...
türkiyeye kesin dönüş yapınca hemen işe başladığım için gene araştırma ile geçti 1 ay dahaa...
bu arada 1 tane 2006 er6 ya baktım... 9000 tl idi... ama masraf 3-4 bini buluyordu...tabi bu sadece masrafla kalmayıp kargoya git gel, parçacıya git gel,işten izin al,lastikçiye git gel...
o tarafa git bu tarafa gel vs vs vs... bir de işten fırsat bulamamak da var...
öyle masraflı motorla uğraşmaktansa gittim 68.000 km de 2006 model suzuki gsf650 bandit S aldım...
yaptıgım tek masraf ön arka fren balatalarını değiştirmek oldu... zaten masraf yapılmıştı...
düşmüş, çiziklerden dolayı komple boyanmış... lastikler ve zincir dişli 2014 de takılmış...
debriyaj balataları 15 gün önce değişmiş... fren balatalarını da ben değiştirdim... bir de jantları komple parlak siyaha boyadım...yağ bakımı da yeni idi ama sırf filtreyi dğeiştirmek için tekrardan yağ bakımı yaptım...
başka da bırsey yok...
6 temmuzda 13.000 tl ye aldım motoru... şuan 73.667 km de...
4 yaşindan buyuk 4 silindir japon sporcu makina alinmaz. Bu bir kuraldir.
sen 250 cc makinayı limitlerinde kullanabiliyorsun yani?
vergisinden dolayı 125 motoru satım yazıyon, 600'lük motorun vergisi daha çok, yakıtı çok, sigortası çok, kaskosu çok, bakım masrafı çok; çok oğlu çok!
bi de, önce r6 diyon sonra monster diyon? bunların ne tarzı benzer, ne sürüşü, ne de motoru? ona da olmaz yazsalar süpermotoya da geçersin sen.
supersport eski makina almayı kesinlikle tercih etmem.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)