Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Anket: hangisini tercih edersiniz

Katılımcı sayısı
83. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • ducati 848 evo (2011 /13000 km -35500 tl

    26 31.33%
  • mt09 (sıfır fiyatı) 30500

    20 24.10%
  • z1000 sx (2012/13800 km-36000tl

    25 30.12%
  • z1000 (2012/16000km-34500tl

    12 14.46%
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

ducati 848 evo VS Kawasaki z1000 VS z1000 sx VS mt 09 hangisini almak istersiniz ?

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Bu motosikletler hepsi ayrı tarz olmakla birlikte
    hem görünüm ve seksi ve farklı olacak
    hem şehir içinde yormayacak
    şehir dışındada yormayacak
    benzin fazla yakmayacak ,
    özellikle torklu olacak .
    kalite desek hepsi üstün kalitede belki ducati ve kawa daha bir kalitelidir bilemiyorum.
    bu aşağıdaki resimdeki motosikletlerin hepsi abs lidir.
    mt09 sıfır fiyatıdır.
    diğer ducati z1000 ve sx modeller ikinci eldir.
    mt09 izmir ilanı diğer ilanlar istanbuldur. ilanları dikkatlice incelediğinizde açıklamaları ile birlikte okuduğunuzda ;
    siz olsanız hangisini alırdınız. açıklama ve fikirlerinizi merak ediyorum. teşekkürler. anket yapıyorum.
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    [IMG][/IMG]
    mehmetenis bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Bthndmrl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Haziran 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    PCX150
    Z1000 derim ama tecrübe ne âlemde?
    sezgingulmez ve barodi bunu beğendiler.

  3. #3
    lifespeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha r25 2017-honda activa S 2017
    Bu vergiler olduğu sürece hiçbirini almak istemem..

  4. #4

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı lifespeed adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu vergiler olduğu sürece hiçbirini almak istemem..
    ben alacam vergiyi boşver sen alacakmışsın gibi fikrinizi belirtirseniz sevinirim

  5. #5
    manofsteel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2014
    Şehir
    Aydın/Kuşadası
    Motosikleti
    MT-25
    Z1000sx bence.gidon,oturuş rahat,uzun mesafe,kısa mesafe yormayacak gibi.siperlik büyük bir artı.yeşil olması bir fark zaten 1 km uzaktan belli eder kendini
    barodi ve essegesse bunu beğendiler.

  6. #6
    lifespeed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2014
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha r25 2017-honda activa S 2017
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben alacam vergiyi boşver sen alacakmışsın gibi fikrinizi belirtirseniz sevinirim
    Abi o zaman ben MT-09 dicem. boyu boyuma uygun olsun isterim
    barodi bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Abi neyden inip neye bindiğinde önemli bence xj6f ten inip bunlara binmek dehşet rüzgar çarpıntısına sebep olur ki tecrübe ile sabit.
    Her zaman naked insanıyımdır kesinlikle z1000 şiddetle tavsiye ederim. (Aralarında super duke 1290R olmadığı için)
    barodi ve aquarist4 bunu beğendiler.

  8. #8

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı ckara adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi neyden inip neye bindiğinde önemli bence xj6f ten inip bunlara binmek dehşet rüzgar çarpıntısına sebep olur ki tecrübe ile sabit.
    Her zaman naked insanıyımdır kesinlikle z1000 şiddetle tavsiye ederim. (Aralarında super duke 1290R olmadığı için)
    1290 r beni hem tecrübe olarak hemde nakit olarak aşar

  9. #9

    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Ben bu tercihlerden z 1000 i seçerdim. Çoğu kişi servis şöyle böyle yedek parça böyle diyeceğine eminim ama günümüz sorunu bu, honda hariç hala servis ağı oturmuş değil duke 690 r parçası 2 ayda geliyor. Kawa daha iyi bile olabilir.
    barodi bunu beğendi.

  10. #10
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Abi XJ6 dan sonra Z1000 SX sana uygun bence.Diğerlerinde XJ6 da bulduğun rahatlığı bulamayacaksın.Rahatlık önemli değil,servis parça olayını hallederim,ben herkesin bindiği motosiklete binmek istemiyorum biraz egzotik olsun,deli gibi gitsin kıvrak olsun dersen Ducati gibisi yok.
    barodi bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı Thracian adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi XJ6 dan sonra Z1000 SX sana uygun bence.Diğerlerinde XJ6 da bulduğun rahatlığı bulamayacaksın.Rahatlık önemli değil,servis parça olayını hallederim,ben herkesin bindiği motosiklete binmek istemiyorum biraz egzotik olsun,deli gibi gitsin kıvrak olsun dersen Ducati gibisi yok.
    kimse duymasın sadece sen oku kardeşim ( xj6 dan sonraki hayalim z 1000 sx .) ancak kime sorsam z 1000 diyor çevremdekiler. muallakta kalıyor insan.

  12. #12
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kimse duymasın sadece sen oku kardeşim ( xj6 dan sonraki hayalim z 1000 sx .) ancak kime sorsam z 1000 diyor çevremdekiler. muallakta kalıyor insan.
    Z 1000 biraz daha göze hoş gözüküyor.İki motosikleti de binip kullanmadım ama oturuş pozisyonu olarak,gidon dışında,araların çok bir fark olacağını sanmıyorum.Tabii ki SX te grenajlar sayesinde daha az rüzgar yiyeceksiniz,tip olarak çantalar daha çok yakışıyor.Tam bir sport touring.XJ6 N ve XJ6 Diversion F gibiler aslında.Bende sizinle aynı ikilemi yaşıyorum bir sonraki motosiklet olarak Kawasaki ER 6 ya karar verdim ama F mi N mi seçemedim.ER6 N görünüş olarak daha çok hoşuma gidiyor ama ER6 F grenajları ile uzun yolda çok daha az rüzgar yiyeceğim.Gerçi fırlayan döviz yüzünden sanırım bir kaç yıl erteleyeceğim yeni motosiklet işini.
    barodi bunu beğendi.

  13. #13
    150_zat_ank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2007
    Motosikleti
    150 zat, vulture, rs200, dominar400
    ducatiyi görünce ne teknik veriler ne de karşısında hangi makinanın olduğunun önemi kaldı insan olan öyle motor yapar mı yav, kesin başka bi iş var
    barodi bunu beğendi.

  14. #14
    Bozüyüksporl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Şehir
    Bozüyük
    Motosikleti
    150 Mr Vulture
    Görünüş ve konfor olarak bakınca z1000sx, ama en pahalısıda oymuş içimdeki pinti yanlışlıkla mt09 a bastı
    barodi bunu beğendi.

  15. #15

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı 150_zat_ank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ducatiyi görünce ne teknik veriler ne de karşısında hangi makinanın olduğunun önemi kaldı insan olan öyle motor yapar mı yav, kesin başka bi iş var
    sanki uzaylı gibi yada inci gibi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------

    Alıntı Bozüyüksporl adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görünüş ve konfor olarak bakınca z1000sx, ama en pahalısıda oymuş içimdeki pinti yanlışlıkla mt09 a bastı
    kimsenin dikkatini çekmeyen birşey var. gerçi belirtmiştim yine belirteyim. beyler 30000 tl ye sıfır 2015 model mt09 var .
    diğer motosikletler 2012 model ikinci el ve 34000 tl den başlıyor. bunuda göz önünde bulunduralım.
    mehmetenis bunu beğendi.

  16. #16
    AliCem Yener - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul/Bahçelievler
    Motosikleti
    yok
    Abi ben z1000 alırdım ama ben! Abi sen xj6f den inip bu motorlara binceksin. Rüzgar seni rahatsız eder tabi katlanırım dersen ayrı. Abi sen uzun yolda yapıyorsun rahat 160,170le gidiyorsundur herhalde ee abi sen ilk cbr250 ile başlamıştın diye hatırlıyorum ee oda sport touring abi sen hep fazla rüzgar yemeyen motorlara binmişsin. O yüzden seni 1000sx keser. Hem rahat hem güzel duruyor başka ne olsunki bence 1000sx al ama bence! İyi geceler.
    barodi bunu beğendi.

  17. #17
    zileliorhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ocak 2015
    Şehir
    Çanakkale
    Burada yazanların hiçbirisi kadar eski ve tecrübeli bir motorcu değilim. Ancak ben de şu sıralar bu tip yüksek cc.li motorlara baktığım için, naçizane bir yorumda bulunacağım:

    Ducati'nin kafadan ilk elde elenmesi gerekir çünkü o bir ss motor. Kesinlikle bir uzun yol motoru değil. Konforlu hiç değil.

    MT09, diğer iki Kawasaki ile kıyaslandığında (aslında ne kadar kıyaslanabilir o da ayrı bir tartışma), cc ve fiyat bakımından oldukça farklı konumda. MT09 sıfır km motor ve fiyatı da 30.500 TL, ancak Kawalar 2012 model ve motor büyüklükleri MT09'dan yaklaşık 250 cc fazla. Hemen satmaya kalkınca değer kaybeder mi, etmez mi, araştırılmalıdır.

    Gelelim son 2 Kawasaki'ye. Her ikisi de sport touring sınıfında, aynı 1043 cc motoru kullanan makineler (Z1000 ilana Naked/Roadster olarak yanlış yazılmış ancak o bir sport touring motor). Teknik değerler birbirinin hemen hemen aynısı. Aralarındaki farklar ateşleme sistemi, tekerlek çalışması, boyutlar, aks açıklığı, sele yüksekliği, yakıt kapasitesi ve dolu ağırlık bakımından. Bu değerlerden en önemlisi bence tekerlek çalışması. Her iki motorunda ön tekerlek çalışması mesafesi aynı ancak arka tekerlek çalışması Z1000'de 122 mm ancak Z1000SX'de 138 mm. Bu da gösteriyor ki uzun yolda Z1000Sx daha konforlu olacaktır. Aks açıklığı ve sele yüksekliği değerleri arasında ki 5 ve 10 mm.lik farkları saymazsak, Z1000Sx 2 litre fazla depo kapasitesi nedeni ile yine daha bir uzun yol motoru olduğunu ortaya koyuyor. Ancak 10 kg daha ağır, ancak ön diskler 10 mm daha küçük. Bu bir dezavantaj olarak duruyor. Sıfır fiyatlar arasındaki 950 Euroluk fark, 2. ele 500 Euro olarak yansımış. Yani SX 500 Euro daha fazla değer kaybetmiş gibi. Ancak SX'in yan çantaları ve motor koruma demirinin İngiltere Kawasaki sitesindeki fiyatlarının 550 ve 170 Sterlin olduğu görülüyor http://www.kawasaki.co.uk/en/accesso...V9fXF1GDQZFPSM) ve
    (http://www.kawasaki.co.uk/en/accesso...hfUV5dRg0GRT0j). Yani bu değerler Türkiye'de yaklaşık 2.000 + 1.000 TL.dir. Bu da açık bir şekilde SX'in daha aksesuarlı ve uygun fiyatlı olduğunu ortaya koyuyor.

    Sonuç olarak, ben olsam bu 4 makineden;
    1. İyi bir ustaya gösterir, mekanik ve motor aksamını kontrol ettirir, iyi durumda olduğuna kanaat getirirsem 3 yaşındaki Z1000SX'i tercih eder,
    2. Pimpirikli biri isem, "Sıfır olsun, başım ağrımasın. Hem cebimden 5.000 TL daha az para çıksın, hem de 250 cc küçük ve 40 kg daha hafif MT-09 ile daha az yakıt tüketiyim" dersem MT-09'u tercih ederdim (Çok uzak bir ihtimal).

    Her halukarda tercihim Z1000SX olurdu. Türkiye'de kaç kişide Z1000SX var ki?

    barodi bunu beğendi.
    A bove ante, ab asino retro, a stulto undique caveto - Latince Atasözü
    (Öküzün önünde, eşeğin arkasında, aptalın hiç bir tarafında durma)

  18. #18

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı AliCem Yener adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi ben z1000 alırdım ama ben! Abi sen xj6f den inip bu motorlara binceksin. Rüzgar seni rahatsız eder tabi katlanırım dersen ayrı. Abi sen uzun yolda yapıyorsun rahat 160,170le gidiyorsundur herhalde ee abi sen ilk cbr250 ile başlamıştın diye hatırlıyorum ee oda sport touring abi sen hep fazla rüzgar yemeyen motorlara binmişsin. O yüzden seni 1000sx keser. Hem rahat hem güzel duruyor başka ne olsunki bence 1000sx al ama bence! İyi geceler.
    rüzgarı kışın bakmak lazım yazın sıkıntı etmez. kışın sıkıntı çıkarıyormu rüzgar kalın giyinince. tabi yazında otobanda gazlayınca şehirlerarası yolda rüzgar yorarmı bilmiyorum .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:28 ----------

    Alıntı zileliorhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada yazanların hiçbirisi kadar eski ve tecrübeli bir motorcu değilim. Ancak ben de şu sıralar bu tip yüksek cc.li motorlara baktığım için, naçizane bir yorumda bulunacağım:

    Ducati'nin kafadan ilk elde elenmesi gerekir çünkü o bir ss motor. Kesinlikle bir uzun yol motoru değil. Konforlu hiç değil.

    MT09, diğer iki Kawasaki ile kıyaslandığında (aslında ne kadar kıyaslanabilir o da ayrı bir tartışma), cc ve fiyat bakımından oldukça farklı konumda. MT09 sıfır km motor ve fiyatı da 30.500 TL, ancak Kawalar 2012 model ve motor büyüklükleri MT09'dan yaklaşık 250 cc fazla. Hemen satmaya kalkınca değer kaybeder mi, etmez mi, araştırılmalıdır.

    Gelelim son 2 Kawasaki'ye. Her ikisi de sport touring sınıfında, aynı 1043 cc motoru kullanan makineler (Z1000 ilana Naked/Roadster olarak yanlış yazılmış ancak o bir sport touring motor). Teknik değerler birbirinin hemen hemen aynısı. Aralarındaki farklar ateşleme sistemi, tekerlek çalışması, boyutlar, aks açıklığı, sele yüksekliği, yakıt kapasitesi ve dolu ağırlık bakımından. Bu değerlerden en önemlisi bence tekerlek çalışması. Her iki motorunda ön tekerlek çalışması mesafesi aynı ancak arka tekerlek çalışması Z1000'de 122 mm ancak Z1000SX'de 138 mm. Bu da gösteriyor ki uzun yolda Z1000Sx daha konforlu olacaktır. Aks açıklığı ve sele yüksekliği değerleri arasında ki 5 ve 10 mm.lik farkları saymazsak, Z1000Sx 2 litre fazla depo kapasitesi nedeni ile yine daha bir uzun yol motoru olduğunu ortaya koyuyor. Ancak 10 kg daha ağır, ancak ön diskler 10 mm daha küçük. Bu bir dezavantaj olarak duruyor. Sıfır fiyatlar arasındaki 950 Euroluk fark, 2. ele 500 Euro olarak yansımış. Yani SX 500 Euro daha fazla değer kaybetmiş gibi. Ancak SX'in yan çantaları ve motor koruma demirinin İngiltere Kawasaki sitesindeki fiyatlarının 550 ve 170 Sterlin olduğu görülüyor

    http://www.kawasaki.co.uk/en/accesso...V9fXF1GDQZFPSM) ve
    (http://www.kawasaki.co.uk/en/accesso...hfUV5dRg0GRT0j).

    Yani bu değerler Türkiye'de yaklaşık 2.000 + 1.000 TL.dir. Bu da açık bir şekilde SX'in daha aksesuarlı ve uygun fiyatlı olduğunu ortaya koyuyor.

    Sonuç olarak, ben olsam bu 4 makineden;
    1. İyi bir ustaya gösterir, mekanik ve motor aksamını kontrol ettirir, iyi durumda olduğuna kanaat getirirsem 3 yaşındaki Z1000SX'i tercih eder,
    2. Pimpirikli biri isem, "Sıfır olsun, başım ağrımasın. Hem cebimden 5.000 TL daha az para çıksın, hem de 250 cc ve 40 kg daha hafif MT-09 ile daha az yatıt tüketiyim" dersem MT-09'u tercih ederdim (Çok uzak bir ihtimal).

    Her halukarda tercihim Z1000SX olurdu.

    http://i.hizliresim.com/vLNQRA.jpg
    eyvallah teiekkürler uzun uzun yazmışsınız. bende zaten aslında 3 motor için kararsızım. doğruyu söylemek gerekirse motosikleti şimdi almayacağım benimkisi sadece merak yani sizler olsaydınız hangisini tercih ederdiniz diye anket açtım. ileride almak istediğim motosiklet için bilinçaltına girsin diye. çünkü benim bilinçaltı z1000 sx diğer arkadaşların bilinçaltında diğer motosikletler olunca hepten kararsız oluyor insan acun olsaydım herhalde hepsini alırdım hergün birine binerdim

  19. #19
    Tech_N9ne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Eylül 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ducati 848 Evo SE Ninja 300 SE
    Ducati 848 evo Se Zevkle Kullanıyorum. Ama şehir içinde Sürülecekse Direk ele melisin.


    150_zat_ank ve barodi bunu beğendiler.

  20. #20
    beko12345 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2012
    Şehir
    Bursa / Nilüfer
    Motosikleti
    Suzuki Dl 650 V-Strom K8 , Kuba blackcat
    Gönül z1000.
    Mantık mt09.

    Diyor...

    Ama bence z1000sx i tercih etmelisin abi.
    barodi bunu beğendi.


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)