Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Bursa veya çevre illerde trigerli harley veya bmw

    REKLAM ALANI
  1. #1
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Kafamdaki proje için, kayışlı motosikletinizi incelemek istiyorum.

    Proje hazır fakat teknik detay gerekiyor.

    Bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaşları bekliyorum.

    Buna benzer bir konuyu daha önce burada ve farklı yerlerde açtım fakat sonuç alamadım.

    Not: umarım çok bilen birisi çıkıp, olmaz o iş diye ahkam kesmez.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha wr 250 r
    merak ettim projeyi?

  3. #3
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Zinciri iptal edip triger kayış yapacağım.

  4. #4
    esirci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2009
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    V-Strom DL 650 K7+Ramzey 200 cross
    F650CS'ler de kayışlı,Bursa-Osmangazi'de satışta var bi tane,işine yarar belki.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-bmw-f-650-cs-scaver-acil-satilik-227447427/detay
    ahmetkorkmaz bunu beğendi.

  5. #5
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Sadece ön ve arka dişliler yerine kayışı takabileceğin parçalar bile yeter. Ancak özel üretime girmek gerek. Metal işçiliği yapabiliyorsan yada yaptırabiliyorsan olmayacak bir fikir değil.
    Hangi modele uygulayacaksın ?
    Yüksek devir çeviren modellerde kullanılan bir sistem değil. Daha çok Cruiser ve chopperlarda kullanılır.
    1 veya 2 silindir motorlarda olabilir.

  6. #6
    ahmetkorkmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2014
    Şehir
    Bursa / İçinden
    Motosikleti
    V-Strom
    Alıntı okican adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sadece ön ve arka dişliler yerine kayışı takabileceğin parçalar bile yeter. Ancak özel üretime girmek gerek. Metal işçiliği yapabiliyorsan yada yaptırabiliyorsan olmayacak bir fikir değil.
    Hangi modele uygulayacaksın ?
    Yüksek devir çeviren modellerde kullanılan bir sistem değil. Daha çok Cruiser ve chopperlarda kullanılır.
    1 veya 2 silindir motorlarda olabilir.
    Aynen Duke 390 da kullanacağım. 35 Nm torku kayış kaldırabiliyor. Hesap kitap işim tamam.
    İki şey sonsuzdur insanoğlunun aptallığı ve evren. Albert EINSTEIN

  7. #7
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    Lambretta V200 Special ABS
    Duke için uyar ve ilginç bir çalışma olur.
    Zincir sesi ve yağ olayından kurtulursun.
    Ben bmw CS kullandım daha önce.
    1 Set ön ve arka dişli seti alıp onu modifiye edebilirsin.
    ahmetkorkmaz bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)