Racing motor kullanıpta hayatta kalabilen aramızda kaç kişi var?
Reklamlar
-
24 Nisan 2017, 20:51
#101
Link var mi merak ettim
anılkınık01 adlı üyeden alıntı
Aynen öyle ikisinide takip ediyorum youtubeden bathur cok temiz motor kullanıor hiçbir videosunda kendini riske soktugunu gereksiz hız yaptıgını görmedim tunelden 299 la gecen videosu hariç ama halil hayabusa aşırı tehlikeli ve riskli kullanıor emniyet seridinde 200 km nin üzerine çıkan bi adam pist yarışçısı ama gerek yok böyle hareketlere
Reklamlar
-
24 Nisan 2017, 21:17
#102
Motosikletler de guven veriyor dogrusu. Inanilmaz yuksek hizlarda giderken sanki gercek degilmis de televizyon izliyormus gibi surreal bir hise kapilmak mumkun. Titreme minimal. Ruzgardan korunmak mumkun. Makinanin surucu etkilerine verdigi dakik ve net tepkiler insandaki guven hissini daha da arttiriyor. Bir nevi dunyadaki hersey kontrolun altindaymis hissi olusuyor.
Ilk kazamdan sonra acaip garip hissetmistim. Iki dakika once altimdaki canavar simdi yerde yatiyordu bisiklet gibi...
-
24 Nisan 2017, 22:31
#103
hasmet adlı üyeden alıntı
Motosikletler de guven veriyor dogrusu. Inanilmaz yuksek hizlarda giderken sanki gercek degilmis de televizyon izliyormus gibi surreal bir hise kapilmak mumkun. Titreme minimal. Ruzgardan korunmak mumkun. Makinanin surucu etkilerine verdigi dakik ve net tepkiler insandaki guven hissini daha da arttiriyor. Bir nevi dunyadaki hersey kontrolun altindaymis hissi olusuyor.
Ilk kazamdan sonra acaip garip hissetmistim. Iki dakika once altimdaki canavar simdi yerde yatiyordu bisiklet gibi...
Abi geçmiş olsun, senin motor naked olmasına rağmen 300+ gidiyor 299 gördün mü hiç ?
-
24 Nisan 2017, 23:08
#104
Stunt adlı üyeden alıntı
Abi geçmiş olsun, senin motor naked olmasına rağmen 300+ gidiyor 299 gördün mü hiç ?
O kaza 11 sene once olmustu, baska bir naked'la. SDR'in on dislisini 17'den 16'ya dustum, muhtemelen 300 yapmaz simdi, ama 250'yi gecer muhtemelen. Aldigimdan beri trafikte 170'i gecmemisimdir muhtemelen. Gecmissem de kazayla farkinda olmadan olmustur. Ama 180 beygirin tamamini kullandigima eminim
-
25 Nisan 2017, 01:27
#105
hasmet adlı üyeden alıntı
O kaza 11 sene once olmustu, baska bir naked'la. SDR'in on dislisini 17'den 16'ya dustum, muhtemelen 300 yapmaz simdi, ama 250'yi gecer muhtemelen. Aldigimdan beri trafikte 170'i gecmemisimdir muhtemelen. Gecmissem de kazayla farkinda olmadan olmustur. Ama 180 beygirin tamamini kullandigima eminim
Tahmin edebiliyorum sdr yerinde durmuyor :D
-
25 Nisan 2017, 02:47
#106
Stunt adlı üyeden alıntı
Tahmin edebiliyorum sdr yerinde durmuyor :D
Üç senede 3 kez rodaj yaptım... Izdirap resmen.
-
25 Nisan 2017, 04:45
#107
hasmet adlı üyeden alıntı
Üç senede 3 kez rodaj yaptım... Izdirap resmen.
Abi çıkan sorunlardan bikmadin mi ? 2005 model r1 imiz var ilk sahibiyiz bakımlı ve şimdiye kadar hiç arıza açmadı. Tam 12 sene oldu, babam 2013 Zx10r almasına rağmen r1 i satmiyor.
-
25 Nisan 2017, 08:17
#108
Konu da bir kişi vefat etmiş racing kullanan işte bu yüzden tehlikeli diyo adam.
-
25 Nisan 2017, 09:19
#109
frankestayn1 adlı üyeden alıntı
Konu da bir kişi vefat etmiş racing kullanan işte bu yüzden tehlikeli diyo adam.
Maalesef başlığı doğrular gibi olmuş durum tespitiniz,
Dün haberlere çıkan kaza görüntülerini izleyince başlık aklıma geldi, kazadaki motor 1200GS ve tahminen 100-120 km hızla ilerliyordu, racing kullanan biri olsaydı büyük olasılıkla 200 km civarı (belkide çok daha hızlı) o çarpışma gerçekleşecekti ve ölümle sonuçlanacaktı..
-
25 Nisan 2017, 10:51
#110
-
25 Nisan 2017, 12:30
#111
hasmet adlı üyeden alıntı
Hayirli olsun. Muhtemelen de cikmaz zaten. Japonlar biliyor bu isi. Bende sadece bir sorun cikti, gerci o da saglam sorundu, motor degisti resmen. Ilk rodaj bir onceki motosiklet icin, Honda CB1000R.
SDR ilk Avrupa motorum oldugu icin, ve Avrupali keciler artist dizaynlarina, luks parcalarina, ve yuksek fiyatlarina ragmen hala ortalama bir Japon kadar dayanikli ve sorunsuz bir motosiklet yapmayi beceremedikleri icin ekstra 3 sene garanti aldim. Garanti bitene kadar SDR benim, kimse elimden alamaz
Ekmek almaya bile SDR ile gidiyorum. Harcaniyor sokak aralarinda
Harcanacak tabi, isi ne
Sagol abi seninde tekerin düz bassın amerikada SDR harcamak kolay burada yapamıyoruz öyle şeyler 😄
-
26 Nisan 2017, 13:33
#112
Stunt adlı üyeden alıntı
Abi geçmiş olsun, senin motor naked olmasına rağmen 300+ gidiyor 299 gördün mü hiç ?
Bir de yüksek hız yapmak hiç amacım değildi açıkçası, öyle olsa muhtemelen SS alırdım. Motosikleti daha çok tipik ulaşımı zevkli yapmak, ve haftasonlari dağlarda ve zevkli yollarda vakit geçirmek için kullanıyorum. Onun için SS çok kötü bir makina. Naked ise ideal. SS demek benim için track day demek. Yoksa SS almanın çok bir anlamı yok.
-
26 Nisan 2017, 17:16
#113
Şimdilik ölene kadar hayattayım
-
26 Nisan 2017, 20:17
#114
hasmet adlı üyeden alıntı
Bir de yüksek hız yapmak hiç amacım değildi açıkçası, öyle olsa muhtemelen SS alırdım. Motosikleti daha çok tipik ulaşımı zevkli yapmak, ve haftasonlari dağlarda ve zevkli yollarda vakit geçirmek için kullanıyorum. Onun için SS çok kötü bir makina. Naked ise ideal. SS demek benim için track day demek. Yoksa SS almanın çok bir anlamı yok.
Katılıyorum abi roll yapmak banada zevkli gelmiyor pistte motorun hakkını vermek lazım. Şehir içinde veya dışında düşük devirde torklu motorlar her zaman daha zevklidir.
-
26 Nisan 2017, 23:15
#115
Cross motor alma sebeplerimden biride hız yapmıyor oluşu. Kendimş kaybedip düşünmeden bassamda 100ü geçmez. 100 hızda bana fazla bile. Kamyonla 70 70 gitmeye alışkınım.
-
26 Nisan 2017, 23:49
#116
Buyrun benim sorulari alayim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)